Regisztrál :: Profil :: Beállítás :: Tagok :: Szavazógép :: Csoportok :: Segítség Vissza :: Főoldal 
 Hozzászólások: 9466504/55 Témák: 19062 Tagok: 112925 Legújabb tag: MartinHixon Online: (332/2
 Név: Jelszó:  Eltárol  Elfelejtette jelszavát?
A weboldal címe: http://m3.what.hu

    / 12 
Lista: 
Kép:
Smile:
  
 

Alstom

(üzenet: 296, M3)
 

Kingweb



Tagság: 2002-08-12 00:00:00
Tagszám: #181
Hozzászólások: 2769
364. Elküldve: 2011-10-25 10:02:47,

Alstom

[1.]

Na itt a kevlár lamellás csoda-menekülőjárda. Ezt előtte összecsukott állapotban bent a fülkében tessék elképzelni. A kilátásnak nem tesz jót. icon32.gif

jarda_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Kiváló dolgozó
Kingweb adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Kingweb



Tagság: 2002-08-12 00:00:00
Tagszám: #181
Hozzászólások: 2769
363. Elküldve: 2011-08-21 10:23:07,

Alstom

[2.]

Az Alstom azt is kérte az NKH-tól, hogy a korábban megadott eltéréseket tartsa fenn. Ezek az üzemi és vészfékezéssel, az utastér belső magasságával, a vezetőfülke szellőzésével és fűtésével, valamint a jármű földelésével kapcsolatosak.

Nem ismerve persze konkrétan műszakilag a dolgot, a fülke szellőzése és fűtése tárgyában engedni valamit, az biztos nem a járművezető komfortérzetét fogja növelni. Tudtommal nemcsak az utastér magasságából engedtek (illetve itt szerintem a két kocsi közötti átjáró magasságáról lehet inkább szó) a fülke belmagasságából is, 210 cm helyett a franciák (lengyelek) 200 centit bírtak elkövetni, amit a hatóság lenyelt.
[előzmény: (362) stray, 2011-08-20 10:02:57]
Kiváló dolgozó
Kingweb adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


stray



Tagság: 2010-10-22 06:26:13
Tagszám: #89481
Hozzászólások: 13
362. Elküldve: 2011-08-20 10:02:57,

Alstom

[3.]


http://bkvfigyelo.postr.hu/mentesseget-ker-az-alstom

Igazad lett az x válasz a nyerő.
[Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2011-08-20 10:42:11]
[válaszok erre: #363] [előzmény: (334) ojozso, 2011-02-14 20:27:41]
Zöldfülű
stray adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Kingweb



Tagság: 2002-08-12 00:00:00
Tagszám: #181
Hozzászólások: 2769
361. Elküldve: 2011-07-20 20:03:52,

Alstom

[4.]

Például rohadt drága lesz a kiváló lengyel acélból készült kerékpárok pótlása, amik pár menet alatt elkopnak, mintha esztergán lettek volna. icon31.gif
[előzmény: (360) retrometro, 2011-07-20 16:44:40]
Kiváló dolgozó
Kingweb adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


oregbeatsuhanc



Tagság: 2010-01-07 12:11:26
Tagszám: #80993
Hozzászólások: 511
359. Elküldve: 2011-07-20 08:34:41,

Alstom

[5.]

Na akkor kíváncsian várom, mennyire fognak a magyar hatóságok a magyar szabványokhoz ragaszkodni.
[előzmény: (358) NB6667, 2011-07-20 07:55:33]
Törzstag
oregbeatsuhanc adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


NB6667



Tagság: 2007-07-13 13:12:44
Tagszám: #47039
Hozzászólások: 411
358. Elküldve: 2011-07-20 07:55:33,

Alstom

[6.]

A megoldás:

http://index.hu/belfold/budapest/2011/07/19/szerdan_alairjak_az_alstom-megallapodast/

...az Alstom vállalja, hogy a hatálybalépéstől számított 90 napon belül megszerzi a Nemzeti Közlekedési Hatóságtól a fékrendszerére a felmentést a magyar vasúthatósági szabályzat alól.

Ha ez a magyar hatóságok magyar szabványokhoz ragaszkodása miatt mégsem sikerülne, azaz nem kapna felmentést az Alstom, a megállapodás szerint további 210 napja lenne arra, hogy megszerezze a 2-es vonalra szánt szerelvények típusengedélyét. E kitétel pedig elvben azt jelenti, hogy módosítania kell a fékrendszert a magyar szabályok szerint, hiszen vállalta, hogy a szükséges módosításokat végrehajtja.
[válaszok erre: #359] [előzmény: (357) oregbeatsuhanc, 2011-07-20 07:39:46]
Törzstag
NB6667 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


oregbeatsuhanc



Tagság: 2010-01-07 12:11:26
Tagszám: #80993
Hozzászólások: 511
357. Elküldve: 2011-07-20 07:39:46,

Alstom

[7.]

Enyhén szólva sincs szinkronban egymással ez a két mondat, de sebaj, "van az a pénz, amitől korpásodik a haj", és lesz az a nokiás dobozos pénz is amitől jó lesz az a fék, és meg lesz az engedély is. Nekem, már ugyan úgy nem lesz szerethető ez a metró, mint a combinó, mert körül lengte mindkettőt a botrány, és a korrupció. icon49.gif
[válaszok erre: #358] [előzmény: (356) Kingweb, 2011-07-15 01:33:26]
Törzstag
oregbeatsuhanc adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Kingweb



Tagság: 2002-08-12 00:00:00
Tagszám: #181
Hozzászólások: 2769
356. Elküldve: 2011-07-15 01:33:26,

Alstom

[8.]

http://atv.hu/belfold/20110714_tarlos_a_metrokocsi_szerzodessel_kapcsolatos_megallapodas_a_maximalis_siker

Tarlós István szerint a megállapodás egyik legfontosabb része, hogy az Alstom vállalta, a szükséges módosításokat végrehajtja a fékrendszeren, és ez után nyújtja be a végleges típusengedély-kérelmet.

A gyártó vállalta, hogy 90 nap alatt megszerzi a felmentést a hatóságoktól a magyar vasúthatósági szabályzat alkalmazása alól, és 300 nap alatt birtokában lesz a végleges típusengedély is, majd 330 napon belül leszállítja az első kocsikat.


Ugyan miért kéne módosítani a féket, ha a hatóság 90 nap alatt meggondolja magát? icon31.gif
[válaszok erre: #357] [előzmény: (355) itamas80, 2011-07-14 16:37:44]
Kiváló dolgozó
Kingweb adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


itamas80



Tagság: 2007-05-13 00:20:43
Tagszám: #44945
Hozzászólások: 337
355. Elküldve: 2011-07-14 16:37:44,

Alstom

[9.]

http://budapest.hu/engine.aspx?page=news&artname=20110714-cikk-kozgyules

...
Az Alstom vállalta, hogy a Nemzeti Közlekedési Hatóság iránymutatása alapján elvégzi a szükséges változtatásokat a szerelvényeken, és új derogációs kérelmet nyújt be, majd 90 nap alatt megszerzi a mentességet a magyar vasúti járműszabályzat alól. A BKV viszont felmondhatja a szerződést akkor, ha az Alstom típusengedély-kérelmét azért függesztik fel, mert a gyártó a korábbiakkal azonos tartalmú kérvényt adott be a hatóságnak.
...
[válaszok erre: #356]
Törzstag
itamas80 adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


speaker77



Tagság: 2007-05-10 23:01:14
Tagszám: #44862
Hozzászólások: 333
353. Elküldve: 2011-07-13 17:58:13,

Alstom

[10.]

Hogy jön ez ide? A metró esetén új kocsikat kellett legyártani, a szabvány pedig ismert volt (a magyar is). Csak a franciák tojtak rá.
[válaszok erre: #354] [előzmény: (352) retrometro, 2011-07-13 15:51:53]
Törzstag
speaker77 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


NB6667



Tagság: 2007-07-13 13:12:44
Tagszám: #47039
Hozzászólások: 411
350. Elküldve: 2011-07-11 10:08:55,

Alstom

[11.]

http://www.origo.hu/itthon/20110711-metrokocsik-megegyezett-az-alstommal-a-fovaros.html

Csak lefeküdt a Pista. Milyen meglepő. icon32.gif

A cikkben (ha ki nem javítják később) ez jó:

...vagy az Alstom hogyan alakítja át a metrócsokikat, ez ugyanis a cég és a hatóság ügye.
[válaszok erre: #351]
Törzstag
NB6667 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


ojozso



Tagság: 2007-05-17 10:14:26
Tagszám: #45074
Hozzászólások: 470
349. Elküldve: 2011-07-06 23:11:11,

Alstom

[12.]

Alstom-metrók: már a hatóság térfelén van a labda

http://www.privatbankar.hu/frisshir/hircentrum/alstom_metrok_mar_a_hatosag_terfelen_van_a_labda_100629

(a testvér-fórum oldalán bukkantam a linkre)

Azt mondja ez a főpolgármesternek kinevezett pojáca, hogy "ma már nem a főváros és az Alstom között folyik a vita a metrókocsikról, hanem a francia cég és a magyar közlekedési hatóság között."
Meg hogy "a főváros nem avatkozik a hatóság munkájába, és nem is minősíti azt", de "a nyolc hónapos hallgatáson változtatni kell."

Aha... A Főpojácának sürgősen kellenének metrók, miután a meglévő járműpark jó negyedét leállíttatta. Mindegy, hogy, mi, csak legyen valami, de a felelősség NE ŐT TERHELJE... inkább a Hatóság lelkét nyomja!
Persze ő a világért sem befolyásolná a Hatóság döntéseit... miért is tenné, ott vannak erre Pártunk és Kormányunk vezéregyéniségei, akik szokásukhoz híven visszamenőleg majd 'komenista' túlkapásnak minősítik a túl szigorú itthoni szabályozást! Budapesten mindig is Alstom metrók jártak! Budapesten sosem futott szovjet metrókocsi!

Remélem, a leendő halottak sírjaira majd kitűzi valaki ezt a kommentet.

Ui.: Visszamutatnék e topik 334-es (szintén általam, majd 5 hónapja írt)
hozzászólására, annak is x-et valószínűsítő voksára!
Törzstag
ojozso adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


ojozso



Tagság: 2007-05-17 10:14:26
Tagszám: #45074
Hozzászólások: 470
348. Elküldve: 2011-06-10 16:38:23,

Alstom

[13.]

A BKV nyert másodfokon Versaillesben

http://index.hu/belfold/budapest/2011/06/10/a_bkv_nyert_masodfokon_versaillesben/


"A versailles-i bíróság másodfokon úgy döntött, hogy a Nanterrei Kereskedelmi Bíróság elnökének 2010. december 3-án hozott határozatának minden rendelkezését a felek között hatályon kívül helyezi és új határozatot hoz. Eszerint a bíróság másodfokon megállapítja, hogy a BKV Zrt. igazolta, hogy 2010. december 3-án szabályosan hívta le az alperes bankok által a társaság javára kibocsátott bankgaranciákat.

A bíróság elutasította az Alstom kérelmét, amelyben megtiltotta a Bayerische Landesbank és a Credit Agricole Corporate and Investment Bank számára, hogy teljesítse a fizetési kötelezettségét a BKV-nak. Emellett a fellebbezési költségek megfizetésére kötelezte az Alstomot.


Hoppá!

Tegnap még úgy volt, hogy a Tarlós-Alstom találkozó előtt nincs bírósági döntés...
Ezek után elmarad a találkozó? Vagy pont hogy meglesz és most a magyar fél fog erőből diktálni, és kijavíttat a gyártóval minden hibát (persze miután lehívta az előleget) - mielőtt újra fizet?
Egy új metró-tender még így is esélytelen nekem.

Ősztől alighanem (javított) Alstomok járnak a 2-esen, mi meg visszakapjuk átvezényelt ütött-kopott vonatainkat, bónuszként a KNY-i 300-asokat is!
[Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2011-06-10 16:49:25]
Törzstag
ojozso adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   

perry



Tagság: 2007-05-07 10:04:03
Tagszám: #44719
Hozzászólások: 354
347. Elküldve: 2011-05-18 23:48:44,

Alstom

[14.]

Nem a Gusztáv itt a főkolompos, és aki miatt nincs metró, ő többet épített, mint itt előtte 20 évig bárki.
Az előző 20 év felelősei meg ismertek, minek soroljam...
[előzmény: (345) dispotion, 2011-05-18 21:22:46]
Törzstag
perry adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


NB6667



Tagság: 2007-07-13 13:12:44
Tagszám: #47039
Hozzászólások: 411
346. Elküldve: 2011-05-18 21:26:09,

Alstom

[15.]

Akkor Bombardier vagy valami. Volt még pár induló. icon32.gif
[előzmény: (345) dispotion, 2011-05-18 21:22:46]
Törzstag
NB6667 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


dispotion



Tagság: 2009-02-26 12:39:06
Tagszám: #70997
Hozzászólások: 343
345. Elküldve: 2011-05-18 21:22:46,

Alstom

[16.]

A siemens és az alstom egy cég, tudtátok? de ciki...
Ja, és azután, hogy kirúgtuk őket, a piacon ki fog velünk üzletet kötni, és milyen bizalmi felárral, és addig is a kuka metróinkat fel kell újítani, szóval mennyibe is fog ez majd kerülni így összesen?
Van, ahol 100km metrót építenek (most) 80db fúrópajzzsal, és 7 (7!) év alatt, egy városban, mi meg itt @akodunk 7,5 km-el, 2 fúrópajzzsal, 20 éve icon42.gif , éljen Klados Gusztáv!!!
[válaszok erre: #346 #347] [előzmény: (344) NB6667, 2011-05-17 20:55:01]
Törzstag
dispotion adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


NB6667



Tagság: 2007-07-13 13:12:44
Tagszám: #47039
Hozzászólások: 411
344. Elküldve: 2011-05-17 20:55:01,

Alstom

[17.]

Hát kívánkozik oda a Siemens vonat. icon32.gif

Vagy orosz, de Siemens elektronikával, állítólag van ilyen.
[válaszok erre: #345] [előzmény: (343) retrometro, 2011-05-17 20:35:50]
Törzstag
NB6667 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


NB6667



Tagság: 2007-07-13 13:12:44
Tagszám: #47039
Hozzászólások: 411
342. Elküldve: 2011-05-17 20:23:57,

Alstom

[18.]

Várjuk meg, ki a vevő. icon32.gif
[válaszok erre: #343] [előzmény: (341) retrometro, 2011-05-17 20:16:25]
Törzstag
NB6667 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


NB6667



Tagság: 2007-07-13 13:12:44
Tagszám: #47039
Hozzászólások: 411
340. Elküldve: 2011-05-17 20:11:07,

Alstom

[19.]

Nocsak. icon32.gif

http://bkvfigyelo.postr.hu/eladtak-az-alstom-metrokat
[válaszok erre: #341]
Törzstag
NB6667 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


NB6667



Tagság: 2007-07-13 13:12:44
Tagszám: #47039
Hozzászólások: 411
338. Elküldve: 2011-02-26 15:24:48,

Alstom

[20.]

Elvileg. icon32.gif

De Tarlós Pityu bácsi is citálta valami interjúban, hogy 10-ből 4-szer nem állt meg a vonat a próbákon. Vagyis üzembiztosnak sem nevezhető.
[válaszok erre: #339] [előzmény: (337) retrometro, 2011-02-26 14:15:27]
Törzstag
NB6667 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


NB6667



Tagság: 2007-07-13 13:12:44
Tagszám: #47039
Hozzászólások: 411
336. Elküldve: 2011-02-25 11:59:23,

Alstom

[21.]

A magyar szabványnak nem felel meg. Ki nem xarja le, hogy esetleg üzembiztos? icon32.gif

Olvasták milyet kellett volna gyártani, de tojtak rá, gondolták minden alól felmentést kapnak. Átjáró magassága alól kaptak (miközben mást korábban ezért kizártak), fülkemagasság alól kaptak (210 cm helyett 200 azt hiszem), vezetőfülke szellőzőrendszere alól kaptak. A két utóbbi persze a metróvezetők kárára valósul(t) meg. A fék alól meg nem kaptak derogációt. Szívás. icon31.gif

De lehet, hogy puhulni fog az NKH...
[válaszok erre: #337] [előzmény: (335) retrometro, 2011-02-25 09:46:51]
Törzstag
NB6667 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


ojozso



Tagság: 2007-05-17 10:14:26
Tagszám: #45074
Hozzászólások: 470
334. Elküldve: 2011-02-14 20:27:41,

Alstom

[22.]

A francia metrókat átvesszük, kifizetjük.
1: Az NKH meghasonlik önmagával... engedi közlekedni, úgy, ahogy van.
2: Vagy nem... Beindul a sufnituning, átkonstruálják a fékeket a magyar szabványoknak megfelelően (garancia persze ugrik).
x: Lézer Jani és társai álmodnak egyet, és másnapra már a mi törvényünk (szabványunk) is idomul (lesüllyed...) a világi normákhoz. Volt konfliktus, nincs konfliktus.

x-re tippelek!
[válaszok erre: #335 #362] [előzmény: (332) Kingweb, 2011-02-14 19:37:33]
Törzstag
ojozso adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


ojozso



Tagság: 2007-05-17 10:14:26
Tagszám: #45074
Hozzászólások: 470
333. Elküldve: 2011-02-14 20:06:20,

Alstom

[23.]

Mertünk nagyok lenni!
Kicsinek bizonyultunk.
A világ helyretett.

S így lesz ez minden tekintetben...
[előzmény: (332) Kingweb, 2011-02-14 19:37:33]
Törzstag
ojozso adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Kingweb



Tagság: 2002-08-12 00:00:00
Tagszám: #181
Hozzászólások: 2769
332. Elküldve: 2011-02-14 19:37:33,

Alstom

[24.]

Hát igen. Az NKH a magyar előírások ellenére (ennek milyenségéről lehet persze vitázni) lehet kapitulálni fog. Túl nagy itt a pénz, hogy egyik vagy másik fél ráfizessen. Ettől függetlenül a vonat jobb lehet mint a régi orosz. Főleg ha hagyták volna tesztelni az illetékesek a próbák közben az előállható hibákat. Így majd üzem közben lesznek meglepik, mikor lefekszik a vonat. icon32.gif
[válaszok erre: #333 #334] [előzmény: (331) médmfsz, 2011-02-14 18:19:44]
Kiváló dolgozó
Kingweb adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


médmfsz



Tagság: 2007-06-20 10:42:39
Tagszám: #46196
Hozzászólások: 2724
331. Elküldve: 2011-02-14 18:19:44,

Alstom

[25.]

http://www.napi.hu/default.asp?cCenter=article.asp&nID=473728&place=kepes2&rnd=505

Miért is nem lepődöm meg? icon18.gif icon25.gif icon26.gif icon20.gif
[válaszok erre: #332]
Kiváló dolgozó
médmfsz adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   
 

Alstom

(üzenet: 296, M3)
 
    / 12 
Lista: 
Kép:
Smile:
  

A weboldal címe: http://m3.what.hu

Új hozzászólás írása
  Név :   Jelszó :
  Mail :
  Üzenet:

 Betűszín:  Háttérszín:
 Árnyék:      Parázslás:
BBcode On/Off.    Betűméret:
Url/Kép autokonverzió On/Off.
Aláírás beszúrása
  Kép feltöltés: [Feltöltési max. file méret (byte): 20000]
    Írja be ide a képen látható biztonsági kódot:
Smiley kódok teljes listája
Az oldal 0.011411905288696 másodperc alatt generálódott.

  Cégadatok  |   Felhasználási feltételek  |   Adatvédelem  |   Általános Fórum Szabályzat  |   Segítség
  Netboard Bt. © 2001-2023. E-mail