Kedves filmzenei kemény mag! Ahogy már biztos észrevettétek, megújultunk. Ezt a helyet végleg elhagyjuk, pár nap múlva már nem fogjuk nézni, sem használni, és benneteket is az új fórumba áttérésre biztatunk. Törlésre nem kerül, így ha esetleg valaki visszatérne nosztalgiázni, meghagyjuk a lehetőséget rá. :)
Dune (Hans Zimmer)
Encanto (Germaine Franco)
Parallel Mothers (Alberto Iglesias)
The French Dispatch (Alexandre Desplat)
The Power of the Dog (Jonny Greenwood)
Köszi az érdeklődést. A korszerűtlen régi oldalon már nem lesz több frissülés, mert az új oldalra visszük át a régiről anyagokat, és a frissítés meg a költözés együtt már nem ment, az egyiket fel kellett adnunk. A háttérben sokat dolgoztunk eddig is az újrainduláson (igazából több éve), csak komoly meló, mert több ezer írást kell egyesével átvinnünk. De nem terveztük sosem feladni a dolgot, sőt valójában kezdhetsz is visszaszámolni az újraindulásig. Egyedül csak azt nem írnám meg, hogy hánytól. :)
évek óta lelkes olvasója vagyok az oldalnak. Nagyon sok hasznos és érdekes információt tudtam meg a filmzenéről és a zeneszerzőkről. Sajnálom, hogy az utóbbi időszakban már nem aktív az oldal. Várható, hogy valamikor új írások kerülnek majd fel?
Én is gondolkoztam már rajta, hogy az amcsi rendeléseknél hogy lehetne kikerülni a kurv@ postát, botrány amit itthon művelnek... Gyanítom kéne egy logisztikai cég hozzá, csak hát ők biztos drágábban meg precízebben vámolnak mint a posta :) De az vicc azért hogy egy Quartet vagy Music-Box rendelés egy azaz egy nap alatt itt van a feladástól számítva...
Engem most ért egy kellemes meglepetés: pénteken adták fel az olasz Amazonról rendelt Vladimir Cosma gyűjteményt, benne 17 CD-vel - és mindössze 7 Euro volt a postaköltség. (Ez volt az első kellemes meglepetés) Egy Eurodis nevű cég szállította, magyar partnerük az Express One. Már szombaton kaptam egy értesítést, hogy a csomag az országba érkezett, ma pedig már meg is kaptam!
Kérdem én ezek után: nem lehetne átállni mindenkinek ehhez hasonló csomagküldésre? Jóval olcsóbb, mint a posta, és sokkal gyorsabb is.
Nos jelentem válaszolt a cég, minden oké, küldenek egy új példányt és ajándékként adják fel, hogy ha lehet megússzuk a vámot. Végre valami jó dolog... Innentől gondolom a Magyar Postán múlik majd minden, de halottról jót vagy semmit :)
Köszi az infót. A cégnév tényleg "mókás"
Én kétszer rendeltem az uk varése oldaláról, de nem volt gondom velük. Mondjuk, mióta kiléptek az euból, nem rendeltem onnan.
Jelentem ment nekik két e-mail, egy november 18-án és egy 3 napja de válasz még nem jött rá.... Változatlanul hulladéknak tűnik a Varése logisztika, pedig ha jól értem a honlapjukat, most valami külsős cég foglalkozik vele. Volt egy nagy rendelésem amikor Shocktober akció volt, több mint egy hét után sikerült feladni és a feladás után válaszolt a logisztikai cég, hogy úton van...
Mindez vicces annak tükrében, hogy Awesome Distribution a cég neve... Szóval egyelőre semmi nem történt, nem vagy elfelejtve nem azért nem írtam eddig :)
Arnold nagyon hiányzik, de nekem Newman zenéi is tetszenek, persze elmaradnak Arnoldtól, de azért ez még nákam a szerencsésebb valtasok közé tartozik.
Mondjuk én fura bondos vagyok, mert a goldeneye óta tetszenek a bond zenék, at előtte lévők nekem nem annyira - de az érdemeit elismerem és tisztelettel emelem meg a kalapom azelőtt, amit barry, conti vagy hamlisch letett e franchiseon belül az asztalra.
A No Time To Die-től én sem vártam semmit, de sokkal jobban tetszik, mint az utóbbi Craig-filmek zenéi. Spectre nem maradt meg az emlékezetemben, a Skyfall se annyira. David Arnold távozása óta ez a legjobb Bond zene.
Zimmertől féltem, hogy rányomja a bélyegét a mostanában alkalmazott stílusa, de annyira jó, hogy ez inkább a klasszikus Bond zene vonalat viszi. Szépen épül be a főcímdal is pár helyen, nem tolakodó, nem unalmas. Ahol kell érzelmes, néhol akciódús. Tudom hogy nem fogjuk emlegetni a legjobb zenéi között, de ez egy nagyon minőségi munka lett.
Hallgattam, de Bernstein témáin kívül nem sok maradt meg. De úgy látom, kel hozzá a film ismerete. Az előző Ghostbusters-zenébe beleszerettem Shapirotól, azt imádom.
Én is így éreztem a Love Actually-val kapcsolatban: a sok, nagyon rövid tétel eleve zavarni szokott, a két emlékezetes főtéma pedig rajta van az egyik Craig Armstrong válogatás CD-n, szóval azt hiszem, ezt a megjelenést most kihagyom. (Főként, mert amúgy is van vagy 5-8 egyéb CD a várólistámon... )
Hallgatta valaki az új Ghostbusterst Rob Simonsentől? A film alatt remekül működik; igazi '80-as évek beli nosztalgiazene, ami Bernstein ismert témáin túl nekem több pillanatban Williams-t, Hornert, vagy Goldsmith-t idézte fel. Külön hallgatva kevésbé fogott meg, kicsit nehezen áll össze az album, de a film alatt az év egyik legjobb muzsikája.
Valami 1100 forint lett a vám, úgyhogy elbaszták szerencsére (igazából én könyvelő vagyok, próbáltam számolgatni hogy jönnek ki a vámok, de eléggé ad hocnak tűnik, szerencsére általában kevesebb mint kéne... úgyhogy nem zargattam a tényekkel a postát :)).
Laci: mindenképpen írok persze! Csütörtökön ment nekik levél, olvasták is elvileg, azóta csend van... Az egy példány nálam van, de nem volt még szívem feltépni :) Ja és ha valaki érdekene, Craig Armstrong Actually Love score-ja 11/30-al kapható a LLL webshopban (egyébként BackLot Music megjelenés).
Én is visszafogtam a rendeléseket kintről. Legutóbb pl a No Time To Die kapcsán fontolgattam, aztán a Media Markt akciózott egyet, és a Spectre + a No Time együtt volt 6040 Ft és szállítási költség se volt - kellett várni kb. 2 hetet, mert nem üzletbe kértem, de az meg annyi, mintha kintről jött volna.
Na, hogy kapná be az UK Varése store, rendeltünk két A holló CD-t, erre egy volt a csomagban... (a csomagolásra kettő volt írva..). Egyre körülményesebb ez az egész....