Kicsit tegyük tisztába a fogalmakat, mert hibás a konklúzió nálad.
Tehát az, hogy bejön a teszt csatorna azt jelenti, hogy:
- van megfelelő jeled az adott frekvencián
- DVB-T2-t támogatja a tv tunerja
- és ha van kép és hang akkor tudja dekódolni a HEVC/H265-ös kodeket a tv
De ebből egyenesen nem következik, hogy CI+ olvasó van a tv-dben
Persze kb. 90%-ban a T2-es tv-kben CI+ olvasó van, de akad 1-1 kivétel
Sat: Ustym 4K Pro x 2 + Technisat Multytenne + Gibertini 100 - Net: Fritz!Box 7590 + 7490 + Digi optika
Ignore lista: miki2002, Zolien,Benedek012Nincs support privátban! Írj a fórumra!
Jó sokkal, mivel az MPEG2-es csak kísérleti sugárzás volt, 2008. októberében leállították. 2008. decemberében indult a MindigTV rendszeres sugárzása MPEG4-ben (kódolatlan csomag).
A MindigTV Prémium (előfizetéses) csomag 2020. szeptemberében váltott HEVC-re.
Visszatérve a 58772. számú bejegyzésedre: melyik csatorna/csatornák kockásodnak? Be kellene határolni, hogy csak egy MUX, vagy több MUX is érintett?
Mint írtam, 2 TV-ben 2 kártyával, és 3 CI modullal próbálkoztam. Mind a 3 CI kártyát betettem mindkét TV-be. Az is igaz, hogy a legújabb 2016-os. De egy új kártya 15e, ebből kettőt venni feleslegesen nem akarok.
Szia! Köszönöm a választ! Nekem az volt fura, hogy a Tv (Strong 2016-ban lett véve) támogatja a modult, mivel bejön a Mindigtv "teszt-monoszkóp", (bocsi, jobban nem tudtam leírni, bár tudom, hogy érted mit akarok ezzel mondani), az antenna a Sport 1/2-ön is 100%-on volt, mégis zavart volt a kép alja (kockás) mindkét csatornán. Ellenben ugyanolyan jelerősség/jelminőség mellett az ingyenes csatornákkal semmi baj nem volt... Lehet akkor központi hiba lehetett, én arra tippelek...
"A hibásan működő Conax CI modul: Gyártó TechniSat, típus TechniCrypt >>CX<<, Artikel-Nr.: 0008/4536
A most berakott jól működő Conax CI modul gyártója és típusa ugyanaz, cikkszáma kicsit más: 0007/4536"
Esetleg ha van másik CI modulod, ki kellene másikkal próbálni, vagy próbáld meg megcserélni őket a tv-k között.
Sat: Ustym 4K Pro x 2 + Technisat Multytenne + Gibertini 100 - Net: Fritz!Box 7590 + 7490 + Digi optika
Ignore lista: miki2002, Zolien,Benedek012Nincs support privátban! Írj a fórumra!
Szia! Szeptemberben mikor a Sport 1/2 kódolatlan volt, az antenna jelerőssége/minősége 100%, mégis alul kockás volt a kép. Nekem nincs Mindig Tv előfizetésem, de a TV modulfogadós, nagyon elcsodálkoztam, hogy mi a fenének kockás a kép... (Nekem nincs Tv-m, Édesanyám szobájában van a Tv, Ő nézi, nekem abszolút nem hiányzik a Tv.)
Visszaolvastam a fórumban, hogy CI kártyával kockás bizonyos adókon a kép. Azt is olvastam, hogy megszűnt a hiba. Nálam is. De pár napja megint jelentkezik. Az ügyfélszolgálat elhajtott, pedig van rendes antennám, 80% felett van a jel, és a jelminőség 100%. Már elforgattam az antennát Budapestről Tatabányára, 2 TV-n 3 CI kártya ugyanazt produkálja. Az is igaz, hogy a legújabb 2016-os, és nem midig TV-s. Valakinek ötlete?
Bénák. Csoportos beszedéssel fizetek. Már 3 hónapja szólítgatnak fel, hogy nem fizettem. Minden csoportos leemelés az ő általuk meghatározott időben teljesült. De addig nem könyvelték le, míg az automatikus fizetési felszólítás (papír alapon!) ki nem ment. A 3. alkalom után mondtam, hogy több fizetési felszólításra nem reagálok.
Mit vártál ezektől? Azt csinálnak amit akarnak (szerintük). egyébként a felszólítást bizonyíthatóan kell feladniuk és a kézbesítést is igazolniuk kell. A felszólítást követően 30 nap múlva korlátozhat és azonnal meg kell szüntetnie ha be lett fizetve. Ez a törvény. NMHH panasz.
Nm árt elolvasni néha a szabályzatot. Valszeg a határidőn túli, késői pénzbeérkezés miatt az automata rendszer lekorlátozott, beszélj velük, és küld be nekik a díjbefizetés csekkjét, vagy az utalásról szóló értesítés másolatát. Bár a szabályzatuk szerint nem kellett volna azonnal lekorlátozni, főleg, ha látták, hogy beérkezett hozzájuk az utalásod. De ilyen az automata rendszer, ha nem fizetsz/utalsz határidőre, hátralékos leszel, és korlátozhat a rendszer.
https://mindigtv.hu/jogi-nyilatkozatok/szolgaltatas-korlatozasa [Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2024-10-13 21:46:57]
Kedves fórumtársak: A múlt hónapi számlát elfelejtettem befizetni,igaz ez én hibám de amit ezekután csináltak ez nagyon nem volt korrekt!
Elejétől fogva eléfizetőjük vagyok . 30-án hívtam az ügyfélszolgálatot hogy csak 1-én tudom kifizetni az elmaradt havidíjat,azt mondták hogy ha szerencsém van nem korlátozzák addig a szolgáltatásomat ,ők már nem tudnak beavatkozni az automatikus folyamatba.Nem is kapcsolták ki ,1 én utaltam is az elmaradt díjat,föl is hívtam az ügyfélszolgálatot hogy beérkezett e az utalás,azt mondták rendben van látszik is a mindig tv ügyfélszolgálatos felületén.De ezekán legnagyobb megdöbbenésemre azt tapasztaltam hogy 10 én kikapcsolták a szolgáltatásomat mikor már semmi tartozásom nem volt mikor 1-én már rendeztem mindent.Ez hogy lehet olyan mintha nem fizettem volna semmit Megnéztem közben az ügyfélfogadás felületén hogy korlátozás műsrcsomagba vagyok 10-hó 1től 15 ig,ilyen eggyikszolgáltatónál sincs Van e valami esélyem hogy panaszt nyújtok be ellennük? van e valakinek hasonló tapasztalata?Akkor szerintem nem is fogják visszakapcsolni csak 15 -e után
a J904-es csatlakozóba való a wifi. (a képen a fekete csík fölött). Érdekes az adatlapja, sok mindent tud ez a proci. Különösen a secam outputon akadt meg a szemem, jó szolgálatot tenni a ruszki tévék restaurálásánál.
ha ugyanilyenre épül a wifis, akkor valsz usb-n át használja az is. Amiko boxoknál szokott lenni, hogy bizonos fajta donglet bedugva wifivel is lehet kapcsolódi.