Hidegben inkább az erősítök szoktak elszinteződni és amiatt változhatnak a jelszintek. De meglepő, hogy emiatt berakott egy olyan splittert ami csökkenti nálad a jelszintet. Inkább az erősítőt kellett volna szinteznie a normális értékre. Mert így ha valaki más szintezi majd az erősítőt, vagy jön a tavasz, akkor majd kevés lesz a bejövő jelszinted és az fog problémát okozni.
A tabletjén a modem által nyújtott értékeket nézte a távfelügyeleti rendszeren. Ami azért koránt sem olyan pontos, mint egy kézi műszerrel való mérés a helyszínen.
Érdemes lenne figyelgetned a jelszinteket. Amikor lassabb és amikor megfelelő a sávszél. Ha a jelszintek, értékek nem változnak, csak a sávszélesség csökken akkor sajnos a körzetben lévő DS-ek leterheltek és így oszlik meg a sebesség a felhasználók között.
Ha a garantált sebességet hozza akkor is, akkor sajnos nem tudsz mit tenni, mert pont ezért van a garantált, ha esetleg leterhelt a hálózat akkor is vállalják a szerződésben leírtakat. Attól, hogy leváltasz 240-re, ott is ugyanúgy osztozni kell majd, ha leterheltség van. A DOCSIS hálózat egyik nagy hátránya, hogy korlátozott számú DS-eken, US-eken osztoznak egy adott körzet felhasználói.
Pontosan így van.
És azt ugye ne felejtsük, hogy ELŐfizetésről van szó. Tehát miért várjuk el, hogy egy 2018. január 1-től igénybe vett szolgáltatást majd valamikor január hónapban számlázzon ki a szolgáltató.
A jogszabály változás senkit nem köteleztet arra, hogy változtasson a számlázási ciklusán/számlázási rendszerén.
Ergo senki sem köteles a jogszabály változás miatt új számlát kiállítani és sztornó számlát küldeni. Ezt ugye Te sem gondoltad komolyan?
Megy itt a fröcskölődés, de ha mondjuk gondolnak egyet és 2019. január 1-től, ismét 27%-os lesz az ÁFA kulcs az internetnél, akkor gondolom senki nem fog itt azért panaszkodni, hogy a 2019. januári internet előfizetését a szolgáltató 5% ÁFA kulccsal számlázta ki, mert 2018. december 30-án állította ki a számlát...
OFF
25-én van a számlazárásom. Így a mostani számlán, ami dec. 31-én kelt a 2018. január 26. - 2018. február 25. közötti előfizetési havdíj került számlázásra-
Tévedés, ugyanis a jogszabályok szerint a számla kelte is számít, nem csak a számlázott időszak! 2017. december 30-án még nem számlázhat 5% ÁFÁ-val, semmit sem. Nekem pl. a Vodafone 2017. december 31-én számlázott, csak január és február hónapra hatályos mobilinternetet és természetesen 18%-al.
Nekem van a DIGI-nél is előfizetésem, de nem örülök neki. Még nem kaptam meg a januári csekket, úgyhogy kb. a februárival egy időben fog megjönni a 2... Ennyit nem ért az a 2-300 Ft.
Mindig 9-10-e körül szoktam fizetni. Most ez csúszik, mert felborították a számlázási ciklust.
Mivel a számla kiállításának dátuma 2017. december 30. volt, így akkor a 2017-es ÁFA törvény volt még hatályban, tehát a számlát kiállító a 2017-es ÁFA tv. szerint számlázhatott csak (18% internet ÁFÁ-val), függetlenül attól, hogy a kiszámlázott szolgáltatás 2017-es, vagy 2018-as. Számla kiállításkor mindig a hatályos törvény a mérvadó adókulcs tekintetében és nem a hatályba lépő törvény! Túlszámlázás pedig nem történt, mivel az ÁFÁ-t az állam kapja, nem a szolgáltató, így max. az állambácsitól kérhetnél jóváírást, de nem fogsz kapni, mivel amikor a számlát kiállították még 18% volt az ÁFA kulcs.
Nálam soha nem szokott gond lenni, meg rokonoknál sem, kiváló a minőség. Ha szar valahol a csatlakozásod vagy kábeled és nem jelzed feléjük, aztán rángatja a szél, ne lepődj meg... Kábel nem air...
</off>
Végülis lehet realitása is akár...
Discovery Channel helyére DoQ
TLC helyére EPIC Drama
Animal Planet helyére Viasat Nature
Discovery Science helyére Viasat Explore
A PowerVU-t már a szolgáltatód feloldja, ott ahol átveszi a műsort, a boxodnak már nem kell, csak a box érzékeli, hogy van rajta PowerVU kulcs is, ezért kiírja.
1221? Igen, még mindig kékszámként, ami pl. a Vodafone hálózatából 49 Ft/perc.
Sok szolgáltató ügyfélszolgálata már zöldszám (minden mobil és vezetékes hálózatból díjmentesen hívható), pl. Invitel, PR-TELECOM, Vidanet stb. Itt az ügyfélnek nem kerül pénzébe az ügyintézés, hibabejelentés, ellentétben a 1221 hívásával (ha hiba van akkor a UPC vezetékes telefon se megy, így fizetős lesz a hibabejelentés).
Házirendjük szerint a Facebookjukat szombat 17:00 és hétfő 8:00 között nem kezeli senki.
Egyrészt ez kicsit ciki, mert elég nagy cégről van szó. Másrészt nincs benne semmi, mivel a Facebook még mindig nem ügyfélszolgálat, ügyfélkapu hanem ún. közösségi oldal.
Tegnap hívtak telefonon és a Mindigo-s szolgáltatással kapcsolatban és készítettek velem egy kérdőívet.
A csatornakínálatról nem volt kérdés, viszont a működésről, felépítésről, minőségről igen.
Kifogásoltam, hogy nincs mobiltelefonos applikáció, azt mondta a nő a telefonban, hogy ezt már nagyon sokan jelezték a kérdőívezés során.