Szia!
Nekem nem jött össze a probléma mentes használat! Bekapcsolás után beüzemelési képernyő fogadott és hibakód, mondván, nem lehet a beüzemelést befejezni, vegyem fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal! Csakhogy, hiába a "távoli gyógyítás" frissítés, akkor sem változott! Technikus ki, box el, másik beüzemel! 2 hónap múlva újabb probléma... szerverrel való kapcsolat vesztés, akadozás.... ááá volt itt minden. A Horizon meg lassú mint állat, szóval, megszívtam ezt az eszköz cserét rendesen... 😔
Sziasztok!
Lassan 3 hete, hogy azonnali hatállyal kiraktam a Voda TV-s boxot, betelt a pohár! Igaz, cserébe kaptam Horizon boxot, mert az ügyfélszolgálat szerint nem tudnak régebbi boxot adni! Én pedig elmagyaráztam az üszis csajnak, hogy nem vagyok teszt előfizető, ne adjon 3. Voda boxot, - mivel az előző kettő sem vált be - nincs tovább türelmem evvel szórakozni! Csalódtam a szolgáltatói magatartásában ezért, mihelyt lejár a hűség, szolgáltató váltás lesz! Megkérdezte miért gondolom így? Mondom azért, mert félre lettem vezetve a boxok cseréjével a szerződés meghosszabbításnál, mondván, a régi boxok nem fognak működni... ugye. Ide adnak egy bugokkal teli eszközt szinte teszteletlenül, s vele együtt egy problémás szolgáltatást. Annyit mondtam zárszóként, hogy bajos lesz ilyen magatartással és minőségű szolgáltatással az előfizetőket megtartani a UPC után! Válasz: nagyon sajnálják, hogy így gondolom, mondom én még inkább sajnálom!
Maximálisan egyetértek az általad leírtakkal! Dettó, ugyan ezt mondták nekem is telefonon. Áprilistól nem lesz használható a régi box, ezért szükséges a box csere! Most meg, nesze neked....
És gduck-ot idézeve (15638 hsz.) " Ha viszont számít a felvétel, akkor egyértelműen rosszabb" igen, számít a felvételi opció, ezért is vagyok csalódott a VTV megoldással. Tökre rendben voltak a Cisco meg a Peace boxok, erre lecsértetik velem erre a... nem minősítek inkább! 😡 Ma egyébként a Vodás kábel modem modem is összeomlott szép csendben. Először a wifi tünt el, aztán, totál beállt kábelesen is és csak a power led világított rajta. Mondom király, off, majd újra on, és minden működött. Mondom csodás! Utálom a pesszimista állapotot, s az álláspontot is, de nehéz pozitívumot elmondanom erről szerződés hosszabbításról és az eszközök cseréjéről. A hűség lejártával sajna a szolga váltás is megfogalmazódott már bennem... de a korábban használt DVR lehetőséget az sem fogja sajnos visszahozni... ☹️
Ha, nem korlátoznák a visszanézést, felvételt, felvett anyagban a tekerést"
Hát pontosan ez az! 😉 Én a magam részéről, - tartson bárki konzervatívnak - egyáltalán nem lelkendezem a szerverről való műsor visszanézéstől és a Vodafone boxtól. Ez az érv és tény, no és a magam megtapasztalása, lásd: "még lesz vele gond, nem fog mindig 24/24-ben hibátlanul működni"... attól a pillanattól kezdve kétséget ébresztett bennem, amikor kiderült, lecserélik az összes rögzítős eszközt és mi lesz utód lehetőség. Én szerettem a szolgáltatói rögzítős boxokat a maguk bug-jaival együtt is! Hogy bármilyen tv adást visszatekerhettem, rögzíthettem, s nem kellett hozzá szerver.
Még egy gondolat a lentiekhez! Miért érzem úgy, hogy a mostani Vodafone box, s az előd Kaon - Horizon box is egy ordas szemfényvesztés, marketing és szolgáltatási szempontból is lefelé fejlesztés?? Pedig a korábbi Thomsonok, Philipsek, Ciscok sem voltak hibátlanok, de ezerszer vissza sírom őket... 🤨
Urak, tudja valaki, hogy hogyan tudok képarányt állítani voda tévés boxon? Nem a képernyőfelbontásra gondolok, mert azt megtaláltam a hang és képarány beállításnál. Az a gondom, hogy van tv adás, - mint pl; helyi tv adó - ami 4:3 -ban jelenik meg! De csak a boxon keresztül, médiakártyával 16:9. Ilyenkor mi a megoldás
" Szívesen váltanék én is szolgáltatót épp emiatt "
Én is sokat gondolkodtam az elmúlt 2 hónapban, hogy ha, nem Vodafone, akkor melyik szolgáltató? Nálam ugyan nem váltási szempont a reklám, de az igaz, hogy engem is borzasztóan tud idegesíteni a hüvely gyógyítósVagisan meg társai reklám... ;) A gond a váltással nálam ott van, hogy semmi kedvem az optikához és az avval való "szórakozáshoz". Vigyázz az optikára, mert nem lehet nagyon meghajlítani a fény miatt és könnyen törik! Továbbá kalkuláljam úgy a lákásban az osztásokat, ( tv, net) hogy az ONT-ből osztok mindent! Ez ugye a Digi. A Telekom szintén zenész, csak ott meg pluszban utp-n megy a tévé is... No, thank's! Lehet kongatni a HFC fölött a vészharangot, de én még mindig jobban csipázom a koaxot, mint az FTTH-t.
Maximálisan egyetértek! Viszont nekem a nettel nem volt és jelenleg sincs gondom! (1000 net Miskolc) És addig, amíg nem lettek lecserélve a korábbi boxok a tévézéssel sem volt! Igaz most is "csak" a Vodafone boxal és azon keresztül igénybe vehető szolgáltatással van! A médiakártyás tévézés rendben. Szóval igen: " Nem jó, ha nem stabil a szolgáltatás "...
Az általad leírtakat részben, magam is tapasztalom! Olyannyira, hogy jelen pillanatban egyáltalán nem is működik a műsor visszanéző, vissza tekerési lehetőség. Mondjuk, ezt jelezte is a technikus a kiszállás során, hogy országos probléma! Ugyanakkor a műsor visszanézésnél az RTL Klub még a Ciscoval is próblémás volt már régóta, mert vissza tudtam tekerni, de előre? azt nem! No ez, megmaradt úgy látom a Vodás boxnál is. Nem sok jót ígért a technikus a jövőre nézve, sajnos. Box tekintetében azt mondta, ez van, jelen helyzetben más nincs! A régi boxokat meg vissza kérni hiábavaló, hiszen, folyamatosan vonják ki...
Üdv Mindenkinek!
Egy ideje már a csoport részese, csendes olvasója, tapasztalat gyüjtője volnék. És persze, jó régóta UPC, újabban pedig már Vodafone előfizető... Gondoltam, magam is megosztom a napokban szerzett (sajnos, nem túl pozitív) tapasztalatomat. Üzletkötői telefonos nyomás gyakorlásra és ajánlat tételre, (sajnos) cserére került a korábbi Cisco HD DVR és Peace boxunk! Megkaptuk a Vodafone tv-s "csoda" boxot, ami, egy múlva, egész pontosan két nappal ezelőtt, totál beállt! SA005 regisztrációs hibával, illetve a kiszállás során kiderült, hogy a tunerje is meghalt. Egy fia darab csatornát nem talált. Kiszállást igényelve csere lett a vége. Mondanom sem kell, hogy az ex- upc-s technikussal történt beszélgetés után bántam meg igazán, hogy belementem ebbe szerződés hosszabbítással egybekötött eszköz cserébe... :( Az eddigi tapasztalat és technikusi vélemény alapján, nem mondanám, hogy jó üzletet sikerült kötni! Lecseréltem a két régi, de működő boxot egy médiakártyára, egy voda tv-s boxra, amivel a műsor visszanéző, műsor tekerési funkció sem megy probléma mentesen, mert a szerverrel való kapcsolat akadozik... Szóval, nem egy biztató jövőkép.