Elképzelhető, hogy a két wifi zavarja egymást és ez okoz sebességcsökkenést. Kapcsold ki a régit és mérj úgy sebességet.
Esetleg azt is ki lehet próbálni, hogy a modemet közvetlenül kábellel kötöd a laptopra és úgy is mérsz egyet. Ha így megvan a 120 mMbit körüli érték, akkor biztosan a Wifi-nél van a probléma.
Aki esetleg .ath.cx címet használ, annak érdemes időnként belépnie a dyndns admin oldalára, mert ha nem teszi ezt meg, akkor elveszik a címe. Az az ath.cx végű címeket pedig nem is lehet újraregisztrálni. Emiatt nekem is .dyndns.tv címre kellett átállnom.....
Ingyen cseréli a UPC a meglévő SD boxokat HD-s boxra. Csak jelezni kell, hogy szeretnéd nézni, a HD csomag nélkül is fogható 4 db HD csatit. A telefonhívás utáni második napon már nálam is volt az új box. Kisebb, szebb, gyorsabb, nem melegszik úgy mint az SD-s. És az új, fekete távirányító jár hozzá.
"A DirectKártya csomagokhoz a UPC Direct szolgáltatója nem biztosít média boxot. Direct Light csomag havidíja a szerződéskötéstől kezdődően 3 hónapon keresztül bruttó 490 Ft, majd 790 Ft. Direct Medium csomag havidíja a szerződéskötéstől kezdődően bruttó 1990 Ft. Direct+ havidíja a szerződéskötéstől kezdődően 3 hónapon keresztül bruttó 2990 Ft, majd 3190 Ft. A Direct HD prémiumcsomag - mely 8 HD és 1 SD csatornát tartalmaz - havidíja 1490 Ft/hó. A FilmBox Pak prémiumcsomag havidíja a szerződéskötéstől számított első 6 hónapban 490 Ft/hó, majd a 7. hónaptól 990 Ft/hó. A Direct Active prémi¬umcsomag havidíja a szerződéskötéstől számított első 6 hónapban 790 Ft/hó, majd a 7. hónaptól 1490 Ft/hó. HBO Pak prémium csomag havidíja bruttó 1990 Ft. HBO MaxPak prémium csomag havidíja bruttó 2590 Ft/hó. A DirektKártya alapcsomagokhoz, valamint a hozzá rendelhető prémium csomagokhoz és társkártyához hűségvállalási kötelezettség nem tartozik."
"Több helyen, közte a személyesen megküldött levelünkben is olvashattátok, hogy a UPC a szerződés megújítását ajánlja az előfizetőinek.Célunk ezzel az egyszerűbb és gyorsabb, ügyfélbarát ügyintézés. A hatályos jogszabályoknak és az érvényes szerződési feltételeknek megfelelően ajánljuk előfizetőinek a szerződésük ráutaló magatartással történő megkötését, amit az élet más egyéb területén is igénybe vesznek, ráadásul ez a hírközlési szabályozásban is hosszú évek óta létező, a szolgáltatók által tömegesen használt szerződéskötési forma. A szerződés megújítása kizárólag formai változást jelent, annak érdekében, hogy az előfizetők számára is megkönnyítse, egyszerűbbé és gyorsabbá tegye az ügykezelést. Ez a változás nem érinti a díjakat, csomagokat és a szolgáltatásokhoz kapcsolódó összes feltétel is mind változatlan marad. Az előfizető számára kedvezőtlen módosítások esetén az előfizetőnek a ráutaló magatartással megkötött szerződés mellett is ugyanoly
an jogosultságai és lehetőségei vannak, mint bármilyen más szerződéses forma esetén, beleértve azt a lehetőséget is, hogy a módosítást ne fogadja el. Ugyanakkor a módosítások elfogadásához vagy elutasításához a ráutaló magatartásos forma sokkal rugalmasabb módszert biztosít: postai írásos vagy telefonos szóbeli visszajelzés helyett pusztán a szolgáltatás igénybevételének folytatásával és a havidíj megfizetésével jelezhetik álláspontjukat az előfizetők, de emellett a szokásos ügyfélszolgálati elérhetőségeken is nyilatkozhatnak választásukról. A szerződésmegújítási ajánlat elfogadását illetően nem akartuk a hasonló esetekben általánosan alkalmazott 8 vagy 15 napos korlátok közé szorítani az előfizetőinket, csupán ezért nem határoztunk meg számukra határidőt. Az esetleges félreértések tisztázása érdekében egyeztetést kezdeményeztünk a szerződésmódosítást vizsgáló Nemzeti Média- és Hírközlési Hatósággal."
Digital bronze csomagom van, emellett jönnek az analóg bronz csatornák is. Vajon ha váltok digital goldra, akkor kérhetem, hogy vegyék le a bronz szűrőt, hogy jöjjön az összes analóg csati is?