A weboldal címe:
http://m3.what.hu
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
301. Elküldve: 2010-11-12 18:44:32, Alstom
|
[51.] |
http://www.inforadio.hu/audio/00032/00032d29a.mp3
Majdnem 10 napot elpazarolt a média. Ezt a "bankgaranciát vissza nem adom" témát Tarlós már 3-án elmondta, de akkor senki nem harapott rá. A 20. perc után van valahol.
|
| [válaszok erre: #303] |
[előzmény: (300) dispotion, 2010-11-12 18:32:05] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
dispotion
Tagság: 2009-02-26 12:39:06 Tagszám: #70997 Hozzászólások: 343 |
300. Elküldve: 2010-11-12 18:32:05, Alstom
|
[52.] |
Az Alstom sem ma kezdett vasutat gyártani, a világ legnagyobb cége, Párizsban egész jól működik, több generációja, bár engem ott azért inkább a Ste. Chapelle nyűgözött le. A cég, mely elsőként kínál modul rendszerben járműveket sikeresen adaptálta a technikát Varsóba is. Egyébként az egyik 19, a másik egy híján 20, a baj az, hogy ki lóg a lóláb, és politika van az egész mögött(gazdasági érdek) és megint szégyellhetjük magunkat, hogy Európa "közepén" megint "cigánykodunk".
A hírportál úgy tudja, az Alstom azért indított pert a BKV ellen, mert így akar pénzhez jutni, amelyet a működésére fordítana. Az Index szerint emiatt rendült meg a bizalom Kocsis Istvánnal, a BKV vezérigazgatójával szemben, és nem azért, mert a Nemzeti Közlekedési Hatósággal (NKH) kapcsolatos eljárás során hibákat követtek el a BKV-nál. Mint írták, Kocsis december elején utazhat Nantes-ba, ahol 12-én tartják az első tárgyalási fordulót.
http://hvg.hu/itthon/20101112_alstom_beperelte_bkv
Tiszteletem!
|
| [válaszok erre: #301 #302] |
[előzmény: (298) birobandi, 2010-11-11 14:02:31] |
|
Törzstag
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
299. Elküldve: 2010-11-12 00:25:51, Alstom
|
[53.] |
"Szerény véleményem szerint a megrendelő sem volt benne azért vétlen."
Szerintem ez pedig további két tényezőre bontható - egyrészt a már megszokott hülyeségi faktor, másrészt meg bizonyos összegek is cserélhettek gazdát ilyen-olyan módokon és takarásban.
Szerintem.
|
| |
[előzmény: (298) birobandi, 2010-11-11 14:02:31] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
birobandi
Tagság: 2007-06-30 07:49:57 Tagszám: #46548 Hozzászólások: 24 |
298. Elküldve: 2010-11-11 14:02:31, Alstom
|
[54.] |
Amit írsz, abban teljesen igazad van, vitathatatlan tények. Szerény véleményem szerint a megrendelő sem volt benne azért vétlen. Gyakorlatilag referencia nélkűl rendeltek meg egy járművet, nem kis tételben.
Akik pártoljuk a Siemens metrókat -én is ezek közé tartozom, nyilván nem ezek alapján tesszük. Tesszük viszont a Bécsben és Prágában futó típusok alapján. Mindkettöt volt alkalmam kocsiszini körülmények között is megismerni, talán szerenytelenség nélkűl mondhatom, hogy az M1-et (Prága) viszonnylag jól ismerem. Engem ez a Siemens-CKD közös gyártány meggyözött minden tekintetben, hogy egy nagyszerű jármű.
Üdvözlettel
birobandi
|
| [válaszok erre: #299 #300] |
[előzmény: (297) dispotion, 2010-11-10 20:41:48] |
|
Zöldfülű
|
|
dispotion
Tagság: 2009-02-26 12:39:06 Tagszám: #70997 Hozzászólások: 343 |
297. Elküldve: 2010-11-10 20:41:48, Alstom
|
[55.] |
A siemens hernyókkal semmi gond nem volt, ugye! De rég is volt a botrányos beüzemelés, alváztöréssel alumíniumilag, miután acélosították, azóta a tengelyterhelés növekedés miatt két évente újítják fel a nagykörutat, és akkor még a légkondi biznizről szó sem esett! Vagy a kollektív tudatalatti hamar felejtőssé válik, komplett!
|
| [válaszok erre: #298] |
|
|
Törzstag
|
|
metrovezeto
Tagság: 2008-02-06 15:55:24 Tagszám: #55491 Hozzászólások: 104 |
|
Haladó
|
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
295. Elküldve: 2010-11-09 16:54:09, Alstom
|
[57.] |
Azért az orosznál fényévekkel jobb (lenne) a vonat. Csak át kell alakítani a fékrendszert, hogy megfeleljen a magyar szabványnak, betenni az automata menekülőajtót (nem semmi szerkezet lenne, van itt köztünk olyan, aki szintén látta a róla bemutatott videót). Meg az apróságok megoldódnak, hogy hamar kopik a kerék stb. Aztán ugyanazért a pénzért amiben leszerződtek, jöhetnek.
|
| [válaszok erre: #296] |
[előzmény: (294) itamas80, 2010-11-09 15:08:41] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
itamas80
Tagság: 2007-05-13 00:20:43 Tagszám: #44945 Hozzászólások: 337 |
|
Törzstag
|
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
293. Elküldve: 2010-10-25 22:01:09, Alstom
|
[59.] |
A konzorciumot a 4-es és 2-es metró kapcsán érted, ha jól sejtem, mert a Siemens nyomatná a pályára meg a vonatokra a vezérlést. Nekem úgy rémlik, az külön lett kiírva. Ettől még nem konzorcium, főleg nem nemzetközi értelemben, hogy egy cég lennének (többen ezt értették szerintem).
|
| |
[előzmény: (292) dispotion, 2010-10-25 21:33:28] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
dispotion
Tagság: 2009-02-26 12:39:06 Tagszám: #70997 Hozzászólások: 343 |
292. Elküldve: 2010-10-25 21:33:28, Alstom
|
[60.] |
Az mikor volt, mert most itt Pesten tök jól elvoltak, a bizbert legalábbis az Alstomnak a Siemens prezentálta, nem? De tök mindegy...
|
| [válaszok erre: #293] |
[előzmény: (288) médmfsz, 2010-10-25 11:40:20] |
|
Törzstag
|
|
médmfsz
Tagság: 2007-06-20 10:42:39 Tagszám: #46196 Hozzászólások: 2724 |
291. Elküldve: 2010-10-25 14:33:31, Alstom
|
[61.] |
Hacsak úgy nem!
|
| |
[előzmény: (289) dulifuli, 2010-10-25 13:38:25] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
oregbeatsuhanc
Tagság: 2010-01-07 12:11:26 Tagszám: #80993 Hozzászólások: 511 |
290. Elküldve: 2010-10-25 13:50:15, Alstom
|
[62.] |
"Az (egyébként joggal) népszerű Siemens (M1)-et az NKH-nak ugyanúgy el kéne kaszálnia, mint az Alstom Metropolis-t: nincs az elején menekítőajtó (a prágai képeket szemlélve)!"A Ganz metrón viszont az is volt, mert a mi igényeinknek megfelelően + az orosz kocsikhoz hasonlóan az is meg volt tervezve. Tulajdonképpen miért kanyarodtunk el annak idején a ganzos fejlesztésű metrókocsiktól az Alstomhoz? A Ganznál nem működött a nokiás doboz?
"Persze, lehet, hogy a mi kedvünkért tennének rá, ha nyernének! "
Nem kizárt, miért is ne, ha ez a vevő igénye.
Annak idején a BOK, MOK, KÖKI OK mozgólépcsők is csak egy üzemi fékkel voltak tervezve, de a mi igényünk szerint, és az oroszLP6I kis lépcsők (üzemi fék+vészfék) analógiájaként kiegészítették, még egy - normál üzemelés közben ugyan úgy működő- késleltetett meghúzású rögzítő fékkel.
|
| |
[előzmény: (286) ojozso, 2010-10-23 22:10:27] |
|
Törzstag
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
289. Elküldve: 2010-10-25 13:38:25, Alstom
|
[63.] |
"Akkor miért tiltakozott a francia kormánynál az Alstom..."
Megszokásból.
|
| [válaszok erre: #291] |
[előzmény: (288) médmfsz, 2010-10-25 11:40:20] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
médmfsz
Tagság: 2007-06-20 10:42:39 Tagszám: #46196 Hozzászólások: 2724 |
288. Elküldve: 2010-10-25 11:40:20, Alstom
|
[64.] |
Akkor miért tiltakozott a francia kormánynál az Alstom, hogy a Csalagútba Siemens vonatokat rendelt?
Biztos vagy ebben?
|
| [válaszok erre: #289 #292] |
[előzmény: (287) dispotion, 2010-10-24 22:25:29] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
dispotion
Tagság: 2009-02-26 12:39:06 Tagszám: #70997 Hozzászólások: 343 |
287. Elküldve: 2010-10-24 22:25:29, Alstom
|
[65.] |
Az Alstom és a Siemens egy konzorcium, tehát cumi van.
|
| [válaszok erre: #288] |
[előzmény: (286) ojozso, 2010-10-23 22:10:27] |
|
Törzstag
|
|
ojozso
Tagság: 2007-05-17 10:14:26 Tagszám: #45074 Hozzászólások: 470 |
286. Elküldve: 2010-10-23 22:10:27, Alstom
|
[66.] |
Az (egyébként joggal) népszerű Siemens (M1)-et az NKH-nak ugyanúgy el kéne kaszálnia, mint az Alstom Metropolis-t: nincs az elején menekítőajtó (a prágai képeket szemlélve)!
Persze, lehet, hogy a mi kedvünkért tennének rá, ha nyernének!
|
| [válaszok erre: #287 #290] |
|
|
Törzstag
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
285. Elküldve: 2010-10-22 20:53:22, Alstom
|
[67.] |
Ez biztos így van, de ne feledkezzünk meg arról, hogy Vitya király és népi zenekara nem kerülhetett volna (újra) hatalomra, ha az előző garnitúra nem olyan reménytelen, sötét seggfejekből, tesze-tosza fantáziátlan tutyimutyikból, semmitevő semmirekellőkből, továbbá rendkívül látványosan korrupt gazemberekből áll össze.
|
| |
[előzmény: (284) dispotion, 2010-10-21 19:08:10] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
dispotion
Tagság: 2009-02-26 12:39:06 Tagszám: #70997 Hozzászólások: 343 |
284. Elküldve: 2010-10-21 19:08:10, Alstom
|
[68.] |
A történet egy folyamat része csak. Nyolc év böjt után, meg kell nyitni a bőségszarukat! Nyolc évig szinte csak kölcsönből élt a fidesz, fenn kellett tartani a sajtójukat, infrastruktúrát, a választások költségeit is valaki állta. Most minden lehetséges helyről bekaszálnak egy csomó pénzt, csak úgy, mint 1998-ban. Akkor leállítottak minden beruházást, nominál értéken befagyasztották a szoc. kiadásokat stb. Most is ez van, de pluszban helyzetbe hozzák a hűségeseket: megadóztatják a kereskedelmi cégeket, a CBA majd helyzetbe kerül fű alatt kap majd pénzt(új Széchenyi program!), a többinek fityisz, a banki szféra szintén, ott az OTP fog halászni,( felszámolják az mszp közeli üdülési csekket, és lesz helyette cafeteria kártya, kártya díjjal, utalási költséggel-he-he) Vegyépszer, Demján oligarchia a PPP beruházások leállítása után lesz nagy nyertes(vajon Sukorót miért csinálták ki, a Demján már jön is át Szlovákiából, csak nem a konkurenciát kellett csírájában elfojtani, ja kérem az első PPP-t a fidesz csinálta a BS leégése után, Dauts vezérletével!), a Pannónia biztosító is látványos nyomulásba kezdett (Járaitól Martonyiig mindenki benne van, még talán a Gulyás is ha-ha) A magánnyugdíjpénztárak működése képtelenné válik, így kétezerötszáz(2500) MILLIÁRD forintot kaszálnak be, majd bevezetik a svéd nyugdíj modelt, na azt nézzétek majd meg! (http://nyugdijam.info/index.php)
Ja és az Alstom metro műszakilag nem felelt meg, így a bankgaranciás many vissza jár, és nyertek 3-4 évet mire az új pályáztatás után a nyertesnek fizetni kell...
|
| [válaszok erre: #285] |
[előzmény: (259) retrometro, 2010-08-12 21:01:32] |
|
Törzstag
|
|
itamas80
Tagság: 2007-05-13 00:20:43 Tagszám: #44945 Hozzászólások: 337 |
|
Törzstag
|
|
oregbeatsuhanc
Tagság: 2010-01-07 12:11:26 Tagszám: #80993 Hozzászólások: 511 |
282. Elküldve: 2010-10-21 12:42:01, Alstom
|
[70.] |
Legalább az álmainkat őrizzük meg.
Nekem a legkedvesebb az volt a Ganz metrón, hogy olyan herélt egér hangot adott, amikor elindult.
|
| |
[előzmény: (280) Nyugdijas03, 2010-10-21 10:52:30] |
|
Törzstag
|
|
Nyugdijas03
Tagság: 2008-10-23 10:51:00 Tagszám: #64749 Hozzászólások: 155 |
280. Elküldve: 2010-10-21 10:52:30, Alstom
|
[71.] |
Kedves "öregbeatsuhanc"!
Amiről álmodsz,olyan szép,hogy nem is lehet igaz!
Olvastam valahol,hogy ilyenkor "messzebb kell feküdni a faltól"!!!
Szia!
Feco
|
| [válaszok erre: #282] |
[előzmény: (278) oregbeatsuhanc, 2010-10-20 13:48:56] |
|
Haladó
|
|
oregbeatsuhanc
Tagság: 2010-01-07 12:11:26 Tagszám: #80993 Hozzászólások: 511 |
279. Elküldve: 2010-10-20 14:04:12, Alstom
|
[72.] |
Ez várható, volt, ahogy borítékoltam a korábbi 251-es hszemben.
|
| |
[előzmény: (276) metrovezeto, 2010-10-20 12:50:44] |
|
Törzstag
|
|
oregbeatsuhanc
Tagság: 2010-01-07 12:11:26 Tagszám: #80993 Hozzászólások: 511 |
278. Elküldve: 2010-10-20 13:48:56, Alstom
|
[73.] |
Sosem az a lényeg mit mond, hanem hogy mit tesz az ember.
"Vitézy Dávid elmondta azt is, el kell gondolkodni azon, hogyan lehet magyar munkahelyeket is teremteni ezekkel a megrendelésekkel. "
Ha ezt most nagyon komolyan gondolja, akkor el kell hozni a szentendrei múzeumból a Ganz metrókocsit, műszakilag át kell újra tervezni, és itthon legyártani. Kb. úgy, ahogy a zágrábiak tették, amikor villamosra volt szükségük.
|
| [válaszok erre: #280 #281] |
[előzmény: (275) Kingweb, 2010-10-19 17:40:12] |
|
Törzstag
|
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
|
Kiváló dolgozó
|
|
metrovezeto
Tagság: 2008-02-06 15:55:24 Tagszám: #55491 Hozzászólások: 104 |
|
Haladó
|
|
A weboldal címe:
http://m3.what.hu
|