Találatok száma: 24 üzenet |
|
|
birobandi
Tagság: 2007-06-30 07:49:57 Tagszám: #46548 Hozzászólások: 24
|
2081. Elküldve:
2011-12-12 22:47:52 |
[1.] |
Köszönöm!
Természetesen, ha kritikai észrevételetek akad a munkánkkal kapcsolatban, azt is meghallgatjuk, sőt megpróbáljuk megszivlelni is.
Üdvözlet
|
|
|
[előzmény: (2080) dulifuli, 2011-12-12 20:25:26]
|
|
Zöldfülű |
|
birobandi
Tagság: 2007-06-30 07:49:57 Tagszám: #46548 Hozzászólások: 24
|
|
Zöldfülű |
|
birobandi
Tagság: 2007-06-30 07:49:57 Tagszám: #46548 Hozzászólások: 24
|
1875. Elküldve:
2010-12-15 22:14:03 |
[3.] |
Nincs jogosultsága a hozzászólás megtekintésére! |
|
[válaszok erre: #1876 #1878]
|
[előzmény: (1873) Alvóügynök:), 2010-12-15 21:42:50]
|
|
Zöldfülű |
|
birobandi
Tagság: 2007-06-30 07:49:57 Tagszám: #46548 Hozzászólások: 24
|
302. Elküldve:
2010-11-12 23:46:15 |
[4.] |
Az ügynek a politikai oldalával nem kivánok foglalkozni, nyilvánvalóan az is van benne bőven. Maradjunk a szakmainál. Igazad van abban, hogy Párizsban kiváló Alstom szerelvények futnak. Az MP 89-es tipus két variációban (1-es és 14-es vonal) igazi bizonyiték erre. Londonban sajnos nem jártam, de hiszek a fiamnak, aki szerint kiválóan muzsikálnak ott is az Alstomök. Varsóról irt véleményedet nem osztom Majd 2 évvel ezelött kimentem többed magammal megnézni az ottani Metropolist. Már akkor elég csalódottan jöttem haza. Sokat mondó információ volt -többek között, hogy a kocsiszín fönöke elmondta, hogy vonal bővités miatt (ott ilyen is van!), szükségük van 5 db. új szerelvényre, és azt St. Petersburg-ból rendelték meg. (81-2M). Azt gondolom, hogy nem vitatva, hogy az Alstom tud metró szerelvényeket gyártani, ez nem egy nyerő típus. Sajnos, megitélésem szerint ezt tovább rontotta a megrendelő vitatható hozzáértése.
Üdvözlet
|
|
|
[előzmény: (300) dispotion, 2010-11-12 18:32:05]
|
|
Zöldfülű |
|
birobandi
Tagság: 2007-06-30 07:49:57 Tagszám: #46548 Hozzászólások: 24
|
298. Elküldve:
2010-11-11 14:02:31 |
[5.] |
Amit írsz, abban teljesen igazad van, vitathatatlan tények. Szerény véleményem szerint a megrendelő sem volt benne azért vétlen. Gyakorlatilag referencia nélkűl rendeltek meg egy járművet, nem kis tételben.
Akik pártoljuk a Siemens metrókat -én is ezek közé tartozom, nyilván nem ezek alapján tesszük. Tesszük viszont a Bécsben és Prágában futó típusok alapján. Mindkettöt volt alkalmam kocsiszini körülmények között is megismerni, talán szerenytelenség nélkűl mondhatom, hogy az M1-et (Prága) viszonnylag jól ismerem. Engem ez a Siemens-CKD közös gyártány meggyözött minden tekintetben, hogy egy nagyszerű jármű.
Üdvözlettel
|
|
[válaszok erre: #299 #300]
|
[előzmény: (297) dispotion, 2010-11-10 20:41:48]
|
|
Zöldfülű |
|
birobandi
Tagság: 2007-06-30 07:49:57 Tagszám: #46548 Hozzászólások: 24
|
75. Elküldve:
2009-10-16 14:34:47 |
[6.] |
Köszönöm kedves üdvözlésed.
Bemásolok ide egy sajtóközleményt, melyet az imént kaptam a cégtől. Hogy is van ez? Ma vették fel az úrat a zsé tízszerese a Tiednek, akinek azért van néhány év gyakorlata. Viszont a Markó utcai meghívót neked tartalékolják, ha még sem jön be egyszer a sunnyogás.
Üdvözlettel: birobandi
"A BKV Zrt. pályázat útján megtalálta az új humánpolitikai igazgatót
A BKV Zrt. augusztusban kiírt álláspályázatára közel ötvenen jelentkeztek. A szakmai anyagok áttekintése, és az interjúk után Dr. Kocsis István vezérigazgató döntött arról, hogy Juracsik Zoltánt - aki eddig az Adyligeti Rendészeti Szakközépiskola humánpolitikai osztályvezetőjeként dolgozott - bízza meg a humánpolitikai igazgatói feladatokkal.
Juracsik Zoltán a mai nap folyamán, 2009. október 16-án lép be a BKV Zrt-hez. Munkaszerződése határozatlan időre szól. Alapbére 1.241.000 Ft/hó, teljesítéshez kötött prémiuma 100 %.
Juttatásai: személygépkocsi használat, mobiltelefon használat, Kollektív Szerződés szerinti vezetői pótszabadság, egészségügyi szűrővizsgálaton részvétel, felmondási idő a munkaviszony rendes felmondása esetén Kollektív Szerződés szerint. Végkielégítés nem illeti meg.
2009. október 16.
BKV Zrt.
"
|
|
[válaszok erre: #76]
|
[előzmény: (73) dulifuli, 2009-10-16 14:04:10]
|
|
Zöldfülű |
|
birobandi
Tagság: 2007-06-30 07:49:57 Tagszám: #46548 Hozzászólások: 24
|
72. Elküldve:
2009-10-16 13:49:24 |
[7.] |
Szervusztok (volt) munkatársaim!
Nem szoktam nálatok véleményt nyilvánítani -talán nem is lenne illendő, de most nem tudom megállni. Bemásolom a Freefórumon írt hozzászólásomat:
Régen vágta nálam annyira valami ki a biztosítékot, mint ez a cikk. Gusztustalan hazugságok és csúsztatások tömkellege.
"A törött vonatablak és visszapillantó tükör esetén a szabályzat szerint ki kellene szállítani az utasokat. Ablaknál csak abból a kocsiból, ahol betörték, tükörnél az egész vonatból, mert visszapillantó nélkül a vonat üzemképtelen, utast nem szállíthat. De nem szállították ki a szurkolókat, holott szabályzat szerint ki kellett volna." Törött ablaknál is az egész szerelvényből kell kiszállítani!
"A szurkolók beszállás közben a vonatok vezetői tükrét megrongálták, de ez nem eredményezte azok teljes használhatatlanságát." Ugye tetszenek érteni, kicsit is lehet terhesnek lenni.
"a BKV szerint nem felel meg a valóságnak, ugyanis az állomásokon elhelyezett tükrök illetve monitorok, valamint a vonaton található technikai berendezések segítségével az ajtózárás biztonságos feltételeiről a vonatok vezetői meg tudtak győződni." Ez úgy hazugság, ahogy van, a kihaladást miből ellenőrize?
" A vonatok közlekedésével kapcsolatban az utasok, vagy a járművezetők biztonságát veszélyeztető utasítást a BKV munkáltatói illetve operatív vezetése nem adott, és a jövőben sem ad. " Valóban nem ad, csak olyan helyzetbe kényszeríti a végrehajtó szolgálatot, amiben nincsenek jó megoldások!! Én egyszer egy ilyen mecs után a szemklinikán kötöttem ki, akkor sem érdekelte a 21 Millás végkielégítéssel távozott forgalmi főmérnököt, hogy valami megoldást kellene találni.
birobandi
|
|
[válaszok erre: #73 #74]
|
[előzmény: (68) dulifuli, 2009-10-10 00:12:40]
|
|
Zöldfülű |
|
birobandi
Tagság: 2007-06-30 07:49:57 Tagszám: #46548 Hozzászólások: 24
|
430. Elküldve:
2007-10-09 17:56:15 |
[8.] |
Sziasztok! A képen egy biztonsági villa látható, mely a hajtásház nyúlványát fogja közre.
/Hogy a podeszten mit keres, azt ne tőlem kérdezzétek./
Üdvözlettel.
|
|
[válaszok erre: #431]
|
[előzmény: (348) dulifuli, 2007-10-02 10:20:22]
|
|
Zöldfülű |
|
birobandi
Tagság: 2007-06-30 07:49:57 Tagszám: #46548 Hozzászólások: 24
|
351. Elküldve:
2007-09-02 23:39:50 |
[9.] |
23.15 MTI hír:
Kilencven százalékban már sikerült megállapodnia a BKV Zrt. vezetőségének és a szakszervezetek képviselőinek az idei bérfejlesztésről - közölte Regőczi Miklós, a BKV Zrt. vezérigazgató-helyettese vasárnap késő este. Az igazgatóhelyettes elmondta, hogy még folynak a bértárgyalások, "de a felek arra törekszenek, hogy ne álljanak úgy fel a tárgyalóasztaltól, hogy ne legyen megállapodás."
Hagyó Miklós főpolgármester-helyettes is megérkezett a BKV Zrt. székházába a bértárgyalásról tájékozódni, mint a tulajdonos képviselője.
|
|
[válaszok erre: #352]
|
[előzmény: (350) mmmoj, 2007-09-02 22:28:31]
|
|
Zöldfülű |
|
birobandi
Tagság: 2007-06-30 07:49:57 Tagszám: #46548 Hozzászólások: 24
|
300. Elküldve:
2007-08-28 19:55:20 |
[10.] |
Köszönöm médmfsz ! Most már nekem is valami dereng, akkor kihagyom eme nagy lehetőséget.
|
|
|
[előzmény: (298) médmfsz, 2007-08-28 19:11:02]
|
|
Zöldfülű |
|
birobandi
Tagság: 2007-06-30 07:49:57 Tagszám: #46548 Hozzászólások: 24
|
294. Elküldve:
2007-08-28 18:18:39 |
[11.] |
Szia dulifuli !
Mielött Titeket zaklattam volna én is a Google-t ill. a Yahoo-t kérdeztem, de a választ azt elfújta a szél.
Üdvözlettel
|
|
|
[előzmény: (290) dulifuli, 2007-08-28 18:05:23]
|
|
Zöldfülű |
|
birobandi
Tagság: 2007-06-30 07:49:57 Tagszám: #46548 Hozzászólások: 24
|
289. Elküldve:
2007-08-28 17:50:43 |
[12.] |
Szia dulifuli!
Köszönöm, igen van. Sajna, mivel még nem néztem nem tudom a címét.(Ilyesmi, mint az E-mail cím) Most ebben a helyzetben kiváncsi lennék mit kommunikálnak. (!)
Köszönettel: birobandi
|
|
[válaszok erre: #290]
|
[előzmény: (287) dulifuli, 2007-08-28 17:42:26]
|
|
Zöldfülű |
|
birobandi
Tagság: 2007-06-30 07:49:57 Tagszám: #46548 Hozzászólások: 24
|
286. Elküldve:
2007-08-28 16:54:24 |
[13.] |
Sziasztok!
Segitséget szeretnék kérni. Van a cégünknek valami belső kommunikáció nevű honlapja, meg tudná valaki adni a pontos Web címet? Köszönettel: birobandi
|
|
[válaszok erre: #287 #298]
|
[előzmény: (285) médmfsz, 2007-08-28 16:29:07]
|
|
Zöldfülű |
|
birobandi
Tagság: 2007-06-30 07:49:57 Tagszám: #46548 Hozzászólások: 24
|
41. Elküldve:
2007-07-13 22:08:40 |
[14.] |
Szia KIPKOP!
Nem találtam a magam részéről semmi kivetnivalót az általad emlitett ügyben, csak a korrektséget vártam el, ami azért a végére talán ki is kerekedett. A hölgyet nem ismerem, tanulmányi teljesítményét csak a naplóból kimásolt jegyek alapján (a topikon) ismertem meg.
Az oktatás, a képzés szerkezetén volna mit javítani, de nem az én tisztem ezt eldönteni, legfeljebb véleményem van róla. Azt gondolom sok mindent másképpen és lehet, hogy másoknak kellene csinálni.
Nem gondolom, hogy a metrónál eltöltött éveim önmagában érdem lenne, nem is várok senkítől sem tiszeteletet, de azt gondolom sértegetni sem kellene. Nem olyan rég erre a fórumra meghívtatok, ehhez képest fucsa, hogy ***-nak lehet ugyanitt nevezni. Nem kívánok a fórumotok vezetésebe igazán beleszólni, Ti tudjatok.
Üdvözlettel: birobandi
|
|
[válaszok erre: #44]
|
[előzmény: (39) KIPKOP, 2007-07-13 21:48:22]
|
|
Zöldfülű |
|
birobandi
Tagság: 2007-06-30 07:49:57 Tagszám: #46548 Hozzászólások: 24
|
36. Elküldve:
2007-07-13 21:05:03 |
[15.] |
NB6667 !
Látod, azért lettél kirúgva, mert a stilusod enyhén szólva sem felel meg annak, amit kultúremberek alkalmaznak. Úgy emlékezem nálunk nem sértegetett senki téged, csak Te sértegettél másokat. Nyugodton folytathatod a Freefórum lejáratását, önmagadat mínősited. Részemről a témát lezártam:
birobandi
|
|
[válaszok erre: #37 #39 #40]
|
[előzmény: (34) NB6667, 2007-07-13 13:29:15]
|
|
Zöldfülű |
|
birobandi
Tagság: 2007-06-30 07:49:57 Tagszám: #46548 Hozzászólások: 24
|
299. Elküldve:
2007-07-13 20:54:42 |
[16.] |
Szia Infós !
Olyan hosszan kinnt volt a fehér, hogy az esemény elhárítás végére már izzót kellett cserélni (kiégett).
Ettől még az esemény oka számomra ismeretlen, csak találgatni lehetne.
Üdvözlettel: birobandi
|
|
[válaszok erre: #301]
|
[előzmény: (298) Infós, 2007-07-13 18:45:44]
|
|
Zöldfülű |
|
birobandi
Tagság: 2007-06-30 07:49:57 Tagszám: #46548 Hozzászólások: 24
|
119. Elküldve:
2007-07-03 22:14:51 |
[17.] |
Szia Infós!
"A hivó jelzés szabad jelzésnek tekintendö" Ez a mondat téves! Nem véletlen, hogy vörös fény mellett jelenik meg a fehér. Nem véletlen, hogy alap esetben 15 km/h a maximális alkalmazható sebesség. Csak a KFM bizonyos feltételek megléte esetén emelheti fel 40 km/h-ra.
Üdvözlet
|
|
|
[előzmény: (112) Infós, 2007-07-03 21:52:52]
|
|
Zöldfülű |
|
birobandi
Tagság: 2007-06-30 07:49:57 Tagszám: #46548 Hozzászólások: 24
|
109. Elküldve:
2007-07-03 21:28:30 |
[18.] |
Szia KIPKOP !
Nem érzem magam tévedhetetlennek, sem minden tudónak. Az én ismereteim alapján, váltófelvágás esetén -amennyiben a járművezető nem veszi észre- a forg. szolgálattevőnek megállításra kell felszólítani az mkv.-t. Ezért ad jelzést -többek között- az asztal. Infós ezt szépen leítra. A szolgálattevőnek a helyszinre kell mennie és meg kell gyöződnie a vonat eltávolításának biztonságáról. Abban tökéletesen igaza van Infósnak, hogy a vonattól túl sokat nem fog látni. Azonban előfordulhat, hogy olyan törés vagy alakváltozás történik a váltón -bár, mint ebben nincs vita, ezek a váltók elviselik a felvágást általában) , mely további eseményhez vezethet. El tudom képzelni, hogy amennyiben egy váltón álló vonat a forgalmat kizárja az adott KFM úgy dönt, hogy 5 km/h sebeséggel helyszíní ellenörzés nélkűl is lekűldi a vonatot. Ez nyilván az ö döntése és felelössége. Úgy vélem azonban, hogy a szabályoknak megfelelő eljárás az egyértelműen az, ha a vonat eltávolítása a felvágott váltóról a szolgálattevő helyszíní írányítása mellett történik.
Üdvözlettel
|
|
[válaszok erre: #111 #113]
|
[előzmény: (102) KIPKOP, 2007-07-03 20:21:12]
|
|
Zöldfülű |
|
birobandi
Tagság: 2007-06-30 07:49:57 Tagszám: #46548 Hozzászólások: 24
|
268. Elküldve:
2007-07-02 06:57:11 |
[19.] |
Szia Kingweb !
Infós hozzászólása szerintem nagyon szakszerű, annyit tennék hozzá, hogy nálunk Domino 71 berendezés működik, és valóban mint írtam a mi váltóink normál esetben -olyan műszaki kialakításuak-, hogy kibírják a váltófelvágást. Való igaz, hogy a helyszini ellenörzés célja az esetleges deformácíók, eltérések megállapítása. Amennyiben a jármű megáll a felvágott váltón, azért célszerű a helyszinen a szakember(ek), mert egy esetleges (kis valószínűségű) törés esetén megakadályozható a kisiklást.
Az általam vezetett bizottság is azt a megállapítást tudta csak tenni, hogy az adott esemény bekövetkezéséhez minimum két ember egyídejű tévedése kellett. Egy részről egy szabálytalan tolatási mozgás a vonatszemélyzet részéről másrészről a Block Poszt szolgálattevő mellényúlása. Általában érvényesnek tartom, hogy egy esemény bekövetkezéséhez, legalább két tényező egybeesése szükséges.
Üdvözlettel
|
|
[válaszok erre: #270]
|
[előzmény: (258) Kingweb, 2007-07-01 20:15:14]
|
|
Zöldfülű |
|
birobandi
Tagság: 2007-06-30 07:49:57 Tagszám: #46548 Hozzászólások: 24
|
247. Elküldve:
2007-07-01 11:56:53 |
[20.] |
Szia Kingweb !
A váltófelvágást hang (csengő) és fény (villog) jelzés kiséri. Kikapcsolni csak számlált kezeléssel lehet. Igen a váltó használhatóságáról a helyszinen kell meggyöződni. Nincs előirva -tudomásom szerint- , hogy a konkrét esetben a járműtelepi biz. ber. műszerész illetve szolgálattevő ne mehetne ki. Azt csak halkan merem leírni, hogy amennyiben az instruktornak forgalmi tiszti végzettsége van (annak kellene lennie) szerintem a szolgálattevő helyett szűkség esetén ö is kikűldhető.
Üdvözlet
|
|
[válaszok erre: #248 #249]
|
[előzmény: (246) Kingweb, 2007-06-30 18:55:21]
|
|
Zöldfülű |
|
birobandi
Tagság: 2007-06-30 07:49:57 Tagszám: #46548 Hozzászólások: 24
|
241. Elküldve:
2007-06-30 16:09:46 |
[21.] |
Szia KIPKOP !
A szabályzat egyértelműen írja elő a váltó helyszíní ellenözését, melyet a F.Sz.T-nek és az ügyeletes biz. ber. műszerésznek kell elvégezni. Csak a helyszíni vizsgálat elvégzése után nyilvánítható a váltó üzemképesnek. Az egy más tészta, hogy ezek a váltók úgy vannak tervezve, hogy ha minden olyan amilyennek lenie kell, akkor kibírnak egy felvágást. Azt, hogy minden olyan amilyennek lennie kell, bizony csak a helyszinen lehet megállapítani.
Azzal nem tudok mit kezdeni, hogy nem az esemény bekövetkezésekor szólnak. A kezelőasztal összetéveszthetetlenűl jelzi az eseményt. (fény és hang jelzés)
Mégegyszer szeretném megemlíteni, hogy az egy dolog, hogy az F.Sz.T nem a szabályoknak megfelelően dolgozik, ez azonban önmagában nem mentesíti az mkv.-t a felelösség alól. Sajnos az tény, hogy egy ilyen esetben a tisztességes vizsgálat nem egy egyszerű eset.
Üdvözlet
|
|
[válaszok erre: #242 #243 #267]
|
[előzmény: (239) KIPKOP, 2007-06-30 15:30:27]
|
|
Zöldfülű |
|
birobandi
Tagság: 2007-06-30 07:49:57 Tagszám: #46548 Hozzászólások: 24
|
237. Elküldve:
2007-06-30 12:01:48 |
[22.] |
Szia KIPKOP !
Amire célzol sok évvel ezelött történt. Reggeli üzeminduláskor BAJCSY-n az E12 es vonat átvételekor kiderűlt, hogy a 302-es BAJ vezérkocsijában a fékhengerekben a töltővezeték (!!!) nyomása jelenik meg. A hibát a kormányszelep leselejtezésével nem lehetett elhárítani. A helyszinen voltam és úgy döntöttem, hogy a vonatot elhúzzuk az Árpád kihúzóba, hogy ne kelljen a forgalmat szüneteltetni BAJ-ÁHI között. A kocsi kerékpárjai tönkrementek. A szolgálatvezető úr mind anyagilag, mind erkölcsileg elmarasztalt, mielött még a VBCs a vizsgálatot lezárta volna. Álláspontja alapján, hátra kellett volna tólni a vonatot(befékezett vezérkocsival) a BAJ kihúzóba. Ekkor a VBCs (igen tisztességesen) kűlső (MÁV) szakértő bevonásával folytatta le a vizsgálatot, mely megállapitása szerint 90 % feleetti valószínűséggel a befékezett vezérkocsi a váltón való áttolás közben kisiklott volna.
Üdvözlettel
|
|
[válaszok erre: #238]
|
[előzmény: (234) KIPKOP, 2007-06-30 09:23:14]
|
|
Zöldfülű |
|
birobandi
Tagság: 2007-06-30 07:49:57 Tagszám: #46548 Hozzászólások: 24
|
236. Elküldve:
2007-06-30 11:46:54 |
[23.] |
Szia Kingweb !
A konkrét esetet, csak elmondásból ismerem. Azt gondolom, hogy kevés dolog van olyan pontosan és egyértelműen szabályozva, mint pontosan a váltófelvágás! Az általad (helyesen) idézett pontok között egyetlen sincs amit többféle módón lehetne értelmezni. Amennyire ismerem a sztorít, az esemény elhárítása nem a leírtaknak (F2-nek) megfelelően történt. Ez munkakörüknek illetve az információ ismeretének megfelelően az érintettek (Forgalmni szolgálattevő, KFM) fellössége. Megitélésem szerint ez nem mentesíti a járművezető felelösségét, amennyiben ö is hibázott, s ez bizonyítható.
Szerény személyem, mintegy fél évvel ezelött vezetett egy vizsgáló bizottságot, melynek egy váltófelvágás volt a támája. A lelkiismeretem nyugodt, mert úgy érzem minden lényeges körűlményt sikerült kideritenünk. Ez elsősorban az eseményben részes 2 mkv. és 2 Fszt. rendkívűl korrekt, tisztességes magatartásának köszönhető. Végűl is 1 mkv. és 1 Fszt. kapott az Üzemvezető úrtól irásbeli elmarasztalást. Mindenki tudomásúl vette a határozatot. Szerintem, attól függetelenűl, hogy az adott esetben hibáztak, kiváló kollégák.
Üdvözlettel: birobandi
|
|
[válaszok erre: #239]
|
[előzmény: (232) Kingweb, 2007-06-30 08:49:28]
|
|
Zöldfülű |
|
birobandi
Tagság: 2007-06-30 07:49:57 Tagszám: #46548 Hozzászólások: 24
|
231. Elküldve:
2007-06-30 07:58:12 |
[24.] |
Szervusztok!
Köszönöm a kedves meghívásotokat .Öszintén mondom meghatottak ezek a sorok, nem tudom, hogy kiérdemleltem e ? A továbbiakban, bármely járműműszaki kérdésben, ha szerény tudásommal segiteni tudom a fórum munkáját, nagyon szívesen teszem azt.
Üdvözlettel: birobandi
|
|
[válaszok erre: #232 #233]
|
[előzmény: (230) P 24, 2007-06-30 01:58:39]
|
|
Zöldfülű |
|
|