A weboldal címe:
http://m3.what.hu
Illetékes elvtársnak (üzenet: 936, M3) |
|
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
825. Elküldve: 2010-01-25 22:07:09, Illetékes elvtársnak
|
[126.] |
Hidd el, vannak páran, akik megteszik a magukét.
A kifordított világ ott kezdődik, amikor jelentéseket (pedig az igen hivatalos papír) is - úgy tűnik - tök hiába írogat az ember, meg amikor a műszaki tótumfaktum gyakorlatilag baromságokat beszél, illetve átlátszóan lerázós dumákkal reagál a való élet kihívásaira, lásd mint lentebb.
|
| |
[előzmény: (814) Nyugdijas03, 2010-01-25 12:12:25] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
perry
Tagság: 2007-05-07 10:04:03 Tagszám: #44719 Hozzászólások: 354 |
822. Elküldve: 2010-01-25 21:44:52, Illetékes elvtársnak
|
[127.] |
"Nem éltem hiába!"
Végre egy velős hozzászólás tőled!
|
| [válaszok erre: #823 #824] |
[előzmény: (821) retrometro, 2010-01-25 21:00:01] |
|
Törzstag
|
|
ojozso
Tagság: 2007-05-17 10:14:26 Tagszám: #45074 Hozzászólások: 470 |
820. Elküldve: 2010-01-25 20:45:57, Illetékes elvtársnak
|
[128.] |
Szerencsés csillagzat alatt születtél!
Akkor én hanyag törlést végeztem, vagy nem volt elég nedvszívó a pzs-m!
|
| |
[előzmény: (819) dispotion, 2010-01-25 20:41:58] |
|
Törzstag
|
|
dispotion
Tagság: 2009-02-26 12:39:06 Tagszám: #70997 Hozzászólások: 343 |
819. Elküldve: 2010-01-25 20:41:58, Illetékes elvtársnak
|
[129.] |
akkor én az elmúlt 1-1,5 évet átaludtam
csak egyszer kell törölni utána már nem nedves
|
| [válaszok erre: #820] |
[előzmény: (818) ojozso, 2010-01-25 20:39:56] |
|
Törzstag
|
|
ojozso
Tagság: 2007-05-17 10:14:26 Tagszám: #45074 Hozzászólások: 470 |
818. Elküldve: 2010-01-25 20:39:56, Illetékes elvtársnak
|
[130.] |
Az utóbbi 1-1,5 évben mindegyik előfordult!
A párásodás-mentesítés jobbperonos állomásokon Újpest felé, 300-asból, reggel 7:30 táján a pzs-s módszerrel csak a menetrend rovására valósítható meg, főleg, ha még az Ecserin és a Népligeten is át kell vágni az utasok tömegén oda-vissza.
Persze tudom, első a biztonság, és csak második a menetrend!
|
| [válaszok erre: #819 #821] |
[előzmény: (817) dispotion, 2010-01-25 20:30:04] |
|
Törzstag
|
|
dispotion
Tagság: 2009-02-26 12:39:06 Tagszám: #70997 Hozzászólások: 343 |
817. Elküldve: 2010-01-25 20:30:04, Illetékes elvtársnak
|
[131.] |
Szerintem a párásodást egy pzs-vel kényszerintézkedésként meg lehet szüntetni, gondolom pár éven keresztül is megoldották valahogy a kollégák, szerintem ez az elektromos fűtés egy nélkülözhető opció, a rezonálás valós probléma, a domború tükörrel mostanába azért nem találkozni...
|
| [válaszok erre: #818 #826 #827] |
|
|
Törzstag
|
|
ojozso
Tagság: 2007-05-17 10:14:26 Tagszám: #45074 Hozzászólások: 470 |
816. Elküldve: 2010-01-25 15:02:53, Illetékes elvtársnak
|
[132.] |
Bizony-bizony!
Domború tükör, beremegő tükör, párásodó tükör, törött tükor!
Fecó!
1-2 mkv pampog, a többinek meg jó ez így is.
Amíg esetleg egyszer csak az őrszobán nem találják magukat.
De addig esetleg az a néhány találhatja magát egy nem sokkal kellemesebb helyen (orv. alk. vizsg.?)
|
| |
[előzmény: (815) Alvóügynök:), 2010-01-25 13:21:48] |
|
Törzstag
|
|
Alvóügynök:)
Tagság: 2008-10-22 15:16:28 Tagszám: #64728 Hozzászólások: 1227 |
815. Elküldve: 2010-01-25 13:21:48, Illetékes elvtársnak
|
[133.] |
Helló Fecó!
1-2 mkv. kiszállította az utasokat,illetve nem is vitt,a saját kollégáik nem védték meg,pl. domború tükör. Topiktársunk tudna róla mesélni,vagy a Fradi-meccs törött tükrei.
No comment!
|
| [válaszok erre: #816] |
[előzmény: (814) Nyugdijas03, 2010-01-25 12:12:25] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
Nyugdijas03
Tagság: 2008-10-23 10:51:00 Tagszám: #64749 Hozzászólások: 155 |
814. Elküldve: 2010-01-25 12:12:25, Illetékes elvtársnak
|
[134.] |
Figyu dulifuli!
Lehet hogy a "kibicnek semmi sem drága"?de ha első nap amikor KÖKI-ről kihaladva,ahányan észlelték,MINDENKI!!!a Határ jobbon átszállította volna az utasokat a 30-asra,és K.sz.be kiáll,lehet már megoldották volna ezt a problémát!
Szia!
Feco
|
| [válaszok erre: #815 #825] |
[előzmény: (807) dulifuli, 2010-01-24 01:31:30] |
|
Haladó
|
|
Alvóügynök:)
Tagság: 2008-10-22 15:16:28 Tagszám: #64728 Hozzászólások: 1227 |
813. Elküldve: 2010-01-24 17:43:25, Illetékes elvtársnak
|
[135.] |
Valami ilyesmi. 5-ös alá,leűlhetsz!
|
| |
[előzmény: (812) ojozso, 2010-01-24 17:35:29] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
ojozso
Tagság: 2007-05-17 10:14:26 Tagszám: #45074 Hozzászólások: 470 |
812. Elküldve: 2010-01-24 17:35:29, Illetékes elvtársnak
|
[136.] |
candela. Azt hiszem.
|
| [válaszok erre: #813] |
[előzmény: (810) NB6667, 2010-01-24 16:58:49] |
|
Törzstag
|
|
Alvóügynök:)
Tagság: 2008-10-22 15:16:28 Tagszám: #64728 Hozzászólások: 1227 |
811. Elküldve: 2010-01-24 17:02:08, Illetékes elvtársnak
|
[137.] |
Nem lux,azt én is ismertem,de valami 3 betű környéki és igen komoly táblázatok vannak ,tehát létezik,már csak műszer kellene a beméréséhez.
|
| |
[előzmény: (810) NB6667, 2010-01-24 16:58:49] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411 |
810. Elküldve: 2010-01-24 16:58:49, Illetékes elvtársnak
|
[138.] |
Nem lux vagy lumen?
Abból a műszaknál is kevés van.
|
| [válaszok erre: #811 #812] |
[előzmény: (809) Alvóügynök:), 2010-01-24 16:53:44] |
|
Törzstag
|
|
Alvóügynök:)
Tagság: 2008-10-22 15:16:28 Tagszám: #64728 Hozzászólások: 1227 |
809. Elküldve: 2010-01-24 16:53:44, Illetékes elvtársnak
|
[139.] |
Azért ez az mkv-k más-más szellemi és fizikai jellemzői,vagy valahogy így értelmeztem,meg a kerékátmárők több mérete se volt piskóta.
Meg,hogy mindent jelezzünk a Járműkisérőn és majd ők javítják.
Meg,hogy nincs szabvány a fényszórók erejére,munkavédelmisünk azonnal előkereste az idevonatkozó szabványt,sőt még mértékegysége is van nekije,bizonyám.
|
| [válaszok erre: #810] |
[előzmény: (808) dulifuli, 2010-01-24 11:24:32] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
808. Elküldve: 2010-01-24 11:24:32, Illetékes elvtársnak
|
[140.] |
Tehát.
A hivatkozott dokumentumban olvasható egy majd' tucatnyi pontból álló felsorolás, azon dolgokról és helyzetekről, melyekkel műszaki szinten kellene kezdeni valamit.
Itt és most két dolgot említenék meg a felvetések és válaszok közül, amolyan "best of" jelleggel.
Az egyik az, hogy az új konzolokon beremegnek a tükrök, kihaladáskor sok esetben sz@rt sem igen lát az mkv.
Az erre adott mosakodás, akarom mondani tájékoztatás kijelenti, hogy a konzol a Forgalmi Szolgálattal történt teljes együttműködésben készült, és hogy ennél a konstrukciónál a "teljes merevség nem valósítható meg".
A magam részéről annyit tennék hozzá, hogy engem speciel senki nem kérdezett meg, pedig az én bőrömre megy egy ilyen vaktában való kihaladás, és igen kíváncsi lennék, hogy a "Forgalmi Szolgálat" kifejezés ez esetben konkrétan kiket takar. Valamint arra, hogy végül is ennek a projektnek abszolút nincs kokrét felelőse, lehet egymásra mutogatni? Mert ha a konkrét mkv a tükör miatt nem vesz észre valamit kihaladáskor, akkor ott qrva könnyű megtalálni az egyszemélyi felelőst - kérdés, hogy valami nagyobb balhé esetén a tükörkonzol tevezője, engedélyezője szintén jön a bíróságra az mkv-vel együtt???
"A teljes merevség nem valósítható meg" - , ez szerepel szó szerint az irományban. Namost az van, hogy a tájékoztatást adó részéről én erre a szomorú tényre nem lennék kimondottan büszke, node ha már így világgá lett kiabálva, akkor ebből egyenesen következik, hogy a jelen helyzetben az állomási kihaladás fozozottan balesetveszélyes jellege tulajdonképpen ÜZEMSZERŰ.
Halihó, VBCS, nincs valami hozzáfűznivaló esetleg?
A másik, itt citált felvetés arra vonatkozik, hogy a háromkilós közbülsőkön az automatákhoz való hozzáférés sok esetben több, mint nehézkes.
A választ szó szerint idézem, én azóta sem nagyon tudok hinni a szememnek, hogy ilyen van. Tessék:
"Tekintettel arra, hogy az említett háttámlák a járművek üzembe helyezése óta igy működnek és a járművezetők folyamatos leterheltsége nem teszi lehetővé a vonalon történő hibaelhárítást, ezért a háttámla módosítása nem indokolt. (...) "
Tehát egyrész aszondja ez a jóember, hogy ha már eleve, gyárilag sz@r valami, akkor nincs mit tenni, maradjon is az. Namost én azt elhiszem, hogy a híres rusznyák gyártási precizitásból adódóan ezek eleve nem voltak túl finom megoldások, de az elmúlt évtizedekben ezek a járművek háttámlástul-mindenestül csakis romlottak lefelé. Tehát azt mondani, hogy hát tulajdonképpen olyan, mint újkorában, na komám ne röhögtess már...
A vonalon történő hibaelhárításról meg annyit, hogy ezer esetben van előírva adott kocsi leselejtezése, de hogy csak a fehérlámpásos-ajtójelzéses parancskönyvet említsem, ahol az első dolog, hogy megnézni az automatát, hátha attól nem világít...
Szóval ennek a főokosnak vagy lövése nincs, milyen szabályok vonatkoznak az mkv munkavégzésére, vagy tudja (sejti) de tojik rá. asszem egyik verzió sem túl egészséges.
Nagy általánosságban meg annyit mondanék, hogy normálisabb helyen a műszaki szakszolgálatnak minden eszközzel azon kellene lennie, hogy a leírt, szabályokba foglalt, kodifikát munkavégzést mindinkább elősegítse, sőt, maximálisan lehetővé tegye, itt meg a legmagasabb szintű szellemi tevékenység arra irányul, hogy miként lehetne a munka nyűgétől megszabadulni.
Röhely, wazze, de inkább siralmas.
|
| [válaszok erre: #809] |
[előzmény: (807) dulifuli, 2010-01-24 01:31:30] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
807. Elküldve: 2010-01-24 01:31:30, Illetékes elvtársnak
|
[141.] |
Kökin olvasható a munkavédelmi képviselőnk legújabb összefoglalója, érdekes és igen tanulságos anyag, tessék belemélyedni.
Van egy-két kiemelt meglátásom a tárgyban, de majd inkább holnap teszem közzé, most inkább jóccakát.
|
| [válaszok erre: #808 #814] |
|
|
Kiváló dolgozó
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
806. Elküldve: 2009-12-21 12:10:39, Illetékes elvtársnak
|
[142.] |
Erre íme egy másik példa, 328-as, eleve nincs tükörfűtés (mivel nem fut vezeték sem a tükrökhöz), sem jobb, sem bal oldalon.
A változatosság kedvéért most nem a Határ út, hanem a Pöttyös került megörökítésre, lám, itt is maximum megsejti az mkv, hogy mi történik mögötte kihaladáskor...
Csatolt kép - 11692868.pic |
|
|
| |
[előzmény: (805) itamas80, 2009-12-20 14:39:46] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
itamas80
Tagság: 2007-05-13 00:20:43 Tagszám: #44945 Hozzászólások: 337 |
805. Elküldve: 2009-12-20 14:39:46, Illetékes elvtársnak
|
[143.] |
Volt olyan is, hogy egy 3kilós, eredetileg Köki-vezér (305) bajcsy-vezérként járt, így aztán nem volt tükörfűtés, mivel ugye az eredeti köki-vezéreken be sincs kötve, anno kispórolták (?), gondolom én. A 336-on sincs ilyesmi (évekig a K-Nyon volt), aztán a tükörfűtés lemaradt róla.
|
| [válaszok erre: #806] |
[előzmény: (804) dulifuli, 2009-12-20 12:39:34] |
|
Törzstag
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
804. Elküldve: 2009-12-20 12:39:34, Illetékes elvtársnak
|
[144.] |
Szép kilátások.
(231.)
Egymás után két olyan kétkilós szekérhez volt szerencsém, ahol nem működött az sv oldali tükörfűtés.
Persze miért is csodálkozom, amikor némelyik szárazon is kvázi használhatatlan, annyira berezonál kihaladáskor - mégis ezek mennek forgalomba, minden további nélkül, vesszen a forgalombiztonság.
Sajtónyilatkozatok szintjén persze minden rendben, a szép ebben az, hogy a sajtó felé az kommunikál, akinek személyesen lövése nincs a helyi dolgokról, és olyanoktól kap tájékoztatást, akiknek elemi érdeke, hogy el legyenek sikálva a gebaszok, szó se essék róluk.
Csatolt kép - 11686483.pic |
|
|
| [válaszok erre: #805] |
|
|
Kiváló dolgozó
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
803. Elküldve: 2009-06-11 23:19:53, Illetékes elvtársnak
|
[145.] |
Gulyás Attila Metro KDSZ-elnök levele a Köki "állapotokról".
"T.
T. P. Úr!
Logisztikai Főosztályvezető
Tárgy: Szociális körülmények Kőbánya-Kispest Metróállomáson
Kőbánya-Kispest Metróállomáson a 2008-ban történt átépítés során a kivitelező vállalkozó egyik munkagépe elvágta többek között a szolgálati helyiségek légkondicionáló csöveit. Akkor az a döntés született, hogy a kivitelező köteles helyreállítani az általa okozott kárt.
Mostanra csak a fűtési rendszer lett megjavítva, de a hűtés sehol sem működik (tartózkodók, öltözők, instruktori helyiség, forgalmi ügyelet). A helyiségekben a hőmérséklet jelentősen megemelkedett meleg időjárás miatt, amit munkatársaink nehezen viselnek.
Tovább nehezítik a helyzetet a következő problémák:
MKV tartózkodó:
A tartózkodó két ablaka használhatatlan. Az egyiket nem szabad kinyitni, mert szerkezeti hibái vannak. A másikon kinyitása esetén mérhetetlen mennyiségű por jön be az építkezésről.
Az egyetlen ventilátor rossz. Egyik munkatársunk saját pénzén vásárolt asztali ventillátort hozott be. Az ablakokon lévő reluxák romokban vannak, balesetveszélyesek.
A takarítás gyakorlatilag csak a felmosásból áll. Portörlés, ablaktisztítás, a mosogató és környékének takarítása nem történik meg.
Női öltöző:
A bojler rossz, a két mosdóból az egyik nem működik. Egyik csaptelep rossz, a másik korlátozottan használható.
WC:
A WC deszka törött. A WC és a mosdó lefolyója gyakran eldugul. A takarítás itt is hiányos. Piszoár nincs felszerelve.
Dohányzó tartózkodó:
Falak koszosak, csak külső szellőzés lenne, de a kívülről bejövő por miatt az ablak kinyitásával sem oldódik meg a helyzet. A tartózkodóba a biztonsági szolgálat gyakorlatilag beköltözött, így a munkatársaknak alig jut hely.
Budapest, 2009-06-11
Tisztelettel:
Gulyás Attila
Metró KDSZ elnök
|
|
|
Kiváló dolgozó
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
802. Elküldve: 2009-04-07 11:10:16, Illetékes elvtársnak
|
[146.] |
Kezdem azt hinni, hogy ez valakinek egyenest érdekében áll, hogy meg se próbáljon tenni valamit.
|
| |
[előzmény: (801) dulifuli, 2009-04-07 11:08:59] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
801. Elküldve: 2009-04-07 11:08:59, Illetékes elvtársnak
|
[147.] |
|
| [válaszok erre: #802] |
[előzmény: (800) dulifuli, 2009-04-07 11:08:39] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
800. Elküldve: 2009-04-07 11:08:39, Illetékes elvtársnak
|
[148.] |
|
| [válaszok erre: #801] |
[előzmény: (799) dulifuli, 2009-04-07 11:08:22] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
799. Elküldve: 2009-04-07 11:08:22, Illetékes elvtársnak
|
[149.] |
|
| [válaszok erre: #800] |
[előzmény: (798) dulifuli, 2009-04-07 11:07:48] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
798. Elküldve: 2009-04-07 11:07:48, Illetékes elvtársnak
|
[150.] |
Nos, gyönyörködjünk újfent az elmúlt pár nap termésében, íme:
|
| [válaszok erre: #799] |
|
|
Kiváló dolgozó
|
|
Illetékes elvtársnak (üzenet: 936, M3) |
|
A weboldal címe:
http://m3.what.hu
|