A weboldal címe:
http://m3.what.hu
Illetékes elvtársnak (üzenet: 936, M3) |
|
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
318. Elküldve: 2007-07-15 20:56:55, Illetékes elvtársnak
|
[626.] |
Éppen ezen okokból tekintendő a 313-as hsz-em afféle kollektív öniróniának.
Legalábbis én annak szántam.
|
| |
[előzmény: (317) médmfsz, 2007-07-15 20:45:12] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
médmfsz
Tagság: 2007-06-20 10:42:39 Tagszám: #46196 Hozzászólások: 2724 |
317. Elküldve: 2007-07-15 20:45:12, Illetékes elvtársnak
|
[627.] |
Amíg egymást (egyénenként) képesek vagyunk 20 ft-ért megölni, megalázni, elárulni stb., addig nem azon múlik, hogy hány szervezet van.
Emlékszem, és biztos te is emlékszel, hogy amikor sávos körpénz volt, egy-egy fél kör miatt emberek képesek voltak haragot tartani hónapokon át.
Micsoda veszekedések voltak! És ez sem azon múlt, hogy az illetők milyen szervezetbe tartoztak.
|
| [válaszok erre: #318 #319] |
[előzmény: (313) dulifuli, 2007-07-15 19:28:54] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
szneti
Tagság: 2007-05-24 08:25:38 Tagszám: #45290 Hozzászólások: 651 |
316. Elküldve: 2007-07-15 19:55:15, Illetékes elvtársnak
|
[628.] |
Bocs de a szerk.nem sikerült.Abban irtam hogy az évek folyamán tényleg nagy sfej lett.
Ugy hogy igazad van
|
| |
[előzmény: (315) dulifuli, 2007-07-15 19:47:06] |
|
Törzstag
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
315. Elküldve: 2007-07-15 19:47:06, Illetékes elvtársnak
|
[629.] |
Nemtom, lehet hogy húsz éve még tök jó arc volt, esetleg még normális is, de húsz éve még én is több menetet bírtam. Így múlik el a világ dicsősége.
Amúgy meg miben is nincs igazam?
Hogy nem is kívánom a pokolba?
Csak jobban tudom már...
|
| [válaszok erre: #316] |
[előzmény: (314) szneti, 2007-07-15 19:34:20] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
szneti
Tagság: 2007-05-24 08:25:38 Tagszám: #45290 Hozzászólások: 651 |
314. Elküldve: 2007-07-15 19:34:20, Illetékes elvtársnak
|
[630.] |
Nincs igazad duli.
Nekem is volt a segédem,és amikor gyakorolt akkor is dolgoztam vele.Azt Én sem tudom,mikor változott meg,de annak idején az örült ötleteivel együtt is egy jó kollega volt.Az sem igaz hogy az ö nevéhez füzödik az utaspanaszok ilyenképp való elbirálása.Régebben is az volt a mondat hogy jogtalan utaspanasz nincs.Bár az igaz hogy a vill.ill trolisok nagyon utálták,éppen azért mert emberileg csak a büntetés szigoritását tartotta alapnak minden probléma megoldásának.
|
| [válaszok erre: #315] |
[előzmény: (310) dulifuli, 2007-07-15 19:13:58] |
|
Törzstag
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
313. Elküldve: 2007-07-15 19:28:54, Illetékes elvtársnak
|
[631.] |
Nem kéne alakítani egy szakszervezetet, hátha egységbe lehetne fogni az erőket
[Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2007-07-15 19:34:09]
|
| [válaszok erre: #317] |
[előzmény: (308) KIPKOP, 2007-07-15 18:53:45] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
312. Elküldve: 2007-07-15 19:28:45, Illetékes elvtársnak
|
[632.] |
Ha ezzel elintézhető lenne, hát nem is kímélném, az sejthető asszem...
A röhely az, hogy egyébként valóban pofonegyszerű a megoldás, csak egyszerre kéne lépni, mint mindenben.
Évekkel ezelőtt, egy oktatáson, amikor ez szóba került R. L. (leírom a monogramját, mert nem négyszemközt, hanem oktatáson mondta, szóval szerintem publikus) azt mondta, hogy mi vagyunk a hülyék, hogy megyünk a menetrend után, sokan még a négy és fél percesben is inkább kapkodnak, jajcsaknehogy. Ha így is megy a dolog, akkor semmi ok rá, hogy megváltoztassák, szóval magunkkal b@szunk ki. Azt kellene, hogy MINDENKI szabályosan, nyugodtan, megfontoltan, nem kapkodva váltson irányt, úgy megcsúszna az egész vonal állandóan, hogy nem sokáig tartanák ezt a genyaságot.
Ehez képest már évek óta ez van, mert nem vagyunk képesek egységesen fellépni.
|
| |
[előzmény: (308) KIPKOP, 2007-07-15 18:53:45] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
médmfsz
Tagság: 2007-06-20 10:42:39 Tagszám: #46196 Hozzászólások: 2724 |
311. Elküldve: 2007-07-15 19:22:02, Illetékes elvtársnak
|
[633.] |
Teljesen egyetértek!
Csak azért írtam róla hosszabban, mert egyre többen vannak, lesznek, akik nem értik miről, kiről beszélgetünk, mert meggyőződésem, hogy itt többen olvasnak, mint ahányan írnak.
Egyébként meg legnagyobb tapasztalat a múlt, te is ezt írod (ld. még: történelem).
|
| |
[előzmény: (310) dulifuli, 2007-07-15 19:13:58] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
310. Elküldve: 2007-07-15 19:13:58, Illetékes elvtársnak
|
[634.] |
Bizony, a szorgalmas és tehetséges őrültek a legveszélyesebbek, mindig is tudtam, de történelmi példákat is sorolhatnék.
médmfsz, tiszteletem, valami ropppppant diplomatikus csákó vagy mostanában, de nekem nem köll annak lennem, szóval kimondom kereken, ahogy szoktam: ha egy ilyen kvalitásos faszi emberi-kapcsolati problémáit én nyögöm, akkor éppúgy a kénköves pokolba kívánom a kvalitásaival együtt, mintha szervileg félhülye nyálcsorgatós idióta lenne.
A végeredmény ugyanis számomra azonos.
|
| [válaszok erre: #311 #314] |
[előzmény: (309) médmfsz, 2007-07-15 18:54:08] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
médmfsz
Tagság: 2007-06-20 10:42:39 Tagszám: #46196 Hozzászólások: 2724 |
309. Elküldve: 2007-07-15 18:54:08, Illetékes elvtársnak
|
[635.] |
Én is dolgoztam még vele, volt a segédvezetőm.
Egyébként tényleg az volt a beosztása, amit mondasz.
Azt hiszem az egyszerű emberekkel a kapcsolata az AVR program indulásakor szakadt meg, melynek megvalósulása után teljesedett ki szakmai előmenetele.
Lehet, hogy az események között nincs összefüggés, de időben egybeesett, az biztos.
Először a Trolibusz és Villamos Üzemigazgatóság (volt ilyen valaha) igazgatója volt. E beosztásában szembesültek az érintettek először őrült ötleteivel, és ellenőrzési mániájával.
Saját személygépkocsijával ment a villamos mellet, és ez alapján jelentett fel járművezetőket sebességtúllépés miatt. Szerintem meggyőződése volt, hogy a szolgáltatás minősége csupán az ellenőrzések, büntetések fokozásával elérhető.
Aztán Forgalmi vezérhelyettes lett, ahol mindenki feladatán és beosztásán átnyúlva próbált egyszemélyes irányítást kialakítani szerezve ezzel nem kevés ellenséget, ellenfelet. Nem véletlen, hogy pályája végén nemigen lehetett siránkozó hangokkal találkozni, vagy azt hallani, hogy szelleme hiányozna.
Fentiektől függetlenül egy hihetetlenül felkészült, fantasztikus munkabírású emberként ismertem,sajnos nemkevés emberi, emberi kapcsolati problémával. Dehát senki sem tökéletes.
|
| [válaszok erre: #310] |
[előzmény: (306) KIPKOP, 2007-07-15 18:26:55] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
KIPKOP
Tagság: 2007-05-07 16:14:34 Tagszám: #44736 Hozzászólások: 1473 |
306. Elküldve: 2007-07-15 18:26:55, Illetékes elvtársnak
|
[636.] |
Helló Duli !
Feldobok egy magaslabdát, lecsaphatod !
Sz.T.-t mi még ismertük,itt volt nálunk, sokszor napi kapcsolatban voltunk vele. A Menetrendi Csoportnál dolgozott, ha jól emlékszem /öregek, jól tájékozottak erősítsetek meg / még a vezetője is volt .
Ő vette a fáradságot és elvégezte az mkv tanfolyamot ,vele tegező viszonyban voltunk, és akkor még segédek is voltak !
Lejárt egy rövid ideig forgalmat is megsegíteni, / rossz nyelvek szerint nem bírta tartani a maga által készített menetrendet/, de a lényeg az, hogy a tanfolyam a gyakorlás, a forgalombesegítés közben, mégiscsak itt volt közöttünk.
Aztán elkerült tőlünk és valamikor vezérigazgató helyettes lett ! Egy átlagemberben ez maradt meg róla az itt eltöltött idejéről. Ha most szembejönne velem az utcán, nem ismerném meg, magas vékony, talán bajszos emberke volt.
A 30 másodpercről: Én úgy hallottam, hogy mint volt menetrendis ,segíteni akart, hogy derítsűk ki a menetrendi eltérések okát, és 30 másodpercben szabta meg a dokumentálását.
Nem történt semmi, beosztásánál fogva pedig tudott volna lépni, mint ahogy a mostani Menetrendi Csoport Vezetője aki egyben megbízott "FŐNÖKASSZONY " is tudna lépni, de nem, évek óta makacsan ragaszkodik az általa kidolgozott menetidőkhőz,nem hajlandó figyelembe venni, hogy azóta pályaudvarok, bevásárló központok stb...stb...épültek, és át lehetne variálni a menetrendet a fordítási /4-4,5 percről /időkről nem is beszélve.
|
| [válaszok erre: #307 #309] |
[előzmény: (305) dulifuli, 2007-07-15 14:29:09] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
305. Elküldve: 2007-07-15 14:29:09, Illetékes elvtársnak
|
[637.] |
Jóvanna, a magas labdát nem eresztem csak úgy el, hiányérzetem lenne utána.
Előbb-utóbb Neked is, ha már hozzászoktál.
Amúgy meg Aba ide vagy oda, lenyeg ami lényeg, ahogy Havas tanár úr mondaná.
|
| [válaszok erre: #306] |
[előzmény: (304) médmfsz, 2007-07-15 14:23:50] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
médmfsz
Tagság: 2007-06-20 10:42:39 Tagszám: #46196 Hozzászólások: 2724 |
304. Elküldve: 2007-07-15 14:23:50, Illetékes elvtársnak
|
[638.] |
Nem a gratuláció a lényeg ebben, hanem a pontosság.
Pl: Aba ebben nem játszott itt szerepet stb.
|
| [válaszok erre: #305] |
[előzmény: (303) dulifuli, 2007-07-15 14:03:39] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
303. Elküldve: 2007-07-15 14:03:39, Illetékes elvtársnak
|
[639.] |
Öööö..... akárhogy nézem, nekem úgy tűnik, hogy megerősítetted a jereváni rádió híreit.
Ennek örülök.
Magam sem gondoltam volna, hogy a hírforrás csak úgy kitalálta, meg hát mindannyian szembesültünk már ennek a szóban forgó kóklernek a f@szságaival.
Ahogy látom, az viszont tény. hogy a szakszervezetek szerepét, ezen belül különösen a Tiédet, nem hangsúlyozta ki elvárható szinten. (Eléggé el nem ítélhető módon.)
Ez most pótlásra került, és engedd meg, hogy elsőként gratuláljak.
|
| [válaszok erre: #304] |
[előzmény: (302) médmfsz, 2007-07-15 13:52:12] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
médmfsz
Tagság: 2007-06-20 10:42:39 Tagszám: #46196 Hozzászólások: 2724 |
302. Elküldve: 2007-07-15 13:52:12, Illetékes elvtársnak
|
[640.] |
Ez a hír olyan, mint a jereváni rádió.
Valami volt, csak nem úgy, nem ott, és nem ezekkel a résztvevőkkel.
A hajtása az érintett posztra nagy valószínűséggel igaz volt.
Az is igaz, hogy kitalálta ezeket a fejtágítókat meg pszicho izéket.
Amikor a kitapsolásos esemény történt, akkor is több száz felszíni járművezetőt terelt össze egyszerre, hogy ossza nekik az észt Ő maga, munkatársa, meg valami pszichoizé.
Más, rajta kívül, a legfelsőbb vezetésből nem volt jelen!
Hozzátartozik a történethez, hogy ebben az időben zajlott a szakszervezetek és a cég között a több hónapig tartó vita a járművezetők pihenőidejének végrehajtásáról, és ennek a munkának a megbízott vezetője volt az illető Úr. Már régen tele volt a búrája a szakszervezeteknek az Ő mérhetetlenül toleráns magatartásával, ennek az ügynek a kapcsán betelt a pohár.
Ráadásul, mivel a kérdést a cégvezetés részéről is rossz szemmel nézték, mert nem tudott megoldani egy kényes kérdést, nem tudott velünk megállapodni.
Nos erre a járművezetőknek szervezet tréningre rámozdult az összes szakszervezet a cégnél, és ők (mi) tapsoltuk ki, nem engedve szóhoz jutni, illetve csak a köszönésig juthatott tovább nem.
Mivel mind a cégvezetés, mind a munkavállalók teljes bizalmát elvesztette, szeretetnek pedig sose örvendett, Aba Úr elegánsan félre tette.
|
| [válaszok erre: #303] |
[előzmény: (300) dulifuli, 2007-07-15 00:39:22] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
Infós
Tagság: 2007-07-01 18:50:44 Tagszám: #46601 Hozzászólások: 27 |
301. Elküldve: 2007-07-15 10:17:07, Illetékes elvtársnak
|
[641.] |
Ha lezárt vágányúton ment, akkor viszont ötletem sincs nekem sem. :-(
Van pár elméletem, de nagyon elvontak, nem életszerűek.
|
| |
[előzmény: (299) birobandi, 2007-07-13 20:54:42] |
|
Zöldfülű
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
300. Elküldve: 2007-07-15 00:39:22, Illetékes elvtársnak
|
[642.] |
Van egy olyan izé a Neten, hogy "BKV figyelő", szoktam néha olvasgatni, jó sok ökörséget tud összehordani pár okostojás.
Akadnak azért figyelemre méltó gyöngyszemek is, egyet bemásolok ide, érdemes elolvasni:
Szotyi 2007.07.14. 20:17:16
Trolisnak:
Azt a faszságot, hogy minden utaspanasz jogos nem Demszky, hanem egy Szirmay nevű vezérhelyettes találta ki. Ennek a baromarcúnak az ötlete volt pl. az is, hogy minden járművezetőt 3 esemény (idegenhibás is!!!) pszihológiai csoportterápiára küldjenek. (Sztory: Buszvezető egy ilyen "továbbképzésen", mert fél év alatt háromszor mentek bele a megállóban álló buszába. Pszihomókus: -Ön szerint , hogyan kerülhette volna el a baleseteket? Válasz: Úgy, hogy aznap reggel nem megyek be dolgozni! :-D )
Na szóval az egyik ilyen összeröffenésre ellátogatott észt osztani az akkori vezetőség: Aba, ez a Szirmay, stb.
Szirmay feláll észt osztani, vastaps tör ki, és nem engedik szóhoz jutni. Vezetőség kivonul, tanácskozni, majd vissza a terembe, és amikor meg akarnak szólalni, újra kitapsolják őket! :-D
Na ekkor tünhetett fel Botondnak, hogy valami nem stimmelhet Szirmayval, nem sokkal ezután "c" vágányra állította a palit, egy olyan pozícióba, ahol nem tud ennyi kárt okozni.
Amúgy ennek a Szirmay nevű pöcsnek a viselt dolgairól regényt lehetni írni, az ostobaság, és dilettantizmus élő példája! :-D
Hát igen, ezt a f@szkalapot mi is ismerjük, ugyebár ez találta ki a 30 másodperces menetrendi eltérést, emléxünk, ugyi?
Azt hallottam több forrásból is a választások előtt, hogy nagyon gyúrt a vezéri posztra ez a prosztó, csak mivel nem a narancs lett a befutó, ezért ezt bebukta.
Nagyon megnézném szabadesős bandzsidzsamping előtt-alatt-után.
|
| [válaszok erre: #302] |
|
|
Kiváló dolgozó
|
|
birobandi
Tagság: 2007-06-30 07:49:57 Tagszám: #46548 Hozzászólások: 24 |
299. Elküldve: 2007-07-13 20:54:42, Illetékes elvtársnak
|
[643.] |
Szia Infós !
Olyan hosszan kinnt volt a fehér, hogy az esemény elhárítás végére már izzót kellett cserélni (kiégett).
Ettől még az esemény oka számomra ismeretlen, csak találgatni lehetne.
Üdvözlettel: birobandi
|
| [válaszok erre: #301] |
[előzmény: (298) Infós, 2007-07-13 18:45:44] |
|
Zöldfülű
|
|
Infós
Tagság: 2007-07-01 18:50:44 Tagszám: #46601 Hozzászólások: 27 |
298. Elküldve: 2007-07-13 18:45:44, Illetékes elvtársnak
|
[644.] |
Vajon milyen jelzési kép volt a jelzőn, amikor meghaladták?
|
| [válaszok erre: #299] |
[előzmény: (296) Hoffa60, 2007-07-11 21:52:09] |
|
Zöldfülű
|
|
Metrómazsola
Tagság: 2007-05-19 19:11:12 Tagszám: #45154 Hozzászólások: 47 |
|
Zöldfülű
|
|
Hoffa60
Tagság: 2007-05-31 19:28:25 Tagszám: #45550 Hozzászólások: 119 |
296. Elküldve: 2007-07-11 21:52:09, Illetékes elvtársnak
|
[646.] |
A jármű rendben volt, váltó felvágás csúcsmenetben nehezen képzelhető számomra. A nyomkarimán látszik a képek tanulsága alapján, hogy a csúcssín, és a tősín közé futott be az első kerék. 1650 mm után pedig lepottyant a sín párról.
|
| [válaszok erre: #298] |
[előzmény: (293) speaker77, 2007-07-10 09:46:12] |
|
Haladó
|
|
médmfsz
Tagság: 2007-06-20 10:42:39 Tagszám: #46196 Hozzászólások: 2724 |
295. Elküldve: 2007-07-10 16:05:19, Illetékes elvtársnak
|
[647.] |
Ha jól emlékszem 224.
|
| |
[előzmény: (294) mmmoj, 2007-07-10 16:04:40] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
mmmoj
Tagság: 2007-05-03 16:29:32 Tagszám: #44585 Hozzászólások: 194 |
294. Elküldve: 2007-07-10 16:04:40, Illetékes elvtársnak
|
[648.] |
melyik típusú vonat volt? kíváncsi lennék, hogy a vízipók akart falramászást gyakorolni, vagy a Tamara dőlt ki?
|
| [válaszok erre: #295] |
[előzmény: (293) speaker77, 2007-07-10 09:46:12] |
|
Haladó
|
|
speaker77
Tagság: 2007-05-10 23:01:14 Tagszám: #44862 Hozzászólások: 333 |
293. Elküldve: 2007-07-10 09:46:12, Illetékes elvtársnak
|
[649.] |
Állitólag (csak idézet):
Nem volt váltófelvágás, nem volt aláváltás, és nem volt kerékpárbeékelődés sem.
A jelenlévő nagy szaktudással rendelkező kollégák sem tudták megállapítaní, hogy mi váltotta ki a vonat kisiklását. Számlált kezelés nem történt, a vágányút a kívánt irányba terelt. A járművezető mkv elmondta, hogy a kihúzóba történő induláskor a vonat "pattogni" kezdett, majd megállt. Újból elakart indulni de már csak nehézkesen indult el a vonat, néhány pillanattal később stopmúködésre utaló jelet fedezett fel (nincs stop a kihúzó felé), majd leverte a nagyfeszt, de ekkor a vonat már elhagyta a pályát.
A kiérkező műszaki brigád a lehetőségekhez képest gyorsan a pályára emelte a vonatot, és a bizt.ber és a PFT ellenőrizte a pályát, de rendkívüli vagy szokatlan eltérést nem találtak.
Előzetesen a vonat kerékpárjának beékelődésére gyanakodtak, de a pályára helyezését követően a vonat gördülése jó volt.
---------------------------------------------------
Viszont hallottam már olyat, hogy nem előlről vezették a vonatot, de ez vagy igaz vagy nem.
|
| [válaszok erre: #294 #296] |
[előzmény: (292) Infós, 2007-07-10 08:33:02] |
|
Törzstag
|
|
Infós
Tagság: 2007-07-01 18:50:44 Tagszám: #46601 Hozzászólások: 27 |
292. Elküldve: 2007-07-10 08:33:02, Illetékes elvtársnak
|
[650.] |
Mit lehet tudni az okáról? Vörös mellett mozogtak?
|
| [válaszok erre: #293] |
[előzmény: (289) Hoffa60, 2007-07-09 17:13:49] |
|
Zöldfülű
|
|
Illetékes elvtársnak (üzenet: 936, M3) |
|
A weboldal címe:
http://m3.what.hu
|