Találatok száma: 178 üzenet |
|
|
Truth
Tagság: 2007-06-22 07:50:40 Tagszám: #46258 Hozzászólások: 178
|
|
Haladó |
|
Truth
Tagság: 2007-06-22 07:50:40 Tagszám: #46258 Hozzászólások: 178
|
914. Elküldve:
2010-08-02 10:54:52 |
[2.] |
911.
!
Máskor írjatok jelentést és adjátok át az instruktornak, amit könyvelnie kell!
Vagy aki ismeri a beszélhet R.L-el (VBCS ) akár telefonon vagy a szakszervezet mint olyan - lentebb is írtam - lépéseket tehet.
Munkavédelmi képviselő is részt vesz ilyen tevékenységekben.
Ha eltűnik akkor a főnöködnek is van főnöke!Naplózva van a jelentés, akkor számon kérik valakitől!
|
|
[válaszok erre: #917 #918 #925]
|
|
|
Haladó |
|
Truth
Tagság: 2007-06-22 07:50:40 Tagszám: #46258 Hozzászólások: 178
|
912. Elküldve:
2010-08-02 10:43:15 |
[3.] |
905. „Olyan vagy, mint az óvodások!
Fejbe vágsz valakit, majd kijelented, hogy nem te kezdted! Mindez persze csak képletesen értendő.”
Ha figyelmesen végigolvasod a megelőző hozzászólásokat, akkor kiderül, hogy az óvodás gyerekesség korántsem az én kommentjeire jellemző. Említettem az óra, lánc „esetet” mint tényt, hogy létezik ilyen – függetlenül attól, hogy oktatták avagy sem, nem is tudhatom.(Honnét is?!) Csupán megemlítettem, mint létező tényt. Erre válaszként az F2-ből kaptam idézeteket. Nem számít, hogy az nem (MVSZ) de valamiért megpróbáltátok azt letolni a torkomon. Felmerült menet közben, hogy órával kell belépni..stb. inkább nem is vágtam közbe, holott az idézet az Üzemszünetre vonatkozó részben van – feltéve, ha jól emlékszem – de ez nem is lényeges. Ami nincs tiltva azt lehet egyesek elmélete szerint – ami természetesen így is van. Tiltva sincs írásos dokumentumban az sem, hogy nyelvünkkel ne érinthetnénk meg pl. az éberségi nyomógombját és egyéb kapcsolókat, kilincset vagy egyéb részét a vonatnak. Normális ember mégis tudja mit lehet és mit nem ill. ismereteit folyamatosan bővítheti különféle hasznos információkkal – feltéve, ha jól felfogott érdekei közé sorolható – márpedig egy karóra, gyűrű, lánc viselése egy ilyen munkahelyen (főleg) magában hordozza a lehetőséget egy balesetnek. Ha csak a kollektív szerződést veszem figyelembe – amit a szakszervezeti vezetők betéve tudnak – bizony az derül ki belőle, hogy az mkv az fizikai munkakör és nincs benne olyan kiegészítés, hogy munkavédelmi besorolás szempontjából nem számítható fizikai munkának. Tehát a z! Aki ennek ellentétjét akarja bizonyítani akármilyen nem munkavédelmi szabályokkal, akkor azokat simán a gyerekes gondolkodású jelzővel lehet megilletni , amihez eléggé közel áll egy óvodás.
„Egy dolog miatt sajnállak, de nagyon, és ezt őszintén gondolom és írom:
TÉGED CSUPA FELKÉSZÜLETLEN, TEHETETLEN, KÉPZETLEN HÜLYE EMBER VESZ KÖRÜL! BORZASZTÓ LEHET ILYEN KÖZEGBEN ÉLNI!”
Empatikus dolog részedről, de szerencsére nincs szükségem a sajnálatra! Több szempontból sem tartanék rá igényt. Részben az egyik, hogy én választottam ezt a munkát (munkahelyet) és körvonalakban is tudtam milyen lesz. A másik amit fontosabbnak tartok, hogy aki körül vesz az képzett, felkészült ,tehetséges ember és ennél fogva ilyen problémám nincs mint nektek. Nézz csak végig a fórumotokon, nem nekem van problémám mások munkájával, tevékenységével. Nem én hoztam létre gány és buher című topikot vagy akármilyen másikat, hogy megírjam ki milyen és ki az aki bek@phatja és aki nem tartozik ebbe a körbe. Azt azért végképp nem értem, hogy több esetben is olvastam már itt, hogy a műszaknál valamit megemlítettetek és tettek rá magasról – ezt miért nem jelentettétek valakinek?! Nem itt! Feljelented és kész! (Jelentést írsz aztán agyaljon, máskor nem fog!)Esetleg csak itt kábítjátok egymást?! Nem tudom. Mindenesetre nem engem kell sajnálni, ha jól átgondolom!
906. Ez nagyon erős kép!Több kérdésem is lenne, da azt itt…szóval!
1.Ki ad át ilyen vonatot?
2. Ki veszi át?
3.Miért nem cseréltetik le? A többi az első kérdés előtt van, hogy ki nem tesz rá burkolatot a rádiós műhelyben?
Ki tesz fel egy ilyen rádiót és ha igen , akkor kinek az utasítására?
907., 908., 909., ezek a kommentek jogosak.
910., „DE pl. mi lesz az EV3 fülke-utastér közti átjáróajtó fölött éktelenkedő behemót, ki-tudja-mi-célt-megtestesítő, jobbára szigeteletlen (akár a benne alkalmazott kondenzátor vagy ellenállás értékei is simán olvashatóak...)”
Gratulálok! Most ez megint egy jó kis hozzászólás! Mire is alapozom azt, hogy lenne mit pótolni a szakmai tudást illetőleg? PL. most az idézetre támaszkodnék, ami fentebb olvasható. Itt dolgozik min. 25 éve és nem tudja milyen berendezésről ír – amit naponta lát akár – kondenzátort felismer ugyan, talán mégsem műszaki analfabéta,de az említett eszközt azt nem! Ez kicsit zavaró egy olyan fórumon, ahol állítólag nagy tudású szakemberek jöttek össze. Megjegyzem az a szerkezet a BU-13. Most nem magyaráznám el mire is szolgál inkább nézz utána , ha jó, felkészült szakembernek tartod magad!
„Truth kolléga! Az az általad sokat emlegetett mvsz (amit mi nem ismerünk, mert hülyék vagyunk, vagy hülyék oktatják...), mely szerinted nem teszi lehetővé gyűrű, óra, nyaklánc, sőt.. BKV formaruha részeként hordott fém nadrágszíj-csat (régebben nyakkaendő-tű is) viselését munka közben...”
Nem írtam, hogy hülye lenne itt akárki és azt sem, hogy aki oktatta! Amit írtál, azt Te írtad!Te bajod, hogy miként látod! Gyűrű, óra, karlánc….tetszik érteni?Nem csupán a fém! Már álljunk meg egy kicsit, nézz körül és nem legyél vak!A felsorolt tárgyak Fizikai munkánál sehol sem játszanak, de elektromos berendezések kezelésénél különösen nem. Engem hiába győzködsz, nem én alkottam ezeket a szabályzásokat! Elég egyértelműen van fogalmazva, sajnálom ha a gondolatmeneted csak a fémig képes eljutni!
„ugyanaz az mvsz megengedi az otthoni 230V-nál jóval nagyobb, 825 V jelenlétét a 200-as vezetőfülkékben (AV) , a járművezető magányos ténykedése mellett?”
Az említett kapcsoló megfelel a követelményeknek. Mivel elektromos berendezés és munkahelyen vagyunk, ahol szabályokat tartunk be ill. józan ésszel felmérjük az ismeretlen veszélyforrásokat – ott fém tartalmú tárgyakat nem hordunk a kezünkön ,az elektromos vezetőképességük miatt sem és a beakadás veszély a másik veszélyforrás. Ezeket is figyelembe véve biztonságosan üzemeltethetjük az AV kapcsolót. Ha valakinek a magatartása munkavégzés közben körültekintő , annak kevesebb esélye van a baleset elszenvedésére.
„Nagytudású kollégáid (vagy az ők még nagyobb tudású főnökei) soha nem jutottak el a műszaki megvalósítás terén arra a szintre, hogy a rohadt AV-ket kocsi alá téve, fülkéből 72 V-tal kapcsolhatóvá tegyék!”
Meglehet, hogy nem! (Ellentétben veled, tudják mi az a BU-13 és azt fel is ismerik szükség esetén.) Lehet azt üzemeltetni biztonságosan. A működtetése szabályozva lehetne jobban is pl. feszmentes állapotban – feltételek megvannak erre.
|
|
[válaszok erre: #913 #916 #919 #921 #922 #926]
|
|
|
Haladó |
|
Truth
Tagság: 2007-06-22 07:50:40 Tagszám: #46258 Hozzászólások: 178
|
904. Elküldve:
2010-07-30 08:14:25 |
[4.] |
901. „…meg miegymás!”
Főleg az!
„Egyébként köszönöm a figyelmeztetést, pont ezt teszem itt is, felhívom a figyelmet a mulasztásokra, ebben a témában úgy tűnik többedmagammal!”
Itt?Nem mondom, ez a hely erre való, itt oldódnak meg a dolgok egy ilyen hivatalos helyen.
902.„Híjnye, egykomám, hogy már megint mekkora egy ordas baromságot bírtál alkotni, szinte el sem hinném, ha nem Rólad lenne szó.”
Ezt írhattam volna én is!Kösz a segítséget!
Egyébként 11 vagy 12 fő túlozni nem akarok!
„És van ott még baromság bőven, ahonnét ez jött, de mutatóba elég ennyi is.
Már megint fingot fogtál ezzel a dumáddal is, komám, de asszem ezen kevesen lepődnek meg.”
Viszont is igaz!
903.. „Először is, mivel konkrét intézkedés történt, ebből nyilvánvaló, hogy nem volt érvényben erre vonatkozó, régebbi munkavédelmi intézkedés, hiszen akkor most nem kellett volna semmit lépni, maximum belengetni a már meglévőt. (Gondolom, ez világos.)”
Nem , nem! Ismételten fel kell hívni a figyelmet és a tennivalót meghatározni!A mvsz érvényben van mindig, csak sűrűn elfelejtik – azért is az ismeretfelújító – olyan mint a jobbkéz szabály, sokan csak a megadás elmulasztása után döbbennek rá, hogy létezik.
„A másik dolog, amit kiemelnék, hogy érdemes lesz azokat a csatlakozásokat majd figyelgetni, hogy folyamatában szigetelődnek-e, mert én komoly elsummantási potenciált érzek a végrehajtói oldalon, nem is annyira érzés ez, mint inkább élettapasztalat.
Szóval jó lesz azt figyelni, aszondom.”
Na ez egy normális kommentrész volt!
„Hát akkor most erről ennyit.”
|
|
[válaszok erre: #905]
|
|
|
Haladó |
|
Truth
Tagság: 2007-06-22 07:50:40 Tagszám: #46258 Hozzászólások: 178
|
899. Elküldve:
2010-07-29 18:28:04 |
[5.] |
Kanyargós válasz volt – mint mindig. Megpendített ideológiáról esett szó, ennek fényében jött ez a tartalom ide. Más szóval , a médmfsz szépen elfogyott a vezetésed alatt – valószínűleg még az alakulás utáni 1-2 tag lehet ott nálatok becsületből vagy félelemből.
Amit írtál az 1600-as létszámról az neked nem érdemed (más tollai) és amin ülsz azt szépen alád tolták (én ismerem is), amit ugyanúgy ki is húzhatnak alólad – ne nagyon dőlj hátra mert felborulhat az a szék , s akkor csúnyán nézel majd ki.
Ennek meg annyi köze van a javítási és karóra tárgyú dolgokhoz, hogy ne itt villogtasd a fogad, csapj az asztalra, hogy ne így legyen – ha már olyan hatalmas lett istenséged!
A szakszervezet mint ellenőrző szerv
A szakszervezet jogosult ellenőrizni a munkakörülményekre vonatkozó szabályok megtartását, és az ellenőrzés során észlelt hibákra és mulasztásokra a végrehajtásért felelős szervek figyelmét felhívhatja, és ha azok a szükséges intézkedéseket kellő időben nem teszik meg, megfelelő eljárást kezdeményezhet.
Eddig hol voltál?Ne most lázadj, előtte legyél okos!Tegyél a dolgozóidért valamit, ha már a cég vezetői nem tesznek!Könnyen mesélsz a bányáról a vájároknak – nem is tudod lassan, hogy mi is az!
Tehát javítani, javítani ,hogy ezt miért nekem irkálod – máshol „verd” az asztalt – megint nem jó helyen vagy!Miért engem akartok javítani küldeni, jó vagyok én ott ahol vagyok.
|
|
[válaszok erre: #900 #901]
|
|
|
Haladó |
|
Truth
Tagság: 2007-06-22 07:50:40 Tagszám: #46258 Hozzászólások: 178
|
897. Elküldve:
2010-07-29 14:51:40 |
[6.] |
Nem nekem maradt 10 tagom.
Hány tag volt anno?
Ennyit a sikerről és ez nem az illetékes elvtársak miatt van - gondolom a tagság reakciója a tettekre!
|
|
[válaszok erre: #898]
|
|
|
Haladó |
|
Truth
Tagság: 2007-06-22 07:50:40 Tagszám: #46258 Hozzászólások: 178
|
894. Elküldve:
2010-07-29 10:03:00 |
[7.] |
"Márcsak az ideológia kell, hozzá, miszerint miért is nem teszünk semmit... "
Gyorsan találj ki valamit, mert a taglétszámod az igazolja, hogy az eddigi ideológiád nem valami jó!
|
|
[válaszok erre: #895 #896]
|
|
|
Haladó |
|
Truth
Tagság: 2007-06-22 07:50:40 Tagszám: #46258 Hozzászólások: 178
|
888. Elküldve:
2010-07-28 23:57:22 |
[8.] |
"Az mindenesetre világos, hogy akár megáll a fentebbi baromság (szerintem nem, de ezt most hagyjuk), akár nem, semmiképpen sem az mkv a ludas, mert az első esetben az a hunyó, aki nem oktatta KIMUTATHATÓAN, ha valóban ez a helyzet. (Szerintem nem, jelzem újfent.) "
Ha aláírtad véletlenül, akkor igen!
Az a bajotok - már tudom - hogy a nagy tudásotokról kiderülhet, netán mégsem annyira tökéletes.
Esetleg a lelkiismeret, hogy feldobta valaki a "közéletbe" ezt a balesetet...végül is a dolgozót cseszik meg, ha kiderül, hogy kapott ilyen oktatást! (Aláírásával igazolva.)
Egy biztos előbb - utóbb magatokra fogjátok haragítani az illetékes elvtársakat és lesz ellenőrzés - ellenőrzés hátán, s majd azt hiszitek, Szt.Péter haragszik rátok mert a szenteltvízbe beleköptetek a mise előtt.
Rövid időn belül belátjátok majd, hogy hibátok van nektek is - méghozzá nem is kevéske!
Leír nektek az ember valamit...naná, hogy nekiestek, pedig fogalmatok sincs sokmindeniről, csak fújjátok és nem olvastok.
Ha véletlenül elmarasztalják a dolgozót, akkor egy fajta garanciát vállalok arra, hogy bizonyíthassátok szakmai rátermettségeteket a mindennapi munkátok során!
|
|
[válaszok erre: #889 #890 #892]
|
|
|
Haladó |
|
Truth
Tagság: 2007-06-22 07:50:40 Tagszám: #46258 Hozzászólások: 178
|
886. Elküldve:
2010-07-28 18:52:10 |
[9.] |
„- feszültség alatti létesítmények, berendezések kezelése, javítása során,”
…egy aksi kapcsolója is ezek közé tartozik. Mindenkire vonatkozik, aki egy kapcsolót működtet egy vonaton, villamoson, HÉV-en …stb.
Ez munkavédelmi szabályzatban benne van – erről vitát nyitni felesleges.
(Kérdés, hogy szerepelt-e az oktatásban.)
Nem azt vitattam, hogy tudjátok-e, hanem sajna van ilyen és esetleg nem mondta az akinek dolga lett volna!
De kinézem azt is, hogy szerepel a munkavédelmi naplóban. Azon kell számon kérni , aki megtartotta – esetleg nem – az oktatást!
Most meg esetleg számon kérik…
|
|
|
Haladó |
|
Truth
Tagság: 2007-06-22 07:50:40 Tagszám: #46258 Hozzászólások: 178
|
882. Elküldve:
2010-07-28 15:27:45 |
[10.] |
Otthon azt kezelsz vizes kézzel órában, lánccal, fülbevalóval, amit csak akarsz!
De mindezeket egy munkahelyen nem teheted meg hivatalosan.
A(z )MVT is meghatározza veszélyforrásként az elektromos berendezés(ek) kezelését.
Erre munkavédelmi oktatást mindenki kap (ha kap).
Csupán a munkavédelmi naplót kell felütni és utánanézni, hogy aláírásával igazolta-e a dolgozó!(Ezzel a munkajogi vita eldőlni látszik ez esetben!)
Nem azt állítottam, hogy a vezetők kaptak is – de kellett volna. Törvény és szabály van rá.
(Az megint csak szomorú, hogy aki oktatja annak nincs birtokában kellő munkavédelmi szaktudás - bár meglehet, hogy van csak az olvasottak alapján nem azt „látom”.
Mondjuk, röhejes az is , hogy valaki előbb instruktor lesz, s majdan megszerzi hozzá a kellő tudást! )
Kedves médmfsz!
Lenne pár kérdésem, ha megengedett számomra!
Leírtak alapján tudomásod van 20 évvel ezelőtt bekövetkezett munkabalesetről, amikor az AV kikapcsolása következtében áramütést szenvedett egy dolgozó.
1993 óta létezik olyan, hogy munkavédelmi képviselő, ennek az ellátását előtte a szakszervezetek végezték. Sőt még a mai napig is végezhetik, mert a törvény továbbra sem vette ki a kezükből ezt a lehetőséget.
Kérdésem a következő:
Történt-e munkabaleset kivizsgálás, kockázat értékelés?
Történt-e ezzel kapcsolatban valamilyen intézkedés és milyen?
Netán, ha nem történt azóta sem, akkor az általad vezetett szakszervezet, tett-e valamilyen lépést ezzel kapcsolatban?
|
|
[válaszok erre: #883 #884 #885]
|
|
|
Haladó |
|
Truth
Tagság: 2007-06-22 07:50:40 Tagszám: #46258 Hozzászólások: 178
|
876. Elküldve:
2010-07-28 10:59:48 |
[11.] |
"Megmondom őszintén, engem nem érdekel, hogy mi a véleményetek a szabályról..."
Na látod, ez a baj, hogy téged nem érdekel pedig te dolgozol ott!
Itt az alapvető gond egyike.
|
|
|
Haladó |
|
Truth
Tagság: 2007-06-22 07:50:40 Tagszám: #46258 Hozzászólások: 178
|
875. Elküldve:
2010-07-28 10:57:29 |
[12.] |
Most többen attól tartanak, hogy a BKV ahelyett, hogy megszüntetné a veszély forrását, inkább a szabályzatban talál olyan pontot, ami alapján a metróvezetőt mondják ki hibásnak. Mint a 3-as metróvonalon dolgozók egyike elmondta, "előbb-utóbb valaki hulla lesz a fülkében, ha így folytatódik".
Ebben a részben van pánikkeltés is.
Méréssel simán bizonyítható , hogy nem így van - ellentétben az állítással.
(Hacsak a munkavédelmi előírásokat nem tartjuk be!)
|
|
|
Haladó |
|
Truth
Tagság: 2007-06-22 07:50:40 Tagszám: #46258 Hozzászólások: 178
|
873. Elküldve:
2010-07-28 10:50:59 |
[13.] |
...berendezések kezelése.
Ennyi!
Megmondom őszintén, engem nem érdekel, hogy mi a véleményetek a szabályról,l van és kész.
Szükség esetén - mert ezt szeretnétek - majd a bíróságon lehet értelmezni.
(Elárulom, jogilag jól megformáltak ezen szabályok.)
Szokásjog alapján nem szoktuk meghatározni munkakör hovatartozását, csak FEOR alapján és vitás esetekben is ezt veszik figyelembe és az az irányadó.
Ok, ok!Tudom, tévedhetetlenek vagytok.
Ezzel kapcsolatban nem fogok tovább irkálni itt.Igazából azt szerettem volna közölni, hogy nem biztos, hoh nem munkavédelmi szabály figyelmen kivűl hagyása volt az esemény alapja.
Igazatok van, jól fel kell fújni ezt a storyt, csak nem mindegy kit rúgnak seggbe.
Meglepődnétek , ha kiderülne, hogy a dolgozó hibázott..
Mielőtt valamit publikáltok, közzétesztek, (feljelentetek) javaslom, hogy jól nézzetek körbe előtte, mert elképzelhető a tökön rúgást nem az kapja akiről gondolnátok.
Feltételezem, hogy valaki a munkavédelmi oktatás naplóját keresgeti - elemzi.
|
|
[válaszok erre: #874 #881]
|
|
|
Haladó |
|
Truth
Tagság: 2007-06-22 07:50:40 Tagszám: #46258 Hozzászólások: 178
|
867. Elküldve:
2010-07-27 23:12:59 |
[14.] |
Azért mert valamit nem tudtok, attól az még életben van!
BKV munkavédelmi szabályzata:
F3 A MUNKAVÉGZÉSRE VONATKOZÓ RENDELKEZÉSEK
.blabla
.blabla
.blabla
F3.1.2 A magatartás szabályai a munkahelyen
.blabla
.blabla
.blablal
F3.1.2.4 Gyűrű, nyaklánc, karkötő, karóra illetve egyéb veszélyhelyzetet
előidéző tárgy (pl: beakadás veszélyes fülbevaló stb.) viselése tilos a
balesetveszélyes munkák során,
kiemelten az alábbi munkahelyeken, illetve munkakörökben:
- blabla
- blabla
- feszültség alatti létesítmények, berendezések kezelése, javítása során,
- blabla
a többit nem is írnám - minek is.
Tehát van munkavédelmi szabályzatnak a vezető tevékenységére vonatkozó
munkavégzés közben követendő magatartási szabálya, amit oktatás keretein
belül tudomására hoznak és ezt aláírásával igazolja!
(Más kérdés, hogy mindenki sietteti az ilyen tartalmú oktatás menetrendjét
pontosabban, átugorván a "felesleges" blablákat, mert előbb szabadulhat
egy ilyen napon!)
|
|
[válaszok erre: #868 #869 #871 #872]
|
|
|
Haladó |
|
Truth
Tagság: 2007-06-22 07:50:40 Tagszám: #46258 Hozzászólások: 178
|
847. Elküldve:
2010-07-26 17:34:36 |
[15.] |
[quote=dulifuli]
A zuhanyhíradóból tájékozódva én úgy tudom, hogy áramütés végül is nem volt, mert az óra fém részei rövidre zártak egy amúgy kisfeszültségű (de nagy áramerősségű) csatlakozást, ezért lett gyakorlatilag azonnal cekász az óratokból. Ebből azért adódik a tanulság, hogy illő lenne rendesen szigetelni mindent - talán nem véletlen a "gány & buher" topik létezése. [/quote]
Teljesen egyetértek ezzel is!
Karórát, láncot, gyűrűt hordhatunk-e munkavégzéskor?(És miért?)
Tessék utána nézni!
|
|
[válaszok erre: #848 #849 #850 #851]
|
|
|
Haladó |
|
Truth
Tagság: 2007-06-22 07:50:40 Tagszám: #46258 Hozzászólások: 178
|
89. Elküldve:
2010-03-05 13:52:14 |
[16.] |
88.>
Idézet:
| A süket dumától meg nem fognak visszacsinálódni az elbarmolt dolgok.
| |
Pontosan erre céloztam volna, itt hiába tipródsz - fordulj a VBCS-hez!
Ha jogos, akkor lesz lépés!
Mellesleg kerítőszöveget nem én irkálok előszeretettel.
|
|
[válaszok erre: #91 #92 #93]
|
|
|
Haladó |
|
Truth
Tagság: 2007-06-22 07:50:40 Tagszám: #46258 Hozzászólások: 178
|
85. Elküldve:
2010-03-05 12:15:04 |
[17.] |
Ebédidő! Jó étvágyat az erre készülőknek!
|
|
[válaszok erre: #87]
|
|
|
Haladó |
|
Truth
Tagság: 2007-06-22 07:50:40 Tagszám: #46258 Hozzászólások: 178
|
84. Elküldve:
2010-03-05 12:10:00 |
[18.] |
83.>
Ez nem is volt kérdés.
Ha leépítek 6 főre míg a garancia van, a lejárta után kell ember nem?
Erről írogatok.
|
|
[válaszok erre: #86]
|
|
|
Haladó |
|
Truth
Tagság: 2007-06-22 07:50:40 Tagszám: #46258 Hozzászólások: 178
|
82. Elküldve:
2010-03-05 12:00:49 |
[19.] |
81.>
Másik csónakban ülök, de az irány az megegyezik.
|
|
|
Haladó |
|
Truth
Tagság: 2007-06-22 07:50:40 Tagszám: #46258 Hozzászólások: 178
|
80. Elküldve:
2010-03-05 11:54:22 |
[20.] |
78.>Pedig nem!
|
|
[válaszok erre: #81]
|
|
|
Haladó |
|
Truth
Tagság: 2007-06-22 07:50:40 Tagszám: #46258 Hozzászólások: 178
|
79. Elküldve:
2010-03-05 11:51:54 |
[21.] |
75.>
Új vonatok leépített létszám.Pl.: 6 fő aki vizsgál.
Eltelik pár év és az a 6 ember már kevés is az apróbb hibák javítására - amit már garanciális javítás alatt nem végeznek el mivel eltelt az idő.
/Nos ezt ki fogja majd végezni az más kérdés./
|
|
[válaszok erre: #83]
|
|
|
Haladó |
|
Truth
Tagság: 2007-06-22 07:50:40 Tagszám: #46258 Hozzászólások: 178
|
76. Elküldve:
2010-03-05 11:45:15 |
[22.] |
71.>
Ha a műszak trehány és ezt jelzi is az érintett, akkor számonkérés a következmény, de információ hiányában ki foglalkozik az egésszel.
Szintén felvetődhet egy kérdés, hogy ki nincs jó helyen.De aki hátráltatta a munkát szemmel láthatóan azt jelenteni kellene - de ezt megjegyzem nagyon érdekes az a hátráltatási módszer amit említettél.
De a műszak mint olyan, nem érdekel.
|
|
[válaszok erre: #77 #78]
|
|
|
Haladó |
|
Truth
Tagság: 2007-06-22 07:50:40 Tagszám: #46258 Hozzászólások: 178
|
70. Elküldve:
2010-03-05 11:33:37 |
[23.] |
68.>
Csak tudod, ekkora tapasztalattal!
Szakirányú végzettséged van ezzel kapcsolatban?
|
|
[válaszok erre: #73 #75]
|
|
|
Haladó |
|
Truth
Tagság: 2007-06-22 07:50:40 Tagszám: #46258 Hozzászólások: 178
|
67. Elküldve:
2010-03-05 11:30:01 |
[24.] |
65.>
Ugye nem is volt jó ötlet ott fent!De jó, hogy nem lett oda felszerelve!
(Tehát új pult is kellene?!Ott nem fér el ez a műszer.)
|
|
[válaszok erre: #72]
|
|
|
Haladó |
|
Truth
Tagság: 2007-06-22 07:50:40 Tagszám: #46258 Hozzászólások: 178
|
66. Elküldve:
2010-03-05 11:25:46 |
[25.] |
63.>
Új vonatok esetén nem is kell akkora műszaki létszám.
Más kérdés, hogy pár év után szintén javítani kell, de az majd egy vállalkozóval megoldódik - de az messze van még.
|
|
[válaszok erre: #68 #69]
|
|
|
Haladó |
|
|