A weboldal címe:
http://m3.what.hu
Illetékes elvtársnak (üzenet: 936, M3) |
|
|
|
birobandi
Tagság: 2007-06-30 07:49:57 Tagszám: #46548 Hozzászólások: 24 |
241. Elküldve: 2007-06-30 16:09:46, Illetékes elvtársnak
|
[701.] |
Szia KIPKOP !
A szabályzat egyértelműen írja elő a váltó helyszíní ellenözését, melyet a F.Sz.T-nek és az ügyeletes biz. ber. műszerésznek kell elvégezni. Csak a helyszíni vizsgálat elvégzése után nyilvánítható a váltó üzemképesnek. Az egy más tészta, hogy ezek a váltók úgy vannak tervezve, hogy ha minden olyan amilyennek lenie kell, akkor kibírnak egy felvágást. Azt, hogy minden olyan amilyennek lennie kell, bizony csak a helyszinen lehet megállapítani.
Azzal nem tudok mit kezdeni, hogy nem az esemény bekövetkezésekor szólnak. A kezelőasztal összetéveszthetetlenűl jelzi az eseményt. (fény és hang jelzés)
Mégegyszer szeretném megemlíteni, hogy az egy dolog, hogy az F.Sz.T nem a szabályoknak megfelelően dolgozik, ez azonban önmagában nem mentesíti az mkv.-t a felelösség alól. Sajnos az tény, hogy egy ilyen esetben a tisztességes vizsgálat nem egy egyszerű eset.
Üdvözlet
birobandi
|
| [válaszok erre: #242 #243 #267] |
[előzmény: (239) KIPKOP, 2007-06-30 15:30:27] |
|
Zöldfülű
|
|
szneti
Tagság: 2007-05-24 08:25:38 Tagszám: #45290 Hozzászólások: 651 |
240. Elküldve: 2007-06-30 16:03:30, Illetékes elvtársnak
|
[702.] |
Helló Kipkop.
Igen az eset igy történt,a Kálvin környékén szóltak.De az is hozzátartozik,hogy igazság szerint Én rossz jelzöszámot mondtam a block-nak és ö sem figyelt fel rá.Utána simán végighaladtam a lirán,és gond nélkül forgalomba álltam.Az egészben az volt a furcsa,hogy Én többször feltettem azt a kérdést,hogy a block-os hogy nem vette észre.
Tudtommal,ha felvágsz egy váltót az asztalon megszólal egy csengö.(bár lehet hogy nem jól tudom).
A vizsgálat alatt nem kaptam erre választ,és elmeszelve is csak Én lettem.
A rádiozást visszahalgatva,derült ki az, hogy rossz jelzöszámot mondtam.Ezen nem lehetett vitatkozni,és utána szoktam rá hogy inkább a vágány számát mondom forg.álláskor,nem a jelzö számát.
|
| [válaszok erre: #245] |
[előzmény: (239) KIPKOP, 2007-06-30 15:30:27] |
|
Törzstag
|
|
KIPKOP
Tagság: 2007-05-07 16:14:34 Tagszám: #44736 Hozzászólások: 1473 |
239. Elküldve: 2007-06-30 15:30:27, Illetékes elvtársnak
|
[703.] |
Helló birobandi !
Köszönjük a gyors reagálást,regisztrálást, válaszokat!
A váltófelvágás még 2001-ben történt KÖKI 7-es váltó.
Nem is a tényleges váltófelvágással van a gond, hanem hogy pár perc múlva fokozott figyelemmel beküldték a kihúzóba a vonatot úgy, hogy ember nem járt állítólag a váltó közelében,és erre reagált egy másik "sines" cégtől egy emberke, hogy nem is kell kimenni megnézni, úgyse látni semmit, majd ha a vonat lemászik róla, akkor megvizsgálják a váltót.
A kérdés konkrétan az lett volna: váltófelvágás gyanúja esetén kötelező-e személyesen kimenni, és megvizsgálni a tényt, mielőtt a vonat letolat róla, vagy elég, ha az asztal visszajelzésére hagyatkoznak csak?
A másik. A vizsgálat lefolytatása sem volt piskóta, ha beleolvasol, össze tudod hasonlítani a Te általad lefolytatottal.
Az is megtörtént ,hogy a kolleginának Kálvin jobb körül szóltak, hogy állítólag felvágott egy váltót a lírán,hogy mik meg nem történtek, aztán védd meg magad ha tudod.
Persze sejted, hogy ki volt a szolgálatvezető
Üdv :KIPKOP
|
| [válaszok erre: #240 #241] |
[előzmény: (236) birobandi, 2007-06-30 11:46:54] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
238. Elküldve: 2007-06-30 15:30:10, Illetékes elvtársnak
|
[704.] |
Bizony-bizony, az ilyen és hasonló esetekkel kapcsolatban mondom én azt, hogy FEUDALIZMUS. Tehát a munkáltató samesza (lettlégyen bárki is az adott esetben) hajlamos önkényesen oldani meg a kérdéseket, ha teheti. S ha teheti, annak legfőbb oka az ő információs monopóliumhelyzete. Ennek legjobb ellenmérge a nyilvánosság. Ha az eseményekről tudni lehet, ha kicsi az esélye a sumákolásnak, akkor az illetékes jó eséllyel még egyszer meggondolja, mit is lép.
Sok esetben már ez is elég.
|
| |
[előzmény: (237) birobandi, 2007-06-30 12:01:48] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
birobandi
Tagság: 2007-06-30 07:49:57 Tagszám: #46548 Hozzászólások: 24 |
237. Elküldve: 2007-06-30 12:01:48, Illetékes elvtársnak
|
[705.] |
Szia KIPKOP !
Amire célzol sok évvel ezelött történt. Reggeli üzeminduláskor BAJCSY-n az E12 es vonat átvételekor kiderűlt, hogy a 302-es BAJ vezérkocsijában a fékhengerekben a töltővezeték (!!!) nyomása jelenik meg. A hibát a kormányszelep leselejtezésével nem lehetett elhárítani. A helyszinen voltam és úgy döntöttem, hogy a vonatot elhúzzuk az Árpád kihúzóba, hogy ne kelljen a forgalmat szüneteltetni BAJ-ÁHI között. A kocsi kerékpárjai tönkrementek. A szolgálatvezető úr mind anyagilag, mind erkölcsileg elmarasztalt, mielött még a VBCs a vizsgálatot lezárta volna. Álláspontja alapján, hátra kellett volna tólni a vonatot(befékezett vezérkocsival) a BAJ kihúzóba. Ekkor a VBCs (igen tisztességesen) kűlső (MÁV) szakértő bevonásával folytatta le a vizsgálatot, mely megállapitása szerint 90 % feleetti valószínűséggel a befékezett vezérkocsi a váltón való áttolás közben kisiklott volna.
Üdvözlettel
birobandi
|
| [válaszok erre: #238] |
[előzmény: (234) KIPKOP, 2007-06-30 09:23:14] |
|
Zöldfülű
|
|
birobandi
Tagság: 2007-06-30 07:49:57 Tagszám: #46548 Hozzászólások: 24 |
236. Elküldve: 2007-06-30 11:46:54, Illetékes elvtársnak
|
[706.] |
Szia Kingweb !
A konkrét esetet, csak elmondásból ismerem. Azt gondolom, hogy kevés dolog van olyan pontosan és egyértelműen szabályozva, mint pontosan a váltófelvágás! Az általad (helyesen) idézett pontok között egyetlen sincs amit többféle módón lehetne értelmezni. Amennyire ismerem a sztorít, az esemény elhárítása nem a leírtaknak (F2-nek) megfelelően történt. Ez munkakörüknek illetve az információ ismeretének megfelelően az érintettek (Forgalmni szolgálattevő, KFM) fellössége. Megitélésem szerint ez nem mentesíti a járművezető felelösségét, amennyiben ö is hibázott, s ez bizonyítható.
Szerény személyem, mintegy fél évvel ezelött vezetett egy vizsgáló bizottságot, melynek egy váltófelvágás volt a támája. A lelkiismeretem nyugodt, mert úgy érzem minden lényeges körűlményt sikerült kideritenünk. Ez elsősorban az eseményben részes 2 mkv. és 2 Fszt. rendkívűl korrekt, tisztességes magatartásának köszönhető. Végűl is 1 mkv. és 1 Fszt. kapott az Üzemvezető úrtól irásbeli elmarasztalást. Mindenki tudomásúl vette a határozatot. Szerintem, attól függetelenűl, hogy az adott esetben hibáztak, kiváló kollégák.
Üdvözlettel: birobandi
birobandi
|
| [válaszok erre: #239] |
[előzmény: (232) Kingweb, 2007-06-30 08:49:28] |
|
Zöldfülű
|
|
KIPKOP
Tagság: 2007-05-07 16:14:34 Tagszám: #44736 Hozzászólások: 1473 |
235. Elküldve: 2007-06-30 10:01:59, Illetékes elvtársnak
|
[707.] |
Akkor kezdjűk az elején.
Kimennek az illetékes szakemberek, és szemrevételezik.
Utána döntenek, hogy letolathat-e a vonat biztonságosan?
Milyen komplikációk léphetnek fel, kell-e külső beavatkozás /extrém esetekben/ pl: kurbli?
Vagy tulajdonképpen hogy kezdik el a vizsgálatot?
|
| |
[előzmény: (232) Kingweb, 2007-06-30 08:49:28] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
KIPKOP
Tagság: 2007-05-07 16:14:34 Tagszám: #44736 Hozzászólások: 1473 |
234. Elküldve: 2007-06-30 09:23:14, Illetékes elvtársnak
|
[708.] |
És ha már itt tartunk, arra is kiváncsiak vagyunk,hogy még az Öcsécském korszakában, egy szolgálatos instruktornak, ehhez hasonló ügyben, miért kell független szakértő véleményét kérni, és persze az instruktornak adott igazat a független /METRÓTÓL/ szakértő!!!
Nálunk nincsenek váltóhoz értő szakemberek???
Bandi !
Ha majd az idődbe belefér, szívesen meghallgatnánk ezt a segélyvonatos történetet, sokan nem ismerik a sztori lényegét, és bármikor kerülhetünk hasonló szituációba.
Előre is köszi .
|
| [válaszok erre: #237] |
[előzmény: (232) Kingweb, 2007-06-30 08:49:28] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
P 24
Tagság: 2007-05-13 17:19:42 Tagszám: #44965 Hozzászólások: 111 |
233. Elküldve: 2007-06-30 09:17:33, Illetékes elvtársnak
|
[709.] |
Szia birobandi!
Köszönjük, hogy elfogadtad a meghívást!
Azért tevékenységedet ne korlátozd le kizárólag járműműszaki kérdésekre.
Több van azért Benned . . .
|
| |
[előzmény: (231) birobandi, 2007-06-30 07:58:12] |
|
Haladó
|
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
232. Elküldve: 2007-06-30 08:49:28, Illetékes elvtársnak
|
[710.] |
Nem pont muszaki kerdes. Eszrevetel erkezett a weboldalon levo valtofelvagas tortenethez. Nem az eljaras lefolytatasahoz, mert azt elkurtak, nem is kicsit. Tehat Te peldaul, hogy ertelmezed a szabalyzat azon reszet, ami a vonat felvagott valtorol torteno eltavolitasarol szol? Az eszrevetel arra vonatkozott (egy masik vasuti agnal dolgozo bizt. ber-es dolgozotol), hogy hiaba kuldenek ki valakit, hogy nezze meg, mig rajta all a vonat, ugysem latna sokat. Azonban ugye:
6.102. Minden egyes váltófelvágást rendkívüli eseményként kell kezelni, és haladéktalanul ki kell vizsgálni. A váltófelvágást észlelő dolgozó az eseményt azonnal köteles jelenteni a központi forgalmi menetirányítónak.
6.103. Váltófelvágáskor a központi forgalmi menetirányító haladéktalanul köteles a helyszínre küldeni a forgalmi szolgálattevőt, a biztosítóberendezési- és a pályafenntartási szakterület ügyeletes dolgozóit.
6.104. Felvágott váltón megálló vonattal visszatolatni (a kisiklás veszélye miatt) szigorúan tilos!
6.105. A vonat eltávolítása a felvágott váltóról a forgalmi szolgálattevő irányításával legfeljebb 5 km/h sebességgel történhet, abban az esetben, ha a forgalmi szolgálattevő kétséget kizáróan meggyőződött arról, hogy a vonat eltávolításának akadálya nincs. A továbbiakban a forgalmat a váltók kézi állítására vonatkozó szabályok betartásával, 5 km/h sebességgel szabad a váltón fenntartani.
6.106. A váltó váltófelvágás után csak akkor minősíthető üzemszerűen használhatónak, ha a kiküldött személyek azt forgalombiztosnak nyilvánítják.
A 105-os pont nalam pont azt jelenti, hogy akiket odakuldtek (volna) azok megnezik, megha ez szo szerint nincs is leirva. Enelkul max. az asztalrol meg a lampakrol tudna eldonteni a szolgalattevo, hogy biztonsagosan eltavolithato a vonat.
|
| [válaszok erre: #234 #235 #236] |
[előzmény: (231) birobandi, 2007-06-30 07:58:12] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
birobandi
Tagság: 2007-06-30 07:49:57 Tagszám: #46548 Hozzászólások: 24 |
231. Elküldve: 2007-06-30 07:58:12, Illetékes elvtársnak
|
[711.] |
Szervusztok!
Köszönöm a kedves meghívásotokat .Öszintén mondom meghatottak ezek a sorok, nem tudom, hogy kiérdemleltem e ? A továbbiakban, bármely járműműszaki kérdésben, ha szerény tudásommal segiteni tudom a fórum munkáját, nagyon szívesen teszem azt.
Üdvözlettel: birobandi
|
| [válaszok erre: #232 #233] |
[előzmény: (230) P 24, 2007-06-30 01:58:39] |
|
Zöldfülű
|
|
P 24
Tagság: 2007-05-13 17:19:42 Tagszám: #44965 Hozzászólások: 111 |
230. Elküldve: 2007-06-30 01:58:39, Illetékes elvtársnak
|
[712.] |
M E G H Í V Ó
Címzett: Rangidős Kolléga
Munkatársunk 1970 után immár másodszor is a metrót választotta.
A döntés tiszteletet kelt, ez nem vitás.
Egyesek már az Il Silenzio kürtjét hallották fülükben, hősünk azonban nem ingott meg, és haladt tovább a harmadik sínnel szegélyezett pályáján.
Természetesen el lehet merengeni azon, hogy hasonló helyzetben hogyan voksoltunk volna.
De tudjuk: a történelemben a ha-val kezdődő mondatoknak nem sok értelmük van.
Nincs más választás. Ő mellettünk szavazott, ezt a gesztust viszonozni kell.
Tekintettel vagyunk arra, hogy munkatársunk sikeres topikot működtet a civil szféra és a metró közötti kapcsolatok erősítésére.
Eredményei előtt megemeljük kalapunkat. Kívánjuk, hogy további céljait meg tudja valósítani.
Fórumunk nem szeretné elorozni őt, de a véleményére kíváncsi.
Ha a két feladatot össze tudja egyeztetni, ennek sokan fogják látni a hasznát.
Invitálásunk visszafogottsága a belépőig fog tartani. Utána nem ígérünk semmit, de azt betartjuk.
Számítunk az egyedi körmondatokra is, valamint a jól megszokott jelzős szerkezetekre. Az érvek előtt meg fogunk hajolni.
Tisztelt Rangidős Kolléga!
Várunk fórumozó munkatársaink sorába!
Most mi választunk Téged! [Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2007-06-30 08:27:39]
|
| [válaszok erre: #231] |
|
|
Haladó
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
229. Elküldve: 2007-06-29 00:33:52, Illetékes elvtársnak
|
[713.] |
Az bizony fontos, hogy az ember élvezze a munkáját, a pszichés egyensúly megtartásának egyik fontos eszköze.
Van még egy másik fontos eszköz is, de az nem ebbe a topikba való...
|
| |
[előzmény: (227) Sziii, 2007-06-28 18:57:56] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
LoviGabi
Tagság: 2007-05-09 20:06:12 Tagszám: #44819 Hozzászólások: 669 |
228. Elküldve: 2007-06-28 22:23:18, Illetékes elvtársnak
|
[714.] |
Főleg ha jó a kürt is, ugye... pl. amikor jó hibakeresés "jutalma" nálunk egy szolid gördüléspróba a tárolóban, és akkor: adjunk 'Figyelj!' jelzést! (...ffff........fffffff.......) ööö
|
| |
[előzmény: (227) Sziii, 2007-06-28 18:57:56] |
|
Törzstag
|
|
Sziii
Tagság: 2007-06-10 21:00:57 Tagszám: #45895 Hozzászólások: 78 |
227. Elküldve: 2007-06-28 18:57:56, Illetékes elvtársnak
|
[715.] |
Én szoktam csinálni.Ezenkívül rendkívül szeretem még a sávon álló és sétáló utasokra(finoman fogalmazok,mi? ) a frászt hozni a dudával.Ja,hogy a többi kiugrik a bugyjábóL?!Hát,én csak szabályos vagyok...és rendkívül élvezem.
|
| [válaszok erre: #228 #229] |
[előzmény: (226) dulifuli, 2007-06-28 15:36:13] |
|
Kezdő
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
226. Elküldve: 2007-06-28 15:36:13, Illetékes elvtársnak
|
[716.] |
Well.
Az ritkán célravezető módszer, a hülye csak néz, hogy mi van, de nem mozdulna arrébb. Meg lehet unni.
Másik eset az, amikor elindulsz, szép csendben, és amikor mögé érsz, na akkor ráugrasz a légkürtre - ha jó érces a duda, a delikvens valószínű beejti a bogyót a bugyiba.
Az is valami.
|
| [válaszok erre: #227] |
[előzmény: (225) LoviGabi, 2007-06-28 15:15:51] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
LoviGabi
Tagság: 2007-05-09 20:06:12 Tagszám: #44819 Hozzászólások: 669 |
225. Elküldve: 2007-06-28 15:15:51, Illetékes elvtársnak
|
[717.] |
S gondolom ő lenne vérig sértődve, ha nem hallaná a telefont a kürttől (mert én mondjuk lehet, simán tolnám bele a hallójáratába...)
|
| [válaszok erre: #226] |
[előzmény: (224) dulifuli, 2007-06-28 15:11:31] |
|
Törzstag
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
224. Elküldve: 2007-06-28 15:11:31, Illetékes elvtársnak
|
[718.] |
Régen mutattam már ilyet, épp időszerű.
Ez a példány itten nem támaszkodik, ez ül a korláton, mint veréb a villanydróton. Telefonál is a marharépa, veréb ilyesmit nem csinál, tehát a hasonlat korlátozott érvényű. Viszont a veréb valószínűleg stabilabban tud helyet foglalni, alanyunk esetében az, hogy kihaladás közben hanyattessen, két kocsi közé akár, az nincs teljesen kívül a reálisan bekövetkezhető események halmazán. Tudtommal ilyesmi még nem volt, de addig nincs baj, amíg baj nincs, ugyebár. Ha beütne a ménkű ebben a formában, hát meg is indulna a mutogatás, meg a sz@rkenegetés, ahogy az lenni szokott. De hogy legalább valami táblát odacsavaroznának, ne ülj, ne támaszkodj ide...
Sötétség délben.
|
| [válaszok erre: #225] |
|
|
Kiváló dolgozó
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
223. Elküldve: 2007-06-26 12:25:55, Illetékes elvtársnak
|
[719.] |
"ZINDEX" fórumban botlottam bele, gondoltam idemásolom. Röhely.
2007.06.25 20:12:00 (32758)
" Kossuth Rádió - Napközben - 2007.06.25. "
A Kiricsi Karola szabályosan összeveszett a műsorvezetővel a Combinok lehűtésenek kapcsán. Okéj,tom hogy nem a metróra tartozik a Combino,de az a mondat,ami a Karola száján kijött...
Idézem: "A Combinok légkondiciónálásával kapcsolatos tesztelések 2007 Augusztusának a legvégére fejeződnek be."
Erre a műsorvezető: "Dehát akkora már nem is lesz kánikula!"
Nah hát ez...OFF
A műsorvezető a metrós álujás kapcsán megkérdezi Karolától... "És mit szól a metrós tragédiához?"
Karola: "Próbáljuk uralni a helyzetet és mégtöbb szellősési lehetőséget próbálunk megvalósítani."
A lényeg,hogy a Karola,ma nem ivott kávét... :D
|
|
|
Kiváló dolgozó
|
|
P 24
Tagság: 2007-05-13 17:19:42 Tagszám: #44965 Hozzászólások: 111 |
222. Elküldve: 2007-06-26 04:24:07, Illetékes elvtársnak
|
[720.] |
"Azt gondolod ellenetek vagyok.Nem!"
Zene füleimnek!
Valaki a csapatot kívánja erősíteni!
Ezt a szálat most felveszem.
Két gyors kérdés:
Milyen mélységben ismered a kocsivezetők problémáit?
Milyen területeken tudsz segítséget nyújtani?
Köszönöm a válaszokat!
|
| |
[előzmény: (210) Truth, 2007-06-25 10:40:12] |
|
Haladó
|
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
221. Elküldve: 2007-06-26 00:59:26, Illetékes elvtársnak
|
[721.] |
Ha igaz a 72V-bol konvertaltak 230-at. Nekem is csak meselte valaki, ha igy volt. Mivel egy kocsin kb. 40A toltes van folyamatosan, ebbol ugy 10-et ugymond oda lehetett adni a szerkezetnek. Maga az inverter-konverter sajna nem 2 forint. Ez a verzio sem, ami 72V egyenbol csinal 230V valtot. Bar akkor sem ertem miert igy oldottak meg. Illetve talan. A 825V egyenbol vilagos, hogy szinte korlatlanul rendelkezesre all. Csak el lehet kepzelni, ha itt egy budiuloket is engedelyeztetni kell, akkor ahhoz, hogy rakossenek valamit a nagyfeszre, miket talalnanak ki, ha egyaltalan belemennek. Masreszt egy ilyen ketyere lehet tobbszorose lenne arban mint maga a legkondi. Ugyanis 700-900V kozotti egyenbol kene (mert ugye egy korzetben ha tobb vonat gyorsit, leeshet a fesz) stabil 230V valtot csinalni. Ez muszakilag megoldhato, csak draga. Persze nemcsak ilyen megoldas lehetseges szerintem, Autoklimat is meg lehet varialni, ott a 6-8 baros levego is, azt is lehetne hasznalni stb.
|
| |
[előzmény: (220) KIPKOP, 2007-06-25 16:52:32] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
KIPKOP
Tagság: 2007-05-07 16:14:34 Tagszám: #44736 Hozzászólások: 1473 |
220. Elküldve: 2007-06-25 16:52:32, Illetékes elvtársnak
|
[722.] |
Nem tehetsz semmiről!
Én személy szerint nagyon örülök,hogy itt vagy és némikép segítesz műszaki dolgokban, hát régen volt "monix"szemüveg, de Te akkor még nem dolgoztál itt, meg férfi EÜ.-nap jelentés is a Lócsitól, de ez már történelem, Neked erről nem kell tudnod...
A klímára visszatérve, hogy oldották meg azon a két 300-ason a tápját ? Nem tudom a klíma teljesítményét, de jó hideg volt. Utána bedöglött a rendszer és talán felvitték az emeletre a klímát???
|
| [válaszok erre: #221] |
[előzmény: (212) Truth, 2007-06-25 11:15:06] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
219. Elküldve: 2007-06-25 13:50:14, Illetékes elvtársnak
|
[723.] |
Lehetséges, de én ippeg jól érzem magam itt, ahol vagyok.
|
| |
[előzmény: (216) Truth, 2007-06-25 13:31:35] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
médmfsz
Tagság: 2007-06-20 10:42:39 Tagszám: #46196 Hozzászólások: 2724 |
218. Elküldve: 2007-06-25 13:40:30, Illetékes elvtársnak
|
[724.] |
Igazán jópofa válasz volt...
|
| |
[előzmény: (216) Truth, 2007-06-25 13:31:35] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
médmfsz
Tagság: 2007-06-20 10:42:39 Tagszám: #46196 Hozzászólások: 2724 |
217. Elküldve: 2007-06-25 13:36:10, Illetékes elvtársnak
|
[725.] |
A Holdra is eljutott az ember, pedig volt néhány műszaki probléma!
|
| |
[előzmény: (208) Truth, 2007-06-25 09:52:35] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
Illetékes elvtársnak (üzenet: 936, M3) |
|
A weboldal címe:
http://m3.what.hu
|