Találatok száma: 7 üzenet |
|
|
idogu
Tagság: 2004-10-08 13:01:43 Tagszám: #13085 Hozzászólások: 7
|
15156. Elküldve:
2004-10-12 10:17:02 |
[1.] |
Mivel , nem tudsz köszönni én sem teszem többé!
Szóval: nem vagyok új , mivel amióta van sat.hu azóta rendszeres látogatója vagyok az oldalnak. csak most jutottam el odáig...hogy írjak.
Én azt gondolom: ha nem hivatalos a jelenléted akkor nem is kell magyarázkodnod. Bár már tegnap is sikerült ismét kiakasztani (Duna Tv) 21:00 -tól nézhetetlen volt a lefagyásoktól , át is kellett mennem a Hotbirdre FTA.
Ez a szolgáltatás , hol Duna , hol HBO és mi meg fizetünk és nézünk mint a moziban ...
Ennyit errQl és csak annyi , hogy alig várom a kábelt , hogy végre szabaduljak a UPCD-tQl.
Üdv:
Tibor
|
|
[válaszok erre: #15158]
|
[előzmény: (15145) János, 2004-10-11 14:45:44]
|
|
Zöldfülű |
|
idogu
Tagság: 2004-10-08 13:01:43 Tagszám: #13085 Hozzászólások: 7
|
15139. Elküldve:
2004-10-11 13:24:23 |
[2.] |
Bocs , még egy dolog : a remélem , és ehhez hasonló szavak a szolgáltató képviselQjétQl elég szomorúan hangoznak...
Mi lenne ha mi is csak remélnénk a díjfizetést és ha lehet megtennénk mindent a díj befizetése érdekében.
Azt gondolom kb. fél precig menne még a jel a vevQn....
|
|
[válaszok erre: #15145]
|
[előzmény: (15136) János, 2004-10-11 12:42:28]
|
|
Zöldfülű |
|
idogu
Tagság: 2004-10-08 13:01:43 Tagszám: #13085 Hozzászólások: 7
|
15137. Elküldve:
2004-10-11 13:17:16 |
[3.] |
Szia János!
Nos , az e-mailt már kitöröltem sajnos amit kaptam tQletek. Viszont ez tényleg elég felháborító amit a UPCD szolgáltatás címszó alatt ért.
Az , hogy dolgoznak a hiba kijavításán , szerintem így kb. évek távlatából nem túl megnyugató ... meddig tart a hiba kijavítása 10-20 év. És meddig tart a havi díj beszedése elQre egy ilyen szolgáltatásért ???
Én úgy gondolom a jogi lépések eléggé éretté válnak , fogyasztó védelem és magánjogi lehetQségek tárháza a ti esetetekben kimeríthetelennek tqnnek. Gondolj bele én az idulásotok óta elQfiteQje vagyok a "szolgáltaásotoknak". Velem együtt még kb. 10 000 ember morog , legyen egy ügyvéd aki felvállaja a pert . Hát nem lennék a káírtérítési díj fizetQje ....
Üdv:
Tibor
|
|
|
[előzmény: (15131) János, 2004-10-11 10:35:31]
|
|
Zöldfülű |
|
idogu
Tagság: 2004-10-08 13:01:43 Tagszám: #13085 Hozzászólások: 7
|
15113. Elküldve:
2004-10-08 15:34:06 |
[4.] |
Szia János!
Most elég hülyén hangzik , de már egy réggebi e-mailben kértem az ügyfélszolgálatotokon keresztül. Hivatkoztam az ügyfélszámomra is. Pk válaszoltak udvariasan , de nem látták be a hibákat.
Nem érdekes , csak az eljárást nehezményezem , meg azt , hogy az indulásotok óta elQfizetQ vagyok , mivel voltam más fizetQs csatornák elQfizetQje is , viszont a szolgáltatás (kép) más volt. Össze se lehet hasonlítani veletek.
Tibor
|
|
[válaszok erre: #15115]
|
[előzmény: (15111) János, 2004-10-08 14:57:46]
|
|
Zöldfülű |
|
idogu
Tagság: 2004-10-08 13:01:43 Tagszám: #13085 Hozzászólások: 7
|
15109. Elküldve:
2004-10-08 14:49:25 |
[5.] |
Szia János!
Sajnos , volt már nekem is elutasításom az ügyfélszolgálattól jóváírás kérése miatt. Nem volt akkor sem megalapozatlan a kérésem. Én 3 beltérivel próbáltam már ki a szolgáltatásotokat. Nokia 9902 s , Humax CRCI 5500 , és a Ti Philipsetek. Egyik sem lett jobb , ami azt jelentheti még ha nem is vagyok szakértQje a témának , hogy : Nem az Én készülékeimben van a gond.
Üdv:
Tibor
|
|
[válaszok erre: #15111]
|
[előzmény: (15100) János, 2004-10-08 13:52:46]
|
|
Zöldfülű |
|
idogu
Tagság: 2004-10-08 13:01:43 Tagszám: #13085 Hozzászólások: 7
|
15099. Elküldve:
2004-10-08 13:28:57 |
[6.] |
Kedves János!
Én a kezdetek kezdete óta UPCD elQfizetQ vagyok. Sajnos. Nagyon erQsen gondolkodom , hogy lemondjam az elQfizetésem. Hihetetlen képminQség és állandósult lefagyások miatt szinte élvezhetetlen a szolgáltatás. Azon szerencsések közé tartozom aki plazma tv-n 106 cm -es átmérQjq tv-n nézhetem az adásokat , hát ez nem semmi néha. Nagyon régóta olvasgatom a forumot és egyre nem jövök rá , miért nem vállaja be a UPCD a hibákat , miért nem azon dolgozik , hogy egy viszonylagosan drága szolgáltatást szolgáltatássá alakítson át.
Sajnos az elmúlt évek semmi pozitívumot nem hozott a szolgáltatás minQségében , hol az egyik mqsor lett jobb , hol a másik romlott le ... de az hogy hibátlanná nem vált az tuti.
Köszönettel:
Tibor
|
|
[válaszok erre: #15100]
|
|
|
Zöldfülű |
|
idogu
Tagság: 2004-10-08 13:01:43 Tagszám: #13085 Hozzászólások: 7
|
817. Elküldve:
2004-10-08 13:18:23 |
[7.] |
Szia!
Én 7 évig náluk dolgoztam , ez a projekt is kb. annyi ideje érlelQdött a Rádió1-nél ....
Mára a 10 adópontnál átveszik a mqsort 14:00-10:00 között , én azt gondolom ettQl jobb nem lesz vidéken a helyzet...
|
|
|
[előzmény: (816) Kardos Attila, 2004-10-08 12:56:27]
|
|
Zöldfülű |
|
|