Regisztrál :: Profil :: Beállítás :: Tagok :: Szavazógép :: Csoportok :: Segítség Vissza :: Főoldal 
 Hozzászólások: 9466595/81 Témák: 19062 Tagok: 112926 Legújabb tag: coreballcore1 Online: (390/4
 Név: Jelszó:  Eltárol  Elfelejtette jelszavát?
A weboldal címe: http://m3.what.hu

    / 12 
Lista: 
Kép:
Smile:
  
 

Alstom

(üzenet: 296, M3)
 

NB6667



Tagság: 2007-07-13 13:12:44
Tagszám: #47039
Hozzászólások: 411
242. Elküldve: 2010-08-04 16:16:26,

Alstom

[101.]

Hiába frankó, a végén mindenképp egy ember lesz a fülkében (akár Alstom, akár más vonaton). Akkortól pedig a reprezentatív státusz ugrik, mert nem lesznek segédvezetők.
[válaszok erre: #243] [előzmény: (241) retrometro, 2010-08-04 16:13:43]
Törzstag
NB6667 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


dulifuli



Tagság: 2007-05-06 10:49:47
Tagszám: #44681
Hozzászólások: 3214
240. Elküldve: 2010-08-04 11:23:12,

Alstom

[102.]

Eszembe ötlött így hirtelen egy kis külön bejáratú összeesküvés-elmélet.
Gondolok most arra, hogy van ugyebár (legjobb tudomásom szerint) az ún. szakmai reprezentativitás. Jelen esetben segédvezető (mint olyan) csak a K-Ny - en létezik, ez egy külön, meghatározott szakma. Az az érdekképviseleti vezető, aki ellátja ezek képviseletét (konkrét számokat nem tudok, de az elv a lényeg), annak megvan a reprezentativitása (KSZ. tárgyalások, meg minden másba való belefolyás tehát), bármi egyébtől függetlenül.
Ha így nézem, akkor valakinek érdekében áll, hogy az Alstom bukta legyen, mert akkor még jó darabig megmarad a "segédvezető" intézménye, s ezzel a szakmai reprezentativitás.
Ellenben, ha az illetőnek van ellenlábasa érdekvédelmi körökben (hogyne lenne, mindenkinek van), annak meg pont fordítva, az az érdeke, hogy az Alstom menjen, segédvezetők viszlát, ezzel járó szakmai reprezentativitás dettó.
Mindezek az érdekvonalak természetesen ezerféle szakmai és egyéb érvekbe csomagolhatóak.

Hogy eme eszmefuttatásból mi a frankó és mi nem, azt én nem tudhassam, eszembe jutott, megosztottam tehát. icon32.gif icon50.gif
[válaszok erre: #241]
Kiváló dolgozó
dulifuli adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


speaker77



Tagság: 2007-05-10 23:01:14
Tagszám: #44862
Hozzászólások: 333
239. Elküldve: 2010-08-04 10:50:09,

Alstom

[103.]

Több száz embert felkészítettek, levizsgáztattak az Alstomra?
[előzmény: (238) NB6667, 2010-08-03 21:03:39]
Törzstag
speaker77 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


NB6667



Tagság: 2007-07-13 13:12:44
Tagszám: #47039
Hozzászólások: 411
238. Elküldve: 2010-08-03 21:03:39,

Alstom

[104.]

http://videotar.mtv.hu/Videok/2010/08/03/10/A_szakszervezetek_szerint_hasznalhato_a_francia_metroszerelveny.aspx

Itt van ma reggel az MTV1-en a Gulyás.
[válaszok erre: #239]
Törzstag
NB6667 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Kingweb



Tagság: 2002-08-12 00:00:00
Tagszám: #181
Hozzászólások: 2769
237. Elküldve: 2010-08-03 19:58:02,

Alstom

[105.]

Megnéztem a cikkben említett Kölnben megtörtént balesetről szóló írást. Keddi napon volt, de már hétfőn behányt a fék, majd fék nélkül 1,5 km-es sebességgel rácsatoltak vele egy másik vonatra, eltolták, a Siemens emberei javítottak valamit, majd újra kiadták a vonatot.

Kedden 3 órával a csattanás előtt beragadtak a fékek, az utasokat ki kellett szállítani. 1 órával ezután a Siemens emberei újraindították a számítógépet, majd a vonat futott megint.

Nem is kettő, hanem három fékrendszerről beszélnek, ami mind egyszerre szart be. 67 ember fizetett ezért súlyos sérülésekkel. Elismerték, hogy a teljes fékelektronika halt meg a vonaton. 17:33-kor volt a csattanás, egész éjjel dolgoztak, több mint 100 rendőr, 130 tűzoltó. A tűzoltók szerint egyik kocsi a másikba 2 métert ékelődött be, több utas csapdába esett a kocsikban.

Egyébként valami prototípus (Siemens) vonat volt ez.

Kiváló dolgozó
Kingweb adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Kingweb



Tagság: 2002-08-12 00:00:00
Tagszám: #181
Hozzászólások: 2769
236. Elküldve: 2010-08-03 18:24:02,

Alstom

[106.]

http://index.hu/belfold/budapest/2010/08/03/szakszervezet_nem_biztonsagos_az_uj_metro/

Ezzel kapcsolatban szavazás fentebb.

Az Alstom sorsáról rendezett eredménye:

Vigyék haza: 81%
Valahogy fussanak ezek: 19%

Az új szavazás pedig: Gulyás avagy Jáger Úr álláspontját osztod?

Gulyásé röviden az, hogy kapjanak ideiglenes engedélyt (a hibákkal együtt).
Jágeré pedig az, hogy amíg nem biztonságos, ne fusson.
Kiváló dolgozó
Kingweb adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


dispotion



Tagság: 2009-02-26 12:39:06
Tagszám: #70997
Hozzászólások: 343
235. Elküldve: 2010-08-03 17:48:00,

Alstom

[107.]

Biztonságos metró kell a fővárosnak, az Alstom pedig nem az
http://www.klubradio.hu/cikk.php?id=16&cid=113154
Törzstag
dispotion adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


dispotion



Tagság: 2009-02-26 12:39:06
Tagszám: #70997
Hozzászólások: 343
234. Elküldve: 2010-08-03 16:08:26,

Alstom

[108.]

http://www.sin-ter.hu/topic.php?id=962
[előzmény: (225) médmfsz, 2010-08-02 18:57:30]
Törzstag
dispotion adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


itamas80



Tagság: 2007-05-13 00:20:43
Tagszám: #44945
Hozzászólások: 337
233. Elküldve: 2010-08-03 11:39:11,

Alstom

[109.]

Országos Vasúti Szabályzat II. kötet, ebben van a Metró Jármű Szabályzat is a 48. oldaltól (a szövege másolható)
http://www.millenia.eu/cms/pdf/Országos%20Vasúti%20Szabályzat%20II.%20kötete.pdf
Törzstag
itamas80 adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


itamas80



Tagság: 2007-05-13 00:20:43
Tagszám: #44945
Hozzászólások: 337
232. Elküldve: 2010-08-03 11:36:52,

Alstom

[110.]

http://www.origo.hu/itthon/20100802-alstom-metrokocsik-4es-2es-metro-augusztusig-talalhat-megoldast-budapest.html
http://index.hu/belfold/budapest/2010/08/03/ket_evig_lehet_egy_ures_metroalagutunk/

A 2006-os szerződés (szöveg nem másolható)
http://www.metro4.hu/getfile.php?dir=pdf%2Fszerzodesek&file=budapest_metropolis_co10.pdf
[Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2010-08-03 12:03:36]
Törzstag
itamas80 adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


LoviGabi



Tagság: 2007-05-09 20:06:12
Tagszám: #44819
Hozzászólások: 669
231. Elküldve: 2010-08-03 11:04:00,

Alstom

[111.]

Metró bemutató orosz módra:

http://www.youtube.com/watch?v=SJcyLBpgpGQ
Törzstag
LoviGabi adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Kingweb



Tagság: 2002-08-12 00:00:00
Tagszám: #181
Hozzászólások: 2769
230. Elküldve: 2010-08-02 22:34:08,

Alstom

[112.]

Itten az érdekképviseleteknek is van dolga. Vagy lenne, vagy lett volna. icon32.gif

II.2.5. Az Ügyfél 1304252 számú megrendelése alapján, a TÜV SÜD (TÜV SÜD Industrie Service GmbH. Strassenbahnen und Metró Systeme BOStrab-Prüfstelle) által elvégzett Munkavédelmi minősítésben (a továbbiakban: Mm) előírtak elvégzését igazoló dokumentumok nem kerültek benyújtásra:

g) Mm A12. pontja szerint A vezetőfülkében található kontroll eszközök és feliratok sötétben (alagút) történő vakítás nélküli olvashatóságát igazoló jegyzőkönyv a BKV Zrt. metró járművezetőit képviselő szakszervezetek) jóváhagyó záradékával ellátva.

A fentiek a közlekedés biztonságát egyenként nem feltétlenül veszélyeztetik, azonban összességükben a jármű megfelelőségét megkérdőjelezik, így a típusengedély kiadása megtagadásának további alapját képezik.

A ILI. pontban foglalt hiányosságok miatt, és a IL2. pontban foglalt hiányosságok figyelembevételével megállapítottam, hogy az AM5-M2 típusú metrószerelvény a jogszabályi és a közlekedésbiztonsági követelményeket maradéktalanul nem elégíti ki, ezért a rendelkezésemre
álló adatok alapján típusengedély iránti kérelme elutasításáról döntöttem.

Itt a határozat PDF-ben, de ebből már lehet kijelöléssel-kivágással idézni:

http://m3.what.hu/files/hatarozat_full.pdf
Kiváló dolgozó
Kingweb adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


speaker77



Tagság: 2007-05-10 23:01:14
Tagszám: #44862
Hozzászólások: 333
229. Elküldve: 2010-08-02 22:00:32,

Alstom

[113.]

http://atv.hu/cikk/20100802_egy_kis_modositassal_jok_lehetnek_a_francia_metrokocsik_video?source=hirkereso

Ez a Gulyás nem olvasta a határozatot? Háromnál azért több probléma van.

Demszky meg icon49.gif

A 4-es metró nem kerülhet veszélybe, mert 100 milliárdos kár stb. Szerintem meg a biztonság sem kerülhet(ne) veszélybe.
Törzstag
speaker77 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


dulifuli



Tagság: 2007-05-06 10:49:47
Tagszám: #44681
Hozzászólások: 3214
228. Elküldve: 2010-08-02 20:17:16,

Alstom

[114.]

Én már semmin sem csodálkozom.
[előzmény: (226) médmfsz, 2010-08-02 18:58:19]
Kiváló dolgozó
dulifuli adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


dulifuli



Tagság: 2007-05-06 10:49:47
Tagszám: #44681
Hozzászólások: 3214
227. Elküldve: 2010-08-02 19:38:56,

Alstom

[115.]

Na aszongya ez a demszkáj, az a fontos, hogy a 4-es metrót ne érje kár, ne kelljen a pénzt visszafizetni, ezzel a Budapestiek 85-90 százaléka egyetért.
Szerintem egy ideje a Budapestiek 85-90 százaléka abban ért egyet, hogy ez a pöts húzzon már el a rákba, de legikább tán rács mögé.
Ezek szerint ennek a "semmirőlnemtudoksemmit" díszmajomnak bármi is megfelelne, csak a dédelgetett kis játékszerét, a 4-es számú feneketlen pénztemetőt ne bántsák.
Bakker....
[előzmény: (223) dispotion, 2010-08-02 17:59:04]
Kiváló dolgozó
dulifuli adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


médmfsz



Tagság: 2007-06-20 10:42:39
Tagszám: #46196
Hozzászólások: 2724
226. Elküldve: 2010-08-02 18:58:19,

Alstom

[116.]

Biztos tartozás kiegyenlítés!
[válaszok erre: #228] [előzmény: (216) dulifuli, 2010-08-02 14:03:15]
Kiváló dolgozó
médmfsz adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


médmfsz



Tagság: 2007-06-20 10:42:39
Tagszám: #46196
Hozzászólások: 2724
225. Elküldve: 2010-08-02 18:57:30,

Alstom

[117.]

Emlékeim szerint az összes párizsi metró kocsi is Alstom gyártmány, köztük a vezető nélküli is!
[válaszok erre: #234] [előzmény: (221) NB6667, 2010-08-02 17:50:34]
Kiváló dolgozó
médmfsz adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


dispotion



Tagság: 2009-02-26 12:39:06
Tagszám: #70997
Hozzászólások: 343
224. Elküldve: 2010-08-02 18:04:07,

Alstom

[118.]

Nem értenek hozzá, ehhez (is) mi jobban értünk...húzzanak a francba!
[előzmény: (221) NB6667, 2010-08-02 17:50:34]
Törzstag
dispotion adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


dispotion



Tagság: 2009-02-26 12:39:06
Tagszám: #70997
Hozzászólások: 343
223. Elküldve: 2010-08-02 17:59:04,

Alstom

[119.]

Demszky interjú (teljes)
http://www.klubradio.hu/klubmp3/klub20100802-162853.mp3
[Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2010-08-02 19:11:16]
[válaszok erre: #227]
Törzstag
dispotion adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


NB6667



Tagság: 2007-07-13 13:12:44
Tagszám: #47039
Hozzászólások: 411
221. Elküldve: 2010-08-02 17:50:34,

Alstom

[120.]

Komám Te Alstom ügynök vagy, esetleg nem tudsz olvasni?

A fék ebben a formában még sehol nem működik Alstom kocsin.

Ki nem sz@rja le, hogy az Alstom esetleg már gyártott TGV-t is? Ide most nem az kell.
[válaszok erre: #222 #224 #225] [előzmény: (219) dispotion, 2010-08-02 17:31:33]
Törzstag
NB6667 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Kingweb



Tagság: 2002-08-12 00:00:00
Tagszám: #181
Hozzászólások: 2769
220. Elküldve: 2010-08-02 17:42:47,

Alstom

[121.]

2100 mm-nek kell lenni a magasságnak. Jogszabályok/Vezetőfülke link a weboldalon.
[előzmény: (218) NB6667, 2010-08-02 17:27:16]
Kiváló dolgozó
Kingweb adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


dispotion



Tagság: 2009-02-26 12:39:06
Tagszám: #70997
Hozzászólások: 343
219. Elküldve: 2010-08-02 17:31:33,

Alstom

[122.]

Legutóbbi városok ahol ezek a kocsik futnak Barcelona, Isztambul és Peking...
[válaszok erre: #221] [előzmény: (206) ojozso, 2010-08-01 22:28:51]
Törzstag
dispotion adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


NB6667



Tagság: 2007-07-13 13:12:44
Tagszám: #47039
Hozzászólások: 411
218. Elküldve: 2010-08-02 17:27:16,

Alstom

[123.]

A határozat fényében a Gulyás kissé "optimista", miszerint apró módosításokkal mehetne a vonat.

MJSZ 4.2. pont előírásainak nem felel meg a vezetőfülke, mert a magassága mindössze 2000 mm. Sajna nem tudom MJSZ hol lelhető fel, mennyinek kellene lennie a belmagasságnak egyébként.

De korábban hozzájárultak az utastér belső szabad magasságának változásához (ez az ominózus 180 cm lehet a csatlásnál), de a vezetőfülke szellőzésének változásához is. Ez utóbbi kérdés jó-e nekünk avagy nem.

Tényleg sok itt a seb, ezeket begyógyítani sok zseb és Nokia doboz kell.

[válaszok erre: #220]
Törzstag
NB6667 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


dispotion



Tagság: 2009-02-26 12:39:06
Tagszám: #70997
Hozzászólások: 343
217. Elküldve: 2010-08-02 17:26:29,

Alstom

[124.]

http://www.klubradio.hu/cikk.php?id=16&cid=113089
Törzstag
dispotion adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


dulifuli



Tagság: 2007-05-06 10:49:47
Tagszám: #44681
Hozzászólások: 3214
216. Elküldve: 2010-08-02 14:03:15,

Alstom

[125.]

Büdös ez nekem, nagyon büdös.

Az meg, hogy a Gulyás most hirtelen elkezdett ezerrel lobbizni, egy kissé fura.
[válaszok erre: #226] [előzmény: (215) itamas80, 2010-08-02 13:31:28]
Kiváló dolgozó
dulifuli adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   
 

Alstom

(üzenet: 296, M3)
 
    / 12 
Lista: 
Kép:
Smile:
  

A weboldal címe: http://m3.what.hu

Új hozzászólás írása
  Név :   Jelszó :
  Mail :
  Üzenet:

 Betűszín:  Háttérszín:
 Árnyék:      Parázslás:
BBcode On/Off.    Betűméret:
Url/Kép autokonverzió On/Off.
Aláírás beszúrása
  Kép feltöltés: [Feltöltési max. file méret (byte): 20000]
    Írja be ide a képen látható biztonsági kódot:
Smiley kódok teljes listája
Az oldal 0.010453939437866 másodperc alatt generálódott.

  Cégadatok  |   Felhasználási feltételek  |   Adatvédelem  |   Általános Fórum Szabályzat  |   Segítség
  Netboard Bt. © 2001-2023. E-mail