Találatok száma: 14 üzenet |
|
|
lumiere
Tagság: 2004-08-23 09:52:03 Tagszám: #12190 Hozzászólások: 14
|
7045. Elküldve:
2005-07-29 18:42:52 |
[1.] |
válasz ment privátban
|
|
|
[előzmény: (7043) smart, 2005-07-29 18:17:21]
|
|
Zöldfülű |
|
lumiere
Tagság: 2004-08-23 09:52:03 Tagszám: #12190 Hozzászólások: 14
|
7041. Elküldve:
2005-07-29 16:50:06 |
[2.] |
Hali!
Akkor én ha tegnap küldtem rendelést, még most elküldöd?
|
|
[válaszok erre: #7043]
|
[előzmény: (7029) smart, 2005-07-27 21:39:21]
|
|
Zöldfülű |
|
lumiere
Tagság: 2004-08-23 09:52:03 Tagszám: #12190 Hozzászólások: 14
|
13628. Elküldve:
2004-09-02 07:32:19 |
[3.] |
Tegnap du. és este változó mértékben, de csúszott a kép a hanghoz képest az M2-n, a HírTV-n, az ATV-n. És csak du. a NG egy ideig egyszerre szólt magyarul és még valami másik nyelven. Ti nem tapasztaltátok?
|
|
[válaszok erre: #13629]
|
|
|
Zöldfülű |
|
lumiere
Tagság: 2004-08-23 09:52:03 Tagszám: #12190 Hozzászólások: 14
|
13509. Elküldve:
2004-09-01 08:15:45 |
[4.] |
Tegnap du. fél 4 körül lefgyott, és ma reggelre újra (powered by ZANUSSI).
|
|
|
Zöldfülű |
|
lumiere
Tagság: 2004-08-23 09:52:03 Tagszám: #12190 Hozzászólások: 14
|
13404. Elküldve:
2004-08-31 11:31:34 |
[5.] |
Email ment.
|
|
|
[előzmény: (13403) János, 2004-08-31 11:27:00]
|
|
Zöldfülű |
|
lumiere
Tagság: 2004-08-23 09:52:03 Tagszám: #12190 Hozzászólások: 14
|
13399. Elküldve:
2004-08-31 11:19:56 |
[6.] |
Szentendre.
Látom, Kate2004 is rádiózik, legalább nem egyedi a bajom (a másik tehene is... :) )
|
|
[válaszok erre: #13403]
|
[előzmény: (13393) János, 2004-08-31 11:06:37]
|
|
Zöldfülű |
|
lumiere
Tagság: 2004-08-23 09:52:03 Tagszám: #12190 Hozzászólások: 14
|
13385. Elküldve:
2004-08-31 10:56:30 |
[7.] |
Jobbára a fel és le nyilakat nyomkodom, de leginkább HírTV - Duna - NG - Spektrum - Discovery - Hallmark odavissza.
|
|
[válaszok erre: #13393]
|
[előzmény: (13364) János, 2004-08-31 10:10:30]
|
|
Zöldfülű |
|
lumiere
Tagság: 2004-08-23 09:52:03 Tagszám: #12190 Hozzászólások: 14
|
13351. Elküldve:
2004-08-31 07:45:14 |
[8.] |
""Egyetlen hibabejelentést sem (!!) kaptak, amely a beltéri lefagyását többszörösen jeleze. Az ügyfélszolis azt mondta, hogy egy antenna-kihúzással, majd visszacsatlakozással minden ügyfelüknek megszűnt a lefagyás!!!"
Ez így igaz."
Ez így nem igaz!
Lassan más az F csatira is kapcsolót lehetne szerelni. Tegnap (aug. 30.) délután a beltéri megint megfagyott. És pár adó PL. A DUNA TV csatornaváltáskor rádióként üzemel, a kép meg egyszercsak...
|
|
[válaszok erre: #13352 #13364]
|
[előzmény: (13331) János, 2004-08-30 22:18:01]
|
|
Zöldfülű |
|
lumiere
Tagság: 2004-08-23 09:52:03 Tagszám: #12190 Hozzászólások: 14
|
13209. Elküldve:
2004-08-27 09:35:58 |
[9.] |
Bocsi, de kihagytam egy apró szót. Így akartam eredetileg:
"- kijelentette, hogy a szolgáltatás (kac-kac) minősége miatti szerződésbontás esetén követeléssel NEM állhat elő a UPC."
|
|
|
[előzmény: (13207) lumiere, 2004-08-27 07:41:44]
|
|
Zöldfülű |
|
lumiere
Tagság: 2004-08-23 09:52:03 Tagszám: #12190 Hozzászólások: 14
|
13207. Elküldve:
2004-08-27 07:41:44 |
[10.] |
Tegnap fagyás ismét. 1221 felhív, és 2 hét után az első emberrel beszéltem, aki
- sűrűn bocsánatot kért azért, amit szolgáltatásként próbál beadni a UPC;
- elismerte, hogy dolgoznak a hibán, de nem tudja, mikor lesz ebből valami, és nem állította, hogy holnaptól aztán tutti minden;
- azt mondta, a UPC valószínűleg nem fog (mer) csak 2 napnyi jóváírással engesztelni;
- kijelentette, hogy a szolgáltatás (kac-kac) minősége miatti szerződésbontás esetén követeléssel állhat elő a UPC.
Végre egy ember, aki nem élő diktafonként nyomta a rizsát. Bár ez lenne a természetes...
|
|
[válaszok erre: #13209 #13231]
|
|
|
Zöldfülű |
|
lumiere
Tagság: 2004-08-23 09:52:03 Tagszám: #12190 Hozzászólások: 14
|
13077. Elküldve:
2004-08-24 14:08:28 |
[11.] |
Tegnap megtörtént. Panasztétel ment mind a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelethez, mind a Nemzeti Hírközlési Hatósághoz.
"2003. évi C. törvény az elektronikus hírközlésről
AZ ELŐFIZETŐK ÉRDEKEIVEL ÉS JOGAIVAL KAPCSOLATOS RENDELKEZÉSEK
Hírközlési Fogyasztói Jogok Képviselője
126. § (1) A Hírközlési Fogyasztói Jogok Képviselője (a továbbiakban: képviselő) a hatóság köztisztviselője.
(2) A képviselőhöz bejelentéssel élhet bármely előfizető, fogyasztó vagy a fogyasztói érdekek képviseletét ellátó társadalmi szervezet, amennyiben megítélése szerint valamely szolgáltató, forgalomba hozó vagy forgalmazó tevékenysége, szolgáltatása, terméke, eljárása, ennek során hozott intézkedése, illetőleg valamely intézkedése elmulasztása következtében a fogyasztót vagy előfizetőt elektronikus hírközlésre vonatkozó szabályban vagy az előfizetői szerződésben meghatározott jogaival összefüggésben sérelem érte, vagy ennek közvetlen veszélye áll fenn."
|
|
[válaszok erre: #13078]
|
[előzmény: (13069) snpetit, 2004-08-24 13:16:57]
|
|
Zöldfülű |
|
lumiere
Tagság: 2004-08-23 09:52:03 Tagszám: #12190 Hozzászólások: 14
|
13060. Elküldve:
2004-08-24 11:29:25 |
[12.] |
Nem egyformán látjuk a világot. Nálam a UPC nem egyenlő pl. a LINUX-szal, hogy megosztva a tapasztalatokat együtt sírjunk és nevessünk. EZ KŐKEMÉNY ÜZLETI SZOLGÁLTATÁS, ezért elvárom, hogy szolgáljanak ki az előfizetési díjjamért! Számolj utánna: ha minden előfizető csak minimumot fizet, az minden 10.000 előfizető után 40 millió ft. A UPC nem veszi komolyan a reklamációkat, amíg az elenyésző arányú. Nem az ellen vagyok, hogy informális keretek között is menjen a kommunikáció. De a UPC és én egyenlő félként kötöttünk egy szerződést, amiben az egyik fél nem teljesíti teljes mértékben szerződéses kötelezettségét. 14. napja megy a műsor, hogy hol van műsor, hol nem. Mit szólna a UPC, ha a vállalt műsorszolgáltatási kötelezettség nem teljesítése miatt nem fizetek havidíjat?!
|
|
[válaszok erre: #13061]
|
[előzmény: (13053) kalac, 2004-08-24 10:14:36]
|
|
Zöldfülű |
|
lumiere
Tagság: 2004-08-23 09:52:03 Tagszám: #12190 Hozzászólások: 14
|
13051. Elküldve:
2004-08-24 07:51:36 |
[13.] |
Csak hogy sokan már "belefáradtak a türelembe". Képzeld el, hogy a szolgáltató rendszerfrissítés címen addig mahinálja saját rendszerét, míg az az előfizetők jelentős részénél elfogadhatatlan szolgáltatást eredményez (napi szintű lefagyás, kép- és hangminőség).
Majd képzeld el, hogy a szolgáltató a *annonGSM. Ha pár óráig korlátozott a szolgáltatás az előfizetők néhány százalékánál, az másnap minden médiában nyilvánosságot kap, a szolgáltató pedig szánja-bánja. Nem lassan két hete, nem mutogatva cégen kívülre, nem türelmet kérve egyfolytában, nem modják, hogy kapcsold ki/be sim kártya ki/be...
Ha neked a UPC GSM lenne a mobil szolgátatód, hányszor mentél volna már át a konkurenciához?
|
|
[válaszok erre: #13053]
|
[előzmény: (13050) kalac, 2004-08-23 23:37:09]
|
|
Zöldfülű |
|
lumiere
Tagság: 2004-08-23 09:52:03 Tagszám: #12190 Hozzászólások: 14
|
12986. Elküldve:
2004-08-23 10:05:33 |
[14.] |
Az a szégyenletes, hogy a UPC Mo. nem áll elő, hogy "ím, elrontottuk, hibáztunk, de most vállaljuk annak minden következményét".
A hibás mindíg az amszterdami emberünk, vagy a napszél, vagy kitudja.
Csakhogy én nem velük szerződtem, én nem nekik fizetek havonta szolgáltatási díjat, és ezért én a UPC Mo-tól várom, és elvárom, hogy szolgáltasson - ahogy írják "világszínvonalú, korszerű technika meghonosításával megkönnyítse az emberek számára az ismeretszerzést, az eligazodást, a kikapcsolódást...".
|
|
[válaszok erre: #12987]
|
|
|
Zöldfülű |
|
|