Regisztrál :: Profil :: Beállítás :: Tagok :: Szavazógép :: Csoportok :: Segítség Vissza :: Főoldal 
 Hozzászólások: 9466595/81 Témák: 19062 Tagok: 112926 Legújabb tag: coreballcore1 Online: (384/1
 Név: Jelszó:  Eltárol  Elfelejtette jelszavát?
A weboldal címe: http://m3.what.hu

    / 10 
Lista: 
Kép:
Smile:
  
 

KFM

(üzenet: 250, M3)
 

Kingweb



Tagság: 2002-08-12 00:00:00
Tagszám: #181
Hozzászólások: 2769
127. Elküldve: 2007-07-04 20:20:17,

KFM

[126.]

Kit haragitottal magadra? icon32.gif

Lehet ugy helyes ahogy mondod. Lenyeg, hogy a 13, 11, 9 szamu valtok jol alltak. A celom az 1-es valto lett volna, illetve mogotte a kihuzo. De a 7-es valto bekavart. icon43.gif
[válaszok erre: #128] [előzmény: (125) Infós, 2007-07-04 19:21:44]
Kiváló dolgozó
Kingweb adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Infós



Tagság: 2007-07-01 18:50:44
Tagszám: #46601
Hozzászólások: 27
126. Elküldve: 2007-07-04 19:22:50,

KFM

[127.]

Köszönöm szépen, így legalább látom, hogy mi a pálya! :-)
[előzmény: (120) itamas80, 2007-07-04 10:48:28]
Zöldfülű
Infós adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Infós



Tagság: 2007-07-01 18:50:44
Tagszám: #46601
Hozzászólások: 27
125. Elküldve: 2007-07-04 19:21:44,

KFM

[128.]

Bocsi, hogy belevau:
"A 7-es váltó pedig a 10-es felé állt, nem az 1-es felé."
Helyesen:
"A 7-es váltó pedig a 10-es felé állt, nem az 9-es felé."

:-)
(De ugye nincs harag? :-) Egy ember egy napra pont elég, mint új haragos... :S )
[válaszok erre: #127] [előzmény: (121) speaker77, 2007-07-04 11:35:12]
Zöldfülű
Infós adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


szneti



Tagság: 2007-05-24 08:25:38
Tagszám: #45290
Hozzászólások: 651
124. Elküldve: 2007-07-04 18:10:12,

KFM

[129.]

Szia.
Sajnos? szabályzatokat nem,(sem) tartottam meg, igy nem emlékszem szám szerint mit takarnak.De ezt a füzetet elökaparam.(nem is tudtam hogy meg van még,a légséma miatt raktam el annó, egy pár dolgot), icon50.gif
[előzmény: (123) LoviGabi, 2007-07-04 18:01:49]
Törzstag
szneti adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


LoviGabi



Tagság: 2007-05-09 20:06:12
Tagszám: #44819
Hozzászólások: 669
123. Elküldve: 2007-07-04 18:01:49,

KFM

[130.]

Szia.

Nem változott sokat:
F.2. utasítás 5.6-5.15 pontjai, valamit F.1 utasítás 52. f) illetve 55. pontjai (nem idézgetem be, mert a fórum honlapján fent vannak); legalábbis nekünk ezeket tanítják most icon71.gif
[válaszok erre: #124] [előzmény: (122) szneti, 2007-07-04 17:36:55]
Törzstag
LoviGabi adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


szneti



Tagság: 2007-05-24 08:25:38
Tagszám: #45290
Hozzászólások: 651
122. Elküldve: 2007-07-04 17:36:55,

KFM

[131.]

Elökapartam.
B J oktatta:Anno 1975
A hivójelzés "szabad a tovább haladás",jelzés.A továbbhaladás sebessége függ attol,hogy mit mond a KFM.illetve ha a jelzö tolatásjelzövel van kiegészitve,annak a fényeiböl látható.A hivójelzés meghaladási sebesség értékét a KFM. felemelheti.De a továbbhaladásnál, figyelembe kell venni a fokozott figyelmet,hogy a szerelvény az esetleges, akadály elött meg tudjon állni.De lehet hogy ez a hosszú évek alatt változott. icon32.gif
[válaszok erre: #123] [előzmény: (121) speaker77, 2007-07-04 11:35:12]
Törzstag
szneti adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


speaker77



Tagság: 2007-05-10 23:01:14
Tagszám: #44862
Hozzászólások: 333
121. Elküldve: 2007-07-04 11:35:12,

KFM

[132.]

Akkor ha jól értelmezem a történetet, AKK-tól ment a vonat vörösre. A 7-es váltó pedig a 10-es felé állt, nem az 1-es felé. Ezért: nyissz. icon28.gif
[válaszok erre: #122 #125] [előzmény: (120) itamas80, 2007-07-04 10:48:28]
Törzstag
speaker77 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


itamas80



Tagság: 2007-05-13 00:20:43
Tagszám: #44945
Hozzászólások: 337
120. Elküldve: 2007-07-04 10:48:28,

KFM

[133.]

Van nekem egy ilyen mórickás rajzom icon32.gif
[válaszok erre: #121 #126] [előzmény: (115) Infós, 2007-07-03 22:02:45]
Törzstag
itamas80 adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


birobandi



Tagság: 2007-06-30 07:49:57
Tagszám: #46548
Hozzászólások: 24
119. Elküldve: 2007-07-03 22:14:51,

KFM

[134.]

Szia Infós!
"A hivó jelzés szabad jelzésnek tekintendö" Ez a mondat téves! Nem véletlen, hogy vörös fény mellett jelenik meg a fehér. Nem véletlen, hogy alap esetben 15 km/h a maximális alkalmazható sebesség. Csak a KFM bizonyos feltételek megléte esetén emelheti fel 40 km/h-ra.
Üdvözlet

birobandi
[előzmény: (112) Infós, 2007-07-03 21:52:52]
Zöldfülű
birobandi adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Infós



Tagság: 2007-07-01 18:50:44
Tagszám: #46601
Hozzászólások: 27
118. Elküldve: 2007-07-03 22:11:00,

KFM

[135.]

Szegény sínszálakat (mármint a fejét és a szimmetria miatt a talpát is) edzik, így nem csoda, hogy nem akaródznak nekiesni a kisflexszel. :-)
Az az igazság, hogy a mellékvágányokban fekvő, vonatok által nem járt kitérők papíron is kevesebb odafigyelést kapnak máshol is, mint a fővágányokban (főforgalmi vágányokban) fekvő társaik, hát még a gyakorlat. Éppen tegnap volt, hogy éjjeles voltam, amikoris az egyik helyszíni állítású kitérőm megadta magát, feles állásban maradt, se-se lett. Elsőre FTMB-hibára gondoltam, ugrasztattam az fszt-mel a pályásokat. Nagy lelkesen megjelentek (lelkesedésük gondolom az idő hajlott mivolta miatt volt akkora, 22 óra felé járt), és közölték, hogy user error, valami van a tősín és a csúcssín között. Megkértem őket, hogy ne nézzenek hülyének, nem azért rángatom át őket a fél városon, mert nem akarok kipiszkálni valamit a váltóból. A következő tipp: kenni kell. Ja. Csillogott a holdfényben az összes sínszék. Megmutattam nekik, hogy szerintem mi a baja (a váltójelző alatti mechanika volt megakadva), akkor kicsit elgondolkodtak, majd megcsinálták. Az egészben nem is az bosszantott, hogy hülyének néztek, hanem az, hogy aznap négy órán keresztül az ottani pályások kitérőket szabályoztak. Papíron, mert beírták mindenhová. Érdekes, minden kitérő ugyanúgy ment, mint annakelőtte, semmi változást nem vettem észre, sehol sem volt fényes élű anya, levert revéjű sín... :-((

Visszatérve a kitérőkre: meglepően sokat bírnak ilyen lenntartási morál mellett is. Többet, mint az ember elsőre gondolná. - egyelőre.
[előzmény: (114) KIPKOP, 2007-07-03 22:02:07]
Zöldfülű
Infós adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Kingweb



Tagság: 2002-08-12 00:00:00
Tagszám: #181
Hozzászólások: 2769
117. Elküldve: 2007-07-03 22:10:33,

KFM

[136.]

Abra ott sincs. icon32.gif De ha van valakinek, tegye fel kepkent.
[előzmény: (116) KIPKOP, 2007-07-03 22:04:26]
Kiváló dolgozó
Kingweb adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


KIPKOP



Tagság: 2007-05-07 16:14:34
Tagszám: #44736
Hozzászólások: 1473
116. Elküldve: 2007-07-03 22:04:26,

KFM

[137.]

Menj be a weboldalba, ott a váltófelvágásnál részletesen le van írva az eset.
[válaszok erre: #117] [előzmény: (115) Infós, 2007-07-03 22:02:45]
Kiváló dolgozó
KIPKOP adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Infós



Tagság: 2007-07-01 18:50:44
Tagszám: #46601
Hozzászólások: 27
115. Elküldve: 2007-07-03 22:02:45,

KFM

[138.]

Erről a Kőbánya-Kispesti kezelési körzetről (vagy hogy hívják felétek) kaphatnék egy rajzot? Most már kezd érdekelni, hogy pontosan hol ez a 7-es kitérő, bár az ügy (műszaki) szempontjából annyira nem is fontos, de már kiváncsi vagyok. :-)
[válaszok erre: #116 #120]
Zöldfülű
Infós adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


KIPKOP



Tagság: 2007-05-07 16:14:34
Tagszám: #44736
Hozzászólások: 1473
114. Elküldve: 2007-07-03 22:02:07,

KFM

[139.]

Sokszor darabokból van összerakva a sín, még egy normális köszörülésért is könyörögni kell, több síntörésünk volt csak úgy, ezért nem bízunk már a váltókban sem 100%-ban, hogy kibírja-e azt amit ki kell bírni.
[válaszok erre: #118] [előzmény: (113) Infós, 2007-07-03 21:55:24]
Kiváló dolgozó
KIPKOP adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Infós



Tagság: 2007-07-01 18:50:44
Tagszám: #46601
Hozzászólások: 27
113. Elküldve: 2007-07-03 21:55:24,

KFM

[140.]

"Azonban előfordulhat, hogy olyan törés vagy alakváltozás történik a váltón -bár, mint ebben nincs vita, ezek a váltók elviselik a felvágást általában) , mely további eseményhez vezethet."

Kellemetlen lenne. :-) Amit el tudok képzelni, hogy kiemelte a járművet a kitérő. Ekkor viszont gyanítom, hogy a motorász fel van rá készítve, hogy a saját szerelvényének siklását észrevegye (főleg egy ilyen esetben) és annak megfelelően járjon el: megfutamodás elleni védelem, tájékoztatás, fedezés.
Ahhoz, hogy érdemben annyira deformálódjon egy kitérő, szerény véleményem szerint igen nagy sebességgel kell nekilódulni. Pályamesterektől utánakérdezek a napokban, ők több ilyet láttak, tanultak.
[válaszok erre: #114 #130] [előzmény: (109) birobandi, 2007-07-03 21:28:30]
Zöldfülű
Infós adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Infós



Tagság: 2007-07-01 18:50:44
Tagszám: #46601
Hozzászólások: 27
112. Elküldve: 2007-07-03 21:52:52,

KFM

[141.]

"A hivó jelzés szabad jelzésnek tekintendö."
Akkor ezzel a vasúti közlekedés terén a metró üzem egyedüli nézőpontot képvisel.
[válaszok erre: #119] [előzmény: (93) szneti, 2007-07-02 20:41:13]
Zöldfülű
Infós adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


KIPKOP



Tagság: 2007-05-07 16:14:34
Tagszám: #44736
Hozzászólások: 1473
111. Elküldve: 2007-07-03 21:42:39,

KFM

[142.]

Helló birobandi !
Köszi a választ .
KIPKOP.
[előzmény: (109) birobandi, 2007-07-03 21:28:30]
Kiváló dolgozó
KIPKOP adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Kingweb



Tagság: 2002-08-12 00:00:00
Tagszám: #181
Hozzászólások: 2769
110. Elküldve: 2007-07-03 21:29:57,

KFM

[143.]

Szomoru, hogy nem erti mindenki (vagy nem akarja). Az elejetol fogva nem az volt a kerdes, hogy ki kell-e menni (ki kell, meghozza azonnal F.2. szerint). Hanem, hogy mikor mehet el onnan a vonat. Erre KFM kollegank valaszolt vegulis (hogy nem kell ott dekkolnia a vonatnak), csak en (es masok) erre nem latunk egyertelmu szabalyzati szoveget. De miutan 18-ig en is szabin vagyok, nem is tud annyira erdekelni kozben. Ha legkozelebb felvag valaki egy valtot, majd beszelunk rola ujra.
[előzmény: (102) KIPKOP, 2007-07-03 20:21:12]
Kiváló dolgozó
Kingweb adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


birobandi



Tagság: 2007-06-30 07:49:57
Tagszám: #46548
Hozzászólások: 24
109. Elküldve: 2007-07-03 21:28:30,

KFM

[144.]

Szia KIPKOP !
Nem érzem magam tévedhetetlennek, sem minden tudónak. Az én ismereteim alapján, váltófelvágás esetén -amennyiben a járművezető nem veszi észre- a forg. szolgálattevőnek megállításra kell felszólítani az mkv.-t. Ezért ad jelzést -többek között- az asztal. Infós ezt szépen leítra. A szolgálattevőnek a helyszinre kell mennie és meg kell gyöződnie a vonat eltávolításának biztonságáról. Abban tökéletesen igaza van Infósnak, hogy a vonattól túl sokat nem fog látni. Azonban előfordulhat, hogy olyan törés vagy alakváltozás történik a váltón -bár, mint ebben nincs vita, ezek a váltók elviselik a felvágást általában) , mely további eseményhez vezethet. El tudom képzelni, hogy amennyiben egy váltón álló vonat a forgalmat kizárja az adott KFM úgy dönt, hogy 5 km/h sebeséggel helyszíní ellenörzés nélkűl is lekűldi a vonatot. Ez nyilván az ö döntése és felelössége. Úgy vélem azonban, hogy a szabályoknak megfelelő eljárás az egyértelműen az, ha a vonat eltávolítása a felvágott váltóról a szolgálattevő helyszíní írányítása mellett történik.
Üdvözlettel
[válaszok erre: #111 #113] [előzmény: (102) KIPKOP, 2007-07-03 20:21:12]
Zöldfülű
birobandi adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


KIPKOP



Tagság: 2007-05-07 16:14:34
Tagszám: #44736
Hozzászólások: 1473
108. Elküldve: 2007-07-03 21:19:17,

KFM

[145.]

Ezért kérdezzük a nálunk okossabbakat . icon31.gif icon53.gif
[előzmény: (98) totya1, 2007-07-03 13:31:07]
Kiváló dolgozó
KIPKOP adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


KIPKOP



Tagság: 2007-05-07 16:14:34
Tagszám: #44736
Hozzászólások: 1473
107. Elküldve: 2007-07-03 21:13:02,

KFM

[146.]

Hogy bírod ki nélkülünk??? icon48.gif
[előzmény: (105) totya1, 2007-07-03 21:11:10]
Kiváló dolgozó
KIPKOP adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


KIPKOP



Tagság: 2007-05-07 16:14:34
Tagszám: #44736
Hozzászólások: 1473
106. Elküldve: 2007-07-03 21:11:41,

KFM

[147.]

Tehát helyszínre kell küldeni az illetékeseket és nem kell ott dekkolni a vonatnak ezt olvastam ki az írásodból /95/, köszi a Te válaszodat, Te így értelmezted.
[előzmény: (104) KIPKOP, 2007-07-03 21:08:21]
Kiváló dolgozó
KIPKOP adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


totya1



Tagság: 2007-05-29 21:03:57
Tagszám: #45473
Hozzászólások: 18
105. Elküldve: 2007-07-03 21:11:10,

KFM

[148.]

Nagyon köszönöm kimerítő válaszodat.
Én is valami ilyesmire gondoltam. icon71.gif

Ma megkezdem rövd, de remélhetőleg tartalmas szabadságomat, így legnagyobb sajnálatomra nékülöznöm kell a fórumot.
Jó írást, olvasást, pihenést esetleg munkát mindenkinek.
Off. ( vagy uff? )
[válaszok erre: #107] [előzmény: (103) dulifuli, 2007-07-03 21:00:55]
Zöldfülű
totya1 adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


KIPKOP



Tagság: 2007-05-07 16:14:34
Tagszám: #44736
Hozzászólások: 1473
104. Elküldve: 2007-07-03 21:08:21,

KFM

[149.]

BOCS TOTYA !
MOST OLVASOM, HOGY IGEN A VÁLASZOD, ELSIKLOTTAM MELLETTE!!! icon70.gif
[válaszok erre: #106] [előzmény: (101) totya1, 2007-07-03 20:00:13]
Kiváló dolgozó
KIPKOP adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


dulifuli



Tagság: 2007-05-06 10:49:47
Tagszám: #44681
Hozzászólások: 3214
103. Elküldve: 2007-07-03 21:00:55,

KFM

[150.]

Tanult kollégám megtisztelő felkérésének eleget téve álláspontomat két klasszikus idézet citálásával világítanám meg.

"A királynőt megölni nem kell félnetek jó lesz."
Értelmezés kérdése, hogy ugyanaz a mondat homlokegyenest ellenkező értelmű eredményt szüljön.

"A lét határozza meg a tudatot."
Ha épp van rá lehetőségem, naná, hogy a valóság azon aspektusát igyekszem megragadni s érvényre juttatni, amely jelen létállapotomnak inkább megfelel.


Tekintve hogy jómagam sokszorosan kiérdemelt szabadságomat töltöm, az én létállapotomnak a gyökmeneti váltóhágásról folytatott teoretikus polémia csak igen-igen korlátos módon felel meg.
[válaszok erre: #105] [előzmény: (101) totya1, 2007-07-03 20:00:13]
Kiváló dolgozó
dulifuli adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   
 

KFM

(üzenet: 250, M3)
 
    / 10 
Lista: 
Kép:
Smile:
  

A weboldal címe: http://m3.what.hu

Új hozzászólás írása
  Név :   Jelszó :
  Mail :
  Üzenet:

 Betűszín:  Háttérszín:
 Árnyék:      Parázslás:
BBcode On/Off.    Betűméret:
Url/Kép autokonverzió On/Off.
Aláírás beszúrása
  Kép feltöltés: [Feltöltési max. file méret (byte): 20000]
    Írja be ide a képen látható biztonsági kódot:
Smiley kódok teljes listája
Az oldal 0.0099809169769287 másodperc alatt generálódott.

  Cégadatok  |   Felhasználási feltételek  |   Adatvédelem  |   Általános Fórum Szabályzat  |   Segítség
  Netboard Bt. © 2001-2023. E-mail