A weboldal címe:
http://m3.what.hu
Köki átépítése (üzenet: 219, M3) |
|
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
212. Elküldve: 2011-09-16 00:47:31, Köki átépítése
|
[26.] |
Illusztráció ehhez az "Ill. Elvt." topikban, 931 hsz.
|
| |
[előzmény: (211) btk1, 2011-09-13 21:24:13] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
btk1
Tagság: 2010-05-18 11:33:01 Tagszám: #85076 Hozzászólások: 66 |
211. Elküldve: 2011-09-13 21:24:13, Köki átépítése
|
[27.] |
Szia!
Köki jobbon az órát áttették normális helyre,de a pontos idő kijelzése annyira halvány,hogy alig látni és időnként még be is tükröződik.
Tudnál valamit segíteni?
Előre is köszi!
|
| [válaszok erre: #212] |
[előzmény: (207) cornuscapri, 2011-09-12 22:46:58] |
|
Kezdő
|
|
btk1
Tagság: 2010-05-18 11:33:01 Tagszám: #85076 Hozzászólások: 66 |
210. Elküldve: 2011-09-13 21:21:28, Köki átépítése
|
[28.] |
"szabályosan ki lett tűzve"
Köki jobb kijáratnál bal oldalt van a lassan bejárandó pályarész vége jelző,ezt jobb oldalra illik tenni,kivéve,ha erről külön rendelkezés nincs.
Vajon miért volt annyira fontos a bal oldal?
|
| |
[előzmény: (209) dispotion, 2011-09-13 09:56:18] |
|
Kezdő
|
|
dispotion
Tagság: 2009-02-26 12:39:06 Tagszám: #70997 Hozzászólások: 343 |
209. Elküldve: 2011-09-13 09:56:18, Köki átépítése
|
[29.] |
köszönöm a kiegészítést, így teljes a kép, egy hónap elteltével szabályosan ki lett tűzve, így már szabályok szerint dolgozhatunk, senkinek nem lett baja belőle, köszönjük mindenkinek!
|
| [válaszok erre: #210] |
[előzmény: (207) cornuscapri, 2011-09-12 22:46:58] |
|
Törzstag
|
|
speaker77
Tagság: 2007-05-10 23:01:14 Tagszám: #44862 Hozzászólások: 333 |
208. Elküldve: 2011-09-13 09:52:59, Köki átépítése
|
[30.] |
Ez úgy áll a levegőben, miért is írtad be?
Ennyi idő után minek tűzték ki?
|
| |
[előzmény: (207) cornuscapri, 2011-09-12 22:46:58] |
|
Törzstag
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
206. Elküldve: 2011-09-11 10:54:16, Köki átépítése
|
[31.] |
Micsoda véletlen megin', tegnap már ki voltak tűzve korrektül. Még a vonathossz-jelzők is a kihúzóban, holott eleddig ez kevéssé volt jellemző.
Jobb később mint soha, mondják, valamint jó munkához idő kell, illetőleg hamari munka ritkán vóóóót jóóóó.
|
| |
[előzmény: (205) metrovezeto, 2011-09-07 22:48:46] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
metrovezeto
Tagság: 2008-02-06 15:55:24 Tagszám: #55491 Hozzászólások: 104 |
205. Elküldve: 2011-09-07 22:48:46, Köki átépítése
|
[32.] |
És hányan íratok jelentést ezekről??? :DDDD
|
| [válaszok erre: #206] |
[előzmény: (204) dispotion, 2011-09-07 19:26:50] |
|
Haladó
|
|
dispotion
Tagság: 2009-02-26 12:39:06 Tagszám: #70997 Hozzászólások: 343 |
204. Elküldve: 2011-09-07 19:26:50, Köki átépítése
|
[33.] |
Az is érdekes, hogy az aug. 20-i parancskönyvben az áll, hogy a peron (köki) munkaterület, csak személy vagy vagyon védelem okán lehet ott tartózkodni, be-ki haladás 15 km kitűzés szerint (mai napig nincs kitűzve, ha ezt a szakhatóság megtudná!) azóta mi változott azon kívül, hogy utasforgalom alá helyezték?
és ezt négy góré is aláírta...
én meg rugalmas vagyok na ná 90ft-ért (hi)
|
| [válaszok erre: #205] |
[előzmény: (202) dulifuli, 2011-09-02 22:32:10] |
|
Törzstag
|
|
dispotion
Tagság: 2009-02-26 12:39:06 Tagszám: #70997 Hozzászólások: 343 |
203. Elküldve: 2011-09-07 19:18:53, Köki átépítése
|
[34.] |
F1
Az utasítás hatálya
5. Az utasítás előírásai kötelező érvényűek a metró valamennyi szakterületére, ezen kívül a tervező és kivitelező szervekre is
Ideiglenes lassúmenet jelzései
124. A pálya műszaki állapota miatt szükséges ideiglenes lassúmenet elrendelésére és a személyzet értesítésére vonatkozó rendelkezéseket az F. 2. Forgalmi Utasítás tartalmazza.
Az ideiglenesen lassan bejárandó pályarészeket az alábbiak szerint kell jelezni:
125. Üzemidőben jelentkező pályahiba (vagy bármilyen, sebességkorlátozást igénylő meghibásodás) esetén a hibás szakasz pontos megjelölésére kettő darab sárgán villogó akkumulátoros lámpát kell alkalmazni.
Az első sárga villogó lámpát a hibahely elejéhez, a másodikat a hibahely végétől vonathosszra kell elhelyezni.
A lámpákat a pálya menetirány szerinti jobb oldalán, kb. 2 m magasságban, a kábellétrákra kell felerősíteni.
A felszíni pályaszakaszon a kihelyezését a helyi sajátosságok, illetve lehetőségek figyelembevételével kell elvégezni.
126. A motorkocsivezető a menetirány szerinti
- első sárga villogó (Lassan!) jelzéstől legfeljebb a központi forgalmi menetirányító rendelkezésében meghatározott sebességgel haladhat tovább,
- második sárga villogó (Feloldás!) jelzéstől gyorsíthat fel a vonatnál alkalmazható sebességre.
127. Abban az esetben, ha üzemszünetben a hibát nem tudják kijavítani, illetve a sebességkorlátozást feloldani, akkor üzemkezdetig az ideiglenesen lassan bejárandó pályarészt
- az „Ideiglenes lassúmenet előjelző”;
- az „Ideiglenesen lassan bejárandó pályarész eleje” jelző, és
- az „Ideiglenesen lassan bejárandó pályarész vége” jelző
egyidejű alkalmazásával kell jelezni, az ideiglenes lassúmenet jelzőket ki kell tűzni.
A kitűzésért a pályamester a felelős.
128. Az „Ideiglenes lassúmenet előjelző” fehérszegélyes háromszög alakú csúcsára állított tábla, melynek sárga mezejében fekete arab szám van (60. ábra).
Ez a szám jelenti a lassan bejárandó pályarészen alkalmazható sebesség tizedértékét.
Az 5 km/h sebességet 1/2-es törtszám jelzi.
A jelzés értelme: Lassíts!
Az ideiglenesen lassan bejárandó pályarész elejéhez legfeljebb a jelzett sebességgel szabad érkezni.
129. Az „Ideiglenes lassúmenet előjelző”-t a lassan bejárandó pályarész elejétől az elérhető legnagyobb sebességre számított csökkentett fékúttávolságra kell kitűzni.
Azokon a helyeken, ahol a csökkentett fékúttávolságról történő előjelzés nem szükséges, az „Ideiglenes lassúmenet előjelző” az „Ideiglenesen lassan bejárandó pályarész eleje” jelzővel egy szelvényben is elhelyezhető.
130. Az „Ideiglenesen lassan bejárandó pályarész eleje” jelző fehérszegélyes téglalap alakú tábla, melynek sárga mezejében nagy fekete „V” betű van (61. ábra).
A jelzés értelme: Lassan!
Legfeljebb az előjelzett sebességgel szabad továbbhaladni.
131. Az „Ideiglenesen lassan bejárandó pályarész vége” jelző téglalap alakú tábla, melynek fehér mezejében fordított helyzetű nagy fekete „V” betű van. (62. ábra)
A jelzés értelme: Feloldás!
A jelzés feloldja a sebességkorlátozást, a járművezető azonban csak akkor növelheti a sebességet, ha a vonat teljes egészében elhaladt a jelző mellett.
132. Az ideiglenes lassúmenet jelzőket fényvisszaverő kivitelben kell alkalmazni.
A jelzőket 40 km/h, vagy annál magasabb sebességkorlátozás esetén csak helyes irányban, 40 km/h-nál alacsonyabb sebességkorlátozás esetén helytelen irányú közlekedésre is kell kitűzni.
133. Helytelen irányú közlekedéskor az „Ideiglenesen lassan bejárandó pályarész eleje” és az „Ideiglenesen lassan bejárandó pályarész vége” jelzőket a baloldalon kell keresni, mert a jelzés a helyes irányban kitűzött jelzők hátlapján van elhelyezve.
Jé, mik vannak!
|
| [válaszok erre: #207] |
[előzmény: (202) dulifuli, 2011-09-02 22:32:10] |
|
Törzstag
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
202. Elküldve: 2011-09-02 22:32:10, Köki átépítése
|
[35.] |
"Mi maradunk a Határ úton."
Valóban.
Amikor azt a hsz-t írtam, még az volt az utolsó infóm hogy holnaptól Köki van a napibeó szerint, de aztán lecserélődött egy hét kompletten.
De az is egy szép eset, úgy menet közben váltani. Utasok hömpölyögnek ide-oda, közben meg két mkv adja át a vonatot, hogyaszongya, na milyen a gép, hát komám elég sz@r, egy kocsi nem fékez, viszont kettő nem vontat, másik végén a fékezőszelep túltölt, ez a vége kopog, vonalon meg síntörés miatt korlátozás blablablabla, mindenki tudná ezt még hosszan folytatni.
Kellemes, elegáns dolog, így kell ezt csinálni.
|
| [válaszok erre: #203 #204] |
[előzmény: (199) speaker77, 2011-09-02 17:27:56] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
oregbeatsuhanc
Tagság: 2010-01-07 12:11:26 Tagszám: #80993 Hozzászólások: 511 |
201. Elküldve: 2011-09-02 18:05:00, Köki átépítése
|
[36.] |
Akkor jó. legalább nem kell pótlózni, ha mennem kell lépcsőt javítani. Én még azt sem tudom mikortól működik a két új gép. Majd valamelyik tapló odab@szarint az asztalomra egy kapcsirajzot, holnaptól már ezt is javíthatod.
|
| |
[előzmény: (198) speaker77, 2011-09-02 17:26:58] |
|
Törzstag
|
|
dispotion
Tagság: 2009-02-26 12:39:06 Tagszám: #70997 Hozzászólások: 343 |
200. Elküldve: 2011-09-02 18:00:55, Köki átépítése
|
[37.] |
Ne kelljen köbbért fizetnie a kivitelezőnek...
|
| |
[előzmény: (197) oregbeatsuhanc, 2011-09-02 16:16:06] |
|
Törzstag
|
|
speaker77
Tagság: 2007-05-10 23:01:14 Tagszám: #44862 Hozzászólások: 333 |
199. Elküldve: 2011-09-02 17:27:56, Köki átépítése
|
[38.] |
Nem azt írták, hogy nekünk jó lesz, hanem az utasoknak.
Mi maradunk a Határ úton.
|
| [válaszok erre: #202] |
[előzmény: (196) dulifuli, 2011-09-02 14:04:32] |
|
Törzstag
|
|
speaker77
Tagság: 2007-05-10 23:01:14 Tagszám: #44862 Hozzászólások: 333 |
198. Elküldve: 2011-09-02 17:26:58, Köki átépítése
|
[39.] |
Már leírták mindenhol, hogy szombat reggeltől megy a buli.
|
| [válaszok erre: #201] |
[előzmény: (197) oregbeatsuhanc, 2011-09-02 16:16:06] |
|
Törzstag
|
|
oregbeatsuhanc
Tagság: 2010-01-07 12:11:26 Tagszám: #80993 Hozzászólások: 511 |
197. Elküldve: 2011-09-02 16:16:06, Köki átépítése
|
[40.] |
"Teljesültek azok a feltételek, amelyek lehetővé teszik, hogy a 3-as metró utasokat szállíthasson Kőbánya-Kispest végállomásig."
Ez egy jó kis megúszós mondat, ami "ebben a formában így nem igaz".
1. Mikor teljesültek? Szerintem még egy nagy túrót teljesültek.
2. Mikor, vagy mikortól szállíthasson?
Ez még titok, mert nem derül ki a mondatból. Gondolom valamikor a távoli jövőre utal ezzel a kijelentéssel az illetékes szófosó.
|
| [válaszok erre: #198 #200] |
[előzmény: (196) dulifuli, 2011-09-02 14:04:32] |
|
Törzstag
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
196. Elküldve: 2011-09-02 14:04:32, Köki átépítése
|
[41.] |
"Teljesültek azok a feltételek, amelyek lehetővé teszik, hogy a 3-as metró utasokat szállíthasson Kőbánya-Kispest végállomásig."
Nem tudom, tehát lehet hogy igen, de az alábbi képek (192. hsz.) alapján felmerül bennem a kérdés:
A BKK-közleményben megtalálható "teljesültek azok a feltételek" kijelentés magában foglalja-e a formaruha viselésére kötelezett munkavállalók öltözőjét, méghozzá a vonatkozó szabályoknak megfelelő módon?
|
| [válaszok erre: #197 #199] |
[előzmény: (195) LoviGabi, 2011-09-02 11:03:35] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
LoviGabi
Tagság: 2007-05-09 20:06:12 Tagszám: #44819 Hozzászólások: 669 |
|
Törzstag
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
194. Elküldve: 2011-09-02 00:50:58, Köki átépítése
|
[43.] |
Hogy az eredeti fonalat akkor imígyen tovább gombolyítsam:
Erős a gyanúm, hogy Miss Röfi pedig nem fog eme kiérlelt és felelős koncepciónak keresztbe feküdni, mindenféle munkavédelmi aggályokat hangoztatva.
Eleve nem az a fajta, meg hát piros pontok szerzésének ideje jött el.
Teszi tehát ki-ki a maga dolgát, ahogy az mifelénk (tágabban értelmezve) történni szokott.
|
| [válaszok erre: #195] |
[előzmény: (193) dispotion, 2011-09-01 18:33:09] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
dispotion
Tagság: 2009-02-26 12:39:06 Tagszám: #70997 Hozzászólások: 343 |
193. Elküldve: 2011-09-01 18:33:09, Köki átépítése
|
[44.] |
Ma mindenki bent nyüzsgött, jöttek a fővárostól is, bejártak, és az a koncepció, hogy ha törik, ha szakad, meg kell nyitni a kökit az utasforgalom számára-kompromisszumokkal.
Hogy ez mit jelent, nem is akarom tudni, de valószínűleg a metró dolgozókra nagyobb felelősséget ruház majd.
|
| [válaszok erre: #194] |
[előzmény: (190) dulifuli, 2011-09-01 11:33:38] |
|
Törzstag
|
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
192. Elküldve: 2011-09-01 13:57:38, Köki átépítése
|
[45.] |
Pár friss kép:
A forgalmi talán januárra lesz készen végleges pulttal meg mindennel.
A lépcső a jobb oldali eredeti helyén van. Liftnél volt a másik fele.
Balra az ablaknál lehetett az instruktori vagy dohányzó, onnan balra
a kisebbik liftnél az mkv tartózkodó. A létránál van az új bal peronról
felvezető lépcső.
Ahol a létra van, ott lesz a Princess pékség, itt volt előtte a Relay.
Üvegajtó helyett ez a legördülő valami lesz.
Jobb peron.
Ez is.
Ez is.
Bal peron Határ út felőli vége.
|
|
|
Kiváló dolgozó
|
|
oregbeatsuhanc
Tagság: 2010-01-07 12:11:26 Tagszám: #80993 Hozzászólások: 511 |
191. Elküldve: 2011-09-01 12:02:13, Köki átépítése
|
[46.] |
Úgy látom jöhet itt új kormány, új főpolgármester, meg Vitézy gyerek, az ilyen elvtiknek mindig lesz jövője. Na ezért tartom gusztustalannak ezt a céget.
|
| |
[előzmény: (190) dulifuli, 2011-09-01 11:33:38] |
|
Törzstag
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
190. Elküldve: 2011-09-01 11:33:38, Köki átépítése
|
[47.] |
Illetékes elvtársak nem ott közlekednek, tehát nem izgatja őket. Hogy röhej, azt valószínűleg tudják, éppen ezért röhögnek is rajta rendesen.
Az illetékes elvtársaknak sajátlagos működései mechanizmusuk van.
Példának okáért Miss Röfi sem akkor és ott bukkan fel, ahol munkavédelmileg, higiéniailag, meg minden egyéb szempontból bizony lenne csodálkoznivaló, tehát ahol dolga lenne. Nem, Miss Röfi az ő lángos képit inkább csak akkor és oda dugja, ahol valami pofafürdőre van kilátás, tehát ahol valamiféle főnökség uszályában lehet némileg zsizsegni.
Így megy ez.
|
| [válaszok erre: #191 #193] |
[előzmény: (189) oregbeatsuhanc, 2011-09-01 10:00:07] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
oregbeatsuhanc
Tagság: 2010-01-07 12:11:26 Tagszám: #80993 Hozzászólások: 511 |
189. Elküldve: 2011-09-01 10:00:07, Köki átépítése
|
[48.] |
Megtörtént a két KONE lépcső beszerelése, szerencsére nem üzemelték be őket, ráadásul a brutális építőipari szállítások miatt a forgalomból való kivonásra került a MÁV 3-as, 4-es lépcsője. Ezt sajnos szerencsétlen utasok keserülik meg, az álló lépcsőkön cipekedhetnek. Kíváncsi vagyok ki annak a felelőse, hogy ilyen poros, építési hulladékkal szennyezett, balesetveszélyes terepen hagyják, hogy utasok "közlekedjenek". Illetékes elvtársaknak üzenem:Ez már több mint röhej.
|
| [válaszok erre: #190] |
|
|
Törzstag
|
|
oregbeatsuhanc
Tagság: 2010-01-07 12:11:26 Tagszám: #80993 Hozzászólások: 511 |
188. Elküldve: 2011-08-23 23:46:55, Köki átépítése
|
[49.] |
Addig nem is szabadna beépíteni, míg az építési munkák be nem fejeződnek, mert az építők anyagszállításra használnák őket. Ma is sikerült egy kábeldob szállításával a MÁV III.-as kart valakinek összetörnie. A múlt héten meg 40 db. M6-os anyával ugyanez a lépcső lett telehintve.
|
| |
[előzmény: (187) Kingweb, 2011-08-23 23:27:16] |
|
Törzstag
|
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
187. Elküldve: 2011-08-23 23:27:16, Köki átépítése
|
[50.] |
Viszont most van idő beüzemelni illetve egyáltalán beszerelni a helyére, mert utasok nem fogják bizonytalan ideig zavarni a munkát. Csak este nem lehet csinálni, mert nincsenek még lámpák a peronon, igaz az áramellátó trafó is hiányzik.
|
| [válaszok erre: #188] |
[előzmény: (186) oregbeatsuhanc, 2011-08-23 23:19:34] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
Köki átépítése (üzenet: 219, M3) |
|
A weboldal címe:
http://m3.what.hu
|