Több, mint valószínű, hogy úgy egyeztek meg a kábelszolgáltatókkal, hogy az összes többinek jönni kell(vagy legalábbis a nagy részét) ha csak eggyel is megállapodtak.
Ezt én értem, de attól hogy lesz egy halom csatornája a TV2-nek nem biztos hogy kell a szolgáltatatóknak... az még nem jelent semmit, hogy kinek mennyi van. Meg minél több csatornát kínálnak egy szolgáltatónak annál olcsóbban kell, hogy adja, hogy az megérje a szolgáltatónak is.
valszeg azért, mert így alapból benn tudott volna lenni egy csomó helyen... most majd kilincselhetnek, hogy lécciiléccii rakjátokbee plííz! "óccsón aggyuk, négyet kéccázé, na jó ha van rtl szerződés is akkor legyen száznyócvan!"
Én elsőre is, azt hittem hogy a Sorozat+ helyére szánják, hogy ha már sorozatos lesz az a csatorna is, de aztán olvastam hogy először a Film+2 majd mostmár az se. Nekem se tűnt logikusnak.
Pedig, amikor a TV2 Csoport bejelentette a tervezett új csatornáit, akkor pont, hogy a Viacom elnökének nem tetszett a legjobban, aminek hangot is adott.
Pedig Kolosi is mennyire bizonygatta, hogy ők nekik megvan a szükséges csatorna számuk. (Az meg árulkodó, hogy pont két olyan cég indít közösen csatornát, akiknek a TV2 csatorna indításai a legjobban fájnak és tiltakoztak ellene is. Kíváncsi leszek, hogy a GVH mit fog szólni ehhez. )
Jó lesz ez... Én már előre nagyon várom, biztosan nem lesz probléma az eredeti nyelvvel, vagy feliratozással, és minőségi tartalom kerül majd rá, nem úgy, mint a mostanában indított egyéb érdekeltéségbe tartozó csatornákon.
Ez lesz a király, elvégre, ha RTL, akkor az csak jó lehet...
Igen, mert ha csak 1-2 csatornájuk van, azt mondom elmegy az óránként 15-20 perc reklám. De van 80-100 csatorna bármelyik szolgáltatónál és az adott csatorna reklámja alatt elkapcsolok, mindenhol van, max 1-2 perc eltéréssel.
Egyszerűen ez már számomra elfogadhatatlan.
KWP@ Igen, ismerős a dolog, szoktam én is letölteni amerikai vagy egyéb nálunk nemigen elérhető csatornáról főleg sport eseményeket.
A Discovery csatornákat is ezért nem nézem élőben évek óta. Katasztrófálisak mind.
Namost azért arról tudsz gondolom, hogy a reklámidőért panaszkodni nem érdemes :).
Gyakran szoktam amerikai műsorokat élőben nézni, amikor van egy-egy élő műsor amiért fentmaradok éjszaka, hogy élőben lássam. Az itteni reklámok többszöröse megy.
WWE pankráció, gyakori bevett szokás az élő adásban, hogy elmennek reklámra.... (4 perc)... visszakapcsolnak a helyszínre ahol az látható, hogy valaki bevonul a ringbe (ez a bevonulás kb 30 másodperc), majd újra elmegyünk egy 3 perces reklámblokkra.
Ha letöltöd a 3 órás műsorblokkban sugárzott műsort az internetről, a file futásideje 2 óra 12 perc. Vagyis 3 óra lefolyása alatt 48 percnyi reklámot kapott a néző.
Nem egy ismerősöm van, akit bár érdekel az élő adás, mégis azért tölti inkább le a műsort, mert ehhez a reklámmennyiséghez már nincs türelme.
Előbb-utóbb kitalálnak majd az amcsik valami új módszert, mert valószínűleg a tévénézési kultúrájuk elérte azt a pontot, hogy ennél több reklámot már nem LEHET bepréselni a műsorokba, nézőszámvesztés nélkül. Valamit újítani kell majd.
Mi a frásznak??? A meglévőket töltsék fel normális műsorokkal (nem reailtyvel) és a reklámidőt csökkentsék.
Reggel néztem az RTL2-őn a vészhelyzetet. Az epizód effektív időtartama, 42 perc. 1 órás volt, 3 reklámmal megszakítva, borzasztó, katasztrófális, nézhetetlen:)49
Én is így fogom akkor idehaza. Ha látom, hogy a szomszéd több szemetet visz ki esténként, én is megnövelem a saját szemétmennyiségemet, nehogy neki több legyen.
Pffff...
Akkor ez megint nem az én családom csatornája lesz. Soha 1 percet sem nézi nálunk senki ezeket az idióta relity műsorokat. Még a 21 és 14 éves lányom sem. Nejem meg alapból ugyanúgy útálja, mint én is.
VV 1 és a BB 1 volt, amit néztünk. A 2. szériát már nem néztük, kiábrándultunk belőle.