A weboldal címe:
http://m3.what.hu
Miért olyan nehéz a Metró ágazathoz bekerülni? (üzenet: 39, M3) |
|
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
14. Elküldve: 2011-04-30 00:30:26, Miért olyan nehéz a Metró ágazathoz bekerülni?
|
[26.] |
Biztos nem haragszik rád itt senki sem, dispotion barátunk kissé sarkosan fogalmazott, de hát férfiember elviseli az építő szándékú kritikákat.
Egy jó technikus meg aranyat ér, hidd el, diplomás hülyékkel pedig Dunát lehet rekeszteni (kellene is, szerintem), egyet például volt szerencsénk megismerni itt egy másik topikon.
|
| [válaszok erre: #15] |
[előzmény: (13) Krisz87, 2011-04-29 23:45:43] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
Krisz87
Tagság: 2011-04-29 00:03:11 Tagszám: #93354 Hozzászólások: 16 |
13. Elküldve: 2011-04-29 23:45:43, Miért olyan nehéz a Metró ágazathoz bekerülni?
|
[27.] |
Lehet hogy rosszul írtam le akkor el nézzést mindenkitől!
Érettségi után mentem el Székesfehérvárra, közúti járműgépészeti technikusi végzetsségem van.
Valaki szerint az középiskolának minősül, hozzá teszem jó magam szerint is, de valakik szerint meg magasabb a technikusi végzettség mint az érettségi.
Sok kölömbségnincs a kettő között talán magasabb, de amikor az Önkormányzatnál okmányirodában dolgoztam, ott érdekes modon felsőfoknak vették...
Pedig nincs főiskolám sem diplomám nem is szándékozom rá! :)
Ha féreérthető voltam akkor még egyszer bocsi mindenkitől. :S
üdv:
Krisztián
|
| [válaszok erre: #14] |
[előzmény: (10) dispotion, 2011-04-29 20:12:57] |
|
Zöldfülű
|
|
Krisz87
Tagság: 2011-04-29 00:03:11 Tagszám: #93354 Hozzászólások: 16 |
12. Elküldve: 2011-04-29 23:31:02, Miért olyan nehéz a Metró ágazathoz bekerülni?
|
[28.] |
Hát kösszi.. ez kedves volt
üdv:
Krisztián
|
| |
[előzmény: (11) metrovezeto, 2011-04-29 23:29:18] |
|
Zöldfülű
|
|
metrovezeto
Tagság: 2008-02-06 15:55:24 Tagszám: #55491 Hozzászólások: 104 |
11. Elküldve: 2011-04-29 23:29:18, Miért olyan nehéz a Metró ágazathoz bekerülni?
|
[29.] |
dispotion
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
ennyi :D
|
| [válaszok erre: #12] |
[előzmény: (10) dispotion, 2011-04-29 20:12:57] |
|
Haladó
|
|
dispotion
Tagság: 2009-02-26 12:39:06 Tagszám: #70997 Hozzászólások: 343 |
10. Elküldve: 2011-04-29 20:12:57, Miért olyan nehéz a Metró ágazathoz bekerülni?
|
[30.] |
Egy felső fokú végzetségem van, ráadásul gépészeti szakírányban, és mindig el lettem utasítva.
Ennyire hülye vagy, akkor tényleg nincs rád szükség, itt sem!
|
| [válaszok erre: #11 #13] |
|
|
Törzstag
|
|
Krisz87
Tagság: 2011-04-29 00:03:11 Tagszám: #93354 Hozzászólások: 16 |
9. Elküldve: 2011-04-29 19:03:25, Miért olyan nehéz a Metró ágazathoz bekerülni?
|
[31.] |
De egyébként meg ha csak azon mulna hogy felvennének, akkor le tagadnám a végzetségeimet, egy sima érettségit nyujtanék csak be.
Csak a probléma az, hogy ami most így utolag eszembe jutott, nem erről van szó... :(( Nagyon sokat gondolkodom rajta hogy mit lehetne csinálni de nem jut eszembe semmi.
Ja és tényleg ne haragudjatok hogy itt fárasztalak titeket, sorry mindenkitől!
üdv:
Krisztián
|
| |
[előzmény: (7) dispotion, 2011-04-29 18:03:46] |
|
Zöldfülű
|
|
Krisz87
Tagság: 2011-04-29 00:03:11 Tagszám: #93354 Hozzászólások: 16 |
8. Elküldve: 2011-04-29 18:36:21, Miért olyan nehéz a Metró ágazathoz bekerülni?
|
[32.] |
Hát én azt meg értem, de nekem nincs diplomán, egy technikusi végzetségem van, műszaki szakírányban.
A villamosnál elméletileg az a nyerő akinek minnél magasabb a végzettsége, én bennem az is meg fordult, hogy mindenki magasabb iskolával jelentkezik a metróhoz és ezért nem esek be a szorásba. De mostmár tényleg nem nagyon értem az egészet! ((:
üdv:
Krisztián
|
| |
[előzmény: (7) dispotion, 2011-04-29 18:03:46] |
|
Zöldfülű
|
|
dispotion
Tagság: 2009-02-26 12:39:06 Tagszám: #70997 Hozzászólások: 343 |
7. Elküldve: 2011-04-29 18:03:46, Miért olyan nehéz a Metró ágazathoz bekerülni?
|
[33.] |
Diplomával nem lehetsz mkv, ennyi...
|
| [válaszok erre: #8 #9] |
|
|
Törzstag
|
|
Krisz87
Tagság: 2011-04-29 00:03:11 Tagszám: #93354 Hozzászólások: 16 |
6. Elküldve: 2011-04-29 15:58:59, Miért olyan nehéz a Metró ágazathoz bekerülni?
|
[34.] |
Hát ez tetszett!
Ami számomra nagyon érdekes hogy a válogatás hogy zajlik, egyáltalán kik azok akik rábolintanak hogy ő jöhet ő nem ő még kérdőjeles nah értitek!
Szerintem a Metró szakszolgálatvezetőjének nem sok ideje van ilyenekkel foglalkozni vagy még is?
Amikor még egyszer voltam vagyis hát többször akkor amit mondtam nektek is elutasításokban részesültem, de annó még ugy volt hogy a Stadionok épületébe kelett menni, oda voltunk be hívatva voltunk vagy 40-50 en kb. :)
És a N. Ferenc Úr és Sz. György szolgálatvezető főnökök tartottak tájékoztatást a munkával kapcsolatban.
Azon viszont nagyon sokat el töprengek, hogy például a troli sem nagyon hírdetett felvételt az elmult időben, és nap mint nap új nem ismert trolivezetőkkel találkozom.
Az egyik jó ismerősöm mesélt hogy kelet nyugatra be kerülni mk- vezetőnek nagyon sok idő után lehet és kiváltságos is. Nagyon sokat kell jól teljesíteni, hogy oda be kerüljön valaki.
É-D vonalra meg mostanában nem igen volt utcáról fel vett ember, tudtom szerint segédvezetőket képeztek ki.
Tényleg nem értek sok mindent, és amire én nagyon kiváncsi lennék, az az hogy kik vannak előnyben részesítve, mert én valahogy nem nagyon hiszem azt hogy az iskolai végzettségeket nézzik.
Amit írtak itt lejebb is hogy nagyon sok jelentkező volt 900 körüli fő fele volt a létszám, a kérdés ilyenkor az van bennem, hogy ezek az emberek tudják is hogy mire vállalkoznak?
Am kezd ez az egész olyan lenni mint a villamosvezetői tanfolyam, oda is meg hívnak embereket állásinterjura 200-300 főt és abból válogatnak ki 40-50 embert kb.. és ugye több mint a fele orvosin illetve páv vizsgán elvérzik.
Nekem sokáig az volt az eszembe, hogy a metró az olyan mint egy kis család, és nagyon meg nézzik hogy kit vesznek fel, illetve első sorban valamilyen összeköttetés kellene? Vagy amit most írtam ez hülyeég?
Meg olyat is hangosztattak hogy aki már volt BKV dolgozó az már nem lehet többet meg ilyenek, például azt nem tudom hogy ez is mennyire igaz, és még annó ilyen Aba Botond féle szigorítás volt, amire emlékszem, meg ugye ha kiléptél 2 évig nem mehettél vissza. :)
[Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2011-04-29 16:33:20]
|
| |
[előzmény: (5) dulifuli, 2011-04-29 15:29:46] |
|
Zöldfülű
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
5. Elküldve: 2011-04-29 15:29:46, Miért olyan nehéz a Metró ágazathoz bekerülni?
|
[35.] |
"Rengeteg dolog egyszerüen homályos nekem..."
Hidd el, ezzel magam is így vagyok.
"...annyi minden kérdés van amikre nem kaptam sosem egyértelmű választ."
Jómagam szintúgy, és ezek száma nap nap után növekszik.
"...kinek kellene vigyek egy viskyt..."
Azt nem tudom, de azt már tudom, hogy FRANCIA konyakot kinek NE...
|
| [válaszok erre: #6] |
[előzmény: (4) Krisz87, 2011-04-29 13:51:16] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
Krisz87
Tagság: 2011-04-29 00:03:11 Tagszám: #93354 Hozzászólások: 16 |
4. Elküldve: 2011-04-29 13:51:16, Miért olyan nehéz a Metró ágazathoz bekerülni?
|
[36.] |
Köszi a válaszokat! :) Hát az az igazság, hogy én az orvosiig el sem jutok soha mert nem vesznek fel egyszerüen.. :( A segédvezetői és MillFav tanfolyamra amugy jelentkeztem, de még nem jött válasz, ki tudja hogy jön e valamikor gondolom jön majd egy elutasítás. :P
És ezeket egyszerüen nem tudom hova tenni, ahogy te is írtad, igen emlékszem rá, még 2001-2002 fele is nehéz volt ilyen tanfolyamot megszervezni, mert nem igen volt jelentkező.
Akik meg jelentkeztek azt általába 98% ban fel is vették, tehát én nem értem, a kérdés az hogy a metró ágazat milyen embereket szeretne kiképezni? Akik hosszú távon ott maradnak vagy pedig akik 2-3 hónap után megundják és ott hagyják.
Mert ugye egy mk vezetői tanfolyam sem két fillér, és jójó mondják hogy ki kell fizetni, de ha az illetőnek nincs pénze hogyan hajtják be? :(
Rengeteg dolog egyszerüen homályos nekem, és ködös is, mert van aki pikk pakk be kerül és van aki soha!
Azért is kérdeztem, milyen ismeretség lenne jó vagy kinek kellene vigyek egy viskyt nah jó csak hülyéskedek:)))
De tényleg annyi minden kérdés van amikre nem kaptam sosem egyértelmű választ.
üdv:
Krisztián
üdv:
Krisztián
|
| [válaszok erre: #5] |
[előzmény: (3) dulifuli, 2011-04-29 09:14:58] |
|
Zöldfülű
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
3. Elküldve: 2011-04-29 09:14:58, Miért olyan nehéz a Metró ágazathoz bekerülni?
|
[37.] |
Változnak az idők, úgy tűnik.
Jó bő 20 évvel ezelőtt, még hónapokat is kellett várni, hogy meg legyen a szükséges létszám egy mkv tanfolyam indulásához - pedig már eleve sv-k is voltak benne páran.
Nekem általános gépészeti végzettségem van, de akkoriban ez a kutyát nem érdekelte, jöhettek pékek, hentesek, filozófusok.
A nagy túljelentkezés most a gazdasági córesznek tudható be, amikor jobban megy a szekér, akkor azért nem annyira népszerű ez a szakma. Megfigyelhető egy ilyen hullámzás.
A Téged elutasító döntésben nem volt valamilyen indokolás? Esetleg orvosi vagy valami? Csak egy egyszerű "nem" ?
"...kivel vagy kikkel kellene jóban lennem..."
Attól is függ, hogy millen cekcuális az irányultság, vagy hogy mihez van gyomrod.
Ez utóbbi megjegyzést naná hogy csak tréfának szántam...
|
| [válaszok erre: #4] |
[előzmény: (1) Krisz87, 2011-04-29 00:13:28] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
2. Elküldve: 2011-04-29 00:47:26, Miért olyan nehéz a Metró ágazathoz bekerülni?
|
[38.] |
Hát csütörtökön az hangzott el például, hogy a nemrég meghirdetett metró segédvezetői és Millfav vezetői tanfolyamra 3 nap alatt 900-an jelentkeztek. A szükséges létszám pedig, ami a két nevezett helyre kell összesen, 30 fő. Tehát 30-szor többen jelentkeztek 3 nap alatt.
|
| |
[előzmény: (1) Krisz87, 2011-04-29 00:13:28] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
Krisz87
Tagság: 2011-04-29 00:03:11 Tagszám: #93354 Hozzászólások: 16 |
1. Elküldve: 2011-04-29 00:13:28, Miért olyan nehéz a Metró ágazathoz bekerülni?
|
[39.] |
Sziasztok Üdvözlök mindenkit!
Nem vagyok metró vezető, sajnos, csak már nagyon régen tervezem hogy jelentkezek, a metróhoz vagy a MillFavhoz idáig még nem sokra jutottam.
Az új topicot talán azért is nyitottam meg, mert egyszerüen nagyon érdekelne, hogy mi alapján meg a felvétel, kiket részesítenek előnybe, és kik a ténylegesen felvételesek?
Tudjátok a helyzet az az hogy jó párszor meg volt az állás hírdetve a metróhoz, kb 4-5 ször biztosan, és mindig el utasítottak, vagy is nekem nem sikerül egyszerüen oda be kerüljek. :(
A kérdésem az lene hogy kivel vagy kikkel kellene jóban lennem hogy sikerüljön?
Egy felső fokú végzetségem van, ráadásul gépészeti szakírányban, és mindig el lettem utasítva.
Valakit meg élből fel vesznek, nem értem hogy ez miért van, nem egy olyan jó munka én azt tudom de nem is rossz, egy olyan embernek aki él hal a járművekért, és szeretné csinálni. .:
Ennyit szerettem volna veletek megosztani várom a meg tisztelő válaszotokat köszi előre is! :)
üdv:
Krisztián
|
| [válaszok erre: #2 #3] |
(TÉMANYITÓ) |
|
Zöldfülű
|
|
Miért olyan nehéz a Metró ágazathoz bekerülni? (üzenet: 39, M3) |
|
A weboldal címe:
http://m3.what.hu
|