Hagyó Miklós szocialista főpolgármester-helyettest a napokban orrpolippal műtötték az egyik budapesti kórházban, a jövő héten állhat munkába.
Az Indexet a politikus környezetéből úgy tájékoztatták, hogy Hagyó Miklósnak az utóbbi időben krónikus orr-, arcüreg- és fülgyulladása volt. Emiatt rosszul hallott és nehezen vett levegőt.
Az orvosok az elmúlt napokban csillapították a gyulladásokat, és hogy ne térjenek vissza, orrpolip-műtétet hajtottak végre rajta. A főpolgármester-helyettes várhatóan a jövő héten állhat újra munkába, addig Horváth Csaba főpolgármester-helyettes társa helyettesíti.
"A főváros szakmai vezetése szerint felkészületlenség és tájékoztatási problémák jellemezték a BKV-t a főpolgármester által vasárnap elrendelt szmogriadó során. A BKV vezérigazgatója szerint nem hibáztak, Hagyó Miklós főpolgármester-helyettes azonban nem fogadta el Kocsis István magyarázatát - tudta meg az MTI csütörtökön városházi forrásokból."
Érdemes elolvasni az egészet.
Merthogy miről is szól ez (szerintem legalábbis)?
RendHagyó "kurvanyádat" Mikulás elkezdte kóstolgatni Sokoldalú "fűtőelem" Pistit. Az első adandó alkalommal. Merthogy az utóbbi köztudomásúlag nem csókosa nekíjje, az előzővel ellentétben. Nopláne hogy Mószer Miki, a másik bizalmi ember is röpült nemrégiben, hát valszeg az sem esett jól a pöffetegnek.
Azt gondolom, ezek most elkezdik majd egymást qrogatni oda-vissza, ahogy épp lehet.
Ahogy médmfsz kolléga mondaná: dőljünk hátra, és élvezzük! [Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2009-01-17 23:39:21]
Éppen vonatozhatnának a tartalékosok. De csúcsban most is valami 29-30 vonat van bent egyszerre. Számolj ehhez még 5-6 szerelvényt mint 20%-ot. Na ez az ami nincs.
"A BKV a szmogriadó alatt csúcsidőben teljes kapacitással, napközben pedig járatsűrítéssel üzemel a várhatóan megnövekedő igények miatt - közölte a közlekedési társaság vasárnap az MTI-vel. A tájékoztatás szerint "csúcsidőn kívül a felszíni közlekedési eszközök összességében 10 százalékkal sűrűbben járnak majd, a metróvonalakon 20 százalékkal, a HÉV-vonalakon pedig 50 százalékkal lesz nagyobb a kapacitás"."
"(...) a munkáltatónak két lehetősége van, ha felmerül a gyanú: vagy bejelenti az esetet az egészségbiztosítási pénztárnál és 12-14 ezer forintos díj ellenében a hatóság leellenőrzi, hogy valóban beteg-e a munkavállaló (...)"
Ez igen, még külön díjszabása van az ellenőrzésnek is [Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2008-12-29 18:45:45]
BKV: szolgálati szivar vagy üzleti ajándék?
"üzleti ajándékok beszerzésére a társaság a 2008-as év első 8 hónapjában mintegy 3 millió forintot költött, ami megfelel a korábbi évek gyakorlatának."
"Hűtlen kezelés miatt tett feljelentést ismeretlen tettes ellen hat BKV-s szakszervezet hétfőn a VII. kerületi rendőrkapitányságon - közölte Gulyás Attila, a Metró Közlekedési Dolgozók Szakszervezetének elnöke."
"A rendelkezésre álló dokumentumok szerint a Stadionok irodaházat a vevő el akarja bontani, helyére bevásárlóközpontot, irodaházat és parkolóházat építene. A metrót pedig csak az üzletsoron keresztül lehetne megközelíteni."
"A szakszervezetek sejtése szerint a bevételből a végén gyakorlatilag semmi sem maradna a BKV-nak."
Bizonyos zsebek ellenben annál inkább duzzadnának. Már megint rosszindulatú vagyok, pfuj.
"A rendőrségen landolt a zuglói BKV-ingatlan ügye"
"Rendőrségi feljelentést tett a BKV hat szakszervezete a Stadionok metróállomás fölötti ingatlan egy részének eladása miatt. Az érdekképviseletek vitatják a telephelynek minősülő ingatlan értékesítésének jogszerűségét. A terület többi részére a szombathelyi bejegyzésű cégnek elővásárlási joga van, értesüléseink szerint a befektető iroda- és bevásárlóközpontot tervez építeni."
Az Index értesülései szerint a BKV egy vadonatúj felsőkategóriás Audi A6-ost bérel Kocsis István vezérigazgatónak. A gépkocsi értéke becslés szerint mintegy 20 millió forint, ilyen értékű szolgálati autója a BKV-nak még nem volt."
"A BKV-nak meg kell szabadulnia a HÉV-től a milliárokért.
A BKV elővárosi üzletágainak átadását szabná az állami segítség feltételéül 2009-re a kormány. A Népszabadság szerint az immár 80 milliárd forintos adósságot görgető társaságnak elsőként a helyi érdekű vasúti személyszállításból kellene visszavonulnia."
Borsik János, az Autonóm Szakszervezetek Szövetsége elnöke figyelemre méltó javaslattal állt elő a jelenlegi pénzügyi válságban gátlástalanul hitelfelvételre ösztönző reklámok tárgyában.
Figyelmet érdemel, hogy egy komoly eladósodás közvetve az adott dolgozó sztrájkképességét is befolyásolja (nem engedhet meg magának egynapi jövedelem-kiesést sem, mert ha nem tud fizetni, akkor a bank mindent visz).
Ugyanakkor az már eléggé szomorú, hogy sokakat a saját hülyeségüktől kellene megóvni... [Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2008-12-03 09:01:10]
Ha jól tudom, D. úr épp onnan érkezett, hogy tehetsége a Metró vasútüzemét szintúgy felvirágoztassa.
Na ki mit gondol, vissza is fog menni, ha újra szétválik (méghozzá igencsak) ez a kétféle vasút?
Netán itt ragad?
Tippek?
"Ezek a szegény ördögök, ez a konzumidióta hülyenép a pöcegödörből is felveszi a hitelt, és ráadásul el is tapsolja, ha teheti. Ennek nem lesz jó vége. "
Na csak mert pont most az Opel Gombos nyomul nálunk nagyon, hogy becsempéssze magát a családi költségvetésbe, gondoltam belinkelem ezt itt:
Nekem személy szerint mindegy, hogy ki hogy szopatja meg magát hitelekkel, aki akarja elolvassa, aztán vagy megszívleli, vagy leszarja.
Ki-ki a saját szerencsétlenégének kovácsa.
Na szerintem ez az egész jelenlegi tarifarendszer, a papíralapú jegyekkel, a manufaktúrálisan kitöltögetett bérletekkel, ellenőröstül, orkostul egy nagy rakás gőzölgő qla, zéróhoz közelítő hatékonysággal.
Ezt toldozni-foldozni semmi értelme (illetve csak azok számára, akiknek érdekükben áll...), mióta is van pofázás valami korszerűbb (netán elektronikus?) rendszerről, legalább tíz éve, de inkább több.
Úgy szar ez az egész, ahogy van.