A weboldal címe:
http://m3.what.hu
Ez igen! (üzenet: 197, M3) |
|
|
|
oregbeatsuhanc
Tagság: 2010-01-07 12:11:26 Tagszám: #80993 Hozzászólások: 511 |
208. Elküldve: 2011-12-01 13:47:49, Ez igen!
|
[1.] |
Egyszer nekem is sikerült egy ájult idős nőt a HÉV en egy jéggé fagyott liter tejjel magához térítenem, amikor építkezni mentem ki a telekre. (Jó rég volt csak úgy eszembe jutott.)
|
| |
[előzmény: (207) Kingweb, 2011-12-01 00:33:55] |
|
Törzstag
|
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
207. Elküldve: 2011-12-01 00:33:55, Ez igen!
|
[2.] |
Ez nem a cég dicsérete jelen esetben.
http://tv2.hu/tenyek/cikk/diakok-mentettek-eletet-a-metromegalloban
Egy szabadnapos mentős és több orvostanhallgató mentette meg annak a férfinak az életét, aki tegnap este lett rosszul a hármas metró egyik megállójánál.
A fiatal mentős azt mesélte, amikor látta, hogy baj van, azonnal átment a szomszéd kocsiba, és a többiekkel együtt elkezdték az újraélesztést. Ahogy a Tényeknek fogalmazott, szakmai ártalomból. A mentőszolgálat szóvivője szerint egyébként itthon nem jellemző, hogy az emberek segítenének a bajbajutottakon. Leginkább azért, mert félnek.
A cuccok maradékai:
Azt meg kell hagyni, a mentős nem cicózott, mire a járművezető hátraért a 4. kocsihoz a vészjelzőn történt jelzés után, már ment a szívmasszázs.
Aztán volt lélegeztetés, injekció hegyek, defibrillátor, normál szinuszritmus, infúzió fellógatva a fölső kapaszkodóra.
Na de sikerült az embert visszahozni, az a lényeg.
|
| [válaszok erre: #208] |
|
|
Kiváló dolgozó
|
|
médmfsz
Tagság: 2007-06-20 10:42:39 Tagszám: #46196 Hozzászólások: 2724 |
206. Elküldve: 2011-05-27 13:41:43, Ez igen!
|
[3.] |
Látszik, hogy te nem ismered az ügyfélszolgálat forgalmának tartalmi elemeit! El nem tudod képzelni, én sem egyébként, hogy egyes elemek mit ki nem tudnak találni, hogy panaszukat megfogalmazzák.
|
| |
[előzmény: (205) oregbeatsuhanc, 2011-05-27 13:33:11] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
oregbeatsuhanc
Tagság: 2010-01-07 12:11:26 Tagszám: #80993 Hozzászólások: 511 |
205. Elküldve: 2011-05-27 13:33:11, Ez igen!
|
[4.] |
Szerintetek az idióta góréitokon kívül zavarna egyáltalán valakit, ha fürdőgatyában vezetnétek a szekeret?
|
| [válaszok erre: #206] |
[előzmény: (200) dulifuli, 2011-05-26 00:53:23] |
|
Törzstag
|
|
perry
Tagság: 2007-05-07 10:04:03 Tagszám: #44719 Hozzászólások: 354 |
|
Törzstag
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
202. Elküldve: 2011-05-26 11:01:54, Ez igen!
|
[6.] |
Helyes, helyes, és nem is először, ha jól emléxem.
Node szükséges is, ha már a formaruhatender anno így el lett qrva (kimaradt belőle a bermuda), meg a hivatalos formaruha-szabályzat is egy f@szság, többek között azért, mert üzemszerűen másodfokú hőségriadóhoz köti a könnyítést, ami akkor már rég késő.
Nekem egyébként arról van infóm, hogy Sz.Laci úr is intézkedett eme ügyben, természetesen a kettő nem zárja ki egymást.
|
| |
[előzmény: (201) médmfsz, 2011-05-26 06:34:58] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
médmfsz
Tagság: 2007-06-20 10:42:39 Tagszám: #46196 Hozzászólások: 2724 |
201. Elküldve: 2011-05-26 06:34:58, Ez igen!
|
[7.] |
Eszébe jutott, mert eszébe juttattam!
|
| [válaszok erre: #202 #203] |
[előzmény: (200) dulifuli, 2011-05-26 00:53:23] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
200. Elküldve: 2011-05-26 00:53:23, Ez igen!
|
[8.] |
Megtörtént a csoda, a munkáltatónak (magától, avagy némi nógatásra, ez kérdéses) eljutott a tudatáig, hogy abban a telivert alagútban qrva meleg bír lenni már ilyenkor is, és a mai nappal könnyített viselet (lehetősége) van érvényben. Méghozzá egészen szeptember 30-ig, tehát idén először sem nyár elején, sem nyár végén nem kell belerohadni abba az idióta formaruhába.
HALLELÚJA!!!
|
| [válaszok erre: #201 #205] |
|
|
Kiváló dolgozó
|
|
dispotion
Tagság: 2009-02-26 12:39:06 Tagszám: #70997 Hozzászólások: 343 |
|
Törzstag
|
|
dispotion
Tagság: 2009-02-26 12:39:06 Tagszám: #70997 Hozzászólások: 343 |
198. Elküldve: 2011-01-11 17:40:52, Ez igen!
|
[10.] |
Fel szállt a lila köd...mától nincs integetős emberke!
|
|
|
Törzstag
|
|
médmfsz
Tagság: 2007-06-20 10:42:39 Tagszám: #46196 Hozzászólások: 2724 |
196. Elküldve: 2010-12-24 14:25:09, Ez igen!
|
[11.] |
Kellemes Karácsonyt mindenkinek!
|
|
|
Kiváló dolgozó
|
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
195. Elküldve: 2010-12-22 14:59:30, Ez igen!
|
[12.] |
Valami hasznosról, ami lehet működni is fog.
Tegnap délelőtt valamikor a Ferenciek jobbon kiszállított egy 200-as vonat. Az integető emberrel együtt (kivételesen nem én voltam ) átnéztük, hogy kiszállt-e mindenki. Annyi kiderült, hogy a tűzjelző az egyik kocsin "működött". A kocsin, főleg alóla semmilyen füstjelenség nem látszott.
Délután kémünk jelentette, hogy a ketyere (ami jelenleg kísérleti ha jól tudom) bizony jól és időben jelzett, mert az SZDRK-nál melegedett fel talán és olvadt meg valami, a szekrényen belül.
Gyanítható, hogy több helyen van elhelyezve hőérzékelő, főleg az ilyen gyulladós dolgok burkolatánál (a menet-fék kapcsoló is hasonló).
Jelenleg tesztelgetik, állítgatják. Ha tényleg beválik, több sikeres jelzés is lesz (bár ez az adott kocsin ugye nem a normális működés jele), akkor végleges is lesz. Majdan még oltópatronok is tervben vannak, hogy a rendszerhez beépítésre kerülnek.
Ez a beruházás megéri majd a pénzét remélhetőleg.
|
|
|
Kiváló dolgozó
|
|
speaker77
Tagság: 2007-05-10 23:01:14 Tagszám: #44862 Hozzászólások: 333 |
194. Elküldve: 2010-08-09 13:48:59, Ez igen!
|
[13.] |
Élethosszig tartó tanulás ugye.
|
| |
[előzmény: (193) Alvóügynök:), 2010-08-09 09:06:37] |
|
Törzstag
|
|
Alvóügynök:)
Tagság: 2008-10-22 15:16:28 Tagszám: #64728 Hozzászólások: 1227 |
193. Elküldve: 2010-08-09 09:06:37, Ez igen!
|
[14.] |
Nem akarom elkiabálni,de az FKDDSZ 2-es számú versenyzője Tároló Diszpécser kategóriában az utóbbi hónapokban sokat,fejlődött.
Gratulálok,csak így tovább!!!
|
| [válaszok erre: #194] |
|
|
Kiváló dolgozó
|
|
oregbeatsuhanc
Tagság: 2010-01-07 12:11:26 Tagszám: #80993 Hozzászólások: 511 |
192. Elküldve: 2010-03-10 11:56:15, Ez igen!
|
[15.] |
Tetszett ez az aranyos, jópofa ötlet. Sok boldogságot, sok sikert kívánok közös életetekben!
|
|
|
Törzstag
|
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
191. Elküldve: 2010-03-09 20:52:37, Ez igen!
|
[16.] |
Hát igen. Nem kockázták be a fejüket.
Illetve nevüket a beosztásról annak az 5 embernek akinek látszik a neve.
|
| |
[előzmény: (190) itamas80, 2010-03-09 20:40:31] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
itamas80
Tagság: 2007-05-13 00:20:43 Tagszám: #44945 Hozzászólások: 337 |
|
Törzstag
|
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
|
Kiváló dolgozó
|
|
ojozso
Tagság: 2007-05-17 10:14:26 Tagszám: #45074 Hozzászólások: 470 |
188. Elküldve: 2010-03-06 23:20:04, Ez igen!
|
[19.] |
Éljenek a Pincsik!
|
| |
[előzmény: (187) ojozso, 2010-03-06 22:38:07] |
|
Törzstag
|
|
ojozso
Tagság: 2007-05-17 10:14:26 Tagszám: #45074 Hozzászólások: 470 |
187. Elküldve: 2010-03-06 22:38:07, Ez igen!
|
[20.] |
Minél több eseménymenes kilométert kívánok!
|
| [válaszok erre: #188] |
[előzmény: (185) Kingweb, 2010-03-06 21:27:06] |
|
Törzstag
|
|
LoviGabi
Tagság: 2007-05-09 20:06:12 Tagszám: #44819 Hozzászólások: 669 |
186. Elküldve: 2010-03-06 22:01:39, Ez igen!
|
[21.] |
Éljen az ifjú pár!!!
|
| |
[előzmény: (185) Kingweb, 2010-03-06 21:27:06] |
|
Törzstag
|
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
|
Kiváló dolgozó
|
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
184. Elküldve: 2010-03-03 22:54:25, Ez igen!
|
[23.] |
A második munkakörre kötött szerződés utáni jövedelmet óradíjban határozzák meg, és a fizetés mértéke az adott hónapban ledolgozott órák függvénye. A díjazás megegyezik az ugyanabban a munkakörben, de teljes munkaidőben dolgozó kollégák díjazásával, de természetesen a belső besegítőknek nem jár sem túlóra, sem elvont pihenőnap.
Ez már sántít. Mert ha mkv-ból mondjuk peronőrt játszol besegítőként, akkor órabért kapsz, holott náluk havibér van. Persze magyarázat lehet, hogy egy adott forgalmista havibért átszámoltak órabérré.
Ha meg fordítva, peronőrből vagy ÁDI-ból mész vonatot vezetni, akkor kapsz egy órabért. Na de ugye melyik mkv kolléga órabérével egyezik meg ez az összeg? 950 vagy 1600 forint, mert kb. ez a két véglet (tavaly április környékén legalábbis).
|
| |
[előzmény: (183) Alvóügynök:), 2010-03-03 21:44:38] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
Alvóügynök:)
Tagság: 2008-10-22 15:16:28 Tagszám: #64728 Hozzászólások: 1227 |
183. Elküldve: 2010-03-03 21:44:38, Ez igen!
|
[24.] |
Ha már besegítés,egy szavuk se lehet a besegítőknek,most már az mkv-nak is találhatna valami plussz munkalehetőséget a szakszervezet.
"Mit jelent pontosan a belső besegítés?
A belső besegítő tulajdonképpen megfelel a „mellékfoglalkozásnak”, de saját cégénél szerződik újabb munkakör elvégzésére. Jogilag tehát egy munkáltatója van, de két munkakörben, tehát két helyen dolgozik.
Fontos! A második munkakört úgy kell tekinteni, mint egy második munkahelyet, tehát nem túlórának számít, hanem külön óradíjat állapítanak meg rá.
Mennyit dolgozhat egy belső besegítő?
A két munkakört külön kell kezelni, a második munkakörben ledolgozott órákat pedig nem túlórának számítják, ezért nincs is a Munka Törvénykönyvében meghatározott maximum óraszám. A kiegészítő szerződésben általában a kötelező minimális óraszámot rögzítik, amely az ágazati sajátosságoknak megfelelően alakul. A BKV-nál a Villamos Forgalmi Főmérnökségen dolgozó járművezetők esetében havi 40 óra, autó- és trolibuszvezetők esetében havi egy nap, míg a Metró- és HÉV Forgalmi Főmérnökség belső besegítő kollégáinak nincs meghatározva az óraszám. A Munka Törvénykönyvére épülő Kollektív Szerződés csupán azt köti ki, hogy két munkavégzés között biztosítani kell a minimális pihenőidőt. (Az általános gyakorlat szerint folyamatos munkarendben dolgozó munkatársaink például leginkább az összevont szabadnapokon vállalnak besegítő járművezetést, nem napi munkájuk után.)
Fontos! Belső besegítés – akárcsak egyéb másodállás – esetén nagyon fontos a dolgozó önkéntes vállalása: ő dönti tehát el, mikor és mennyi pluszórát tud teljesíteni. Az időpontokat természetesen ¬– az azonnali pótlást igénylő, váratlan helyzetek kivételével – a beosztáskészítőkkel leegyeztetve, havi és heti bontásban előre megkapja a dolgozó, tehát fel tud rá készülni. A pluszórák száma az általános gyakorlatban nem szokta meghaladni a normál munkaidő felét (A régi Munka Törvénykönyve ennyiben határozta meg a mellékfoglalkozásban eltölthető munkaórák számát.), hiszen a szerződésben rögzítik, hogy mindig munkára alkalmas állapotban kell megjelenni a munkahelyen.
Ez társaságunk esetében kiemelkedő fontosságú, a közösségi közlekedésben ugyanis elsődleges követelmény a forgalombiztonság, amely nemcsak a műszaki feltételek, de az emberi tényezők függvénye is. A diszpécserek illetve a szolgálatvezetők folyamatosan ellenőrzik a járművezetőket, és ha úgy ítélik meg, akkor haza is küldhetik a járművezetőket.
Mennyi jövedelem illeti meg a belső besegítőket?
A második munkakörre kötött szerződés utáni jövedelmet óradíjban határozzák meg, és a fizetés mértéke az adott hónapban ledolgozott órák függvénye. A díjazás megegyezik az ugyanabban a munkakörben, de teljes munkaidőben dolgozó kollégák díjazásával, de természetesen a belső besegítőknek nem jár sem túlóra, sem elvont pihenőnap.
Milyen egyéb juttatás jár a belső besegítőknek?
A belső besegítő munkavállalókat ugyanúgy, mint a főállásban dolgozókat, megilleti a teljes szabadság, amit óraidő arányosan, a havi ledolgozott óraszámnak megfelelően vehetnek igénybe. A természetbeni juttatásokat szintén óraidő arányosan kapják meg, ami a régi KSZ szerint havi 60-80 óra között 2800 forintos, 81-120 óra között pedig 4100 forintos hideg étkezési utalványt jelentett. Munkakörhöz köthetően jár a formaruha is, de a hordási időt nem évben, hanem ennek megfelelően óraidő arányosan határozzák meg.
A belső besegítőkre vonatkozó szabályokra a Humánügyi Szabályzat és a KSZ ágazati mellékletei adnak választ. Az új mellékletek tárgyalása jelenleg még folyamatban van, így amíg azok végleges szövege meg nem jelenik, a régi szabályozás az iránymutató.
Szabályzatok, utasítások
Megjelent a „12/VU/2003 Vezérigazgatói Utasítás villamos ágazati kiegészítése" tárgyú villamos forgalmi főmérnöki rendelkezés, amely elérhető az intraneten a Szabályzatok, Utasítások menüpont alatt, vagy közvetlenül az alábbi linkre kattintva:
02/VFFR/2010
Hatálybalépés: 2010. 03. 01."
|
| [válaszok erre: #184] |
[előzmény: (182) Alvóügynök:), 2010-03-03 21:38:37] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
Alvóügynök:)
Tagság: 2008-10-22 15:16:28 Tagszám: #64728 Hozzászólások: 1227 |
182. Elküldve: 2010-03-03 21:38:37, Ez igen!
|
[25.] |
Nekem is jó volt a február,2 hét szabival.
Márciusban van kétrészesem,kiváncsi vagyok,hogy aznap hány forgalommegsegítő lesz reggelesben?
|
| [válaszok erre: #183] |
[előzmény: (180) ojozso, 2010-03-03 20:16:24] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
Ez igen! (üzenet: 197, M3) |
|
A weboldal címe:
http://m3.what.hu
|