Igen vége a januárnak de még mindig nem oldották meg teljesen az exDigis anomáliát. Nem tudom maguk csinálták-e a fejlesztést vagy kiadták külsős cégnek de nem hinném, hogy jár a vállon veregetés. Viszont annyi azért változott, hogy exDigis címet beírva már hoz ki csomagokat. Mondjuk cím nélkül is ugyan azokat mutatja. A neve más mint egy exVoda címen viszont ugyan azok az árak vannak mint az exVoda címeken.
Ha meg Voda HFC meg Digi FTTH is van egy adott címen akkor is már a Home GigaNet nevű csomagokat adja be. Hogy ez hiba-e vagy mit jelent mit értenek alatta nem tudom talán azt, hogy itt FTTH-ra lehet talán szerződni...?
[Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2025-01-31 13:30:57]
Köszi, nem ez a gond, jelenleg tényleg nincs vezeték, csak rákerestem hátha tud adni valami jobb ajánlatot a mostani wifis netnél.
Elég sovány a 2Mbps feltöltés jelenleg :(
Egyenlőre a weblap csak a régi Vodás/UPC-s vezetékes címlistát tartalmazza, ahol csak Digi van nem hoz semmit, ahol meg Voda/UPC ott csak annak az ajánlatát, de a Digis optikát nem, azért írják a prohardveren is, hogy vagy az üfszolgálatot kell hívni vagy be kell menni.
Egyébként szvsz totál gáz ez a fejetlenség amit sikerült ezzel az új weblappal összehozni exDigis szempontból. Megrendelni, módosítani nem tudsz, csomagokat nem tudod megnézni, ÁSZF-en meg a többin meg igazodjon el aki tud, annyi opció meg csomagnév van.
Ezt az egész weblap összerakást akkor szabadott volna élesbe hozni, amikor a háttérben a 2 nagy rendszer (Voda, Digi) össze lett olvasztva és megbízhatóan működik.
És persze lehet mondani, hogy távolról könnyű ezt mondani, de részese voltam egy hasonló projektnek, ahol a háttérben 2 nagyvállalat rendszere olvadt össze és van hozzá weblap ügyfelek részére is, csak nálunk minden ki lett tesztelve előtte és élesbe úgy mentünk, hogy a funkciók 90%-a működött... így is volt némi panasz, na de ez amit sikerült leművelni, egy vicc szerintem. És persze az ügyfélszolgálatot se sikerült felkészíteni..
PR-Telecom meg felkészül.
Sat: Ustym 4K Pro x 2 + Technisat Multytenne + Gibertini 100 - Net: Fritz!Box 7590 + 7490 + Digi optika
Ignore lista: miki2002, Zolien,Benedek012Nincs support privátban! Írj a fórumra!
Pedig van, Home GigaNet 1000 (FTTH) az 1000/300-as csomag.
Az első táblázatban a HFC technológia van, azért olyan gyalázatosak a feltöltési sebességek. GPON és FFTH már sokkal job, GPON csomagok között van látom szimmetrikus 1000/1000 is.
(szek.: Most látom meglett közben...)
Sat: Ustym 4K Pro x 2 + Technisat Multytenne + Gibertini 100 - Net: Fritz!Box 7590 + 7490 + Digi optika
Ignore lista: miki2002, Zolien,Benedek012Nincs support privátban! Írj a fórumra!
Közbe megtudtam az One oldalon, hogy az One Tv alkalmazásba 5 profilt lehet készíteni azonban két készüléken lehet használni egyszerre. Még a Digi Online applikációt is egyszerre 3 készüléken lehetett egyszerre használni. Nem értem mi értelme 5 profilnak ha három vagy négy családtag nem tudja egy időben használni az One Tv alkalmazást.
Otthoni internet szolgáltatásra a címet beírva csak mobilnetes ajánlatot ad.
Használja már valaki ezt a szolgáltatást?
Ami érdekelne, ad publikus ip címet?
Főleg úgy, hogy a kérdései java részét már korábban megválaszoltuk itt, csak vissza kell olvasni... A helyett, hogy mondjuk feltenné azokat a kérdéseket, melyekre nem kapott választ, ismét az összeset beírja...
Ha az One web oldalt vegyük ott az 1000/ 40 Mbps csomagot ajánlják.Sehol nincs emlitve az, hogy 1000/ 300 Mbps. Ezért kérdeztem.Esetleg ha megkérlek a többire most , hogy egy kicsit jobban kifejtettem a kérdéseim tudnál adni választ.Előre is köszönöm.
"Digisek akik új szerződést kötnek továbbra is az 1000/ 300 Mbps- os internetes csomagot kapják?"
Ha 1000-es csomagra fizetenek a elő a One-ra mi mást kapnának?
Röviden remélve többek között te is megérted mit is szeretnék megtudni.
Első kérdés : A Digisek akik új szerződést kötnek továbbra is az 1000/ 300 Mbps- os internetes csomagot kapják? Második kérdés :Ha egy kliens igényli a Fix internet, Tv Family, vezetékes telefon csomagokat ez esetben részesül valami kedvezményben? Harmadik kérdés: Ha egy Digis kliens elöfizet a Tv Family csomagra díjmentesen kap továbbra is hozzáférést a következő streaming szolgáltatásokhoz: Tv2 Play Premium, Rtl+ Premium, Net4 +, Davinci? Negyedik kérdés: Net4+ - amihez ad hozzáférést a 4IG az ugyanaz mint amit a Network 4Csoport kínál havidijért és ahol többek között különböző sportágak élő közvetítését is lehet nézni? Ötödik kérdés: Tudván, hogy a Netfix elérhető volt a Vodafone elöfizetők számára ez idővel majd elérhető lesz a 4IG által többek között a volt Digi elöfizetők számára is akik majd újonnan One elöfizetők lesznek? Hatodik kérdés: Tudván, hogy a hónap végén megszünik a Digi Online applikáció február 1- től elérhető lesz az ONE TV alkalmazás a Digi elöfizetők számára is akik még egyelőre nem akarnak váltani One- ra? Hetedik kérdés: Az One Tv alkalmazásnál szükséges minden profilnál külön jelszót beállitani?Itten a belépési adatokra gondolok.Nyolcadik kérdés: Esetleg a Digi Online belépési adatokkal be lehetne jelentkezni az One Tv alkalmazásba? Kilencedik kérdés: Telefonra, tablettre ha le van töltve az One Tv alkalmazás bejelentkezés esetén lehet használni a Digi Online belépési adatokat azt beirva hozzáférést kapok az One Tv alkalmazáshoz? Utolsó kérdés: Szükséges az ügyfélkapun keresztül valami beállításokat elvégezni, hogy utólag lehessen bejelentkezni az One Tv alkalmazásba? Köszönöm a válaszokat és elnézést kérek az előbbi üzenettel kapcsolatban .
Szerinted ki fogja ezt az ömlesztett betűhalmazt értelmezni?
Próbáld meg tagolva ismét beküldeni, akkor talán lesz esélyed (a tartalomtól függ) érdemi választ kapnod, ha valóban kérdeztél is.
Én az ilyen ömleményeket szakszerűen ignorálom.
Feltételezem, hogy ha nem vagy képes rá, avagy nem is akarod tagolni a mondandódat, akkor nem is vársz érdemi választ az esetleges kérdéseidre sem.
p.s.: nem tudom, hogy kérdeztél e valamit, mert nem olvastam el azt, amit odaröffentettél. [Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2025-01-29 21:40:25]
Aszódon, az ex Vodafone hálózatán ma elég komoly kimaradás volt: kb. 9:30-tól 17 óráig nem volt internetszolgáltatás.
Nem emlékszem ilyen hosszú ideig tartó hibára - én áramszünetre gyanakszom...
Azért azzal illene már tisztában lenni, hogy egy szerződés megkötésének itthon sajnos van átfutási ideje,(sokszor nem is kevés!) továbbá az ügyfélpontokban, fiókokban megkötött szerződéseket, legyen az média vagy pl. egy otp szerződés, eleve az ügyintézők egy háttérben működő egységnek adják/küldik be tovább-feldolgozásra, és az ottani ügyintézéskor értelemszerűen nem te leszel az azonnali feldolgozandó tétel, hanem szépen sorban áll az aktád, és amikor rád kerül a sor valamikor, na, majd akkor jelenik meg a véglegesítésed is. De ettől még a szerződéskötésed után már él a szolgáltatásod, csak a végleges papírmunka fog némi időt igényelni, szervezettől függően , hol többet, hol kevesebbet. Ez itthon a jellemző ügymenet, sajnos. Ebből a szempontból pl. a Yettel eléggé gyorsnak volt mondható, egy délelőtti vásárlás után bementem, az ottani ügyfélszolgálati kuckóba, (a hely mérete miatt valóban egy kuckóhoz lehettett a helyszint hasonlítani) az ügyfélszolgálatos hölgy remekül és gyorsan megkötötte az otthoni mobilnet-szerződést, villámgyorsan begépelte a szükséges adatokat a sz. gépébe, majd felált, bement a raktárba, kihozta a mobilroutert, kivette a lefóliázott dobozban lévő masinát, begépelte annak a számát is, majd a szerződés mellé járó adatsim kártya számát is, és ennyi, szólt, hogy az összeszereléskor figyeljek oda, hogy az adat sim kártya rendesen bemenjen a helyére, továbbá nem árt, ha elmentem a sim kártya adatait is magamnak. Hazaérve, (kb. egy órai utazás után) beüzemeltem a cuccost, és gond nélkül, azonnal működött a netszolgáltatás. Mivel megszokásból kértem papír alapú szerződést is, ezt már az előbb említett háttér ügyintéző stáb készítette el, amit e-mailben küldtek meg pár nap múlva. [Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2025-01-29 15:38:29]
Sziasztok tegnap kötötték be a műholdas tv médium csomagot a kérdés hogy mennyi idő után kellene látszódjon az one fiókban mer még mindig csak a két mobil előfizetés látszik? Mert maga a csatornák működnek ezért fura hogy még nem látszik.
Szia. Magánemberként megkérhetnélek arra, hogy a jövőben próbáld meg kicsit tagolni a hozzászólásaid tartalmát? Némi új bekezdés, ha új gondolatmenet kezdődik, sokat segíthet.
Borzasztóan nehéz elolvasni és elemezni így, amit írsz, számomra legalábbis.