Kedves Truth !
Örülök, hogy újra itt vagy !
Ezt a papíros dolgot a huzatmentesítéssel a 4-es Metró modern technikával történő fúrásával, építésével állítottam szemben.
Még véletlenül sem írtam, hogy a műszaknak bármi köze lenne hozzá ! ! !
Ne láss szellemeket ! ! !
Ámbár Én és Te és a kollégáink is leegyszerűsítve a" BKV ZRT METRÓNÁL" dolgozunk .Én láttam K-NY.-os 200-ast a sv. és a mkv. feje fölött lévő kopoltyúnál huzatterelő védőlemezzel felszerelve ! ! !
Ott lehet, itt nem Mi különbség van a két járgány között Na ezeken kellene elgondolkodni, hogy a Fehér úton miért van kevesebb GÁNY & BUHER, mint a Kőér utcában Üdv : KIPKOP
Tényleg nem igazán tudom (értem) ezt az ellentét fogalmat, mire gondolsz konkrétan.
Az elöbbi hsz-ben írtam , hogy nem értem a képen az újság szerepét, pontosabban tudom miért került oda csak azt nem, hogy ez kinek lett feltéve ill. milyen célból.(Ha már
a trehány melósokról is esik szó a topikban.)
__________________________________
Teljesen jogos, hogy a meghibásodásokat
rávezetitek a járműkísérőlapra.Sőt helyes is!
Azzal meg legkevésbé kell foglalkozni, hogy ki mit szól hozzá.
Az elmúlt időszakban volt rá eset, hogy kompresszor gondok voltak. (hiány)
Nem kívánságműsor, beírni minden hibát!
Ahogy latom az mkv-muszak "ellentet" nemigen er veget egyhamar.
Nektek az a baj, hogy mi beirunk hibakat. Nekunk meg az, hogy tojtok ra.
Egy pelda, 1-2 napos: 24-es vonat beall melegedni valamikor delutan. Mar a reggeles szemelyzet beirta a lapra, hogy a 6-bol 2 kompresszor nem megy. Jon be a vonattal ket ember az ejszakas muszakba hozzatok kezdeni. Meg is kerdik, van-e valami beirva. Mondom van. Nem repestek az oromtol, mert ez azt vetiti elore, hogy dolgozni kell. Bemegyek a vonattal. A tarolo feloli vegen setal a muvezeto vagy ki (bocs, hogy nem tudom, de tenyleg, a nevet sem). O is kerdi van-e valami beirva, neki is elmondom. Atmegyek egy masik vonattal a taroloba.
Kb. 1 ora mulva dulifuli szaktars athozza a vonatot. A jarmukisero nincs alairva. A ket kompresszor ugyanugy nem megy, kiderult mikor bezartam az atjaroajtokat es fuleltem.
Namost be van irva. 2+1 ember is tud rola elo szoban tortent tajekoztatas formajaban. Megsem tortenik semmi. Megis mit gondoljon rolatok az ember?
Akkor este volt valami nyomor, hogy nem volt levego a vizsgaloban. Hacsak ez nem volt az oka, hogy nem tortent semmi.
Bar legalabb alairni es rairni a lapra, hogy peldaul anyaghiany, nos ebben nem lehet akadaly a levego hianya.
Ezzel a gondolattal ne is kacérkodjunk, mert marad a szigszalag.
Nekem sem rutintevékenység a megalkuvás, de néha nem marad más alternatíva, mint az opportunizmus bűzös, ámde meleg mocsara.
Volt ma szerencsem zsugorcsovet latni fekezoszelepen. Mindket vegen mar lotyogott. Kar volt belekezdeni, ha ilyen anyaggal tudjak csak megcsinalni. A minoseg pont olyan, mint a topic cime: gany & buher. De erosen meg is lepett volna, ha normalisan megcsinaljak. Szerintem igy kar folytatni.
Arra hogy máshol is vannak problémák a vezetö és a müszak között itt egy példa.
Ezek a szösszenetek egy pilota és a javitásért felelös mérnök között irodtak."p"pilota "m"mérnök.
P: a 3-as motor hiányzik
M: A 3-as motort rövid keresgélés után,a jobb szárny alatt megtaláltuk.
P: Mokássan viselkedik a repülögép.
M: figyelmeztettük,hogy viselkedjen rendesen,komolyodjon meg.
P:a célradar dúdol.
M:átprogramoztuk,most már énekel
P: a bal abroncs,már majdnem cserére érett.
M: a bal abroncs majdnem lecserélve.
P: Valami lötyög a pilótafülkében.
M: valamit meghúztunk a pilótafülkében.
P: a szélvédön döglött bogarak vannak.
M: kérésére kicseréljük öket élöre.
P: a robotpilóta rögzitett állásban 70 m csökkenti a repülési magasságot.
M: a földön nem tudtuk reprodukálni a hibát.
P:a DME hangereje hihetettlenül magas.
M: a DME hangereje beállitva hihetö szintre.
P:gyanitom a szélvédö megrepedt.
M: gyanitom igaza van .............stb stb
(Thomas humorportálja)
Beszéltem a Rozsdival a 285-290 Urh antennájának a bekötéséről .Elmondta, hogy előfordul, hogy az antenna kábel csővébe beleszakad a régi kábel és azért nem tudják belehúzni az eredeti helyére.Ez előfordulhat, nem tagadom.De akkor miért nem szedik szét a csövet és veszik ki a régi kábelt ? Mert nagy meló !!! Akkor legalább a kárpít mögött számunkra nem láthatóan kötnék be az új antenna kábelt, szorosan a régi kábelcsővéhez , abból nagy baj nem lehet. És mielőtt ebből a fajta antennabekötés rutinból menne, jó lenne megállítani ! Még egy példa rá a 273.
Kezd lemaradni a GÁNY & ÉS BUHER, pörgessük fel !!!
285-290 .Továbbra is !!! Nem tudom elképzelni, hogy anno, az ablaktőrlő levegős csővét így a kárpíton kívűl kellett szabályosan vezetni. Azt meg végképp nem értem, ha már nem funkcionál, miért rontja a fülke kinézetét???
Normális bekötése, utána eltávolítása 0 forint !!!
Lehet hogy a canterville-i kísértet volt a segédvezető? Mert akkor nem lepődnék meg, ha egyik nap; egyszercsak bíborszínűből kékre, sárgára, majd zöldre színeződne a segédvezetői vészfékkar, és ami mögötte van! Ezt az izgalmas rejtélyt valóban bővebben kéne taglalni, hiszen mi lesz most velünk szegény metróvezetőkkel, hogy ilyen csúnya piros foltot kell látnunk, amely súlyosan bántja esztétikai érzékünket!
Az általam gyanúsított személyről, gondoltam küldök egy képet, hátha valaki nem ismeri. Szerintem fegyelmi eljárást kéne ellene foganatosítani, ez a minimum! [Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2007-07-04 22:51:59]
Visszasírjuk a 285-290. ügyeskezű festőjét, a sv.-i vészfékkar foggantyúját a mostani festőnk gátlástalanul lesprézte piros festékkel, nem törődve azzal, hogy az oldalfal is piros lesz!