Találatok száma: 6 üzenet |
|
|
BundasTm
Tagság: 2006-05-11 12:27:38 Tagszám: #30463 Hozzászólások: 6
|
29717. Elküldve:
2006-12-30 14:10:36 |
[1.] |
Mindent szoftverfrissítésre vágyónak figyelmébe: http://digitv.ibsoft.hu/
Itt a híreknél megtaláltok mindnet, ami a szoftverfrissítéssel kapcsolatos. Csak értelemszerűen végig kell csinálni, amit ír.
Ja és a Hyundai-ra újra fent van az 1.03 sw, én tegnapelőtt frissítettem...
|
|
|
Zöldfülű |
|
BundasTm
Tagság: 2006-05-11 12:27:38 Tagszám: #30463 Hozzászólások: 6
|
29654. Elküldve:
2006-12-28 20:07:39 |
[2.] |
A tesco-t csak úgy kiragadtam a sok közül, de szinte mindegyik így csinálja... :D
Olcsó húsnak meg híg a leve...
És jános bácsinak meg annyit, hogy én csak azt akartam mondani, hogy szerintem nagyrészt élvezhető a minőség (és nem vagyok olyan, aki a sz*rral is megelégszik), kivéve amikor persze "techikai malőrök" lépnek fel a diginél, de aki járt már ilyen helyen, az tudja, hogy egy induló szolgáltatásnál az ilyesmi nem meglepő... Az lenne furcsa ha nem lenne. Aki meg jobbat, szebbet akar látni és hallani, az menjen moziba, vagy vagy vegyen dvd-t. Egy olcsó digitális tv szolgáltatáshoz mérten ez még az elmegy kategória... A "vacak mono tv"-vel meg nem akartam senkit megbántani, de mivel némileg értek az elektronikához, és elég sokat "csinálom" is, megfordultam már egypár helyen, ahol bizony a sztereo tv-t még csak hírből hallották (és nem azért mert maradiak, vagy mert csórók, csak nem érdekelte őket), de ahol már az volt, ott se azt fülelték, hogy milyen minőségben jön az egyik-másik csatorna hangja, csak "szójjon", és ne doboz hangon....
|
|
[válaszok erre: #29655]
|
[előzmény: (29652) rakal, 2006-12-28 19:43:31]
|
|
Zöldfülű |
|
BundasTm
Tagság: 2006-05-11 12:27:38 Tagszám: #30463 Hozzászólások: 6
|
29647. Elküldve:
2006-12-28 17:59:52 |
[3.] |
Gyerekek-gyerekek!
Azthiszem, kicsit elkanyarodtatok a témától (és a valóságtól), és átment off-ba a topic...
UPC-t személy szerint nem sokat láttam még, így arról nyilatkozni nem tudok, de a digi-vel kapcsolatban azért nem látom ilyen sötéten a dolgot. Szerintem (bár igaz hogy minőségink nem nevezhető) ezért a pénzért igenis elfogadható a szolgáltatás amit nyújt. Én nem hiszem, hogy annyira fontos lenne a "stúdió" minőségü tévézés, hiszen a legtöbb ember ki sem tudná használni, mert úgyis csak egy kis vacak mono készülékre van rákötve a beltéri. A kép minőségére pedig azt tudom mondani, hogy azért a hangyás szellemképes füldi műsornál azért néhány fokkal jobb. Mert van ahol hiába raksz te fel akármilyen hiper-szuper antennát, a hangyák akkor is maradnak... Na meg hogy a jó esetben 3 csatornás szociásis csomag helyett van kb 20 néázhatő csatorna, azért az is hatalmas előrelépés lehet egy családnak. És mindez 2700 fortintért!!! Ennyér egy DVD filmet se biztos, hogy kapsz, igaz nem is az a minőség, de sokaknak ez már maga a kánanán...
A készülék meg, szerintem csak ki kell fogni. Az én első Hyundai-ommal nem volt semmi gigszer, elsőre hozta a Thor adásait is, nem keverte csatornát, szóval használható volt, azztán jött egy villám, és kaptam helyette egy régebbi szoftost, ami már nem volt olyan jó, de ha nem csináltam vele hetente csatorna keresést, ekkor bizony használható volt, illetve az is!
Erről jut eszembe, mint ahogy a http://digitv.ibsoft.hu/ -on írják, újra fent van a hyundai 1.03-as szoft, épp az előbb frissítettem....
Szóval a készülékek minőségére, és a szolgáltatásra csak annyit, hogy a tesco-ban is ki lehet fogni nagyon szar és nagyon jó cuccokat olcsón (pl dvd-t), és az internet és telefon és akármilyen egyébb szolgáltatók is hazudoznak bőven a reklámjaikban, és a tesco-s akciós TV-ből is csak két darab van, de ha már ott van a paraszt és TV-t akar venni, akkor megveszi a drágábbat.
Aki érti hogy mit is akartam ezzel mondani, ahoz nincs mit hozzáfűzni, aki meg nem annak úgyis hiába magyaráznám.
Uff, szóltam!
Szép napot mindenkinek, és további jó "ünnep-kipihenést"!!!
|
|
[válaszok erre: #29648 #29652]
|
|
|
Zöldfülű |
|
BundasTm
Tagság: 2006-05-11 12:27:38 Tagszám: #30463 Hozzászólások: 6
|
17401. Elküldve:
2006-05-11 15:07:57 |
[4.] |
Na erről van szó Yaksi! Így helyes!
|
|
|
Zöldfülű |
|
BundasTm
Tagság: 2006-05-11 12:27:38 Tagszám: #30463 Hozzászólások: 6
|
17400. Elküldve:
2006-05-11 15:05:23 |
[5.] |
Skybi: De miért kötnének új szerződést garanciális cserére? Max a szerződésbe cserélik a szerződés tárgyát képező készülék gyári számát, bár az sem indokolt. És ha jól értettem, Altigo már a 3. készülék szerinti szerződésre kapta a 3. számlát, csak kérik még az első kettőt is mert a szerződés (és a hűségnyilatkozat) aláírása már az első készülék átvételekor megtörtént, és a részlet mindenképpen onnan ketyeg. Meg kéne nézni a csekkeken nem csak a szerződésszámot, hanem hogy melyik hónapra vonatkozik, és akkor biztos lenne a dolog.
yaksi és matthews: igen, ha a régi szerződést és a csekkeit stornózzák, és visszafizetik az addig befizetetteket, akkor újraindulhat, de szerintem ez nem járatos, hanem stornózzák a régit, és (ha a "polgár" már befizette!!), beleszámítják az eddigi részleteket az újba.
De azt továbbra sem értem, hogy jön a GARANCIÁLIS KÉSZÜLÉK CSERÉHEZ az új szerződés...!?!?! Ha veszel áruhitelre mondjuk TV-t 1 évre, és 2 hónap múlva bedöglik és kicserélik, akkor új áruhitel szerződést iratnak veled? Nem hiszem! Viszont a szervizes emberkéről el tudom képzelni hogy aláiratta az új papírt, mert az a készülék neki nem a garanciába cserélendők között szerepelt, hanem mint új telepítés, és így számolta el papíron. Csak ezzel jól megszivatta Altigot...
Szerintem...
De ha tévedek, akkor bocs...
Az az igazság, jó lenne látni, mi van a csekken, meg a többi pappppiron... Sűrün előfordul, hogy az ügyfél elsiklik valami fontos infó felett és szidja a telefon, villany, víz stb. szolgáltatót. Pedig csak jobban meg kell nézni, miért is akarnak pénzt. Sok ismerős volt már úgy, hogy elkezdte, hogy ilyen szemétládák, meg olyan szemétládák, csak épp a számlát és a feltételeket nem nézte meg rendesen. Nem mondom, hogy nem volt olyan, hogy a szolgáltató hibázott (amúgy mindegyik szemét módon csinálja, de jogilag levédik magukat a szerződésekben), de nem az a jellemző...
Na mielőtt meguntok abbahagyom...
|
|
|
Zöldfülű |
|
BundasTm
Tagság: 2006-05-11 12:27:38 Tagszám: #30463 Hozzászólások: 6
|
17394. Elküldve:
2006-05-11 13:21:05 |
[6.] |
Kedves altigo!
Először is nem értem, miért kaptál minden készüléknél új szerződésszámot? Nem a készülék garanciális cseréjéről volt csak szó? Mert ha új szerződésszámot kaptál, akkor új szerződést is kötöttél, nemde? Ha meg nem kaptál minden esetben új szerződésszámot, akkor meg feltételezésem szerint az első szerződés megkötésekor vásároltál egy készüléket, amiért részletben fizetsz, és a szerződéskötés időpontjától esedékes a részlet, és nem az harmadik készülék átvételétől, magyarul a két "elmaradt" részletet befizetve már csak tíz részletet kell fizetni a harmadik beltérire. Ha meg a garanciális cserére veled új szerződést iratott alá a szervizes emberke, akkor nem a DigiTv szivatott meg, hanem aki kivitte neked az új beltérit. Az nem derült ki számomra világosan, hogy megírtad-e nekik rendesen a problémádat, és tényleg visszakülted-e nekik a két, általad hibásnak vélt csekket, megfelelő indoklással. Mert ha ez így megtörtént volna, akkor vagy eltörölték volna a két részletet, vagy megindokolták volna, miért is fizesd be azt a két részletet is.
Üdv: Bundastm
|
|
[válaszok erre: #17395 #17396]
|
|
|
Zöldfülű |
|
|