Találatok száma: 6 üzenet |
|
|
Amerigo49
Tagság: 2014-11-01 09:56:22 Tagszám: #130803 Hozzászólások: 6
|
673. Elküldve:
2022-04-25 22:04:48 |
[1.] |
Én X96 X4 tv boxszal jártam így.
Megoldás:
Telepítettem a Notes appot, beírtam egy sorba a mailt és a jelszót, kimásoltam, s a HBOmaxba beillesztettem mindkét helyre.
Aztán a felesleget letöröltem mindkettőből.
Láss csodát: Elfogadta.
Nagyobb gond, hogy az HBOmaxnak nincs hangja!
A Netflixnek van.
Android 11, Play áruházból való appok.
|
|
[válaszok erre: #674]
|
[előzmény: (634) Korcsik, 2022-03-29 17:26:02]
|
|
Zöldfülű |
|
Amerigo49
Tagság: 2014-11-01 09:56:22 Tagszám: #130803 Hozzászólások: 6
|
15535. Elküldve:
2017-06-11 18:08:54 |
[2.] |
Most mondhatnám, hogy aki fikázott engem, az tehet egy szívességet a nagy arcával... de nem mondom.
Azt mondom, hogy az AMIKO HD-8260+ semelyik 2.4-es szoftverrel nem készít az én kábeles szolgáltatómról felvételt.
Leteszteltem CONAX, MCAS és EMU szoftverrel is. Mindegyiknél leteszteltem az USB eszközöket is, akkor sem.
Mindegyik eszköz üres, NTFS formátumú volt.
Végig próbáltam az összes felvételi beállítás variációt tom72 hozzászólásainak megfelelően.
Semmi eredmény.
A 2.3.65-ös szoftverrel viszont készít felvételt.
Köszönöm tom72 segítőkészségét.
A többi hőbörgő meg...
|
|
[válaszok erre: #15536 #15537]
|
|
|
Zöldfülű |
|
Amerigo49
Tagság: 2014-11-01 09:56:22 Tagszám: #130803 Hozzászólások: 6
|
15529. Elküldve:
2017-06-11 15:55:34 |
[3.] |
Uff! Rendesen nekem estetek!
De, sebaj, értem én az önérzetes ifjúi hevületet...
Mindenek előtt mélyen meghajolok az itt összegyűlt DVB-S, DVB-T és DVB-C MegaGuruk előtt.
Sőt megkövetésként hamut is szórok a fejemre.
Úgy látszik, az ős TX-es PC-k óta napjainkig tartó, mintegy 35 év hardveres és szoftveres gyakorlata nem elég egy (mondjuk) AMIKO beltéri szoftverének kezeléséhez, frissítéséhez és teszteléséhez.
Szomorúan belátom ezt.
Bár ágaskodik bennem némi kuruc-hevület az olyan gyártók "termékei" ellen, akik képtelenek egy kellően részletes és pontos kezelési leírás közzétételéhez (akár a honlapjukon utólag), amelyikből a hozzám hasonló, ostoba vénember is elboldogul - mondjuk a felvétel készítésével. Ágaskodik a kuruc-hevület akkor is, amikor a "nemes" gyártók csesznek a kezelési leírásban megadni azokat a paramétereket, amelyikkel a kiváló készülékek együtt működik. Gondolok a pendrájv és a HDD max. tároló kapacitására és min. írási sebességére.
Belátom, ez olyan heroikus és teljesíthetetlen elvárás, hogy az AMIKO-félék nem is tudnak megküzdeni vele.
Pedig ők - itt írta egyikőtök - olyan vitézek, hogy a "cuccaik" gyármány-fejlesztésénél nem is alkalmaznak szoftverfejlesző informatikusokat, hanem ezt rábízzák külsős erőkre, vagy az itt egybegyűlt MegaGuruk vállalkozó önkénteseire.
Minden tiszteletem az ilyen önkénteseké!
És minden megvetésem az ilyen gyártóké - remélem, ezt megértitek.
Gondolom, jogos a felháborodásom az olyan bolti termék iránt, amelyik röhejesen kurta, pongyola leírást tartalmaz, és kapásból nem tesz eleget MINDEN funkciójának, amivel felcímkézik a dobozát és a reklámjait, BÁRMELYIK műholdhoz, földfelszíni és kábeles szolgáltatóhoz csatlakoztatva.
Agyatlan gyártói kapkodásra utal az, hogy alaposan nem letesztelt szoftverrel kerül a boltok polcára egy távolról sem olcsó elektronikai termék.
Még szerencse, hogy az ilyen webfórumokban összeálló kollektív bölcsesség elvégzi a gyártók helyett a tesztelés, elemzés és fejlesztési javaslat készítés sziszifuszi munkáját.
A dolog jól mutatja hogy hazánkban nincs ÉRDEMES és HOZZÁÉRTŐ fogyasztói érdekvédelem. Mert, ha lenne, akkor ilyen félig-fejlesztett termékek megkapnák a megérdemelt elismerést - egy vaskos büntetési csekk kíséretében.
Ami a kirúgást illeti:
Én több, mint tíz évig voltam egy élvonal beli kereskedelmi bank informatikai vezetője. Mi saját szoftvereseket alkalmaztunk. Aki kétszer hibázott, azonnal repült.
De ilyen csak egyszer fordult elő, az a szoftver sem került ki a hálózatba. A csapatunk képes volt HIBÁTLAN szoftvereket írni.
Be kellene látnom, hogy az a világ elmúlt?
Ma már erre senki sem képes?
A fenét nem!
És morogni is fogok - joggal - a trehány szoftverek ellen... már megbocsássatok!
Még akkor is morogni fogok, amikor az AMIKOkat már ingyen fogják ajándékba adni a szolgáltatók...
Bocsi, hogy ilyen hosszú voltam.
Üdv, és Respekt
Amerigo49
|
|
[válaszok erre: #15530 #15531 #15532 #15538]
|
|
|
Zöldfülű |
|
Amerigo49
Tagság: 2014-11-01 09:56:22 Tagszám: #130803 Hozzászólások: 6
|
15523. Elküldve:
2017-06-11 10:06:38 |
[4.] |
Még annyit tennék hozzá az előzőhöz, hogy a teszteléshez használt USB eszközöket a 2.4-es szoftver mindegyike felismerte.
Az eszközökön lévő filmeket gond nélkül lejátszották.
Ám felvételt csak a 2.3.65-ös szoftverrel lehet készíteni.
Amerigo49
|
|
|
[előzmény: (15522) Amerigo49, 2017-06-11 09:45:43]
|
|
Zöldfülű |
|
Amerigo49
Tagság: 2014-11-01 09:56:22 Tagszám: #130803 Hozzászólások: 6
|
15522. Elküldve:
2017-06-11 09:45:43 |
[5.] |
Szia!
Végéig próbáltam a szoftvereket.
A 2.3.65-tel lehet felvételt készíteni.
A 2.4.12, 1.4.13, 2.4.22-vel nem!
A 2.4.13 felvétel indításkor azt mondja , hogy az USB lassú a felvételhez.
Ez persze hülyeség, mert a 2.3.65 ugyanarra a pendrájvra simán készíti a felvételt.
Mindegyik szoftvernél kipróbáltam a felvételt 16 GB-os Kingston pendrájvra és Philips 160 GB külső USB HDD-re.
Csak a 2.3.65 teszi a dolgát, a többi nem.
Elmondható, hogy az AMIKO szofverese(i) elképesztően trehány munkát végez(nek), s tesztelés nélkül adják ki az újabb változatokat.
Amúgy áromféle Amikot használok.
Ez elfogadhatatlan!
Én biztosan kirúgnám őket.
Ez a szoftver a bonyolultságát illetően biztosan nem egy NASA űrhajópálya tervező program.
Akkor miért okoz gondot a hibátlan munka?
Üdv, Amerigo49
|
|
[válaszok erre: #15523 #15524 #15525 #15526 #15528]
|
[előzmény: (15521) tom72, 2017-06-11 07:45:25]
|
|
Zöldfülű |
|
Amerigo49
Tagság: 2014-11-01 09:56:22 Tagszám: #130803 Hozzászólások: 6
|
15520. Elküldve:
2017-06-11 07:33:07 |
[6.] |
Sziasztok!
Tegnap vettem észre, hogy az Amiko HD8260+ 2.4.22-es szoftverével nem lehet USB-re felvételt készíteni.
A Record gomb lenyomására az égvilágon semmi sem történik. Ugyanígy semmi az időzített felvételnél is.
GreenCom kábeles szolgáltatónál vagyok.
Másnak is van ilyen tapasztalata?
Üdv, Amerigo49
|
|
[válaszok erre: #15521]
|
[előzmény: (15507) sathunter, 2017-06-06 14:42:21]
|
|
Zöldfülű |
|
|