Regisztrál :: Profil :: Beállítás :: Tagok :: Szavazógép :: Csoportok :: Segítség Vissza :: Főoldal 
 Hozzászólások: 9466602/0 Témák: 19062 Tagok: 112926 Legújabb tag: coreballcore1 Online: (499/0
 Név: Jelszó:  Eltárol  Elfelejtette jelszavát?
    / 2 
Lista: 
Kép:
Smile:
  
 Találatok száma: 27 üzenet

Infós


Tagság: 2007-07-01 18:50:44
Tagszám: #46601
Hozzászólások: 27
254. Elküldve: 2007-07-01 19:58:43 [26.]

A váltófelvágást onnan veszi észre a Dominó 70 tipusú biztosítóberendezés, hogy elmegy legalább az egyik csúcssín végállása, miközben az állítóáramkör vezérlése nem ült be, nincs állítási parancs.
Ekkor a pulton (panoráma-táblán) a váltó állását mutató mindkét szárcsík vörös fénnyel villogni kezd (vörös, mert a kitérő foglalt: különben nem lehetne felvágni :), de a lehaladás után fehérre vált), és megszólal a váltózavart jelző csengő. Persze lehet, hogy a csengő elromlik, nem szólal meg. De ha igen, akkor a ZAVAR feliratú nyomógombbal elhallgattatható, de a fényjelzés (az összes többi hibához hasonlóan) megmarad.
Amikor a felvágást jelző jelfogó elejt, akkor az Állítás Felvágásnál nyomógomb számlálója felet lép. A váltó visszavezérlése úgy történtik, hogy erre, és a váltó egyéni gombjára egyszerre rákezelnek (két nyomógombos, asszem kétütemű kezelés), és ekkor a számláló még egy felet lép (ha csak egy felvágott váltó volt). Ezzel a bizt. ber. szempontjából a folyamat véget ért. Azonban ez a kezelés csak akkor végezhető el, ha a váltó örzésével és állításával megbízott dolgozó a helyszínen meggyőződött arról, hogy a kitérő használható, addig csak gyök felől, és csak a felvágó jármű irányából használható.

Így tudja a HÉV és a MÁV is. :-)


Téma: Illetékes elvtársnak Fórum: M3
[előzmény: (246) Kingweb, 2007-06-30 18:55:21]
Zöldfülű
Infós adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Infós


Tagság: 2007-07-01 18:50:44
Tagszám: #46601
Hozzászólások: 27
252. Elküldve: 2007-07-01 19:52:44 [27.]

Látszik, hogy nem láttál még felvágott váltóhajtóművet! :):) Ami nem baj, de sürgősen pótolandó! :)

Egy felvágott váltón illik megtekinteni az összekötőrúd épséget, hogy mennyire görbült el, a csúcssínrögzítő szerkezetet és azt, hogy a csúcssín mennyire görbült.
Továbbra is arra vagyok kiváncsi, hogy hogyan lehet ezt ellenőrizni úgy, hogy rajta áll a jármű. :)

Természetesen pályás és bizt. beres szempontból be kell mérni a kitérőt: csúcssínrögzítő szerkezetnél porhézag mértéke, csúcssínnyitás, vezetéstáv-maximum, egyéb repedések keresése és a legfontosabb: akadálypróba! :)


Téma: Illetékes elvtársnak Fórum: M3
[válaszok erre: #253 #255] [előzmény: (248) Kingweb, 2007-07-01 12:08:36]
Zöldfülű
Infós adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   
 Találatok száma: 27
    / 2 
Lista: 
Kép:
Smile:
  
Az oldal 0.0065360069274902 másodperc alatt generálódott.

  Cégadatok  |   Felhasználási feltételek  |   Adatvédelem  |   Általános Fórum Szabályzat  |   Médiaajánlat  |   Segítség
  Netboard Bt. © 2001-2013. E-mail