Ha a telefont galambpostának hívjuk akkor igen ;)
Amúgy igazad van, de az emberek nagy része nem olvasgatja rendszeresen minden szolgáltató ászf változását, nagyobb dolgokról mindig van értesítés.
Én is csak azért olvasom a mindigtv-st hogy képben legyek a csatornaváltoztatásokról.
Persze, és galambpostával tölti fel a kártyáját... Ha meg "lusta" elolvasni legalább a "Változások kivonatos leírása"-t, onnantól magára vessen, ahogy régebben mondtuk, egyéni szocprobléma... Ellenőrizni kell az online ügyfélkapun, hogy élő email cím illetve telefonszám legyen megadva (ez is az előfizető felelőssége), illetve a "Szerződés nyilatkozatok" pont alatt a harmadik igenre legyen állítva (ami egyébként az alapértelmezett), onnantól jönnek az értesítések, ha meg a tisztelt ügyfél nem foglalkozik vele, akkor magára vessen, hiába értetlenkedik itt vagy máshol napokon keresztül, minden le lett írva, többször, érthetően...
Az előbb megjött a válasz a kérdésemre, hogy meddig lehet átváltani:
Idézet:
Köszönettel vettük internetes ügyfélszolgálatunkra érkezett megkeresését.
Tájékoztatjuk, hogy jelenlegi előre fizetéses csomagját a továbbiakban is igénybe veheti, amennyiben havidíjas fizetési módra tér át. A szerződés módosítás telefonos illetve személyes ügyfélszolgálatainkon lehetséges az előre fizetett csomag lejárta előtt, vagy új szerződéskötéssel a lejárat után.
Nekem csak a szokásos sms jött ahogy szokott, hogy változott az ÁSZF. Egy nyugdíjas szerintem nem foglalkozik vele, ahogy én sem a pár hetente kapott telekomos ÁSZF változással. Lehet internetje sincs hogy megnézze.
Ez olyan léptékű változás, hogy küldhettek volna róla postai levélben tájékoztatást és teendőkről útmutatást.
(Ahogy a feltöltésről is kiküldik a számlát)
Ebből majd megint az lesz, mint az izaura tv-nél, hogy az antennaszerelőjüket fogják hívogatni.
Amúgy az ÁSZF (Általános szerződési feltételek) általános változásokról tájékoztatnak, egyedi, előfizetői szinten, bármilyen egyéni lehetőségekre az ügyfélszolgálat tud ügyfélszám/szerződésszám és azonosítás után tájékoztatást adni:
Én is kaptam róla e-mailben értesítést, pedig már nem is vagyok feltöltőkártyás ügyfél...
"- az előre fizetett szolgáltatás megszűnik (na de mikor is?)"
Amikor a feltöltött egyenleg / utolsó feltöltés érvényessége az adott csomagra lejár, ez szerintem logikus.
"Szóval, pl. mi van (mi lesz?) azokkal, akik nem is tudnak erről az egészről, mert semmiféle értesítést nem kaptak. "
Majd ha felveszik a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, tájékoztatják őket a lehetőségekről.
"De azért még Mari néniről is tételezzünk fel annyit, hogy bár ASZF-eket nem olvas, de azt monjuk "felírta", hogy meddig szól a feltöltése és előtte egy-két héttel megpróbál hosszabbítani. Pl. bankkártyás feltöltéssel."
Pl. bankkártyás felöltés menüpont már nem lesz elérhető augusztus 31-től vagy hibaüzenetet dob, vagy lesz egy gomb, hogy "szerződés módosítása havidíjas csomagra". Ez a szolgáltatón múlik.
Úgy tűnik, csak te nem találsz egy csomó kérdésre választ, pedig többen is leírtuk már itt... Nem Mari néni írkál ide, hanem te.
Humoros!
De azért még Mari néniről is tételezzünk fel annyit, hogy bár ASZF-eket nem olvas, de azt monjuk "felírta", hogy meddig szól a feltöltése és előtte egy-két héttel megpróbál hosszabbítani. Pl. bankkártyás feltöltéssel.
Igen, mindent leírtatok amit tudtok:
- az előre fizetett szolgáltatás megszünik (na de mikor is?)
- feltöltő kártya 2024 aug. 30-ig vásárolható
- és 2025 dec. 31-ig használható fel.
De ez egy csomó kérdésre nem ad választ.
Íme még 1 - mert Columbonak mindíg van egy kérdése, amire a magát dörzsöltnek hívő gyilkos nem igazán tud válaszolni - persze attól még "jó nagy arca van", egészen a film végéig.
Szóval, pl. mi van (mi lesz?) azokkal, akik nem is tudnak erről az egészről, mert semmiféle értesítést nem kaptak.
Mint pl. én (se levélben, sem e-mailben). Csak innem tudom ezt az augusztusi ASZF változást.
A csatorna választék változásról szoktam kapni értesítést, de erről egy árva sort sem.
u.i. azt, hogy egy boxnak kell lenni hol olvastad ill. ezt miből "vezetted le"?
Még egy jótanács, ha kártyád van és szeretnéd megtartani, minél hamarabb menj át előfizetésesre akkor talán maradhat a kártyás rendszered. Azt hiszem másodkártyának mert egy boxnak kell lenni, ezt érdemes letisztázni az ügyfélszolgálatossal.
Akár feltöltőkártya, akár bankkártyás feltöltés: augusztus 30-tól kivezetik. Augusztus 31-től már egyiket sem vásárolhatsz, mert az értékesítés megszűnik. Amit addig megvettél, azt meg 2025. december 31-ig aktiválhatod.
Csak el kell olvasni az ÁSZF változást, ami a szolgáltató honlapján is megtalálható: feltöltőkártyát venni augusztus 30-ig lehet, azt 2025. december 31-ig lehet aktiválni.
Ha ennyire nem világos, hívd fel az ügyfélszolgálatot és elmagyarázzák neked.
Na én erre nem vennék mérget!
alatta ott van az is, hogy:
ELŐRE FIZETETT SZOLGÁLTATÁSSAL RENDELKEZŐ ÜGYFÉLKÉNT, HOGYAN TUDOK BANKKÁRTYÁVAL FELTÖLTENI MEGLÉVŐ CSOMAGOT VAGY KIEGÉSZÍTŐ CSOMAGOT RENDELNI?
ami ugye megszűnik. De mikor is:
2024. augusztus 30.? vagy 2025. december 31.?
Új kártyát nem adnak már, de az 1 évnél nem régebben deaktivált kártyát újra lehet aktiválni.
Feltöltőkártyás szerződésből pedig úgy lesz havidíjas, ha betelefonálsz és az ügyfélszolgálattal elintézed vagy ügyfélkapun kezdeményezed a szerződésmódosítást.
Ez jó hír!
Csak hogy arról semmi infó, hogyan lesz a feltöltős szolgáltatásból havidíjas.
Automatikusan? Ahhoz kellene némi tájékoztatás, hogy ezetúl havonta hova és mennyit kell fizetni.
Vagy - ahogy az ASZF írja - mert ugyebár nem lesz lehetőság hosszabbításra:
ba) A műsorterjesztési szolgáltatáshoz szükséges kártya vagy vételi eszköz a határozott idő utolsó
napját követően lezárásra kerül (deaktiválódik). és majd lehet "egy új szerződést" kötni.
És én úgy tudom - remélem rosszul! - hogy "kártyás szreződést" már nem lehet kötni.
u.i. exchange (#58630) is ezt írta:
...Kezdték a hordozható kártya megszüntetéssel, ...