Találatok száma: 343 üzenet |
|
|
dispotion
Tagság: 2009-02-26 12:39:06 Tagszám: #70997 Hozzászólások: 343
|
936. Elküldve:
2011-09-19 20:34:30 |
[1.] |
forgalomba álláskor mit egyeztetsz a kfm-el?
F2 4,39,
|
|
[válaszok erre: #937 #938]
|
[előzmény: (935) dulifuli, 2011-09-19 00:23:13]
|
|
Törzstag |
|
dispotion
Tagság: 2009-02-26 12:39:06 Tagszám: #70997 Hozzászólások: 343
|
|
Törzstag |
|
dispotion
Tagság: 2009-02-26 12:39:06 Tagszám: #70997 Hozzászólások: 343
|
934. Elküldve:
2011-09-18 14:11:43 |
[3.] |
nekem meg van karórám, atom pontos...
|
|
[válaszok erre: #935]
|
[előzmény: (933) dulifuli, 2011-09-18 00:33:30]
|
|
Törzstag |
|
dispotion
Tagság: 2009-02-26 12:39:06 Tagszám: #70997 Hozzászólások: 343
|
256. Elküldve:
2011-09-15 12:04:52 |
[4.] |
A Fidesz-uralom (1.) a leggátlástalanabb üzleti körök, (2.) a saját kisebbrendűségüket hatalommal túlkompenzálni akaró politikusok és (3.) a szakmai téren tehetségük híján csúcsra jutni egyébként sosem képes szakemberek „véd- és dacszövetsége”, amelyhez (4.) a mindig befolyáséhes római katolikus egyház csatlakozott
http://progressziv.blog.hu/2011/04/21/mi_a_fidesz
|
|
|
Törzstag |
|
dispotion
Tagság: 2009-02-26 12:39:06 Tagszám: #70997 Hozzászólások: 343
|
209. Elküldve:
2011-09-13 09:56:18 |
[5.] |
köszönöm a kiegészítést, így teljes a kép, egy hónap elteltével szabályosan ki lett tűzve, így már szabályok szerint dolgozhatunk, senkinek nem lett baja belőle, köszönjük mindenkinek!
|
|
[válaszok erre: #210]
|
[előzmény: (207) cornuscapri, 2011-09-12 22:46:58]
|
|
Törzstag |
|
dispotion
Tagság: 2009-02-26 12:39:06 Tagszám: #70997 Hozzászólások: 343
|
164. Elküldve:
2011-09-11 12:13:02 |
[6.] |
Nincs jogosultsága a hozzászólás megtekintésére! |
|
[válaszok erre: #165]
|
[előzmény: (162) dulifuli, 2011-09-10 01:03:14]
|
|
Törzstag |
|
dispotion
Tagság: 2009-02-26 12:39:06 Tagszám: #70997 Hozzászólások: 343
|
1997. Elküldve:
2011-09-08 17:12:25 |
[7.] |
Nálam is azt jelenti. Csak mint érdekesség, hol, kik jelennek meg...
|
|
[válaszok erre: #1998]
|
[előzmény: (1996) médmfsz, 2011-09-08 06:35:52]
|
|
Törzstag |
|
dispotion
Tagság: 2009-02-26 12:39:06 Tagszám: #70997 Hozzászólások: 343
|
2156. Elküldve:
2011-09-07 19:43:51 |
[8.] |
Ezt is érdemes tudni:
F. 2.
FORGALMI UTASÍTÁS
1.5. Az utasítás hatálya kiterjed a forgalmi szolgálat valamennyi dolgozójára és a társszolgálatok azon dolgozóira, akiknek tevékenysége a forgalom lebonyolításával összefügg.
Szolgálat ellenőrzése
3.29. A szolgálat utasítás szerinti végzését a szolgálati főnök és a szolgálati elöljárók kötelesek az Ellenőrzési Terv szerint rendszeresen ellenőrizni.
Az ellenőrzés tényét és megállapításait az erre rendszeresített szolgálati okmányba kell bejegyezni.
3.30. Az ellenőrzéseknek hibafeltáróknak és oktató jellegűeknek kell lenniük. Az ellenőrzést végzők az ellenőrzések tapasztalatai alapján kötelesek a hiányosságok megszüntetése iránt haladéktalanul intézkedni.
12.42. A szolgálati okmányba bejegyzést, kitöltést csak a szolgálatban lévő dolgozó eszközölhet. Bejegyzést csak kék tintával, vagy tintairónnal szabad tenni.
Ellenőrző személy csak „ellenőriztem” aláírás, időpont bejegyzést tehet.
Az ellenőrzésre vonatkozó bejegyzést piros tintával, vagy tintairónnal kell megtenni.
|
|
|
Törzstag |
|
dispotion
Tagság: 2009-02-26 12:39:06 Tagszám: #70997 Hozzászólások: 343
|
204. Elküldve:
2011-09-07 19:26:50 |
[9.] |
Az is érdekes, hogy az aug. 20-i parancskönyvben az áll, hogy a peron (köki) munkaterület, csak személy vagy vagyon védelem okán lehet ott tartózkodni, be-ki haladás 15 km kitűzés szerint (mai napig nincs kitűzve, ha ezt a szakhatóság megtudná!) azóta mi változott azon kívül, hogy utasforgalom alá helyezték?
és ezt négy góré is aláírta...
én meg rugalmas vagyok na ná 90ft-ért (hi)
|
|
[válaszok erre: #205]
|
[előzmény: (202) dulifuli, 2011-09-02 22:32:10]
|
|
Törzstag |
|
dispotion
Tagság: 2009-02-26 12:39:06 Tagszám: #70997 Hozzászólások: 343
|
203. Elküldve:
2011-09-07 19:18:53 |
[10.] |
F1
Az utasítás hatálya
5. Az utasítás előírásai kötelező érvényűek a metró valamennyi szakterületére, ezen kívül a tervező és kivitelező szervekre is
Ideiglenes lassúmenet jelzései
124. A pálya műszaki állapota miatt szükséges ideiglenes lassúmenet elrendelésére és a személyzet értesítésére vonatkozó rendelkezéseket az F. 2. Forgalmi Utasítás tartalmazza.
Az ideiglenesen lassan bejárandó pályarészeket az alábbiak szerint kell jelezni:
125. Üzemidőben jelentkező pályahiba (vagy bármilyen, sebességkorlátozást igénylő meghibásodás) esetén a hibás szakasz pontos megjelölésére kettő darab sárgán villogó akkumulátoros lámpát kell alkalmazni.
Az első sárga villogó lámpát a hibahely elejéhez, a másodikat a hibahely végétől vonathosszra kell elhelyezni.
A lámpákat a pálya menetirány szerinti jobb oldalán, kb. 2 m magasságban, a kábellétrákra kell felerősíteni.
A felszíni pályaszakaszon a kihelyezését a helyi sajátosságok, illetve lehetőségek figyelembevételével kell elvégezni.
126. A motorkocsivezető a menetirány szerinti
- első sárga villogó (Lassan!) jelzéstől legfeljebb a központi forgalmi menetirányító rendelkezésében meghatározott sebességgel haladhat tovább,
- második sárga villogó (Feloldás!) jelzéstől gyorsíthat fel a vonatnál alkalmazható sebességre.
127. Abban az esetben, ha üzemszünetben a hibát nem tudják kijavítani, illetve a sebességkorlátozást feloldani, akkor üzemkezdetig az ideiglenesen lassan bejárandó pályarészt
- az „Ideiglenes lassúmenet előjelző”;
- az „Ideiglenesen lassan bejárandó pályarész eleje” jelző, és
- az „Ideiglenesen lassan bejárandó pályarész vége” jelző
egyidejű alkalmazásával kell jelezni, az ideiglenes lassúmenet jelzőket ki kell tűzni.
A kitűzésért a pályamester a felelős.
128. Az „Ideiglenes lassúmenet előjelző” fehérszegélyes háromszög alakú csúcsára állított tábla, melynek sárga mezejében fekete arab szám van (60. ábra).
Ez a szám jelenti a lassan bejárandó pályarészen alkalmazható sebesség tizedértékét.
Az 5 km/h sebességet 1/2-es törtszám jelzi.
A jelzés értelme: Lassíts!
Az ideiglenesen lassan bejárandó pályarész elejéhez legfeljebb a jelzett sebességgel szabad érkezni.
129. Az „Ideiglenes lassúmenet előjelző”-t a lassan bejárandó pályarész elejétől az elérhető legnagyobb sebességre számított csökkentett fékúttávolságra kell kitűzni.
Azokon a helyeken, ahol a csökkentett fékúttávolságról történő előjelzés nem szükséges, az „Ideiglenes lassúmenet előjelző” az „Ideiglenesen lassan bejárandó pályarész eleje” jelzővel egy szelvényben is elhelyezhető.
130. Az „Ideiglenesen lassan bejárandó pályarész eleje” jelző fehérszegélyes téglalap alakú tábla, melynek sárga mezejében nagy fekete „V” betű van (61. ábra).
A jelzés értelme: Lassan!
Legfeljebb az előjelzett sebességgel szabad továbbhaladni.
131. Az „Ideiglenesen lassan bejárandó pályarész vége” jelző téglalap alakú tábla, melynek fehér mezejében fordított helyzetű nagy fekete „V” betű van. (62. ábra)
A jelzés értelme: Feloldás!
A jelzés feloldja a sebességkorlátozást, a járművezető azonban csak akkor növelheti a sebességet, ha a vonat teljes egészében elhaladt a jelző mellett.
132. Az ideiglenes lassúmenet jelzőket fényvisszaverő kivitelben kell alkalmazni.
A jelzőket 40 km/h, vagy annál magasabb sebességkorlátozás esetén csak helyes irányban, 40 km/h-nál alacsonyabb sebességkorlátozás esetén helytelen irányú közlekedésre is kell kitűzni.
133. Helytelen irányú közlekedéskor az „Ideiglenesen lassan bejárandó pályarész eleje” és az „Ideiglenesen lassan bejárandó pályarész vége” jelzőket a baloldalon kell keresni, mert a jelzés a helyes irányban kitűzött jelzők hátlapján van elhelyezve.
Jé, mik vannak!
|
|
[válaszok erre: #207]
|
[előzmény: (202) dulifuli, 2011-09-02 22:32:10]
|
|
Törzstag |
|
dispotion
Tagság: 2009-02-26 12:39:06 Tagszám: #70997 Hozzászólások: 343
|
1995. Elküldve:
2011-09-07 18:58:30 |
[11.] |
És az hogy van, hogy februárban kinevezték a KÜT vezetőségébe azt a Somodit, akt pár éve mint vez.ig.helyettes vezette a paraméterkönyv tárgyalásokat a BKV részéről, és a szakszervezetek nem voltak hajlandók már tárgyalni vele mert olyan dilettáns volt az ürge, szakmailag analfa és béta, a cég menesztette is végkielégítéssel, nagy sajtó visszhangja volt az ügynek?
|
|
[válaszok erre: #1996]
|
[előzmény: (1991) médmfsz, 2011-09-07 06:44:14]
|
|
Törzstag |
|
dispotion
Tagság: 2009-02-26 12:39:06 Tagszám: #70997 Hozzászólások: 343
|
1994. Elküldve:
2011-09-07 16:56:01 |
[12.] |
Akkor ő most már nem komcsi, vagy nem baj, vagy mi van? (hi)
|
|
|
[előzmény: (1990) NB6667, 2011-09-06 11:44:55]
|
|
Törzstag |
|
dispotion
Tagság: 2009-02-26 12:39:06 Tagszám: #70997 Hozzászólások: 343
|
200. Elküldve:
2011-09-02 18:00:55 |
[13.] |
Ne kelljen köbbért fizetnie a kivitelezőnek...
|
|
|
[előzmény: (197) oregbeatsuhanc, 2011-09-02 16:16:06]
|
|
Törzstag |
|
dispotion
Tagság: 2009-02-26 12:39:06 Tagszám: #70997 Hozzászólások: 343
|
193. Elküldve:
2011-09-01 18:33:09 |
[14.] |
Ma mindenki bent nyüzsgött, jöttek a fővárostól is, bejártak, és az a koncepció, hogy ha törik, ha szakad, meg kell nyitni a kökit az utasforgalom számára-kompromisszumokkal.
Hogy ez mit jelent, nem is akarom tudni, de valószínűleg a metró dolgozókra nagyobb felelősséget ruház majd.
|
|
[válaszok erre: #194]
|
[előzmény: (190) dulifuli, 2011-09-01 11:33:38]
|
|
Törzstag |
|
dispotion
Tagság: 2009-02-26 12:39:06 Tagszám: #70997 Hozzászólások: 343
|
1115. Elküldve:
2011-08-18 18:46:37 |
[15.] |
Barátom, ők termelik a megtakarítást a számunkra, amiből csurran-cseppen ide is, oszt oda is, ők a legjobb kollegák, éljen a bértömeg gazdálkodás!
|
|
[válaszok erre: #1116]
|
[előzmény: (1102) retrometro, 2011-08-16 16:50:27]
|
|
Törzstag |
|
dispotion
Tagság: 2009-02-26 12:39:06 Tagszám: #70997 Hozzászólások: 343
|
1112. Elküldve:
2011-08-17 19:14:43 |
[16.] |
Örülök, hogy végre leesett, köszi.
|
|
[válaszok erre: #1113 #1114]
|
[előzmény: (1109) retrometro, 2011-08-16 19:35:29]
|
|
Törzstag |
|
dispotion
Tagság: 2009-02-26 12:39:06 Tagszám: #70997 Hozzászólások: 343
|
1105. Elküldve:
2011-08-16 18:49:21 |
[17.] |
Az esemény mulasztást feltételez, megállapítódik, vagy nem, erre kéne az eljárásnak szolgálni, kár, hogy nem így gondolod. (Most is megy egy ügy, és mintha pont emiatt kellett a lefolytató személyén változtatni) Pelikán elvtárs ez az ítélet...
|
|
[válaszok erre: #1106 #1107 #1109]
|
[előzmény: (1103) retrometro, 2011-08-16 16:55:52]
|
|
Törzstag |
|
dispotion
Tagság: 2009-02-26 12:39:06 Tagszám: #70997 Hozzászólások: 343
|
|
Törzstag |
|
dispotion
Tagság: 2009-02-26 12:39:06 Tagszám: #70997 Hozzászólások: 343
|
2151. Elküldve:
2011-08-14 18:15:32 |
[19.] |
Az energia pénzünk mértékű a zsé, a kukori csak az elterelő hadművelet része volt(értsd alibi) a döntés már rég megvolt, mondjuk úgy, hogy kocsis úr behívta az irodájába a szaxervezeti potentátokat egy kvra, és megdumálták, a többi csak komédia előadás volt a dolgozók, és a szaxervezetek alsóbb tisztségviselőik részére!
|
|
[válaszok erre: #2152]
|
[előzmény: (2149) dulifuli, 2011-08-13 17:49:28]
|
|
Törzstag |
|
dispotion
Tagság: 2009-02-26 12:39:06 Tagszám: #70997 Hozzászólások: 343
|
1101. Elküldve:
2011-08-14 18:03:38 |
[20.] |
Ami nekem szemet szúr:"nem megfelelő színvonalú teljesítés"
Ez szubjektív, erre hívtam fel a figyelmet, ez nem tartalmaz utasítást, rendelkezést, merengjünk csak el a szavak értelmén még egyszer:"nem megfelelő színvonalú teljesítés"
És nagy igazság van abban amit írsz, hogy:"munkavállalóra-munkáltatóra egyaránt!" De szép is volna, ha ezt így mindenki figyelembe venné!
"Mulasztás, hanyagság" esetén pedig eljárást KELL kezdeményezni"
Ez sem igaz, mert ez már megállapítást tartalmaz!
A feltételezett mulasztást, és a feltételezett hanyagságot kell kivizsgálni, és a vizsgálat befejeztével a határozat mondja ki, hogy az volt, vagy sem, erre irányul a vizsgálat, és nem előre állapítjuk meg a kötelesség szegést, sicc!
Így van ez kérem...
Maradok tisztelettel!
|
|
[válaszok erre: #1102 #1102 #1103]
|
[előzmény: (1100) retrometro, 2011-08-13 23:46:16]
|
|
Törzstag |
|
dispotion
Tagság: 2009-02-26 12:39:06 Tagszám: #70997 Hozzászólások: 343
|
2147. Elküldve:
2011-08-13 09:45:17 |
[21.] |
http://www.szechenyipihenokartya.hu/
A Széchenyi Pihenő Kártyával olyan szolgáltatások vehetők igénybe, amelyek a pihenést valamint az egészség védelmét és megerősítését szolgálják, bármely szolgáltatás csak szálláshely-szolgáltatással együttesen vehető igénybe a kártya felhasználásával.
A Széchenyi Pihenő Kártyát, mint új cafeteria elemet a munkáltatók évi 300.000 forint értékben adhatják a munkavállalóknak. A juttatás - az üdülési csekkhez hasonlóan - járulékmentesen nyújtható és az adózási feltételei is igen kedvezőek. Mivel béren kívüli juttatásnak minősül, így a támogatás értékének szuperbruttósított (1,19-szeres) értéke után 16 százalékos mértékű személyi jövedelemadót kell a munkáltatónak fizetnie: tulajdonképpen tehát 19,04 százalékos közteherről beszélhetünk. A 300 ezres kereten felüli utalást már az egyéb jövedelmekkel azonos járulékok terhelik.
|
|
[válaszok erre: #2148]
|
|
|
Törzstag |
|
dispotion
Tagság: 2009-02-26 12:39:06 Tagszám: #70997 Hozzászólások: 343
|
1098. Elküldve:
2011-08-12 21:21:44 |
[22.] |
A ksz 264 egy gumi szabályozás:
...a munkavállalók felé megfogalmazott elvárások...nem megfelelő színvonalú teljesítés...esetén... kötelezettség megszegése miatt...intézkedésnek van helye.
tehát, elvileg ha akarják, bármikor, bárki ellen indíthatnak eljárást!
|
|
[válaszok erre: #1100]
|
|
|
Törzstag |
|
dispotion
Tagság: 2009-02-26 12:39:06 Tagszám: #70997 Hozzászólások: 343
|
2144. Elküldve:
2011-08-12 20:54:26 |
[23.] |
Energia pénz átalakult, kártyázhatunk, mit szóltok. (előre le volt zsírozva, és megint hintába tették az érdekképviselőnket)
|
|
[válaszok erre: #2145]
|
|
|
Törzstag |
|
dispotion
Tagság: 2009-02-26 12:39:06 Tagszám: #70997 Hozzászólások: 343
|
1924. Elküldve:
2011-06-08 20:44:32 |
[24.] |
Ez a "konzultáció" jogilag nem más, mint közvélemény kutatás. A közvélemény kutatást szigorú feltételek szabályozzák, mert a vélemény, és az azt adó adatait külön kell kezelni, pl. stb. Ez úgy törvénytelen, ahogy van, de legalább Orweli! Hajrá, Magyarok, hajrá Magyrország!
|
|
|
[előzmény: (1922) ojozso, 2011-06-07 17:00:05]
|
|
Törzstag |
|
dispotion
Tagság: 2009-02-26 12:39:06 Tagszám: #70997 Hozzászólások: 343
|
727. Elküldve:
2011-06-08 20:39:51 |
[25.] |
Bécsben a forgalmász a peronra mondja, hogy záródnak az ajtók, röviden, tömören, nincs hozzá mese szöveg. Párizsban ennyi sincs, berregés, és bumm, bezárás, utastájékoztatás szerelvény függően max. annyi, hogy melyik állomásra érkezik a szerelvény, az sem részletezve, csak az állomás neve: Arany János.
Nálunk ez a nagy mesemondás balesetveszélyes. Erről az utastájékoztatásról tanulmányt tudnék írni, úgy @ ahogy van!
Nem kéne más, csak folyamatos csengetés és fényjelzés ami az ajtózárás folyamatára figyelmeztet és ennek az ajtók zártságáig kéne jelezni. Most a bim-bamra indulnak be, életük kockáztatásának árán is, mert tudják, hogy még talán van idejük berongyolni, mert még meseszöveg jön úgy is. Ha meg a hablagy lemet, csönd van, és a későn jövők gyanútlanul lépnek az ajtók közé, mert nem hallották az utastájékoztatót, és már semmi nem is jelzi nekik, hogy az ajtózárás folyamata megindult......
|
|
[válaszok erre: #728]
|
[előzmény: (726) dulifuli, 2011-06-07 23:39:55]
|
|
Törzstag |
|
|