Szisztok!Ha vki esetleg tudja a drogtanya zenéinek címét lenne oly kedves megmondani?Van egy szám ami iszonyatosan tetszik,de sajna nem tudom a címét.Előre is köszi!
Semmi gond, csak még az elején szeretnénk tisztázni, illetve elkerülni, hogy oldalunk topikjai a letöltögetésekről szóljanak. :)
A hazai filmzene-ellátottság valóban elég gyér. Ezért szoktuk mi is inkább a Rock's-ot ajánlgatni, ahol szinte mindent be bírnak szerezni, némileg még egy átlagcédé áránál olcsóbban is. Ha viszont bárki olvasónk külföldről szeretne rendelni (például amazon.com), és ehhez van megfelelő kártyája is (csak nem mer rendelni, mert még nem csinált ilyet), akkor szívesen segítünk a folyamat leírásában.
Ezúton kérünk minden kedves fórumozót arra, hogy tartsák
tiszteletben a Fórumszabályzatot. A Filmzene.net fórumának témái a
filmzenék maguk, nem pedig a különféle letöltési lehetőségek.
Köszönjük!
Ez a szám a Vissza a jövőbe filmzenéjén találtam a DC-n, de meghallgatva egyértelműen nem e filmhez tartozik.Szerintetek melyik filmből való ez a zene?
A hír igaz, ezek a score-ok még nyár elején jelentek meg, sőt, a Lost második évadjának zenéje október harmadikán került kiadásra. Sajnos a hazai piac nem nagyon tart lépést a nemzetközi megjelenésekkel. Javaslom a Vas utcai Rocks üzletet, az MCD zeneáruházak felkeresését, illetve a kiadó hivatalos honlapját, a www.varesesarabande.com -ot, ahol ezek megrendelhetők.
csá mindneki!
1-2 hónapja olvastam a VOX mozimagazinban hogy kiadták a LOST-Eltűntek első évadjának filmzenéjét, ill. a mission: impossble 3 filmzenét.
nah most én sehol nem találom, sehonnan nem tom eredetiben beszerezni
valaki nem tudna nekem ezügyben segíteni?
nagyon megköszönném
najah, érthetetlen dolog, laci is írta a kritikában, hogy miért szerepel ennyi egyéb muzsika más szerzőktől a filmben. alapból nekem semmi bajom a megírt zenével, azt tudom elképzelni, hogy scott az utolsó pillanatban még ki akart tömni üresnek ható lyukakat a filmben, és az addig temp-scoreként felhasznált anyagokat végérvényesen benne hagyta. amilyen elfoglalt hgw az utóbbi időben, simán el tudom képzelni, hogy a bemutatót követően esze ágában sem volt újrakomponálni részeket, és talán a stúdiónak sem volt már arra ideje, hogy valakit gyorsan mozgósítsanak helyére. mondjuk horner épp nem ért rá :DD
Üdv, van egy dolog amit nem értek. A Mennyei Királyságban, a film végén, Orlando Bloom lovaggá üt pár férfit, és ekkor Jerry Goldsmith 13. Harcos c. zenéjéből halljuk azt a részletet, amely felcsendül a 13.Harcosban, mit tesz a véletlen, pont a végső csata elött. Ridley Scott utalni akart arra, hogy az arabok és a 13.Harcos szörnyetegei között összefüggés van, vagy pusztán egy hozzá nem értő bakija, nem találtak oda zenét, vagy nem tudom de eléggé meglepett és azóta, hogy moziban is és DVD-n is hallottam, nagyon érdekelt, hogy HG Williams ezt miért hagyta vagy miért nem tudták az ő, egyébként nagyszerű művéből belevágni, gondolom plusszban is volt még zene, ami nem került fel a CD-re, tehát ha valaki tud erre választ, érdeklődve várom! Köszi!
Ma kézhez kaptam a Varése Sarabande által kiadott, díszdobozos Omen-trilógiát. Jerry Goldsmith nem éppen mindennapi score-ja egyszerű, ám igényes díszdobozt kapott, amiben a zenéjék Deluxe Edition változatai lapulnak. Aki eddig csak halogatta ezen mű megvásárlását (ahogyan én is tettem), most nyugodtan megrendelheti, ugyanis egy hazai viszonylatban is nevetséges összegért (28 dollár) egy igen komplex kiadványt kap kézhez.
Tegnap volt szerencsém meghallgatni Craig Armstrong legújabb score-ját, a "World Trade Center"-t. Az első perctől az utolsóig nagyon tetszett, és ezzel megszületett az idei első olyan filmzene, mely a későbbiekben biztos, hogy a 2006-os toplistám dobogójának valamelyik fokán található majd. Több hasonló műve is van már a szerzőnek (pl.: "The Quiet American"), ám nekem ez a második filmzenealbumom, amit hallottam tőle (az első a "The Bone Collector" volt), így nekem meglepően újszerűnek számít a dolog.
A WTC-ről szóló, bővebb leírás hamarosan olvasható majd oldalunkon.
Teljesen véletlenül éppen most került fel a BM-írás az oldalra, így a véleményem abban bővebben kifejtem.
A díjak mindig furcsa dolgok, mindenkinek úgysem felelhet meg a nyertes szerzeménye, most viszont tényleg az lehetett a helyzet, hogy inkább „politikai” okok játszhattak közre Santaolalla nyerésénél, mert a filmzene kisebb kategóriának számít, így ’adjunk azért nekik valamit’ jelszóval megnyugtathatták a lelkiismeretüket a zsűritagok, már ha van még nekik. Ahogy írtam, a film alatt tényleg működött a zene, de ha megnézzük, akkor a többi jelölt (bár közülük számomra csak a Geisha volt díjra érdemes) magasan felette állt a BM-nek mind hangszerelésileg, mind az összképet tekintve, mivel ez túl egyszerű zene.
De utólag én jobban fel vagyok háborodva a Full Monty jópár évvel ezelőtti nyerésén, mert ott aztán tényleg úgy tűnt, mintha még azzal sem lettek volna tisztában a jóemberek, hogy mi a betétdal és a score közti különbség, ami azért sokat elárul, hogy mennyire kell a véleményüket mérvadónak tekinteni.
Szerintem tisztára érthetetlen, hogy a Brokeback Mountain-nek adták a zenei oscar díjjat. Én szégyellem magam az Akadémia helyett. Jó ez a zene, ne értsetek félre, de azért Oscar díjjat adni neki? Én akkor csalódtam az akadémiában, amikor le se szarták Danny Elfman: The Corpse Bride munkáját. Szerintem egyre leértékelik a zenei Oscar díjjat és korunk nagy zeneszerzőit nem jutalmazzák!