Találatok száma: 4 üzenet |
|
|
Elrond
Tagság: 2003-05-16 20:55:20 Tagszám: #4214 Hozzászólások: 4
|
16621. Elküldve:
2004-12-02 17:02:53 |
[1.] |
Hát ez van!
Én sem akkarok már tovább lovagolni ezen a témán csak kicsit igazságtalannak éreztem a dolgot.
Látod Te erőszakosabb voltál mint én és két hónapot kínáltak ... stb
Azt azért nem hiszem, hogy ne tudták volna, hogy vannak ilyen problémák a beltérivel csak aki nem reklamál nem kap semmit .
Valamint lehetnek különböző "jóváírási időhatárok", amit a reklamáció komolysága határoz meg.
(mert nem hiszem, hogy nálam vagy nálad használhatóbb lett volna a szolgáltatás az adott időszakban)
Sajna IJ!
|
|
[válaszok erre: #16622]
|
[előzmény: (16617) petne, 2004-12-02 16:51:12]
|
|
Zöldfülű |
|
Elrond
Tagság: 2003-05-16 20:55:20 Tagszám: #4214 Hozzászólások: 4
|
16614. Elküldve:
2004-12-02 15:51:36 |
[2.] |
aham .. hát ezzel sem megyek sokra de azért köszi!
Mi lett volna akkor ha nem fogadom el a fél hónapot?
Lett volna más választásom?
Mikor válaszoltak volna és mit, ha "nem áll az alku"?
Kész tények elé lettem állítva és más alternativa nem nagyon volt.
Kell vagy sem?
|
|
[válaszok erre: #16617 #16624]
|
|
|
Zöldfülű |
|
Elrond
Tagság: 2003-05-16 20:55:20 Tagszám: #4214 Hozzászólások: 4
|
16609. Elküldve:
2004-12-02 15:31:20 |
[3.] |
Tisztelt János!
Hm érdekes dolog történ pár perce...
Előzmények:
4 hónapja számomra (szüleim) használhatatlan szolgáltatás. Hiszen nem várható el szerintem egy idősebb embertől, hogy naponta kétszer áramtalanítsa a beltéri egységet, ha nézni szeretné a tv-t! (amit persze csak akkor vesz észre, ha már lefeküdt az ágyra)
Nem reklamáltunk csak szépen csendben fizettünk rendesen havonta, úgy ahogy már több mint 4 éve ... és vártuk hogy "megjavuljon"!!!
2004.11.23. :
Megelégelve az az állandó problémát levelet (e-mailt) írtam az ügyfélszolgálatnak. Felháborodás, kártérítés stb…de úgy látom nem voltam elég hivatalos vagy csak nem fenyegetőztem csak szépen kértem, hogy valahogy "csinálják már meg", hogy tudják már használni és kértem valami jóváírást is kártérítés címszóval de ezt sem tehettem valami nyomatékosan.
2004.12.02. :
1221 felhívása után 26 perc zenehallgatás, megfűszerezve egy kis gombnyomogatással stb! "az előrelátható várakozási idő…."
Kitartásom siker koronázta: beszélni tudtam 1 hölggyel, aki miután meghallgatott tájékoztatott, hogy minden problémám megoldódott, hiszen szoftvercsere ... blabal.
Mondom, hogy nem érdekel igazán, de arra lennék kíváncsi, hogy mi van a levelemmel.
"még nem dolgozták fel" hangzik a válasz "de fél hónap jóváírást tudok önnek azonnal ajánlani" és ha kérem, akkor azonnal továbbítja a reklamáció osztály felé ....
Van más választásom??? Kicsit olyan volt: kell fél honap vagy nem!?
Többet azért nem mert amint látja korábban nem reklamáltunk!!!
Bocsánat, utólag is elnézést szeretnék kérni, hogy nem tettük, hanem csak fizettük az előfizetési díjat egy olyan szolgáltatásért, ami más nem volt olyan mint korábban, illetve amilyen elvárható lenne ennyi pénzért.
Utólag nagyon sajnálom!
Kaptam viszont fél hónap jóváírást azonnal!
A telefonos ügyfélszolgálatnak talán ilyen "alkukat" kell kötniük a tisztelt előfizetőkkel?
Nem ezt vártam!
(elnézést ha hosszú és zavaros voltam)
Üdv
|
|
[válaszok erre: #16612]
|
|
|
Zöldfülű |
|
Elrond
Tagság: 2003-05-16 20:55:20 Tagszám: #4214 Hozzászólások: 4
|
3610. Elküldve:
2003-10-29 20:51:58 |
[4.] |
Sziasztok!
Eladnám Sky 1-es kártyám!
Ár megbeszélés szerint!
Komoly szándékú jelentkezőket várok!
Csak e-mail : [email protected]
|
|
|
Zöldfülű |
|
|