Találatok száma: 470 üzenet |
|
|
ojozso
Tagság: 2007-05-17 10:14:26 Tagszám: #45074 Hozzászólások: 470
|
240. Elküldve:
2008-01-17 20:46:47 |
[426.] |
Nincs jogosultsága a hozzászólás megtekintésére! |
|
[válaszok erre: #241]
|
[előzmény: (238) perry, 2008-01-17 18:55:00]
|
|
Törzstag |
|
ojozso
Tagság: 2007-05-17 10:14:26 Tagszám: #45074 Hozzászólások: 470
|
236. Elküldve:
2008-01-17 17:06:31 |
[427.] |
Nincs jogosultsága a hozzászólás megtekintésére! |
|
[válaszok erre: #238]
|
[előzmény: (235) Kingweb, 2008-01-17 15:50:26]
|
|
Törzstag |
|
ojozso
Tagság: 2007-05-17 10:14:26 Tagszám: #45074 Hozzászólások: 470
|
759. Elküldve:
2008-01-11 16:09:08 |
[428.] |
Nincs jogosultsága a hozzászólás megtekintésére! |
|
[válaszok erre: #760]
|
[előzmény: (758) LoviGabi, 2008-01-11 15:58:33]
|
|
Törzstag |
|
ojozso
Tagság: 2007-05-17 10:14:26 Tagszám: #45074 Hozzászólások: 470
|
757. Elküldve:
2008-01-11 15:54:43 |
[429.] |
Nincs jogosultsága a hozzászólás megtekintésére! |
|
[válaszok erre: #758]
|
[előzmény: (740) LoviGabi, 2008-01-10 21:55:04]
|
|
Törzstag |
|
ojozso
Tagság: 2007-05-17 10:14:26 Tagszám: #45074 Hozzászólások: 470
|
558. Elküldve:
2008-01-09 21:29:38 |
[430.] |
Egész nagyra kezd nőni a 266-os családja!
A 249 is kolompol, a 231 pedig Köki-től Újpestig ütőhangszerek egész tárházát vonultatja fel: az üstdob dinamikusan szól, gyakran a cintányér is jól kivehető!
Szép ez a buzgalom a cég részéről a szórakoztatásunkra, csak egy a bibi: vezetés közben a zenehallgatás figyelemelterelő tevékenységnek minősül, s mint ilyen, üldözendő és büntetendő...
|
|
[válaszok erre: #560]
|
[előzmény: (556) dulifuli, 2008-01-04 02:16:09]
|
|
Törzstag |
|
ojozso
Tagság: 2007-05-17 10:14:26 Tagszám: #45074 Hozzászólások: 470
|
721. Elküldve:
2008-01-09 21:17:34 |
[431.] |
Nincs jogosultsága a hozzászólás megtekintésére! |
|
[válaszok erre: #724]
|
[előzmény: (714) médmfsz, 2008-01-09 11:03:55]
|
|
Törzstag |
|
ojozso
Tagság: 2007-05-17 10:14:26 Tagszám: #45074 Hozzászólások: 470
|
708. Elküldve:
2008-01-09 09:43:25 |
[432.] |
Nincs jogosultsága a hozzászólás megtekintésére! |
|
[válaszok erre: #709 #711 #714]
|
|
|
Törzstag |
|
ojozso
Tagság: 2007-05-17 10:14:26 Tagszám: #45074 Hozzászólások: 470
|
700. Elküldve:
2008-01-08 08:32:33 |
[433.] |
Nincs jogosultsága a hozzászólás megtekintésére! |
|
[válaszok erre: #701 #702]
|
[előzmény: (699) médmfsz, 2008-01-08 06:28:14]
|
|
Törzstag |
|
ojozso
Tagság: 2007-05-17 10:14:26 Tagszám: #45074 Hozzászólások: 470
|
610. Elküldve:
2008-01-06 11:41:54 |
[434.] |
Vagy ha a zörgő 266-ot mindenki lecseréltetné
Meg ha domború tükörrrel (kicsinyítős) felszerelt vonatot balestveszélyes munkaeszköz miatt nem hozna ki senki a KSZ-ből!
Meg az olyan tükörrel ellátott vonatot, melyen maga a vonat takarja a tükörfelület 2/3-át és állítani nem lehet rajta.
|
|
[válaszok erre: #611]
|
[előzmény: (609) KIPKOP, 2008-01-06 11:18:00]
|
|
Törzstag |
|
ojozso
Tagság: 2007-05-17 10:14:26 Tagszám: #45074 Hozzászólások: 470
|
695. Elküldve:
2008-01-06 11:13:42 |
[435.] |
Nincs jogosultsága a hozzászólás megtekintésére! |
|
[válaszok erre: #696 #697 #699]
|
[előzmény: (693) Kingweb, 2008-01-06 00:15:33]
|
|
Törzstag |
|
ojozso
Tagság: 2007-05-17 10:14:26 Tagszám: #45074 Hozzászólások: 470
|
607. Elküldve:
2008-01-06 10:22:22 |
[436.] |
Nekem is nagyon macerás volt a szakadó hóesésben a "háromkezes" kontrollerrel CMC-ben léptetgetve indítani, fékezni.
Mégis sikerült, nem volt kerékfelpörgés, sem megcsúszás.
Nem akarásnak nyögés a vége.
|
|
[válaszok erre: #608]
|
[előzmény: (606) KIPKOP, 2008-01-06 08:49:31]
|
|
Törzstag |
|
ojozso
Tagság: 2007-05-17 10:14:26 Tagszám: #45074 Hozzászólások: 470
|
602. Elküldve:
2008-01-05 20:05:58 |
[437.] |
Az egész leállás kb. fél óra alatt lezajlik. Ennyit talán mostoha körülmények között is végig lehetne koncentrálni... (4körös szám 1/8-ad része; nálunk).
|
|
[válaszok erre: #605]
|
[előzmény: (600) KIPKOP, 2008-01-05 14:45:39]
|
|
Törzstag |
|
ojozso
Tagság: 2007-05-17 10:14:26 Tagszám: #45074 Hozzászólások: 470
|
539. Elküldve:
2007-12-28 10:22:26 |
[438.] |
Ebben a keretben 11.23-kor van jobbon egy vonat. Azzal volt a bemenet. Ember 11.24-kor rádiózott. 1-2 percen belül jött is vonat a balon. Maximum 11.28-kor elment a vonatról.
Ez esetben természetesen nem beszélhetünk késői leváltásról, morgásnak helye nincs.
|
|
[válaszok erre: #540]
|
[előzmény: (538) ojozso, 2007-12-28 10:17:43]
|
|
Törzstag |
|
ojozso
Tagság: 2007-05-17 10:14:26 Tagszám: #45074 Hozzászólások: 470
|
538. Elküldve:
2007-12-28 10:17:43 |
[439.] |
Ez esetben a 11:29-kor Forgách balról induló vonatot nem valószínű, hogy le tudja stoppoltatni; a következővel meg csak 11:39-re ér ki Árpád balra.
Minden időben történt, valami mégsem stimmel!
Ha 11:15-re előrehoznák a N06 kezdését (vagy 11:35-re tenni a R06 végzését), megoldódna a probléma.
|
|
[válaszok erre: #539]
|
[előzmény: (536) itamas80, 2007-12-27 21:00:05]
|
|
Törzstag |
|
ojozso
Tagság: 2007-05-17 10:14:26 Tagszám: #45074 Hozzászólások: 470
|
535. Elküldve:
2007-12-27 20:40:56 |
[440.] |
Időben van a váltás, de a 10 perc ÁTFEDÉS a 6-os váltásánál elég kevés: be kell érnie a leváltónak Á-híd balról (forg. ügy.) a tartalékvonatra (átgyalogolva a jobb peron elejéhez, várni egy vonatot); a leváltottnak pedig ki kell érnie a bal peronra (ha a jelentkezés HELYE a forg. ügy., akkor a végzésé is).
Ha 11:23-kor tud rádiózni (vagy esetleg csak 11:25-kor), hogy hazamenne, és a következő balos vonat bármi ok miatt nem veszi fel, kész a túlmunka.
(4 perc ilyenkor a balon a követési idő; szombaton-vasárnap ugye ennél is több. Téli vasárnap, ha jól emlékszem 11:16-kor és 11:24-kor indul Bajcsy balról vonat, 11:23 és 11:31 az Árpád bal, ha csak ez utóbbit csípi meg, időn túl ér ki.)
Lehet, így gondolkodnak, akik az elkésésre szavaztak, és van benne valami. Bár a kérdés nem vasárnapra vonatkozott, ha jól tudom ugyanekkor van a váltás.
|
|
[válaszok erre: #536 #537 #544]
|
[előzmény: (506) Kingweb, 2007-12-13 20:27:17]
|
|
Törzstag |
|
ojozso
Tagság: 2007-05-17 10:14:26 Tagszám: #45074 Hozzászólások: 470
|
588. Elküldve:
2007-12-18 19:31:49 |
[441.] |
A korláton seggelő faszi...
Ma ennek a minősített esetével találkoztam, ráadásul rögtön duplán:
bizony, bizony, a Metró Biztonsági Szolgálat két életerős embere támasztotta a Lehel téri korlátot, nehogy kidőljön! (Sajnos, képpel nem tudok szolgálni.)
Ezek után nem csodálkozom, hogy a mezei utas is ezt teszi.
|
|
[válaszok erre: #589 #590]
|
[előzmény: (587) dulifuli, 2007-12-17 23:48:28]
|
|
Törzstag |
|
ojozso
Tagság: 2007-05-17 10:14:26 Tagszám: #45074 Hozzászólások: 470
|
538. Elküldve:
2007-12-18 19:21:11 |
[442.] |
valami tartósínt vagy mi a nyavalyát megrendeltek hozzá.
Akár kettőt is rendelhetnének belőle, mert a 249 is szépen kolompol. Talán nem annyira, mint a 266, de azért eléggé! Hátha ugyanaz a baja...
|
|
|
[előzmény: (530) Kingweb, 2007-12-03 21:10:53]
|
|
Törzstag |
|
ojozso
Tagság: 2007-05-17 10:14:26 Tagszám: #45074 Hozzászólások: 470
|
655. Elküldve:
2007-10-12 00:24:38 |
[443.] |
A lényeges tényező a ténylegesen elvégzett munka.
|
|
[válaszok erre: #656 #657]
|
[előzmény: (654) ojozso, 2007-10-12 00:00:35]
|
|
Törzstag |
|
ojozso
Tagság: 2007-05-17 10:14:26 Tagszám: #45074 Hozzászólások: 470
|
654. Elküldve:
2007-10-12 00:00:35 |
[444.] |
nehéz fizikai betanított munkát végző hölgy ugyanabban a munkakörben, azonos tapasztalattal és tudással, óránként átlagosan 150 forinttal kevesebbért dolgozott, mint férfi kollégái
Mi itt a gond? Valószínűleg fizikailag kisebb teljesítményre volt képes, mint férfi kollégái.
|
|
[válaszok erre: #655]
|
[előzmény: (624) retrometro, 2007-10-05 21:24:25]
|
|
Törzstag |
|
ojozso
Tagság: 2007-05-17 10:14:26 Tagszám: #45074 Hozzászólások: 470
|
491. Elküldve:
2007-09-06 14:44:24 |
[445.] |
Passz, nekem se megy.
A ; nem kéne bele, enélkül egybeírva bejön az oldal.
(Valami nem stimmel a fórummal, hibásan teszi be a hivatkozást.)
|
|
[válaszok erre: #492 #495]
|
[előzmény: (490) ojozso, 2007-09-06 14:39:16]
|
|
Törzstag |
|
ojozso
Tagság: 2007-05-17 10:14:26 Tagszám: #45074 Hozzászólások: 470
|
|
Törzstag |
|
ojozso
Tagság: 2007-05-17 10:14:26 Tagszám: #45074 Hozzászólások: 470
|
457. Elküldve:
2007-09-05 11:41:15 |
[447.] |
Utána pedig odaállni és tartani a markunkat nekünk is a kiharcolt béremelésért.?
Természetesen nem.
Keserűen tudomásul venni, hogy egy körből kimaradtunk!
|
|
[válaszok erre: #458 #473]
|
[előzmény: (454) szneti, 2007-09-05 11:33:12]
|
|
Törzstag |
|
ojozso
Tagság: 2007-05-17 10:14:26 Tagszám: #45074 Hozzászólások: 470
|
451. Elküldve:
2007-09-05 11:17:08 |
[448.] |
Újabb információk birtokában (hála KIPKOP kollégának érte, remélem igazak) úgy vélem, a METRÓ táborában jóval 90% alatti volt a sztrájk támogatottsága, így pedig eleve bukásra van ítélve egy sztrájk. Nem tudom, a szakszervezeti vezetők milyen mértékű pártolást állapítottak meg (és mekkora "mintán").
1. ha ők is alacsonyabb támogatottságot mértek, hiba volt csatlakozni a többi szakszervezet (busz, villamos) sztájkfelhívásásához (sok sikert kellett volna kívánni és távol maradni).
2. ha magas támogatottságot érzékeltek, ami "menet közben", ahogy élesedett a helyzet, fogyott el, az viszont a tagságot, a dolgozókat minősíti... Ez esetben valóban nem volt más lehetőségük, mint amit tettek!
|
|
[válaszok erre: #454 #460 #472]
|
[előzmény: (450) szneti, 2007-09-05 11:05:40]
|
|
Törzstag |
|
ojozso
Tagság: 2007-05-17 10:14:26 Tagszám: #45074 Hozzászólások: 470
|
423. Elküldve:
2007-09-03 21:50:17 |
[449.] |
A tulajdonost magát kellene eltalálni, nemtom hogy hogyan, csak a számat jártatom, de ha hülyeség amit itt írtam, akkor tessék megmondani, hogy miért az.
Önkormányzati választások.
Tavaly volt esedékes.
Van 3 év elgondolkodni a köv. választásig.
Vagy pl. sztrájkokkal (nem csak BKV-ra gondolok). Az előbb-utóbb csak felcsap a városháza tornyáig.
|
|
[válaszok erre: #426 #427]
|
[előzmény: (420) dulifuli, 2007-09-03 21:42:33]
|
|
Törzstag |
|
ojozso
Tagság: 2007-05-17 10:14:26 Tagszám: #45074 Hozzászólások: 470
|
422. Elküldve:
2007-09-03 21:46:17 |
[450.] |
Rendben, értem.
Akkor viszont januárban ki kellett számolni személyre szaboottan mindenki részére, hogy ha az addigi munkabeosztásban dolgozik továbbra is, mennyi órabér-emelés illeti meg, hogy nagyjából kijöjjön a 15 E/hó.
Biztos így történt, géppel valószínüleg hamar meg lehetett csinálni.
|
|
|
[előzmény: (417) médmfsz, 2007-09-03 21:33:47]
|
|
Törzstag |
|
|