Nem a Télapó, hanem a gestapo...
Tudtommal 18 menet vót második nekiruccanásra.A vonat jónak tűnik.Nem is ezzel van a gond.Inkább a kompatibilitással.
Ezt bizonyos köröknek kellett volna felismerni már a múltban. De az okok ismertek.
5kilos ideges korlát?Ha kell,hát kell. Idomuljunk!
De tisztuljunk is le végre!A tubus faragható.Ne ez legyen a fejlődés gátja!
A husilevesről is le szoktuk merni a habot.Mondom mindig fiamnak.
Belső kezdeményezés egy szakmailag elismert kör felkérésére?
Komoly kifogások merülnek itt fel.Legyen az próba,szoláriumos oktatás,vagy elméleti.
Emberismeretem azt súgja,rm tudja,miért kell teret engednie cc gondolatainak.
Sztem fölösleges tovább bogozni
[Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2009-03-26 22:31:53]
Félre ne értsük. Persze menjenek minél előbb, mert az orosznál nagyságrendekkel különb a vonat, utasoknak, személyzetnek (remélhetőleg) egyaránt.
De már így is csúszik az egész projekt (oktatás már megy), de van-e már például oktatás céljára átadott egy darab szerelvény odabent?
Ha befér a peronhoz (megjegyzem 2-3 hete de talán még pár napja is a peron vége sértetlen volt, tehát onnan eltűnt az a rész valamiért), de sebességkorlátozással, akkor hurrá.
20 menet az már valami. De az 500 km-hez még menni kell egy párat.
Hát a logika szerint igen, hiszen különben hogyan vezetnéd?
Elsőre arról lesz szó, hogy csak egyféle F.1. - V.1. - F.2. szabályzat lesz. Tehát hiába nem vezetsz Alstomot, vizsgáznod kell, mert ezek a szabályzatok megváltoznak.
Pl. ha átmegy tőlünk egy vonat mondjuk esztergára és két Alstom közé kerül a Deákon, akkor előtte-mögötte állomástávolságú közlekedés lenne elrendelve a tervek szerint. Ezt annak aki átviszi, tudnia kell, be fog kerülni a szabályzatba. Vizsgázni viszont mind a kb. 150 É-D-i vezetőnek is kell.
Ha valóban nem készül el a 4-es metró időre (mármint mikorra a vonatok le lesznek szállítva), ez a dolog csak akkor játszik. Ha netán elkészül, akkor nálunk legfeljebb azt a pár száz kilométeres próbafutást nyomják le a próbapályán, de utast nem fognak vinni.
Ha mégis, akkor világos, hogy az itteni vezetőket is ki kell képezni az Alstomból.
Persze itt sem lesz vakáció, mert szabályzatokból egyféle lesz, tehát nekünk is vizsgázni kell belőle, ismerni kell majd az Alstom miatti változásokat.
És a tervek szerint ki leszünk képezve az új vonatok vezetésére, mert az M4-re legyártott szerelvények garanciális idejük alatt az M3-on fognak utasszállítást végezni (csúcsidőszakon kívül), mivel az új vonal addigra nem készül el.
A 2 évente amúgy is futó megerősítő vizsgák év vége felé, addig is az új típusra vizsga nektek (illetve 8 ember legalább tőlünk is be van tervezve oktatásra Alstomból), valamint az összes szabályzat piszkálva lesz (más jelzési képek, mozgó térköz és hasonló finomságok).
Persze itt sem lesz vakáció, mert szabályzatokból egyféle lesz, tehát nekünk is vizsgázni kell belőle, ismerni kell majd az Alstom miatti változásokat.
Úgyhogy ahogy mondotta volt valaki korábban: tanulni, tanulni, tanulni. Különben lesz meglepi.
Ezekben az ügyekben ajánlatos lesz figyelni a hamarosan kikerülő tájékoztatókat!
UgAtVA, kÁVé, RUM.
Ez sem vót sokkal jobb, csak belészülettünk.
Most altatunk és ébresztünk.
Ez akkora para?
Jobban félek a temérdek fordítási hibától.
Sokmindent tudunk és ezek ellenkezőjét szintén.
Ez inkább ijeszt.
A kiszivárgó rémhírek olyan biztos patákon állnak, mint ellenkező híreik.
Szokják mondani,hogy a függöny gördülése után tessék tapsolni,vagy fütyülni.
Mert amíg félinformációkból próbálnak itten alkotni, addig nem az izzadókat kell köpkönni, hanem az elhallgatókat.
Ha itt magánszorgalomból nem lopkodnának össze doksikat azok, akiktól a megoldást várják, akkor ultra nagy botri lenne.
Szóval egy fogalom suta magyarítása kisebb bajság, mint mélyen hallgató jól lakottak kivonulása, hallgatása.
"Ilyenkor saját szakállára dönt és tudja a Kolléga, hogy senki nem veregeti meg a vállát, mert vér volt a pucájában."
Nagy igazság.
Mint ahogy az is, hogy gebasz esetén az az első piszkálódási pont, hogy ki miképpen tért el a szabályzattól. Ezt tudva világos, hogy aki imígyen cselekszik, az saját rizikójára a Cég szekerét tolja.
Ki - ki fontolja ezt meg, aztán döntsön belátása szerint.
Így van!
Túlságosan egyszerű lenne pálcát törni olyan emberek fölött, aki pont a szituációban izzadva igyekeznek megoldani a bajt. Legjobb tudás és igyekezet szerint döntenek. Ez a dolguk. A tévesztés pedig nem szándékos.
Ki feltételezné, hogy szándékosan, netalán szabotázs miatt késlekedik egy művelet?.
Nahát.
És ha eltér vki a szabálytól, akkor az csak azért van, mert az életszerűség és a muszáj megkívánja. Ilyenkor saját szakállára dönt és tudja a Kolléga, hogy senki nem veregeti meg a vállát, mert vér volt a pucájában.
Ez viszont szomorú.
Szerintem ez a piszkálódás-érzés félreértésen alapul.
Talán lúdas vagyok benne én is.
Kedves kolléga megszólítással indítottam, ami írott formában még lekezelőnek is tűnhet. De ez csak személyem egyszerűségéből fakad.
Konkrétan számomra a Kedves, az valóban kedves. Ha pedig cinkelni akarok, abban az esetben meg vannak a megfelelő jelzőim és ebben a kategóriában is kellő választékkal bírok.
Médmfsz viszontválaszában ezt érzem. Mint ahogyan a "ha visszaolvasnál" is ezt igazolja.
Félreérthetőségem okán megkövetem a Kollégát és biztosítom, hogy a piszkálódás szándéka fel sem merült bennem.
Azzal én sem lennék előrébb.
Mellesleg való igaz, hogy az EV3-ak alól szaladgál ki leggyakrabban a fesz. Ez elgondolkodtató akkor is, ha "csak" az energia lett túlérzékeny.
De mélyebben nem szántanék nyilvánosan.
Igazad van,sokszor az mkv észre se veszi a feszkimaradást,megkérdeznek 2-3 vonatot,hogy tapasztaltak-e valamit,hogy utána mi történik,azt a lehető legritkábban tudja meg az mkv, esetleg önszorgalomból.
Amúgy nincs itt veszekedés,kizárólag szakmai alapon megy a véleménynyílvánítás szvsz.