Regisztrál :: Profil :: Beállítás :: Tagok :: Szavazógép :: Csoportok :: Segítség Vissza :: Főoldal 
 Hozzászólások: 9466741/2 Témák: 19062 Tagok: 112926 Legújabb tag: coreballcore1 Online: (241/1
 Név: Jelszó:  Eltárol  Elfelejtette jelszavát?
A weboldal címe: http://m3.what.hu

    / 38 
Lista: 
Kép:
Smile:
  
 

Illetékes elvtársnak

(üzenet: 936, M3)
 

KIPKOP



Tagság: 2007-05-07 16:14:34
Tagszám: #44736
Hozzászólások: 1473
266. Elküldve: 2007-07-01 21:11:17,

Illetékes elvtársnak

[676.]

Igen, mert a Pillangó baknál a vizsgálat felmentette, azt hiszem műszaki ok miatt a Gyurikát, de Nekem anno mesélte, ha itt lenne leírhatná, hogy hogy is volt, pontosan !
[előzmény: (265) Kingweb, 2007-07-01 21:00:23]
Kiváló dolgozó
KIPKOP adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Kingweb



Tagság: 2002-08-12 00:00:00
Tagszám: #181
Hozzászólások: 2769
265. Elküldve: 2007-07-01 21:00:23,

Illetékes elvtársnak

[677.]

Hogy mi van? Nem nyert de felmentettek?
[válaszok erre: #266] [előzmény: (264) KIPKOP, 2007-07-01 20:59:42]
Kiváló dolgozó
Kingweb adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


KIPKOP



Tagság: 2007-05-07 16:14:34
Tagszám: #44736
Hozzászólások: 1473
264. Elküldve: 2007-07-01 20:59:42,

Illetékes elvtársnak

[678.]

A Gyuri a 7 vagy 8 peréből mindegyiket megnyerte, egyedűl ezt az egyet nem, de felmentették ...
Tehát nyert! icon41.gif
[válaszok erre: #265] [előzmény: (263) Kingweb, 2007-07-01 20:55:34]
Kiváló dolgozó
KIPKOP adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Kingweb



Tagság: 2002-08-12 00:00:00
Tagszám: #181
Hozzászólások: 2769
263. Elküldve: 2007-07-01 20:55:34,

Illetékes elvtársnak

[679.]

Majd a Bandi elmondja annal a vizsgalatnal amiben reszt vett, ezen pontok alapjan mi volt a hatarozatban. Ha sorban elolvassa az ember a pontokat, a szolgalattevo iranyitasaval szoveg az utan van, mikor mar azonnal odakuldtek oket. Ergo ott vannak, onnan iranyitanak. Ha a helyszin szo benne lenne itt valahol a szovegben, nem is kene ertelmezni. icon32.gif De mint irtam neked, nyertek mar itt meg regen pert azert, mert nincs sehol leirva, hogy a baknak nem szabad nekimenni. Ember nekiment, elmeszeltek, perelt, nyert.
[válaszok erre: #264] [előzmény: (260) Infós, 2007-07-01 20:28:30]
Kiváló dolgozó
Kingweb adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


KIPKOP



Tagság: 2007-05-07 16:14:34
Tagszám: #44736
Hozzászólások: 1473
262. Elküldve: 2007-07-01 20:52:13,

Illetékes elvtársnak

[680.]

Nem velem emaileztél, de nagyon köszönöm, köszönjük a válaszodat, maradj itt velünk és légyszi láss el minket szakmai infókkal, mert nagyon érthetően írsz!
Egyet árulj el még!
Milyen szakterületen, vagy szakterületeken kérhetjük ki a véleményedet?
[előzmény: (259) Infós, 2007-07-01 20:23:30]
Kiváló dolgozó
KIPKOP adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


dulifuli



Tagság: 2007-05-06 10:49:47
Tagszám: #44681
Hozzászólások: 3214
261. Elküldve: 2007-07-01 20:42:53,

Illetékes elvtársnak

[681.]

Ej, de szépen megindult a szakmázás. No csak így tovább. icon32.gif
Én most hátradőlök egy kicsit. icon74.gif
Kiváló dolgozó
dulifuli adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Infós



Tagság: 2007-07-01 18:50:44
Tagszám: #46601
Hozzászólások: 27
260. Elküldve: 2007-07-01 20:28:30,

Illetékes elvtársnak

[682.]

Gondolom azért "haladéktalanul", meg "sürgősen" és társai, hogy érezze a nép, hogy fontos dolog történt, nem egy szimpla izzókiégés. :)

De van egy gyanúm, hogy mire a bizt. ber-es meg a pályás odaér, már csak a nyomok vannak, meg egy alig használható (lépésben járható) kitérő. :-)

Egyébként nagyvasútnál, HÉV-nél a társszolgálatok mindig a forgalmiban kezdenek, megnézik, hogy mi látszik (kiértékelik a biztosítóberendezés visszajelentő fényeit), majd kimennek az adott kitérőhöz, ahol elvégzik a végleges helyreállítást. Nem nagy kunszt, szakmunkások is meg tudják csinálni, ha egyszer elmondja az ember, már tudni lehet, hogy mi a feladat. :-)
[válaszok erre: #263] [előzmény: (258) Kingweb, 2007-07-01 20:15:14]
Zöldfülű
Infós adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Infós



Tagság: 2007-07-01 18:50:44
Tagszám: #46601
Hozzászólások: 27
259. Elküldve: 2007-07-01 20:23:30,

Illetékes elvtársnak

[683.]

Sztem veled e-maileztem, de akkor leírom nyilvánosan is:
felvágni természetesen csak gyök felől lehet.
A felvágás alapvetően úgy néz ki, hogy a közeledő jármű első kerékpárja először az elálló csúcssínt kezdi nyomni, ami - ha a csúcssínrögzítő szerkezet kampózár, akkor - a kampózárat megnyitja. Továbbhaladva a két csúcssín egyszerre mozog (ezt az összekötő rúd biztosítja), a kerékpár benyomul a simuló csúcssín háta és a tősín közé. (Utólag ezzel a nyommal megmásíthatatlanul lehet bizonyítani a felvágás tényét.) Ahogy a jármű halad tovább, az eredetileg elálló csúcssín tetszőlegesen megközelíti a tősínt, az eredetileg simuló csúcssín pedig az összekötő rúd és a kerékprofil méretének megfelelően megnyílik.
Ami nagy baj, hogy a kampózár (rugós zárnyelv) nem záródik rá a kampótuskóra (nem ugrik fel a helyére), a simuló csúcssín nincs megfelelően rögzítve, ezért visszatolás, visszahúzás, csúcs felőli bármilyen mozgás esetén biztos a siklás. Ennek oka, hogy most már kizárólag rugalmas kitérőket használnak, gyökcsapos szvsz nincs a metrónál (birobandi?). A rugalmas kitérő pedig - a csúcssínben ébredő hajlítóerő miatt - középállásba kívánkozik. Ezt akadályozza meg a csúcssínrögzítő szerkezet, amit a felvágást végző jármű - a kitérő kialakítása miatt - nem tud biztosítani: nincs, ami az állítási út utolsó egyharmadára való mozgást elvégezze: a most már elálló csúcssínt kéne tovább nyomni, de nem fogja, elvégre a nyomkarima már elfér.
Ha mindenféle fenntartási mérethatárokon túl kopott már a kitérő, akkor extrém esetben előfordulhat, hogy a nyomkarima először a simuló csúcssínnel érintkezik, azt előbb akarja megnyitni. Ekkor a jármű vagy letépi a kampózárszerkezetet a tősín aljáról (tuskóstól-kampóstól), vagy a simuló csúcssín kiemeli a járművet. Természetesen ekkor könnyen görbölhet az összekötő rúd is, hajolhat a csúcssín is.
Ha a felvágás nagyon-nagyon lassan, 1-2 km/h sebességgel történik, akkor az elektromos váltóhajtómű törzskapcsolata nem oldódik, de az utána levő csigahajtás - önzáró volta miatt - törni fog. Ha a felvágás túl gyorsan (pl. 30-40 km/h-val) történik, akkor a csúcssín erősen görbülhet (a súlykörte meg szép nagyot repül....).
[Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2007-07-02 02:07:08]
[válaszok erre: #262] [előzmény: (255) KIPKOP, 2007-07-01 20:04:21]
Zöldfülű
Infós adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Kingweb



Tagság: 2002-08-12 00:00:00
Tagszám: #181
Hozzászólások: 2769
258. Elküldve: 2007-07-01 20:15:14,

Illetékes elvtársnak

[684.]

A Bandi majd reggel asszem, mert dolgozik. En is tudok idezni pontokat. icon32.gif

6.103. Váltófelvágáskor a központi forgalmi menetirányító haladéktalanul köteles a helyszínre küldeni a forgalmi szolgálattevőt, a biztosítóberendezési- és a pályafenntartási szakterület ügyeletes dolgozóit.

Mi a nyavalyanak kuldene oda oket, ha ugysem latnak semmit?

Ezt az egeszet ennel ertelmesebben kellett volna megfogalmazni a szabalyzatban, hogy ne erthesse mindenki ugy, ahogy akarja.
[válaszok erre: #260 #268] [előzmény: (256) Infós, 2007-07-01 20:10:18]
Kiváló dolgozó
Kingweb adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


LoviGabi



Tagság: 2007-05-09 20:06:12
Tagszám: #44819
Hozzászólások: 669
257. Elküldve: 2007-07-01 20:12:23,

Illetékes elvtársnak

[685.]

Tulajdonképpen ha felvágom, akkor mi sérülhet és mi nem , mennyi az esély a Te tapasztalatod szerint, hogy a váltó nem sérül,legrosszabb esetben milyen sérülés lehet a váltón ?

Szerintem (mivel motorikusan vannak mozgatva a váltók) a meghajtás valamilyen szinten biztos sérül (azért azt csak zokon veszi ha tőle függetlenül akarja egy külső erő állítani), a "bekampózás" (reteszelés) és/vagy az összekötő rúd szintén...
[előzmény: (255) KIPKOP, 2007-07-01 20:04:21]
Törzstag
LoviGabi adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Infós



Tagság: 2007-07-01 18:50:44
Tagszám: #46601
Hozzászólások: 27
256. Elküldve: 2007-07-01 20:10:18,

Illetékes elvtársnak

[686.]

Az F. 2-es azt írja, hogy "6.105. A vonat eltávolítása a felvágott váltóról a forgalmi szolgálattevő irányításával legfeljebb 5 km/h sebességgel történhet, abban az esetben, ha a forgalmi szolgálattevő kétséget kizáróan meggyőződött arról, hogy a vonat eltávolításának akadálya nincs. A továbbiakban a forgalmat a váltók kézi állítására vonatkozó szabályok betartásával, 5 km/h sebességgel szabad a váltón fenntartani."

Ebből nekem az derül ki, hogy a váltó nem neked állt, valszeg azért, mert egy másik menetben volt (ad absurdum) érintett váltó. Nos, ekkor illik intézkedni az autostoppal nem rendelkező világban, hogy álljon meg minden, ami veszélybe kerül (volt már olyan, hogy Fészkesfehérváron szóltak rá a tolatást végző mozdonyvezetőre, hogy egy bejáró vonat vágányútjában van. Na, hogyan, ha ő nem volt hibás? :) ). Szóval először meg kell állni, erősen aggódni, hogy mindenki megáll, akinek útban lehet a jármű. Ha megállt mindenki, akkor a forgalmista majd engedélyt ad a felvágást végző jármű vezetőjének a kitérőről való lehúzásra. Mivel a motorász nem tudja, hogy a váltó kinek állt, ha nem neki, és miért nem neki állt, nyilván erről ő nem dönthet, majd az, aki a tolatásokért és a vonatokért felel arrafelé megmondja, hogy lehet-e menni vagy nem. Szerintem.

Birobandi, hogy látod? :)
[válaszok erre: #258] [előzmény: (253) Kingweb, 2007-07-01 19:56:34]
Zöldfülű
Infós adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


KIPKOP



Tagság: 2007-05-07 16:14:34
Tagszám: #44736
Hozzászólások: 1473
255. Elküldve: 2007-07-01 20:04:21,

Illetékes elvtársnak

[687.]

Hú végre egy szakember !!!
Én bevallom Neked férfiasan 27 év után is zokni vagyok a váltóhoz is.
2 évvel ezelőtt mutatták meg nekem ezt a súlykörtés kézi váltó átállítását úgy, hogy félig meddig értettem, és láttam a bekampózást.
Ugye váltót csak győkből tudunk felvágni? Ez egyértelmű.
Tulajdonképpen ha felvágom, akkor mi sérülhet és mi nem , mennyi az esély a Te tapasztalatod szerint, hogy a váltó nem sérül,legrosszabb esetben milyen sérülés lehet a váltón ?
Szerinted aztalról váltófelvágás esetén bíztonsággal le lehet küldeni a vonatot, vagy jobb ha Ti kimentek megnézni bíztos ami bíztos?
Bocs, hogy ilyeneket kérdezek, de régen volt már a tanfolyam, akkor biztos tanították.
Köszi előre is a válaszod !
[válaszok erre: #257 #259] [előzmény: (252) Infós, 2007-07-01 19:52:44]
Kiváló dolgozó
KIPKOP adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Infós



Tagság: 2007-07-01 18:50:44
Tagszám: #46601
Hozzászólások: 27
254. Elküldve: 2007-07-01 19:58:43,

Illetékes elvtársnak

[688.]

A váltófelvágást onnan veszi észre a Dominó 70 tipusú biztosítóberendezés, hogy elmegy legalább az egyik csúcssín végállása, miközben az állítóáramkör vezérlése nem ült be, nincs állítási parancs.
Ekkor a pulton (panoráma-táblán) a váltó állását mutató mindkét szárcsík vörös fénnyel villogni kezd (vörös, mert a kitérő foglalt: különben nem lehetne felvágni :), de a lehaladás után fehérre vált), és megszólal a váltózavart jelző csengő. Persze lehet, hogy a csengő elromlik, nem szólal meg. De ha igen, akkor a ZAVAR feliratú nyomógombbal elhallgattatható, de a fényjelzés (az összes többi hibához hasonlóan) megmarad.
Amikor a felvágást jelző jelfogó elejt, akkor az Állítás Felvágásnál nyomógomb számlálója felet lép. A váltó visszavezérlése úgy történtik, hogy erre, és a váltó egyéni gombjára egyszerre rákezelnek (két nyomógombos, asszem kétütemű kezelés), és ekkor a számláló még egy felet lép (ha csak egy felvágott váltó volt). Ezzel a bizt. ber. szempontjából a folyamat véget ért. Azonban ez a kezelés csak akkor végezhető el, ha a váltó örzésével és állításával megbízott dolgozó a helyszínen meggyőződött arról, hogy a kitérő használható, addig csak gyök felől, és csak a felvágó jármű irányából használható.

Így tudja a HÉV és a MÁV is. :-)
[előzmény: (246) Kingweb, 2007-06-30 18:55:21]
Zöldfülű
Infós adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Kingweb



Tagság: 2002-08-12 00:00:00
Tagszám: #181
Hozzászólások: 2769
253. Elküldve: 2007-07-01 19:56:34,

Illetékes elvtársnak

[689.]

Vagjam fel meg egyszer? icon32.gif Ahhoz segitseg is kell, mint anno. En esetleg megertem, hogy nem latni semmit. Ettol meg az F.2. ezt irja (persze lehet maskent ertelmezni). De ennek eldontesere nem inditunk egy harmadik pert. icon50.gif
[válaszok erre: #256] [előzmény: (252) Infós, 2007-07-01 19:52:44]
Kiváló dolgozó
Kingweb adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Infós



Tagság: 2007-07-01 18:50:44
Tagszám: #46601
Hozzászólások: 27
252. Elküldve: 2007-07-01 19:52:44,

Illetékes elvtársnak

[690.]

Látszik, hogy nem láttál még felvágott váltóhajtóművet! :):) Ami nem baj, de sürgősen pótolandó! :)

Egy felvágott váltón illik megtekinteni az összekötőrúd épséget, hogy mennyire görbült el, a csúcssínrögzítő szerkezetet és azt, hogy a csúcssín mennyire görbült.
Továbbra is arra vagyok kiváncsi, hogy hogyan lehet ezt ellenőrizni úgy, hogy rajta áll a jármű. :)

Természetesen pályás és bizt. beres szempontból be kell mérni a kitérőt: csúcssínrögzítő szerkezetnél porhézag mértéke, csúcssínnyitás, vezetéstáv-maximum, egyéb repedések keresése és a legfontosabb: akadálypróba! :)
[válaszok erre: #253 #255] [előzmény: (248) Kingweb, 2007-07-01 12:08:36]
Zöldfülű
Infós adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


KIPKOP



Tagság: 2007-05-07 16:14:34
Tagszám: #44736
Hozzászólások: 1473
251. Elküldve: 2007-07-01 19:41:25,

Illetékes elvtársnak

[691.]

Akkor a váltófelvágás összegezve:
Ha bárki hibájából váltófelvágás gyanuja áll fent, ki kell menni az illetékes szakszolgálatoktól, és személyesen kell meggyőződni a váltó és környéke állapotáról, és a továbbiakban az Ő véleményük alapján kell a vonattal lemozdulni a váltóról .
Legalábbis Én ezt a következtetést vontam le a válaszokból, Kingnek igaza volt, amikor hiányolta az Ő váltófelvágásánál az illetékeseket.
Köszönet Sznetinek, hogy Ő is megosztotta Velünk az Ő saját tapasztalatát.
Köszönet birobandinak,hogy állta a sarat, átesett a tűzkeresztségen, csak így tovább, de igérjük lesznek nehezebb kérdések is !!! icon53.gif
LoviGabi csak így tovább !
És mindenkinek aki megírta a véleményét külön köszönet, és hát a kb: 36 óra alatt a több mint 220 rákattintás is jelzésértékű, hogy a szakmáról is tudunk beszélgetni, nem csak a hibákról !!!
Ezért a KFM topikban várom a véleményeteket a hívójelzés meghaladásáról szabályosan. icon41.gif
Kiváló dolgozó
KIPKOP adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


dulifuli



Tagság: 2007-05-06 10:49:47
Tagszám: #44681
Hozzászólások: 3214
250. Elküldve: 2007-07-01 13:51:48,

Illetékes elvtársnak

[692.]

Harmadik nekifutásra már mindenféle vizsgadíjakat is kell fizetni, a kérelmezési procedúrákról meg nem is szólva.
VAGY EZ NEM OLYAN?
[előzmény: (249) KIPKOP, 2007-07-01 12:50:01]
Kiváló dolgozó
dulifuli adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


KIPKOP



Tagság: 2007-05-07 16:14:34
Tagszám: #44736
Hozzászólások: 1473
249. Elküldve: 2007-07-01 12:50:01,

Illetékes elvtársnak

[693.]

Helló birobandi !
Akkor egy darabig belőlem sem lesz instruktor... ! ?
De nem adom fel, Öcsécskémnek is sikerült harmadikra... icon53.gif
KIPKOP
[válaszok erre: #250] [előzmény: (247) birobandi, 2007-07-01 11:56:53]
Kiváló dolgozó
KIPKOP adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Kingweb



Tagság: 2002-08-12 00:00:00
Tagszám: #181
Hozzászólások: 2769
248. Elküldve: 2007-07-01 12:08:36,

Illetékes elvtársnak

[694.]

Lenyeg a lenyeg, hogy nem javitunk ki a weboldalon semmit ennel a tortenetnel. Mar csak a jozan paraszti esz is azt kivanna, hogy valaki az elott nezze meg, mielott lehalad rola a vonat. Mert mutathat az asztal akarmit, ki tudja mi tort vagy gorbult el, rovidrezar valamit. Vidaman lekuldenek rola mert a lampak jok, aztan felborul a vonat. Nem tudom akkor eppen ki volt a 154, de senki nem jott oda, ez a lenyeg.
[válaszok erre: #252] [előzmény: (247) birobandi, 2007-07-01 11:56:53]
Kiváló dolgozó
Kingweb adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


birobandi



Tagság: 2007-06-30 07:49:57
Tagszám: #46548
Hozzászólások: 24
247. Elküldve: 2007-07-01 11:56:53,

Illetékes elvtársnak

[695.]

Szia Kingweb !
A váltófelvágást hang (csengő) és fény (villog) jelzés kiséri. Kikapcsolni csak számlált kezeléssel lehet. Igen a váltó használhatóságáról a helyszinen kell meggyöződni. Nincs előirva -tudomásom szerint- , hogy a konkrét esetben a járműtelepi biz. ber. műszerész illetve szolgálattevő ne mehetne ki. Azt csak halkan merem leírni, hogy amennyiben az instruktornak forgalmi tiszti végzettsége van (annak kellene lennie) szerintem a szolgálattevő helyett szűkség esetén ö is kikűldhető.
Üdvözlet
[válaszok erre: #248 #249] [előzmény: (246) Kingweb, 2007-06-30 18:55:21]
Zöldfülű
birobandi adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Kingweb



Tagság: 2002-08-12 00:00:00
Tagszám: #181
Hozzászólások: 2769
246. Elküldve: 2007-06-30 18:55:21,

Illetékes elvtársnak

[696.]

Erre ne vegyel merget. Lehet ki lehet kapcsolni vagy valami. Az emlitett esetben miutan a veszfek utan a vonat megallt, radion meg lett kerdezve a 174, hogy eszlelt-e valami rendellenesseget. Utana csak nema csend. A KFM kerdezte meg tole radion, hogy az asztal nem mutatja a felvagast? icon32.gif
[válaszok erre: #247 #254] [előzmény: (245) LoviGabi, 2007-06-30 18:16:09]
Kiváló dolgozó
Kingweb adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


LoviGabi



Tagság: 2007-05-09 20:06:12
Tagszám: #44819
Hozzászólások: 669
245. Elküldve: 2007-06-30 18:16:09,

Illetékes elvtársnak

[697.]

Szia.

"Tudtommal,ha felvágsz egy váltót az asztalon megszólal egy csengö.(bár lehet hogy nem jól tudom)."

Mi voltunk fent az É-D-i blokk-on, "szimulálva" is volt ez a váltófelvágás (vagy valami más zavarral állították elő nekünk, de mindenesetre az a hangjelzés úgy csörög, hogy azt elég nehéz lehet nem észrevenni...)
[válaszok erre: #246] [előzmény: (240) szneti, 2007-06-30 16:03:30]
Törzstag
LoviGabi adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


KIPKOP



Tagság: 2007-05-07 16:14:34
Tagszám: #44736
Hozzászólások: 1473
244. Elküldve: 2007-06-30 18:01:17,

Illetékes elvtársnak

[698.]

Lehet, hogy nem annak a F.SZ.T.-nek kell mindig kimenni,akihez tartozik, hanem F.SZ.T. vizsgával rendelkező is jó ?
[előzmény: (243) Kingweb, 2007-06-30 17:56:30]
Kiváló dolgozó
KIPKOP adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Kingweb



Tagság: 2002-08-12 00:00:00
Tagszám: #181
Hozzászólások: 2769
243. Elküldve: 2007-06-30 17:56:30,

Illetékes elvtársnak

[699.]

Ha jol ertelek, akkor addig nem lehet(ne) lemenni a valtorol, mig meg nem neztek az illetekesek. Mellesleg en is igy gondolom. Azonban azt ne feledjuk, hogy a 7-es valto es a Hatar uti helyseg kozott van vagy 2 km. icon32.gif
[válaszok erre: #244] [előzmény: (241) birobandi, 2007-06-30 16:09:46]
Kiváló dolgozó
Kingweb adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


szneti



Tagság: 2007-05-24 08:25:38
Tagszám: #45290
Hozzászólások: 651
242. Elküldve: 2007-06-30 16:32:36,

Illetékes elvtársnak

[700.]

Szia birobandi.
Természetessen nem arra akartam utalni hogy Én nem hibáztam,csupán érdekes volt,hogy kb 20 perc mulva derült ki a váltófelvágás ténye.Az esetemben a társszolgálat(szolg.tevö) felelösége nem volt vizsgálva,tudomásom szerint. Én nem láttam a jelentését hogy mit irt.Talán ha mindketten jobban figyelünk az eset meg sem történik.
[előzmény: (241) birobandi, 2007-06-30 16:09:46]
Törzstag
szneti adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   
 

Illetékes elvtársnak

(üzenet: 936, M3)
 
    / 38 
Lista: 
Kép:
Smile:
  

A weboldal címe: http://m3.what.hu

Új hozzászólás írása
  Név :   Jelszó :
  Mail :
  Üzenet:

 Betűszín:  Háttérszín:
 Árnyék:      Parázslás:
BBcode On/Off.    Betűméret:
Url/Kép autokonverzió On/Off.
Aláírás beszúrása
  Kép feltöltés: [Feltöltési max. file méret (byte): 20000]
    Írja be ide a képen látható biztonsági kódot:
Smiley kódok teljes listája
Az oldal 0.0095319747924805 másodperc alatt generálódott.

  Cégadatok  |   Felhasználási feltételek  |   Adatvédelem  |   Általános Fórum Szabályzat  |   Segítség
  Netboard Bt. © 2001-2023. E-mail