A weboldal címe:
http://m3.what.hu
Kelet-Nyugat (üzenet: 545, M3) |
|
|
|
sünkutya
Tagság: 2009-01-25 00:13:26 Tagszám: #69639 Hozzászólások: 46 |
564. Elküldve: 2009-03-25 22:18:03, Kelet-Nyugat
|
[26.] |
Nem a Télapó, hanem a gestapo...
Tudtommal 18 menet vót második nekiruccanásra.A vonat jónak tűnik.Nem is ezzel van a gond.Inkább a kompatibilitással.
Ezt bizonyos köröknek kellett volna felismerni már a múltban. De az okok ismertek.
5kilos ideges korlát?Ha kell,hát kell. Idomuljunk!
De tisztuljunk is le végre!A tubus faragható.Ne ez legyen a fejlődés gátja!
A husilevesről is le szoktuk merni a habot.Mondom mindig fiamnak.
Belső kezdeményezés egy szakmailag elismert kör felkérésére?
Komoly kifogások merülnek itt fel.Legyen az próba,szoláriumos oktatás,vagy elméleti.
Emberismeretem azt súgja,rm tudja,miért kell teret engednie cc gondolatainak.
Sztem fölösleges tovább bogozni
[Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2009-03-26 22:31:53]
|
| [válaszok erre: #565] |
[előzmény: (562) NB6667, 2009-03-25 21:40:58] |
|
Zöldfülű
|
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411 |
562. Elküldve: 2009-03-25 21:40:58, Kelet-Nyugat
|
[27.] |
Félre ne értsük. Persze menjenek minél előbb, mert az orosznál nagyságrendekkel különb a vonat, utasoknak, személyzetnek (remélhetőleg) egyaránt.
De már így is csúszik az egész projekt (oktatás már megy), de van-e már például oktatás céljára átadott egy darab szerelvény odabent?
Ha befér a peronhoz (megjegyzem 2-3 hete de talán még pár napja is a peron vége sértetlen volt, tehát onnan eltűnt az a rész valamiért), de sebességkorlátozással, akkor hurrá.
20 menet az már valami. De az 500 km-hez még menni kell egy párat.
Aztán jön az 500 km a csőben is.
|
| [válaszok erre: #563 #564] |
[előzmény: (560) retrometro, 2009-03-25 20:26:52] |
|
Törzstag
|
|
médmfsz
Tagság: 2007-06-20 10:42:39 Tagszám: #46196 Hozzászólások: 2724 |
559. Elküldve: 2009-03-25 18:56:53, Kelet-Nyugat
|
[28.] |
Ja!
|
| |
[előzmény: (558) NB6667, 2009-03-25 18:54:29] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411 |
558. Elküldve: 2009-03-25 18:54:29, Kelet-Nyugat
|
[29.] |
Már az orosz is beakadt?
|
| [válaszok erre: #559] |
[előzmény: (556) médmfsz, 2009-03-25 18:11:43] |
|
Törzstag
|
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411 |
557. Elküldve: 2009-03-25 18:53:31, Kelet-Nyugat
|
[30.] |
Kérdés ezt az Alstom bontotta le, vagy már melósok utána.
|
| |
[előzmény: (555) LoviGabi, 2009-03-25 18:07:56] |
|
Törzstag
|
|
médmfsz
Tagság: 2007-06-20 10:42:39 Tagszám: #46196 Hozzászólások: 2724 |
556. Elküldve: 2009-03-25 18:11:43, Kelet-Nyugat
|
[31.] |
Azt már akkor lefaragták, amikor még a Ganznak se híre, se hamva nem volt!
|
| [válaszok erre: #558] |
[előzmény: (554) NB6667, 2009-03-25 17:40:38] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
LoviGabi
Tagság: 2007-05-09 20:06:12 Tagszám: #44819 Hozzászólások: 669 |
555. Elküldve: 2009-03-25 18:07:56, Kelet-Nyugat
|
[32.] |
Egy másik fórumból idézve
|
| [válaszok erre: #557] |
[előzmény: (554) NB6667, 2009-03-25 17:40:38] |
|
Törzstag
|
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411 |
554. Elküldve: 2009-03-25 17:40:38, Kelet-Nyugat
|
[33.] |
Ja. Szélesebb a vonat mint kéne.
Vagy a peron sarka nem jó. Azt majd levágják. Na de problémás ív máshol is lehet, mindjárt ott az összekötő alagút.
Asszem a Ganz miatt abból már faragtak is egyszer.
|
| [válaszok erre: #555 #556] |
[előzmény: (553) médmfsz, 2009-03-25 17:15:47] |
|
Törzstag
|
|
médmfsz
Tagság: 2007-06-20 10:42:39 Tagszám: #46196 Hozzászólások: 2724 |
553. Elküldve: 2009-03-25 17:15:47, Kelet-Nyugat
|
[34.] |
Szerelési hibát találtak!
|
| [válaszok erre: #554] |
[előzmény: (552) NB6667, 2009-03-25 15:42:56] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411 |
552. Elküldve: 2009-03-25 15:42:56, Kelet-Nyugat
|
[35.] |
Tudja valaki, mi volt tegnap az Alstommal? Ment volna próbapályára, aztán nem fért be a szükségperon mellé? Nesze neked hungarocell teszt.
|
| [válaszok erre: #553 #560] |
|
|
Törzstag
|
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
548. Elküldve: 2009-03-02 06:34:05, Kelet-Nyugat
|
[36.] |
A második mondatban mit is írtam?
|
| [válaszok erre: #549] |
[előzmény: (547) retrometro, 2009-03-02 04:48:53] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
546. Elküldve: 2009-03-01 11:52:47, Kelet-Nyugat
|
[37.] |
Hát a logika szerint igen, hiszen különben hogyan vezetnéd?
Elsőre arról lesz szó, hogy csak egyféle F.1. - V.1. - F.2. szabályzat lesz. Tehát hiába nem vezetsz Alstomot, vizsgáznod kell, mert ezek a szabályzatok megváltoznak.
Pl. ha átmegy tőlünk egy vonat mondjuk esztergára és két Alstom közé kerül a Deákon, akkor előtte-mögötte állomástávolságú közlekedés lenne elrendelve a tervek szerint. Ezt annak aki átviszi, tudnia kell, be fog kerülni a szabályzatba. Vizsgázni viszont mind a kb. 150 É-D-i vezetőnek is kell.
Ha valóban nem készül el a 4-es metró időre (mármint mikorra a vonatok le lesznek szállítva), ez a dolog csak akkor játszik. Ha netán elkészül, akkor nálunk legfeljebb azt a pár száz kilométeres próbafutást nyomják le a próbapályán, de utast nem fognak vinni.
Ha mégis, akkor világos, hogy az itteni vezetőket is ki kell képezni az Alstomból.
|
| [válaszok erre: #547] |
[előzmény: (545) ojozso, 2009-03-01 10:57:06] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
ojozso
Tagság: 2007-05-17 10:14:26 Tagszám: #45074 Hozzászólások: 470 |
545. Elküldve: 2009-03-01 10:57:06, Kelet-Nyugat
|
[38.] |
Persze itt sem lesz vakáció, mert szabályzatokból egyféle lesz, tehát nekünk is vizsgázni kell belőle, ismerni kell majd az Alstom miatti változásokat.
És a tervek szerint ki leszünk képezve az új vonatok vezetésére, mert az M4-re legyártott szerelvények garanciális idejük alatt az M3-on fognak utasszállítást végezni (csúcsidőszakon kívül), mivel az új vonal addigra nem készül el.
|
| [válaszok erre: #546] |
[előzmény: (544) Kingweb, 2009-02-28 22:52:01] |
|
Törzstag
|
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
544. Elküldve: 2009-02-28 22:52:01, Kelet-Nyugat
|
[39.] |
Viszont vizsga hegyek lesznek arrafelé.
A 2 évente amúgy is futó megerősítő vizsgák év vége felé, addig is az új típusra vizsga nektek (illetve 8 ember legalább tőlünk is be van tervezve oktatásra Alstomból), valamint az összes szabályzat piszkálva lesz (más jelzési képek, mozgó térköz és hasonló finomságok).
Persze itt sem lesz vakáció, mert szabályzatokból egyféle lesz, tehát nekünk is vizsgázni kell belőle, ismerni kell majd az Alstom miatti változásokat.
Úgyhogy ahogy mondotta volt valaki korábban: tanulni, tanulni, tanulni. Különben lesz meglepi.
Ezekben az ügyekben ajánlatos lesz figyelni a hamarosan kikerülő tájékoztatókat!
|
| [válaszok erre: #545] |
|
|
Kiváló dolgozó
|
|
sünkutya
Tagság: 2009-01-25 00:13:26 Tagszám: #69639 Hozzászólások: 46 |
543. Elküldve: 2009-02-28 22:11:30, Kelet-Nyugat
|
[40.] |
Ó ez ennél összetettebb.
Ők minden képzést megkaptak.de pnt semmit nem ér a kinti képzéssel szemben.ottmeg bölcs csend van. nem véletln
|
| [válaszok erre: #550] |
[előzmény: (542) NB6667, 2009-02-26 15:36:39] |
|
Zöldfülű
|
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411 |
542. Elküldve: 2009-02-26 15:36:39, Kelet-Nyugat
|
[41.] |
Csúf dolog, hogy aki majd oktat (esetleg többen), maga sem tud mindent a vonatról, amit pedig tovább kéne adni. Érdekes történet lesz az biztos.
|
| [válaszok erre: #543] |
[előzmény: (541) sünkutya, 2009-02-26 00:37:00] |
|
Törzstag
|
|
sünkutya
Tagság: 2009-01-25 00:13:26 Tagszám: #69639 Hozzászólások: 46 |
541. Elküldve: 2009-02-26 00:37:00, Kelet-Nyugat
|
[42.] |
UgAtVA, kÁVé, RUM.
Ez sem vót sokkal jobb, csak belészülettünk.
Most altatunk és ébresztünk.
Ez akkora para?
Jobban félek a temérdek fordítási hibától.
Sokmindent tudunk és ezek ellenkezőjét szintén.
Ez inkább ijeszt.
A kiszivárgó rémhírek olyan biztos patákon állnak, mint ellenkező híreik.
Szokják mondani,hogy a függöny gördülése után tessék tapsolni,vagy fütyülni.
Mert amíg félinformációkból próbálnak itten alkotni, addig nem az izzadókat kell köpkönni, hanem az elhallgatókat.
Ha itt magánszorgalomból nem lopkodnának össze doksikat azok, akiktól a megoldást várják, akkor ultra nagy botri lenne.
Szóval egy fogalom suta magyarítása kisebb bajság, mint mélyen hallgató jól lakottak kivonulása, hallgatása.
|
| [válaszok erre: #542] |
[előzmény: (539) Kingweb, 2009-02-25 15:24:20] |
|
Zöldfülű
|
|
metrovezeto
Tagság: 2008-02-06 15:55:24 Tagszám: #55491 Hozzászólások: 104 |
540. Elküldve: 2009-02-25 23:20:13, Kelet-Nyugat
|
[43.] |
Balladai énekkel esetleg Grimm mesével
|
| |
[előzmény: (539) Kingweb, 2009-02-25 15:24:20] |
|
Haladó
|
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
539. Elküldve: 2009-02-25 15:24:20, Kelet-Nyugat
|
[44.] |
Véleményezés alatt van a V.1. egy új tervezett függeléke az Alstom vonatok miatt.
Többek között található benne egy ilyen:
"a vonatot el kell altatni"
Meglátjuk a végleges verzióban ez benne lesz-e, ha esetleg ez komoly, tudja valaki hogy kell elaltatni?
|
| [válaszok erre: #540 #541] |
|
|
Kiváló dolgozó
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
538. Elküldve: 2009-02-17 00:11:27, Kelet-Nyugat
|
[45.] |
"Ilyenkor saját szakállára dönt és tudja a Kolléga, hogy senki nem veregeti meg a vállát, mert vér volt a pucájában."
Nagy igazság.
Mint ahogy az is, hogy gebasz esetén az az első piszkálódási pont, hogy ki miképpen tért el a szabályzattól. Ezt tudva világos, hogy aki imígyen cselekszik, az saját rizikójára a Cég szekerét tolja.
Ki - ki fontolja ezt meg, aztán döntsön belátása szerint.
|
| |
[előzmény: (537) sünkutya, 2009-02-16 23:31:43] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
sünkutya
Tagság: 2009-01-25 00:13:26 Tagszám: #69639 Hozzászólások: 46 |
537. Elküldve: 2009-02-16 23:31:43, Kelet-Nyugat
|
[46.] |
Így van!
Túlságosan egyszerű lenne pálcát törni olyan emberek fölött, aki pont a szituációban izzadva igyekeznek megoldani a bajt. Legjobb tudás és igyekezet szerint döntenek. Ez a dolguk. A tévesztés pedig nem szándékos.
Ki feltételezné, hogy szándékosan, netalán szabotázs miatt késlekedik egy művelet?.
Nahát.
És ha eltér vki a szabálytól, akkor az csak azért van, mert az életszerűség és a muszáj megkívánja. Ilyenkor saját szakállára dönt és tudja a Kolléga, hogy senki nem veregeti meg a vállát, mert vér volt a pucájában.
Ez viszont szomorú.
|
| [válaszok erre: #538] |
[előzmény: (535) retrometro, 2009-02-15 21:50:44] |
|
Zöldfülű
|
|
sünkutya
Tagság: 2009-01-25 00:13:26 Tagszám: #69639 Hozzászólások: 46 |
536. Elküldve: 2009-02-16 23:24:18, Kelet-Nyugat
|
[47.] |
Szerintem ez a piszkálódás-érzés félreértésen alapul.
Talán lúdas vagyok benne én is.
Kedves kolléga megszólítással indítottam, ami írott formában még lekezelőnek is tűnhet. De ez csak személyem egyszerűségéből fakad.
Konkrétan számomra a Kedves, az valóban kedves. Ha pedig cinkelni akarok, abban az esetben meg vannak a megfelelő jelzőim és ebben a kategóriában is kellő választékkal bírok.
Médmfsz viszontválaszában ezt érzem. Mint ahogyan a "ha visszaolvasnál" is ezt igazolja.
Félreérthetőségem okán megkövetem a Kollégát és biztosítom, hogy a piszkálódás szándéka fel sem merült bennem.
Azzal én sem lennék előrébb.
Mellesleg való igaz, hogy az EV3-ak alól szaladgál ki leggyakrabban a fesz. Ez elgondolkodtató akkor is, ha "csak" az energia lett túlérzékeny.
De mélyebben nem szántanék nyilvánosan.
|
| |
[előzmény: (532) retrometro, 2009-02-14 19:48:43] |
|
Zöldfülű
|
|
Alvóügynök:)
Tagság: 2008-10-22 15:16:28 Tagszám: #64728 Hozzászólások: 1227 |
533. Elküldve: 2009-02-14 19:55:26, Kelet-Nyugat
|
[48.] |
Igazad van,sokszor az mkv észre se veszi a feszkimaradást,megkérdeznek 2-3 vonatot,hogy tapasztaltak-e valamit,hogy utána mi történik,azt a lehető legritkábban tudja meg az mkv, esetleg önszorgalomból.
Amúgy nincs itt veszekedés,kizárólag szakmai alapon megy a véleménynyílvánítás szvsz.
|
| [válaszok erre: #534] |
[előzmény: (530) retrometro, 2009-02-14 19:16:35] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
médmfsz
Tagság: 2007-06-20 10:42:39 Tagszám: #46196 Hozzászólások: 2724 |
531. Elküldve: 2009-02-14 19:41:25, Kelet-Nyugat
|
[49.] |
Áruld el te! Nem lehet üzleti titok! Ha meg te se tudod, akkor francba az egész piszkálódással oda-vissza!
|
| [válaszok erre: #532] |
[előzmény: (530) retrometro, 2009-02-14 19:16:35] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411 |
529. Elküldve: 2009-02-14 17:36:52, Kelet-Nyugat
|
[50.] |
Nem sikál itt minden nap retrometro. Hogy lenne fogalma mi van itt?
|
| [válaszok erre: #530] |
[előzmény: (528) metrovezeto, 2009-02-14 16:01:55] |
|
Törzstag
|
|
Kelet-Nyugat (üzenet: 545, M3) |
|
A weboldal címe:
http://m3.what.hu
|