A weboldal címe:
http://m3.what.hu
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
275. Elküldve: 2010-10-19 17:40:12, Alstom
|
[76.] |
Ez a Vitézy gyerek most nem mond azért hülyeséget:
Vitézy Dávid, a VEKE szóvivője az MTI-nek reagálva azt mondta, elkerülhetetlenné vált a szerződésbontás az Alstommal. El kell kezdeni az új eljárások előkészítését, a fővárosnak pedig meg kell győznie az uniót, hogy képes lesz 2015-ig befejezni a 4-es metró projektet. Ha nem sikerül határidőre befejezni a metró építését, akkor vissza kell fizetni az EU-nak az általa nyújtott 181 milliárd forintos támogatást.
A szóvivő szerint az új eljárásokkal a műszaki tartalmat is meg kellene vizsgálni, az automata metró ugyanis jóval drágább. Azt is érdemes lenne megvizsgálni, hogy a 2-es és a 4-es metró szerelvényeit külön, vagy egyben szerzik-e be. Ha utóbbi mellett döntenek, akkor azt is meg kell fontolni, hogy bevonják-e a projektbe a 3-as metró szerelvényeit, azok ugyanis szintén rossz műszaki állapotban vannak - tette hozzá a szóvivő. Vitézy Dávid elmondta azt is, el kell gondolkodni azon, hogyan lehet magyar munkahelyeket is teremteni ezekkel a megrendelésekkel.
|
| [válaszok erre: #278] |
|
|
Kiváló dolgozó
|
|
oregbeatsuhanc
Tagság: 2010-01-07 12:11:26 Tagszám: #80993 Hozzászólások: 511 |
274. Elküldve: 2010-10-19 16:44:17, Alstom
|
[77.] |
Szerintem alá is fogják vele íratni, aztán jön a jutalom MOL vezérség. Csak tudná mit csinált itt majd két évig?
|
| [válaszok erre: #276] |
[előzmény: (273) NB6667, 2010-10-19 14:05:37] |
|
Törzstag
|
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411 |
273. Elküldve: 2010-10-19 14:05:37, Alstom
|
[78.] |
Ember az Akácfában ül nem? Mert a BKV-nak kell felmondani ha jól emlékszem.
|
| [válaszok erre: #274] |
[előzmény: (272) oregbeatsuhanc, 2010-10-19 13:30:30] |
|
Törzstag
|
|
oregbeatsuhanc
Tagság: 2010-01-07 12:11:26 Tagszám: #80993 Hozzászólások: 511 |
272. Elküldve: 2010-10-19 13:30:30, Alstom
|
[79.] |
Csinos kis 22-es csapdája ítélet született. Megkaphatják az engedélyt, ha beszerzik annak a hatóságnak a hozzájárulását, amelyik úgysem adja meg. Szuper. Folytatódik az Alstom elhajtása, és a menetelés a saját tenderük nyélbe ütésének irányába. Már csak a tollat kell a szerződést felbontó, aláíróembernek a kezébe nyomni, és részükről oké.
|
| [válaszok erre: #273] |
[előzmény: (270) dulifuli, 2010-10-18 21:18:45] |
|
Törzstag
|
|
speaker77
Tagság: 2007-05-10 23:01:14 Tagszám: #44862 Hozzászólások: 333 |
271. Elküldve: 2010-10-19 07:21:06, Alstom
|
[80.] |
A határozott idejű segédvezetői munkaszerződéseket lehet meghosszabbítani.
|
| |
[előzmény: (270) dulifuli, 2010-10-18 21:18:45] |
|
Törzstag
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
270. Elküldve: 2010-10-18 21:18:45, Alstom
|
[81.] |
http://hirszerzo.hu/belfold/20101018_alstom_fellebbezes_metro_kettes
"Bebukta az Alstom a metrókocsikat
A Nemzeti Közlekedési Hatóság (NKH) elutasította a az Alstom fellebbezését. Az Alstom a 2-es metró kocsijainak típusengedélyével miatt fordult a hatósághoz, így a gyártó jogerősen nem kapta meg a gyártáshoz szükséges típusengedélyt."
Na, ki mit tippel, hogyan tovább
|
| [válaszok erre: #271 #272] |
|
|
Kiváló dolgozó
|
|
LoviGabi
Tagság: 2007-05-09 20:06:12 Tagszám: #44819 Hozzászólások: 669 |
269. Elküldve: 2010-09-01 14:41:12, Alstom
|
[82.] |
http://cities.blog.hu/2010/08/31/spanyolok_varsoban
Egy érdekes komment:
"az Alstom mar gyartott kocsikat Varsonak, es...
1. oriasi korrupcios botrany lett a megrendelesbol (az akkori metrofonokot most helyeztek eljaras ala, talan elozetesben is van);
2. a szerelvenyek nem tul jok, a fo gond az, hogy a kerekek nagyon gyorsan kopnak es gyakran kell esztergara kuldeni oket (sokkal gyakrabban, mint az orosz kocsikat). Ez ugye potlast igenyel, koltseges, stb. Ezert nem is hivtak le az opciot annak idejen, hanem par eve a jol bevalt orosz kocsik ujabb verziojabol vasaroltak be;
3. a "jol sikerult budapesti projekt" (lol) - remelem, Varso elkeruli ezt a csapdat."
|
|
|
Törzstag
|
|
LoviGabi
Tagság: 2007-05-09 20:06:12 Tagszám: #44819 Hozzászólások: 669 |
|
Törzstag
|
|
dispotion
Tagság: 2009-02-26 12:39:06 Tagszám: #70997 Hozzászólások: 343 |
|
Törzstag
|
|
dispotion
Tagság: 2009-02-26 12:39:06 Tagszám: #70997 Hozzászólások: 343 |
264. Elküldve: 2010-08-14 21:11:16, Alstom
|
[85.] |
Nosza, itt a az idő az eu-s jogharmonizációhoz... Deregulációs ígéret is volt, azért kicsit furcsa, hogy a világon mindenhol rendben zajlanak a metró beruházások, rendszer átállások(Lengyelország) és megint nálunk megy a @akodás, és ez jellemző minden nagyberuházásunkra, hogy nem tudjuk őket épeszűén lebonyolítani, nem lehet, hogy nálunk van a hiba? Vagy rajtunk kívül mindenki hülye, csak mi vagyunk az okosak, nekem ez gyanús...
|
| |
[előzmény: (263) Kingweb, 2010-08-13 06:59:42] |
|
Törzstag
|
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
263. Elküldve: 2010-08-13 06:59:42, Alstom
|
[86.] |
Öcsécske, nem figyelsz.
A fellebbezési eljárást az Alstom augusztus 10-én, kedden indította el. A közleményben kiemelték: az Alstom Transport kötöttpályás járművein található fékrendszer megfelel a legszigorúbb nemzetközi és európai uniós előírásoknak, a magyar országos vasúti szabályzat előírásainak azonban nem.
|
| [válaszok erre: #264] |
[előzmény: (258) retrometro, 2010-08-12 20:28:57] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
ojozso
Tagság: 2007-05-17 10:14:26 Tagszám: #45074 Hozzászólások: 470 |
262. Elküldve: 2010-08-12 21:32:11, Alstom
|
[87.] |
Lehet, hogy változnak az idők (és szabványok)?
Annó Főfék és Üzemi fék volt, független vezérléssel (egyik elektromos, a másik meg pneumatikus). És volt még a vészfék (biztonsági fék), de az már nagymértékben függ(ött) a pneumatikus fékek működőképességétől! (nem független!)
Most meg van a két (egyenrangú?) üzemi fék, melyek közös vezérléssel bírnak, VISZONT a vészfék legalább független!
|
| |
[előzmény: (261) retrometro, 2010-08-12 21:16:00] |
|
Törzstag
|
|
ojozso
Tagság: 2007-05-17 10:14:26 Tagszám: #45074 Hozzászólások: 470 |
260. Elküldve: 2010-08-12 21:09:21, Alstom
|
[88.] |
A magyar jogszabályok szerint a KETTŐ üzemi fék nem lehet közös vezérlésű! (Az egész világon lehet, persze, de nálunk nem!)
Na ez alól NEM kértek felmentést!
Hát majd most fognak, és meg is fogják kapni (szerintem...)
|
| [válaszok erre: #261] |
[előzmény: (258) retrometro, 2010-08-12 20:28:57] |
|
Törzstag
|
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
257. Elküldve: 2010-08-12 16:29:15, Alstom
|
[89.] |
Jelentkezhetsz. Ha a cég úgy ítéli meg, hogy neki hasznos ha továbbképzed magad, még esetleg támogat is pénzzel (két emberről tudok most is, akik a jogra járnak levelezőn, 2 ill. 4 éven vannak túl). Csak ugye vizsgázni is kell, meg tanulni.
|
| |
[előzmény: (256) szivi, 2010-08-12 15:48:42] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
szivi
Tagság: 2009-10-13 15:55:28 Tagszám: #78606 Hozzászólások: 2 |
256. Elküldve: 2010-08-12 15:48:42, Alstom
|
[90.] |
Jelentkeznék jogásznak! Ennyit Én is tudok.
|
| [válaszok erre: #257] |
|
|
Zöldfülű
|
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
|
Kiváló dolgozó
|
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
254. Elküldve: 2010-08-12 13:03:04, Alstom
|
[92.] |
Hát kértek több dologra (pl. fülkemagasság, fülkeszellőzés), azokra kaptak. A fékre meg nem. Oboa.
|
| [válaszok erre: #258] |
[előzmény: (253) oregbeatsuhanc, 2010-08-12 11:25:09] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
oregbeatsuhanc
Tagság: 2010-01-07 12:11:26 Tagszám: #80993 Hozzászólások: 511 |
253. Elküldve: 2010-08-12 11:25:09, Alstom
|
[93.] |
"Inkább olvasták volna el a magyar szabványt"
Vagy kértek volna rá mentességet, vagy felszereltek volna a szekérre olyan fékszerkezetet, ami a mi szabványunknak megfelel, de ők egyiket sem próbálták meg. Ez a műszaki kifogás, és elutasítás az új kormány politikusainak ürügyként pont jó lesz, hogy -kerül amibe kerül- visszapasszolják a rendeléseket, és egy általuk kiírt új tenderen a szokott korrupciós mechanizmusok szerint nyerészkedjenek.
|
| [válaszok erre: #254 #259] |
[előzmény: (251) NB6667, 2010-08-10 14:22:08] |
|
Törzstag
|
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411 |
|
Törzstag
|
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
250. Elküldve: 2010-08-09 18:12:09, Alstom
|
[95.] |
Egy biztos, nem É-D-ről való az ember.
Az "újságíró" meg védi az interjúalanyt. Mégsem írhatták, hogy takarító.
|
| |
[előzmény: (249) retrometro, 2010-08-09 16:40:03] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
|
Kiváló dolgozó
|
|
dispotion
Tagság: 2009-02-26 12:39:06 Tagszám: #70997 Hozzászólások: 343 |
|
Törzstag
|
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
245. Elküldve: 2010-08-05 07:18:17, Alstom
|
[98.] |
A 4-es metrónál például az álmok szerint majd egyszer vezető nélkül megy a vonat. De nyitott peronos állomásokon. Drágának találták a Siemens ajánlatát (3-4 milliárd forint) az üvegfalas móka kiépítésére.
|
| |
[előzmény: (244) ojozso, 2010-08-04 23:36:28] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
ojozso
Tagság: 2007-05-17 10:14:26 Tagszám: #45074 Hozzászólások: 470 |
|
Törzstag
|
|
ojozso
Tagság: 2007-05-17 10:14:26 Tagszám: #45074 Hozzászólások: 470 |
243. Elküldve: 2010-08-04 23:02:45, Alstom
|
[100.] |
"a végén mindenképp egy ember lesz a fülkében"
Vagy egy se!
Mire ez a huza-vona véget ér, zártperonos, automata közlekedésű vonalak lesznek csak Európában! (10-15 év)
A robotpilóták (~ PA) meg nem annyira szoktak szakszervezetekbe tömörülni...
|
| |
[előzmény: (242) NB6667, 2010-08-04 16:16:26] |
|
Törzstag
|
|
A weboldal címe:
http://m3.what.hu
|