Nálunk 3 éve van optikai bekötés. A telefon és internet is állandóan szaggat. Már a 2. végberendezés van és ugyanaz a hibajelenség. Telefon egy pittyenéssel süket lesz beszélgetés közben, majd újra visszajön - és megint rövid idejű süketség. A telefont közvetlen rövid vezetékkel a routerre kötve is ugyanez a hiba. Legutóbb az utcánkban egy fogyasztónál az optikai kábel töredezett volt, a javítás fekete szigszalaggal történt.
2 db Xiaomi12 pro+5G telefon. A viber beállítások azonosak. Eddig mindkettő a hívó felet mutatta a bejövő hívásban . Pár napja csak az egyik működik normálisan, a másikon a képernyőre se írja ki a hívó adatait miközben a csengő zene szépen jelzi a bejövő hívást. A készüléket feloldva a viber ikon sem jelzi hogy 1 hívás van.Rákoppintva bejön a hívás fogadása a képernyő felső részén zöld sávban.Előfodrult ez az eset más kollégánál is?
Frissíteni nem enged a viber. Mi a megoldás-törlés és újra telepítése az appnak?
2 éve optikára váltottak nálam telefon és net csomaggal TV nélkül,(választási lehetőség: optika vagy megszűnik minden)
. Azóta a telefonon időnként elmegy a vonal, majd visszajön beszélgetés közben, net kimarad. A hívószámkijelzés is hol működik, hol nem a telefon memóriájában lévő számoknál is.Optikai router cserével se oldódott meg. Szünetmentes táppal használom.Azelőtt a sima rézvezetékes routerrel hibamentesen működött minden.
Ausztriában vásárolt Vaillant kondenzációs gázkazánt nem lehet Magyarországon hivatalosan üzembe helyezni, mert nincs rajta a Hu, csak A. Nem vállalták a szerelők az üzembe helyezést.Más "gáz "van nálunk ezek szerint.
Segítségteket kérem ! Mobil telón a google mail fiókomból szeretném az üzeneteket lekérdezni. Elindítva a g-mail-t, azonnal elindul a lekérés , de kb 12 órája csak a letöltés csík mozog. ( Pc-n belépve azonnal ott van a 49 levél) beállítási probléma lehet a telón? vagy a mail fiókban? Köszi a segítő szándékot!
A telefonomon eddig elérhető volt a mindigo-n az ingyeneseken kívül a családi extrában lévő csatornák (a boxon most is jönnek). Telón meg kiírja, hogy nincs előfizetésem rá. Csak az alap csatik jönnek. Hogy van ez, plusz előfizu kell?
Aktiválva van a hívószám kijelzés , analógnál tökéletes volt, optika átalakítás után a SAGEMCOMF@ST5655v2DTAG végén csak időnként jelzi ki. Lehet hogy lemarad az optika -analóg átalakításkor pár bit ?
Érdeklődöm: van itt a fórumon Telekomos (esetleg mérnök) aki érdemleges választ tud adni, illetve megoldást az alábbi problémára: A réz vezetékes vonalunkat lecserélték optikaira , a végberendezés SAGEMCOMF@ST5655v2DTAG-ra. Az új berendezés telefon kimenetén a régi felálláshoz képest csak időnként jelenik meg a hívó fél telószáma az addig tökéletesen működő hívószámkijelzős telefonon. Más lehet az optikai végberendezés kimeneti jelszintje? hívószám elküldés ideje stb.?
Üdözlettel.