Én is kérdeztem új árat. 4000Forinttal kerülne többe a tv family csomag 1000net, 8uj csatorna, RTL+ prémium. Most tv családi csomagom van 1000es nettel, van 1ev husegem rá. Megköszöntem, mondtam udvözlom a One-t, de hűség után búcsúzunk.
Bennem elég nagy a csalódás. Ahogy írod is a jelenlegi szinte fullos (Filmbox és HBO pakk nélküli) TV Családi csomagommal nem érem el a tegnap indult új csatornákat. Az App-ban csomagváltásba kezdtem, TV Family-ra váltottam volna. Az összegzésnél kijött, hogy a meglévő, szolgáltatásokkal (vezetékes telefon, mobil, internet) és az ezek után járó csomagkedvezményekkel is 2790 Ft-tal emelkedne a havi díjam. Nem beszèltem mèg az infációkövető emelésről. Sajnos ki kell mondani, hogy büntetik az előfizetőt, ezer éve ide fizetek, kb. 2 éve semmi fejlesztés, csatornabővítés nem volt, ezért most igenis vesztesnek és nem nyertesnek érzem magam az átállás kapcsán. Holott annak kéne. Csomagot vègül nem váltottam, sőt gondolkodom hogyan tovább.
Én átváltottam az új csomagra, de a Sorozat Klub Duck tv meg a Kölyök klub továbbra is azt írja hogy nincs hozzáférés. 🤣 Többi megy. Más járt így? Nem nagy hiány csak érdekes..
.......................................................
<< https://linktr.ee/Zoshi85 >>
Szeretek tesztelni. Így sok minden van:
Digi Optika (Tv+1000es net)
TelekomTV & Net
Vodafone TV & Net
Yettel TV
Úgy, hogy One márka alatt fog futni az összes szolgáltatás, egy ügyfélszolgálat lesz, egy helyen lehet majd intézni a mostani Voda/Digi/MindigTV Prémium előfizetőknek az ügyeiket. A meglévő csomagok/szerződések futnak tovább, némi változás a csatornakínálatban lesz, de ez semmiképp sem lesz még egységes.
Hogy milyen új csomagokat fog kínálni a "One", az majd januárban kiderül, de az sem lesz egységes (pl. műholdon és földfelszínin a rendelkézésre álló kapacitások korlátai miatt szűkebb lesz a kínálat). Szerintem a mostani Voda-Digi kábeles és IPTV kínálata akkor lesz majd egységes, amikor 2025. második felében a Digi Távközlési és Szolgáltató KFT beolvad a Voda jogutódjába, a One Magyarország ZRt-be. Addig semmiképp sem lehet jogilag egy cégnek/szolgáltatónak tekinteni a cégcsoportot, az egységes márkanév ellenére sem.
"A 4iG Csoport 2025. január 1-jétől egyesíti telekommunikációs szolgáltatásait – derült ki a vállalat szerdai budapesti sajtótájékoztatóján. Ezentúl a Vodafone Magyarország, a Digi, az Antenna Hungária és az Invitech lakossági és nagyvállalati távközlési szolgáltatásai kizárólag One márkanév alatt jelennek meg a piacon."
forrás Akkor most hogy is van-ez?
Amúgy a kérdésem nem a céges összevonására hanem mint "szolgáltató" vonatkozott.... [Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2024-12-25 13:21:47]
Javaslom, olvasd el mégegyszer a 16686-as bejegyzésem, mert különbségek továbbra is lesznek. Ez nem a One reklámoldala, ahol egységes arculatnak kell dominálnia, technológiailag továbbra sem lesz egységes a szolgáltatás.
Márkanévváltás, írja szépen a cikk. Az nem egyenlő az egybeolvadással.
Én MindigTV Prémium előfizető is vagyok, ott is csak márkaváltás lesz január 1-től - egyelőre.
Nem kell lezárni semmit. Egyelőre csak a Vodafone Magyarország vált nevet, One Magyarország lesz, a többi szolgáltató 2025. közepéig még nem olvad be ebbe a cégbe, csak használni fogja a One márkanevet. Az egybeolvadás után is érdemes lesz technológától függően külön topicot fenntartani: műholdas (DVB-S/2), földfelszíni (DVB-T/2) kábeltévé (DVB-C) és IPTV, hisz ez egy műszaki fórum, így műszakilag is más-más jellemzőkkel/problémákkal/lehetőségekkel fognak találkozni az előfizetők, ráadásul a kínálat sem lesz teljesen egységes - leszámítva talán a kábel-és IPTV részleget.
Ezt tényleg komolyan gondoljátok? Ez egy fórum! Rohadtul nem szólhat bele egy szolgáltató sem, mi legyen egy-egy topic neve. Ezt a moderátor teheti meg egyedül. És ha az érintett topic nevek netán még hetekig maradnak az eredetik, akkor sem dől össze a világ. Nem? A moderátor helyében a pezsgőpukkanás után én sem ezzel kezdeném az új évet…
Várhatóan ez az eredeti név majd zárójelesen megmarad az új név mögött. Pl: One műholdas (ex-Digi TV), vagy One kábeles (ex-Digikábel) stb stb. Ahogy más topic-ok esetében is volt már hasonló átnevezés…
A legegyszerűbb megoldásnak azt látom, hogy az eddigi topicot le kéne zárni, hogy írni már ne lehessen bele, de olvasni továbbra is lehetséges legyen. És ebbe, a lezárt topicba még a Voda sem szólhatna bele, (amúgy sem lenne joga ebbe beleszólni...) főleg, ha már nem is Voda néven fog futni.
Akkor megragadnám az alkalmat és felteszem az alábbi kérdést:
Mi lesz a topik(ok) sorsa az átállás(ok) után?
Mert a újévkor a Voda és a digi összeolvad és ONE-ként folytatja tovább.
Csak azért kérdezem hogy ne érjen meglepetés, ha van valami észrevétel a voda részéről.....
Vodafone ügyfelek figyelem: december 31. és január 2. között technikai átállás miatt szünetel az ügyfélkiszolgálás
A megjelölt időszakban nem lesznek elérhetők a vállalat online felületei, mobilvásárlási szolgáltatásai, valamint a My Vodafone applikáció. A szolgáltató felhívja a figyelmet, hogy a televíziós, internetes és mobilszolgáltatások továbbra is zavartalanul működnek majd.
A Vodafone Magyarország 2024. december 31. 15:00 és 2025. január 2. 7:00 között technikai átállást végez. Az átállás alatt az ügyfélkiszolgálás mind a mobilos, mind a vezetékes ügyfelek részére szünetel mind az üzletekben, mind a telefonos és online csatornákon. A megjelölt időszakban a vállalat online felületei, mobilvásárlási szolgáltatásai, illetve a My Vodafone applikációk sem lesznek elérhetők. Így többek között nem működik majd az online egyenlegfeltöltés és adatvásárlás, a számlabefizetés, az autópályamatrica-, a parkolás-, vagy a mobillottó vásárlás sem a szolgáltató megszokott felületein. A Vodafone előfizetőit több csatornán keresztül értesíti a fontosabb tudnivalókról, a szolgáltatások helyreállásáról és az esetleges további teendőkről.
Mi nem lesz elérhető az informatikai átállás időszakában?
• A szolgáltató átalakítja weboldalát, ezért az nem lesz elérhető a megjelölt időszakban, így a webshopban szerződés módosításra, új szolgáltatás vagy készülék megrendelésre nem lesz lehetőség. Január 2-től a megújult www.one.hu oldal várja az ügyfeleket.
• A My Vodafone alkalmazás is megújul, így 2024. december 31-én 15:00 órától nem lehet majd belépni az alkalmazásba, így ügyintézésre sem lesz lehetőség. 2025. január 2-től viszont az új One applikációkban a megszokott funkciók és lehetőségek várják a felhasználókat.
• Az egyenlegfeltöltést csak az erre alkalmas bankautomatákon lehet ebben az időszakban elvégezni.
• A OneTV webes és applikációs felületére nem lehet majd belépni az átállás ideje alatt. Az átállás kezdete előtt már belépett felhasználók tudják használni a szolgáltatást, amennyiben folyamatosan bejelentkezve maradnak.
• Az Easy Rider alkalmazáson keresztül nem lehet autópálya matricát vásárolni, továbbá parkolást indítani, fizetni.
• A Mobilvásárlás (autópálya matrica, parkolás, lottó, stb.) funkciók SMS-ben sem lesznek elérhetőek.
• A személyes és telefonos ügyfélkapcsolati csatornákon nem lesz lehetőség:
o Új szolgáltatási csomagok előfizetésére, meglévő előfizetés módosítására (szerződéshosszabbításra, tarifacsomagváltásra)
o Számla befizetésre
o Adat és egyéb kiegészítő opciók vásárlására
o Roaming szolgáltatás aktiválására
o Készülékkel kapcsolatos ügyintézésre (szerviz, kárrendezés, új biztosítás kötése)
o Egyenleggel kapcsolatos ügyintézésre, feltöltőkártyás éves adategyeztetésre és SIM kártya aktiválásra
Fontos információk az ügyfeleknek
Mobil szolgáltatások esetén a Vodafone azt javasolja ügyfeleinek, hogy gondoskodjanak időben az elegendő adatmennyiségről és a roaming szolgáltatások aktiválásáról különös tekintettel az ünnepi időszakra. A szolgáltató felhívja a figyelmet, hogy lehetőség szerint december 30-ig fizessék be számláikat. A feltöltőkártyás ügyfelek ATM-en keresztül változatlanul feltölthetik egyenlegüket, továbbá a szolgáltató kéri, hogy az esedékessé váló éves feltöltőkártyás adategyeztetéssel kapcsolatos teendőket még az átállás előtt végezzék el. Érdemes felkészülni arra is, hogy autópálya matrica ebben az időszakban csak benzinkúton vagy egyéb alkalmazásban (pl. Simple), valamint lottó a Szerencsejáték Zrt. lottózóiban vagy egyéb online felületen (pl.: szerencsejatek.hu) vásárolható, a parkolást pedig a parkoló automatákon keresztül vagy egyéb alkalmazásban (pl. Simple, Parkl) intézhetik az ügyfelek az átállás ideje alatt.
A technikai átállásban érintett folyamatokról és teendőkről a szolgáltató több csatornán keresztül tájékoztatja ügyfeleit, valamint létrehozott egy tájékoztató aloldalt is a fontosabb tudnivalókkal kapcsolatban.
A technikai átállás kizárólag az ügyintézést és vásárlást és érinti, a televíziós, internetes és mobilszolgáltatások továbbra is zavartalanul működnek majd.
A Vodafone az ügyfelek megértését és türelmét kéri a 2024. december 31. és 2025. január 2. közötti időszakban.
Nekem még nem érkezett meg ez a mail, de érdekes módon a vonatkozó weboldalon nem találom a OneTV-vel kapcsolatos, általad idézett szövegrészt. Ott csak az van, hogy "My Vodafone online ügyfélszolgálatunk, My Vodafone alkalmazásunk és Easy Rider alkalmazásunk a szünet alatt nem elérhető." És külön, piros háttéren kiemelve ezt írják: "...az otthoni vezetékes és üzleti vezetékes szolgáltatás zavartalanul működik a szünet időszakában is!"
A OneTV webes és applikációs felületére nem lehet majd belépni az átállás ideje alatt (2024. december 31. 15:00 és 2025. január 2. 7:00 között). Az átállás kezdete előtt már belépett felhasználók tudják használni a szolgáltatást, amennyiben folyamatosan bejelentkezve maradnak.