A weboldal címe:
http://m3.what.hu
Gány & Buher (üzenet: 717, M3) |
|
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
267. Elküldve: 2007-08-01 13:33:14, Gány & Buher
|
[451.] |
Felújítanám a mellékelt világítótestről való diskurzust, mert oly méltatlanul szakadt félbe darab idővel ezelőtt.
Főleg kedves médmfsz, a Te figyelmedbe ajánlanám a témát, mert a kivitelezés félreértelmezett koncepciója (beh finoman fogalmaztam...) folytán sajnos Te szoktál csuklani, ha hirtelen világosságot szeretne az egyszeri mkv.
Természetesen mindenki meglátását, tapasztalatát, ötletét szívesen várom, sőt elvárom, elvégre (többek között) azért fórumozunk.
Lusta ember lévén idemásolnám jelen topikban lévő 115-ös hsz-emet, a helyzet azóta változatlan, hozzátenni mit sem tudok:
Íme, a bornírtság újabb szép példája, az a világítótest, melyet a találékony népnyelv "G...csillár"-nak nevez. Mivel valamilyen fénycsöves megoldás van belül (nem kompakt fénycső, az ugyanis azonnal tud rendesen világítani), sok esetben perceket kell arra várni, hogy magához térjen, és leadja a luxot. Igaz, akkor meg világít mint barom. Tehát ha azonnal kellene valami kis fény, menetzsugát vizslatni, akármi, arra ez pont nem jó. Lehet forgolódni meg nyúlkálni hátrafelé az automatákhoz, azok meg már le vannak takarva evvel a légvisszafogó plexivel, máris kétkezes a történet.
Mielőtt időt-pénzt-fáradságot nem kímélve felszerelődtek volna ezek az okosságok, általában egy csökkentett fényű izzót működtetett az ehez tartozó kapcsoló, olyan derengős félhomály volt a fülkében, láttál vele amit kellett, de nem volt zavaró vezetési szempontból. Ez, (mármint jelen értekezésem tárgya) ugyebár, miután pár perc alatt kifényesedett, hát úgy világít, hogy az menet közben igencsak nem kellemes. A másik, a kisautomatás, az eleve egy világítósabb darab. Tehát innentől van két választás. Vagy kuksolsz nagyjából töksötétben, vagy saját magad tükörképét szemléled a szélvédőben.
Hát ez sem az a kimondott sikertörténet, úgy gondolom.
[Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2008-01-31 15:52:30]
|
| [válaszok erre: #268] |
|
|
Kiváló dolgozó
|
|
médmfsz
Tagság: 2007-06-20 10:42:39 Tagszám: #46196 Hozzászólások: 2724 |
266. Elküldve: 2007-07-31 20:27:58, Gány & Buher
|
[452.] |
Ha én Truth lennék, a következőket írnám: Khm... Öööö... Ó jaj! stb.
De jó, hogy én nem vagyok Ő
|
| |
[előzmény: (265) KIPKOP, 2007-07-31 17:30:25] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
KIPKOP
Tagság: 2007-05-07 16:14:34 Tagszám: #44736 Hozzászólások: 1473 |
265. Elküldve: 2007-07-31 17:30:25, Gány & Buher
|
[453.] |
Truth szaki !
És hogy teljes legyen a kép, ugyanazon a vonaton egy fordítás alatt megtaláltam a harmadik szarvashibát !
A gondosan lefűzött járműkisérőlapok tegnapi és tegnapelőtti példányát, melyből lassan már kezdenek rendszert csinálni az illetékesek. . .
Tehát maradj a talajon, ne járj a fellegekben, ne mond, hogy csak 1-2 vonaton találunk hibát, mert Mi már bízonyítottunk, Te csak vádaskodtál. . .
Profival ne kezdj ki, csak akkor, ha Te is profi vagy !!!
|
| [válaszok erre: #266] |
[előzmény: (264) KIPKOP, 2007-07-31 17:24:14] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
KIPKOP
Tagság: 2007-05-07 16:14:34 Tagszám: #44736 Hozzászólások: 1473 |
264. Elküldve: 2007-07-31 17:24:14, Gány & Buher
|
[454.] |
Truth szaki !
Nem kívánok az éberségi lámpa búrájának hiányáról írni, talán alig van,vonat ahol épp, a tartalék izzó hiányáról sem kívánok írni, nem tudom, hogy van-e raktáron búra ?
Már hallom a válaszodat: bíztos az mkv-k tették tönkre !
De írnék a tompított-fényszóró kapcsoló bekötéséről !
Több vonaton fordítva van bekötve, pedig egyszerű megfordítani, helyette inkább bele van karcolva a T és az F betű !
Ez is gány, sőt ez is rongálás, szerelő és illetékes főnök felelősségrevonása szükséges !!!
|
| [válaszok erre: #265] |
[előzmény: (260) Truth, 2007-07-30 19:20:45] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
KIPKOP
Tagság: 2007-05-07 16:14:34 Tagszám: #44736 Hozzászólások: 1473 |
263. Elküldve: 2007-07-31 17:14:25, Gány & Buher
|
[455.] |
Kedves Truth szaki !
Különösen a sárga vezetékre hívnám fel a figyelmedet, pályaszám most lényegtelen, odaszigszalagoztak egy túlméretezett, áram alatt levő vezetéket egy fém csőhöz .
Azon kívűl ,hogy gány munka, kiváncsi lennék az érintésvédelmi szabályra.
Ha esetleg igazam van, akkor is fogjuk be a szánkat, se a szerelő se a főnöke nem híbás, ha véletlenül megvág az áram, velük szemben semmilyen vizsgálatot, esetleg büntit nem kell alkalmazni
|
| |
[előzmény: (260) Truth, 2007-07-30 19:20:45] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
262. Elküldve: 2007-07-31 00:46:54, Gány & Buher
|
[456.] |
Vannak tapasztalataim, ha nem is újkeletűek. Még a 90-es évek elején-közepén igen sűrűn vezettem a K-Ny-on, besegítői szerződéssel. (Most már tuti elévült, szóval mondhatom, hogy járművezetőként ez nem volt épp szabályos, de mivel senkinek nem volt érdeke piszkálni, ezért működött. Meg nem is én voltam az egyetlen.) Működő vonatokat, összeszinkronizált kocsikat, precíz műszereket tapasztaltam. Egy se-se kimondottan ritkaságszámba ment. Volt persze hátulütője is a műszaki fegyelemnek, még kellett cájgolni egy ilyen kis "szerszámosládát", benne zseblámpa, meg mindenféle izé. De hát valamit valamiért.
Hogy mostanában mi van, azt nem tudom, de talán nem változott olyan nagyot a világ. Ha jár erre, ezen a topikon K-Ny-os kolléga, megkérném, hogy meséljen valamit ezzel kapcsolatban.
|
| |
[előzmény: (260) Truth, 2007-07-30 19:20:45] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
médmfsz
Tagság: 2007-06-20 10:42:39 Tagszám: #46196 Hozzászólások: 2724 |
261. Elküldve: 2007-07-31 00:24:26, Gány & Buher
|
[457.] |
Rendben van, de legalább deszkapalánkból lenne!
Ó, az erkölcsi magasság!
|
| |
[előzmény: (260) Truth, 2007-07-30 19:20:45] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
Truth
Tagság: 2007-06-22 07:50:40 Tagszám: #46258 Hozzászólások: 178 |
260. Elküldve: 2007-07-30 19:20:45, Gány & Buher
|
[458.] |
Menj át oda egy kicsit dolgozni, s miután a gyüjtött tapasztalatok alapján kifikáztad azt is,
akkor megnyugszol, hogy ott sincs kolbászból a kerítés.
|
| [válaszok erre: #261 #262 #263 #264] |
[előzmény: (259) dulifuli, 2007-07-30 01:06:46] |
|
Haladó
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
259. Elküldve: 2007-07-30 01:06:46, Gány & Buher
|
[459.] |
Na, ezen már magam is sokat gondolkodtam, hogy a K-Ny-on mitől tud színvonalasan működni a karbantartás.
Hallani hangokat, hogy az mkv szétkúrja (nem kicsit, nagyon) maga körül a vezetőfülkét, hát a fene tudja, saját szememmel én még ilyet nem láttam, de nem is zárom ki, nem tudom... de hogy az mkv nem buzerálja az SzDRK-t, meg a vonali kontaktorokat, az EP-szelepeket, sorolhatnám, az egészen biztos, aztán mégis gyertyát gyújtok a Szent Szűznek, ha egy nap nem találkozom sesés kocsival. Néha már fel sem tűnik, csak ha kettő lesz belőle.
Hát a K-Ny-on tudtommal másképp van kissé, a som tudja, hogyan csinálják...
|
| [válaszok erre: #260] |
[előzmény: (258) sentinel2, 2007-07-29 22:38:06] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
sentinel2
Tagság: 2007-06-17 23:07:01 Tagszám: #46127 Hozzászólások: 78 |
258. Elküldve: 2007-07-29 22:38:06, Gány & Buher
|
[460.] |
A járműkisérő könyvet vessük el.Sok az ellenállás vele szemben.De akkor nézzük meg a kny vonatokat ahol megint csak nincs könyv de akkor mi van?
Úgy láttam komplexvizsgától komlexvizsgáig le van fűzve minden lap.Ha nem így van meaculpa.
Ez nálunk miért nem lehetséges?
Vagy ezzel szemben is sok az ellenállás netán visszakereshető lenne az ismétlődő hiba és az hogy ki mit ill mit nem csinált?
És a művez ma miért nem igazolja aláírásával hogy a javítás elkészült?
Vagy itt a fontos dokumentumok nem tudnának véletlenül eltűnni?
A sok sorolás már nem lehet kifogás ebben a felállásban.
Könyörgöm ne a spanyol viaszt akarjuk feltalálni hanem nyugodtan másoljuk csak le a beváltat.Nem lesz tekintély vesztés!!
|
| [válaszok erre: #259] |
[előzmény: (257) Truth, 2007-07-29 14:55:49] |
|
Kezdő
|
|
Truth
Tagság: 2007-06-22 07:50:40 Tagszám: #46258 Hozzászólások: 178 |
257. Elküldve: 2007-07-29 14:55:49, Gány & Buher
|
[461.] |
A járműkisérő könyv kapcsán: Hat füzet lenne egy vonaton, ha csak úgyem..?!
Mert ezt egy könyben nem lehet megvalósítani, a sorolások alkalmával bekerül
a sok "idegen" kocsi és szintén áttekinthetetlen lenne.
Mert ugye az mégjobb lenne , ha kocsinként is nyomonkisérhető lenne,
hogy milyen hibák voltak egy adott kocsin az "életében", mert
javításoknál is hasznos lenne nagyon.
(Ez igazán nem is kérdés volt, csak futottam egy kört ismét...)
|
| [válaszok erre: #258] |
[előzmény: (256) szneti, 2007-07-29 06:13:15] |
|
Haladó
|
|
szneti
Tagság: 2007-05-24 08:25:38 Tagszám: #45290 Hozzászólások: 651 |
256. Elküldve: 2007-07-29 06:13:15, Gány & Buher
|
[462.] |
bocs a könyvre gondoltam.
|
| [válaszok erre: #257] |
[előzmény: (255) szneti, 2007-07-29 00:09:05] |
|
Törzstag
|
|
szneti
Tagság: 2007-05-24 08:25:38 Tagszám: #45290 Hozzászólások: 651 |
255. Elküldve: 2007-07-29 00:09:05, Gány & Buher
|
[463.] |
Nyitott kapukat döngetsz.
A jármükisérö lap fontos lenne-
hiába a asorolás..
jóccakát
|
| [válaszok erre: #256] |
[előzmény: (254) Truth, 2007-07-28 21:28:02] |
|
Törzstag
|
|
Truth
Tagság: 2007-06-22 07:50:40 Tagszám: #46258 Hozzászólások: 178 |
254. Elküldve: 2007-07-28 21:28:02, Gány & Buher
|
[464.] |
Azt mindenesetre megértem, hogy ezek a problémák vannak.
De nem a világot megváltó dolgok ezek, bár létezésük vitathatatlan.
(Ezzel a mondattal nem vitát generálnék, mert tudom van akinek ez a gondja.)
Kivülről mindenkinek a munkájában lehet kifogást találni,
ismerni kellene minden körülményt mindenhol, s csak
utána lehetne igazságosan "ítélkezni".
Valamit soha ne felejtsünk, régi vonatok ezek, minden utólagos
beszerelés vége majdnemhogy gány és buherhoz vezet.
Nézzünk meg egy 200-as fülkét, minden utólag beépített technikai eszköz
egyszerűen csúnya, hiába szakszerű és az előírásoknak megfelelő.
(Gondolok a csövekre is, amiben vezeték fut)Ezeket a munkálatokat
normálisan csak egy nagy renoválás alatt lehetne megcsinálni, de egy kocsi életében
ez ritka eset.Tehát ha valaki hajlandóságot is mutat a jó munka írányában,
akkor is korlátozva van.Megcsinál valamit és máris szó éri a ház elejét.
Nem a hanyag emberekről beszélek, az más kategória, azok mehetnének a levesbe.
Azokat védem , akiket egykalap alá vesznek a trehányokkal.
Nehéz is kiszürni az ilyeneket.
Valami könyvet lehetne a diszpécsernél vezetni a hibákról és a csopvez. az
aláírásával igazolná a munka elvégzését (no meg az a könyv megmarad!).
Egyeztetni is lehetne a járműkísérőkkel vita esetén, s eltüntetni sem lehet-
gondolom van aki sportot csinál ebből is.
A járműkisérő könyv azért élettelen, mert nagyon sokat vannak sorolva a kocsik és így
követhetetlen lenne.
Pl: az instruktor beszólna a vizsg.diszpécsernek és az bevésné a könyvbe, ha eltünne ,esetleg
nem lenne lapja a vonatnak.Előforult már, hogy a vonaton nem akadt lap mikor bejött, de
mikor átment volna kiderült, hogy hibás a szerkezet./ilyen is van, elég gyakran/
Szóval, így a járműkisérő eltünése nem okozna gondot :) és a műszak vezetőjének meg tudomása lenne róla.Mivel számozott oldal eléggé feltünő lenne, ha eltünne.
Ez is egy 0 forintos megoldás.
(A műszak főnökét kell megkeresni a szoc. épületben, Ő nyitott ebben a témában!)
|
| [válaszok erre: #255] |
|
|
Haladó
|
|
szneti
Tagság: 2007-05-24 08:25:38 Tagszám: #45290 Hozzászólások: 651 |
253. Elküldve: 2007-07-28 18:31:10, Gány & Buher
|
[465.] |
Még hoy paranoniás vagyok??????
Dehogy.
Vagy mégis??????
|
| |
[előzmény: (250) KIPKOP, 2007-07-28 12:16:24] |
|
Törzstag
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
252. Elküldve: 2007-07-28 12:21:41, Gány & Buher
|
[466.] |
"Mindenki az publikál, amit akar és annyit hisz el, amennyi belefér a hitébe"
Ez bizony így van, ez itt egy nem hivatalos média, de nem is annak van szánva. Ugyanakkor KIPKOP okfejtése is remekül tükrözi a magyar rögvalóságot.
Számomra leginkább a véleménycsere kiváló eszköze. Végülis arra lett kitalálva az eredeti "fórum" is, már gondolok itt a főtérre az ókori poliszban.
|
| |
[előzmény: (249) Truth, 2007-07-28 11:32:56] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
KIPKOP
Tagság: 2007-05-07 16:14:34 Tagszám: #44736 Hozzászólások: 1473 |
251. Elküldve: 2007-07-28 12:18:41, Gány & Buher
|
[467.] |
Amúgy a Nekijelzésen már többszörösen túlvagyunk,élőszóban, írásban,urh-n,telefonon. . .
Most jön a 3 példány, mert ezt az utat Én még nem próbáltam !
|
| |
[előzmény: (249) Truth, 2007-07-28 11:32:56] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
KIPKOP
Tagság: 2007-05-07 16:14:34 Tagszám: #44736 Hozzászólások: 1473 |
250. Elküldve: 2007-07-28 12:16:24, Gány & Buher
|
[468.] |
Félre értettél !
A próbapálya kisikláskor és még több komoly helyen az illetékesek egy része hazudott ,letagadott sok mindent !
Tudom, hogy nem ez a módja a hibák jelentésének, de bíztonsági "lementéseknek" kiváló !
Nem véletlenül kérte a VBCS. ,hogy 3 példányos jelentésbe hozzájuk küldjük a dolgokat, amit úgy itélünk meg !
Gondolj bele: egyszer valaki veszi a fáradságot és ír az új vezérnek egy emailt./ Én egyszer kerestem meg az Aba-titkárságot a mobiltelefonárusítás szabálytalanságával, azonnal intézkedtek, F. úr megfenyegetett telefonon, mert panaszt tettem, gondolj bele, ha akkor van egy cd-m bízonyítékként. . ./
A vezér tegyük fel vízsgálatot índít és jó magyar szokás szerint letagadják a panasz tárgyát a főnökeink egy része akit illet, akit nem az ne vegye magára !
Szóval állítják, hogy a panaszból egy szó sem igaz, esetleg rohammunkával helyreállítják a panasz tárgyát. Akkor szépen a cd.-t elővesszük és képekben elétárjuk a vezér elé a valóságot. . .
Nem egy górélátogatást megéltem már a Kőérben, gyorsan ilyenkor felfestenek minden utat, klotyókat kiírják, egyből annyi rohambili és védőkesztyű kerül elő, hogy az csak na !
Ha olyan nagyemberek a főnökeink, /akinek nem inge ne vegye magára/, akkor ilyenkor miért vannak besz...a? Miért nem hagynak ugy mindent, ahogy szokott lenni ?
Na ezért jó ez az internet !
|
| [válaszok erre: #253] |
[előzmény: (249) Truth, 2007-07-28 11:32:56] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
Truth
Tagság: 2007-06-22 07:50:40 Tagszám: #46258 Hozzászólások: 178 |
249. Elküldve: 2007-07-28 11:32:56, Gány & Buher
|
[469.] |
semmi...csak meddig lesz így?
Hátha elszakad teljesen!Nem fogja senki cserélni?!
Ahogy ráülnek, beleér a kárpít a tekerőszerkezetbe, s példa arra, hogy mindenütt vannak megtervezett dolgok.
Nincs kizárva, hogy direkt koptatja a tekerő és idővel vásároljanak "new" csücsükét.
mellesleg: itt hiába dokumentálsz, ez nem hivatalos helye a hibáknak, erről hivatalosan
sem vehet tudomást senki.Az internet nem szentírás csak sokan megtévednek a nyomtatott betü láttán.Mindenki az publikál, amit akar és annyit hisz el, amennyi belefér a hitébe.
/ha olvassa is, semmi köze hozzá, ha nem neki jelzed. [Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2007-07-28 11:45:10]
|
| [válaszok erre: #250 #251 #252] |
[előzmény: (248) KIPKOP, 2007-07-28 11:27:40] |
|
Haladó
|
|
KIPKOP
Tagság: 2007-05-07 16:14:34 Tagszám: #44736 Hozzászólások: 1473 |
248. Elküldve: 2007-07-28 11:27:40, Gány & Buher
|
[470.] |
Variációk ?
|
| [válaszok erre: #249] |
[előzmény: (247) Truth, 2007-07-28 11:24:22] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
Truth
Tagság: 2007-06-22 07:50:40 Tagszám: #46258 Hozzászólások: 178 |
247. Elküldve: 2007-07-28 11:24:22, Gány & Buher
|
[471.] |
|
| [válaszok erre: #248] |
|
|
Haladó
|
|
KIPKOP
Tagság: 2007-05-07 16:14:34 Tagszám: #44736 Hozzászólások: 1473 |
246. Elküldve: 2007-07-28 11:10:13, Gány & Buher
|
[472.] |
Bármi elképzelhető 305-306 egyik feléről van szó .
De , ahogy Duli írta anno nem is egyszer, majd a következő állomáson kétszer nyitok ajtót. . .
De gondolj bele, ha egy F.1-es autó elektromos hálózatával így kisérleteznének és véletlenűl úgy marad, mit szólna az istállótulajdonos?
Már egy rossz kerékcserénél repűltek az illetékesek. . .
Az a gond, hogy az illetékes főnökök nem törődnek semmivel, mert ezért a felelősséget nem csak a szerelőnek, hanem a főnökének is vállalni kell.
Apropó kerék !
Emlékezz vissza a majdnem kerékkiesésből mekkora botrány volt. . .
Ezek a képek most csak egyre jók !!!Dokumentálva vannak pályaszámilag, letagadhatatlanok, egyszer eljön az az ídő, amikor valaki lép, de hatalmasat. Fejek fognak hullani és nem a miénk !!!
Mit gondolsz miért nem kerestek meg még senkit a névvel írók közűl a főnökök ?
Mert tudják, hogy az igazat írjuk, dokumentálva, letagadhatatlanul és ha itt bárkinek a hajaszála is meggörbül, akkor fejek hullanak az bíztos, nem PER 1, meg PER 2 lesz, hogy egy állítás egy tagadás !!!
Komolyabb dolgok is történhetnek egyszer egy távoli galaxison . . .
[Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2007-07-28 11:22:09]
|
| |
[előzmény: (245) Truth, 2007-07-28 10:52:19] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
Truth
Tagság: 2007-06-22 07:50:40 Tagszám: #46258 Hozzászólások: 178 |
245. Elküldve: 2007-07-28 10:52:19, Gány & Buher
|
[473.] |
Akkor az sincs kizárva, hogy ez az első /kísérleti prototíipus/ példány, ami arra volt hivatott, hogy megállja-e helyét a tükör, csak aztán így maradt ezen a kocsin.
|
| [válaszok erre: #246] |
[előzmény: (244) KIPKOP, 2007-07-28 09:48:52] |
|
Haladó
|
|
KIPKOP
Tagság: 2007-05-07 16:14:34 Tagszám: #44736 Hozzászólások: 1473 |
244. Elküldve: 2007-07-28 09:48:52, Gány & Buher
|
[474.] |
Helló Truth !
Jól van alakulsz !
Nem tudom, hogy a légterelő jó megoldás lenne, mert még nem dolgoztam olyan vonaton,de ezt inkább télen tudnánk megmondani, mert akkor vagyunk érzékenyebbek a huzatra, most nyáron mikor minden nyitva 1 lyukkal több, vagy kevesebb olymindegy !
Nem tudom, hogy a K-NY.-on van-e tükörfűtés, de amikor Ők bemennek a csőbe a Stadi előtt, akkor üzemszerűen bal peronjaik vannak gondolom ott egy ballos tükröt a segéd pik-puk megtöröl, nálunk meg a Pöttyös már jobb peron és egyvezetősben macerás megoldani a kérdést, gondolom ezért van elsősorban nálunk tükörfűtés, ami egy elég jó találmány !!!
Láttunk gyönyörűen, gégecsőben elvezetett tükörfűtésvezetéket is !!!
Ha megterveznek egy ilyen tükörfűtést, minimum követelmény, hogy a vezetéket valamilyen formában elrejtsék !!!
Múlt héten beszéltem a VBCS-től valakivel, aki azt mondta, hogy szokjunk rá a 3 példányos VBCS. jelentés papírra, hozzájuk címezve !!!
Azokat nem lehet elsumákolni, gondolom 1 példány nálam marad.
Ki kellene egyszer próbálni !!!
Üdv: KIPKOP
|
| [válaszok erre: #245] |
[előzmény: (243) Truth, 2007-07-28 08:23:10] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
Truth
Tagság: 2007-06-22 07:50:40 Tagszám: #46258 Hozzászólások: 178 |
243. Elküldve: 2007-07-28 08:23:10, Gány & Buher
|
[475.] |
Kedves Kipkopp!
Akkor a papíros dolgot figyelembe sem veszem.(Ok)Valószinűleg félreértettem a helyzetet.
Ha az tényleg megfelelő megoldás, amit a K-Ny vonatokon láttál, lehetne itt is kérni.
/Ha ezt itt nem kérték, akkor még csak "fél" megoldások sem születnek./
____________________
/KNy-i vonatokon van tükörfűtés?Megnézném miként van megoldva./
Elnézem, ezt a tükörfűtéses dolgot, hát furfangos megoldás azt tény, bár
arra sincsen hirtelen ötletem, hogy miként lehetne a dekorít mögött vinni,
minden szétbombázás nélkül.De egy gégecsőre futotta volna!
Király, hogy vannak itt/műszaki/ emberek, akik nevüket adják egy ilyen
kivitelezéshez.Lassan azt kezdem gondolni, hogy itt senkinek semmi köze nincs az egészhez.
/KNy-i vonatokon van tükörfűtés?Megnézném miként van megoldva./
Tényleg érdekelne engem is, hogy ki volt aki ezt aláírásával nyugtázta!
Soha nem mondtam, hogy mindenki makulátlan, de ez sok.
Az a másik gond, hogy valaki ezért nem is szól és ha szóváteszi,
akkorsem azon csattan az ostor, akinek bőségesen megjárna...
|
| [válaszok erre: #244] |
[előzmény: (240) KIPKOP, 2007-07-28 02:14:35] |
|
Haladó
|
|
Gány & Buher (üzenet: 717, M3) |
|
A weboldal címe:
http://m3.what.hu
|