Találatok száma: 2 üzenet |
|
|
archimed
Tagság: 2009-03-15 09:27:27 Tagszám: #71808 Hozzászólások: 2
|
1. Elküldve:
2009-03-15 09:51:56 |
[1.] |
Új előfizetésem van T-home csomagra. Nem kellett telefonvonal, de a csomagban benne van, és így kaptam egy számot. Gondoltam, hogy megszüntetetm az UPC-s telefonelőfizetése, és a meglévő számom átviszem az új T-home számomra(helyett, stb). Az ügyintéző arról tájékoztatott, hogy ez előfizetés előtt kellett volna kérni számhordozást, most már nem lehet.
Tud valaki ötletet adni hogy lehet átvinni a számom?, kösz arcimed
|
|
|
(TÉMANYITÓ)
|
|
Zöldfülű |
|
archimed
Tagság: 2009-03-15 09:27:27 Tagszám: #71808 Hozzászólások: 2
|
1. Elküldve:
2009-03-15 09:42:33 |
[2.] |
UPC story
Szinte mióta UPC van, előfizető vagyok. Jelenleg öt szolgáltatást fizetek elő, havi 27-30e Ft.
Ahogy lejártak a hűségnyilatok több mint fél éva kértem egy ajánlatot az összes előfizetésre, legalább oly mértékű díjat, mint az új belépőnek. Minden variációt kipróbáltam, cca 8 alkalommal. Elküldtek a sunyiba. Telefon kivételével leléptem, s lemondáskor már bírtak összeallítani anyagilag a T-commal azonos, de internetben gyorsabb ajánlatot, de elegem volt. Az internet számlán volt a telefonom, mikor az internetet kikapcsolták, "véletlen" a telefonom is megszünt. Mailban, mobillal reklamáltam, a harmadik ügyintéző tudta megmondani, hogy hálózati hiba. A másik ugyanabban a házban működő telefonszolgáltatás zavaztalan. Hát ennyit az UPC-ről, a központi szolgáltatási feltételeket irányító managert úgy rúgnám ki a cégtől, hogy kártérítést is fizettenék vele.
|
|
|
(TÉMANYITÓ)
|
|
Zöldfülű |
|
|