Sziasztok!
Eladó egy SF8008 4K UHD E2 DVB-S2X & DVB-C/T2.
Angliából vásárolt : World of satelite 2020.08.03 -án.
Karcmentes keveset használt hibátlanul működik.
ár:30000ft +posta.
Köszi hogy irtál.
Igazad van.Nem a bootloader.
Egy biztos mindent megpróbáltam nem volt eredmény.
Marad az AH-s szoftver.
Kiforrasztottam rátettem az Amikos szoftvert azóta is a régi.
Az AH-s szoftvert szolgáltatói boxhoz használták.
Szia!
Nem lehet visszaállítani az eredeti állapotba.
Az AH-s bootloader magasabb verzió számú.
A gyári bootloader nem tudja felülírni,mert alacsonyabb a verziószáma.
Én is így jártam.
Az epromot kikell forrasztani és programozóval menni fog.
Nekem jó lett így.
"Te kinek drukkolsz?"
Ez egy egyoldalú meccs.
Játszhat Te is csak a szabályokat a meccs vége után tudod meg.
Jó játék valakinek.
Volt egyszer egy szolgáltató nem ment az adás rendesen.
Háromszor is javítottak rajta nem lett sokáig jó.
Le lett adva a berendezés.
Aki átvette megsúgta nem kellett volna azt mondani hogy felmondja.
Nem vették jó néven.
Sziasztok!
Lehet hogy igazad van!
Itt egy konkrét kérés és a rá adott AH válasz:
Tisztelt Hölgyem (Uram)! Kaptam Önöktől egy tájékoztató levelet. Közölni szeretném Önökkel hogy az Önök által felajánlott SET TOP BOX-ra nincs szükségem. Szeretném ha előfizetésem megmaradna a jelenlegi feltételek mellett. Nincs szükségem külön eszközökre és nem is fogom átvenni. Kérem szíves megértésüket!
válasz:
xxxx sorszámmal érkezett kérdésére az alábbi választ adjuk:
Köszönjük tájékoztatását! Az eszközök automatikusan mindenkinek kiküldésre kerülnek. Kérjük, tegyen legjobb belátása szerint, de előfordulhat, hogy régi eszközével nem fog működni az átállást követően a szolgáltatás.
Szia!
Attól még a szerződést mindenkinek be kell tartani.
A szolgátató milyen jogon küld csomagot ha kifejezetten megkered hogy ne tegye.
Szerződés lejárta után küldhet neked egy ajánlatot hogy ez utàn másképp lesz.
Nincs olyan feltétel a szerződésben hogy csak szolgatatói box hasznàlható.
Azert problémás ez az átállás jogilag.
Sziasztok!
Tájékoztattam az ügyfélszolgálatot hogy nincs szükségem az általuk felajánlott boxra.
Erre ezt válaszolták:
Köszönjük tájékoztatását! Az eszközök automatikusan mindenkinek kiküldésre kerülnek. Kérjük, tegyen legjobb belátása szerint, de előfordulhat, hogy régi eszközével nem fog működni az átállást követően a szolgáltatás.