A weboldal címe:
http://m3.what.hu
Pannon GSM (üzenet: 285, M3) |
|
|
|
ojozso
Tagság: 2007-05-17 10:14:26 Tagszám: #45074 Hozzászólások: 470 |
267. Elküldve: 2011-01-06 22:04:10, Pannon GSM
|
[26.] |
Szerintem inkább az Informatikai Igazgatóságot kellene ostromolnunk!
Részlet a tavaly dec. 8-i (téves számlázással kapcsolatos) emailükből:
"Ha a téves számla korrekciója mégsem a megfelelő eredménnyel történne meg, kérem, keresse Ügyfélszolgálatunkat (113-31)!
Kiss József
Informatikai Igazgató"
Én próbáltam többször hívni a megadott számot, de sosem veszik fel: vagy foglalt, vagy üzenetrögzítő jelentkezik!
A mobilszolgáltató valószínűleg olyan percdíjakkal számol, amilyenben megegyeztek a BKV-val!
Na, ezt a szerződést kéne az Informatikai Igazgatósággal nyilvánosságra hozatni, megindokoltatni velük az "annyit" és hogy miért nem a megígért "ennyi" van alkalmazva!
Lehet, hogy levelet kéne írnunk, minél több aláírással, és eljuttatni hozzájuk (aláírásgyűjtés)!
Valaki az érdekképviseletektől igazán megszervezhetné!
|
| [válaszok erre: #268] |
[előzmény: (266) angin san, 2011-01-06 21:03:48] |
|
Törzstag
|
|
angin san
Tagság: 2011-01-06 20:48:19 Tagszám: #91268 Hozzászólások: 1 |
266. Elküldve: 2011-01-06 21:03:48, Pannon GSM
|
[27.] |
Berohantam a telefos újpest központi ügyfélszolgálatához, hogy kérdőre vonjam az eladót miért mondta nekem, hogy minden változatlan marad csak az előfizető változik?
Azt a választ kaptam, körlevélben kiküldték nekik, hogy azt kell mondani mindenkinek, hogy nem változik semmi csak óccsóbb lesz. Ehhez képest nekem még az internetem is eltünt. Újra kellett kötnöm de a feltételek már persze mások. A büntető feljelentést lájkolom de kiegészíteném annyival, hogy a megtévesztést + csalás a telenornál is fenn áll!
Ha kell én meg is teszem de kéne a segítségetek fogalmazásból nem vagyok jó.
Ja és csak hogy tudjátok a hirk.felügy csak pézér foglakozik bármilyen üggyel!
Bármit is teszünk a tömegre kell apellálnunk az egyének nem nyerhetnek!
|
| [válaszok erre: #267] |
|
|
Zöldfülű
|
|
oregbeatsuhanc
Tagság: 2010-01-07 12:11:26 Tagszám: #80993 Hozzászólások: 511 |
265. Elküldve: 2011-01-03 17:12:47, Pannon GSM
|
[28.] |
Egy dolog tisztán látszott már az elején is, az új szerződés ürügyén többlet fogyasztásra ítél bennünket a cég. Vajon ez az üzleti magatartás a "javukra" szolgál e a tenderért folyó verseny idején? Remélem már nem sokáig kell az igazság pillanatáig várni, de akármi is lesz az eredmény, nekem tavasszal letelik a hűség, új szolgáltató után fogok nézni. Minimum olyan után, ahol megfelelő a lefedettség is.
|
|
|
Törzstag
|
|
adolfo01
Tagság: 2010-12-31 13:17:35 Tagszám: #91036 Hozzászólások: 6 |
264. Elküldve: 2011-01-01 14:56:00, Pannon GSM
|
[29.] |
Mert ugye nem mi kértük,hogy "1-2 forinntal olcsóbbak legyenek a percdíjak"!
A hűségidő végéig jók lesznek nekünk "a régi jól bevállt tarifák is"!
Kár volt" fáradni" a BKV -s illetékes uraknak annak érdekében ,hogy" kiharcolják" nekünk az "1-2 forinttal olcsóbb" percdíjakat!
A helyzet tisztázásig is mindennap többször kell hívni a TELENOR ügyfélszolgálatát és panaszt tenni! "INGYÉ" VAN!!!!
Panaszt tenni e-mail-ben "INGYÉ" VAN!!!
Leterhelni nekik a vonalat"INGYÉ" VAN!!!!!
A vállalti ügyintézőknek is panaszt tenni folyamatosan akár e-mail-ben( [email protected]).Ez is "INGYÉ" VAN!!!
Talán majd rájönnek kivel kezdtek ki,mi BKV dolgozók nem vagyunk olyan könnyedén átverhetőek,ismerjük jogainkat és ki is fogjuk harcolni azokat!!!!
|
| |
[előzmény: (263) adolfo01, 2011-01-01 14:16:39] |
|
Zöldfülű
|
|
adolfo01
Tagság: 2010-12-31 13:17:35 Tagszám: #91036 Hozzászólások: 6 |
263. Elküldve: 2011-01-01 14:16:39, Pannon GSM
|
[30.] |
Felhívás!
Kérdezzük meg a Kiss József urat,hogy hogyan sikerült ilyen előnyös FELTÉTELEKKEL,TARIFÁKKAL szerződést kötni a TELENORRAL!
Épp most néztem utánna,kb. 900 üzleti és kb. 7000 dolgozói előfizetése van a BKV -nak a TELENORNÁL!
Ha símán utcáról bemennénk és azt mondanánk,hogy nem több de 500 előfizetői szerződést kötünk, ennél lényegesen alacsonyabb pecdíjakat és JOBB FELTÉTELEKET lehetne kialkudni mint amit most alkalmaz a TELENOR!
Csak egy példa:egyik ismerős kis cégnél dolgozik és a T-Mobile a kb. 150 db. előfizetői szerződésre hálózaton kívül kb.20 FT percdíjat biztosít napszaktól függetlenül,hálón belül és vezetékes irányba napszaktól függetlenül kb. 10 FT.Havídíj 2500 FT ami teljes egészében lebeszélhető!
Akkor ha 7000 előfizetésre ilyen előnytelen TARIFÁKAT és FELTÉTELEKET sikerült kialküdni a BKV -nak az elég "ÉRDEKES",és akkor még finoman fogalmaztam.
Ha hűségnyilatkozattal rendelkezők hagyjuk magunkat,hogy ilyen alantas módon átvágjanak akkor meg is érdemeljuk!!!!
De ugye mi nem adjuk meg ezt az örömet a TELENORNAK és az ilyen előnyös dolgozói szerződést megkötő BKV-s illetékes uraknak!!!!!
|
| [válaszok erre: #264] |
[előzmény: (262) Alvóügynök:), 2010-12-31 22:11:17] |
|
Zöldfülű
|
|
Alvóügynök:)
Tagság: 2008-10-22 15:16:28 Tagszám: #64728 Hozzászólások: 1227 |
262. Elküldve: 2010-12-31 22:11:17, Pannon GSM
|
[31.] |
"Ha a Nálad gyengébbek mind eltűnnének, már csak ötezren lennénk! "
Még annyian se,ezer alatt!!!
|
| [válaszok erre: #263] |
[előzmény: (260) ojozso, 2010-12-31 22:05:40] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
Alvóügynök:)
Tagság: 2008-10-22 15:16:28 Tagszám: #64728 Hozzászólások: 1227 |
|
Kiváló dolgozó
|
|
ojozso
Tagság: 2007-05-17 10:14:26 Tagszám: #45074 Hozzászólások: 470 |
260. Elküldve: 2010-12-31 22:05:40, Pannon GSM
|
[33.] |
Nem olyan gyenge az! Teljes hitelt érdemlő irat!
Bárcsak Te lennél a leggyengébb láncszem (így cégen belül)!
Ha a Nálad gyengébbek mind eltűnnének, már csak ötezren lennénk!
És menne minden ezerrel!
Csapjunk bele a '10-es évekbe, sok erőt és egészséget MINDENKINEK!
|
| [válaszok erre: #262] |
[előzmény: (257) Alvóügynök:), 2010-12-31 21:46:24] |
|
Törzstag
|
|
ojozso
Tagság: 2007-05-17 10:14:26 Tagszám: #45074 Hozzászólások: 470 |
255. Elküldve: 2010-12-31 20:20:40, Pannon GSM
|
[38.] |
KISS Úr jól írta ezek szerint: 1-2 Ft-tal olcsóbbak L E S Z N E K a tarifák (majd, ha lebeszélted a MEGEMELT havidíjat, utána)!
Komolyra fordítva a szót, ha ez igaz, amit írtál (és nem kételkedem benne...), akkor az informatikai igazgató több ezer embert tévedésben tartott, kimerítette a tisztességtelen reklámozás és piaci magatartás kritériumait, s ezekkel együtt a CSALÁS tényállását is, melyet a BTK szankcionál!
Javaslom rendőrségi feljelentés megtételét! HA a fenti vádak megalapozottak, mehet az épp egy éve elkapott elődje (F.ZS.) mellé (előttem az elődöm...)!
Természetesen a kedvezőtlenebbé váló tarifák miatt a Hűségnyilatkozat jogkövetkezmény nélkül felmondható, illetve KIKÉNYSZERÍTHETŐ a régi tarifák alkalmazása a Telenortól a Hűségnyilatkozat lejártáig!
Persze vita esetén az elhíresült NMHH (Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság) lesz valószínűleg elsőfokon illetékes!
Nekem ugyan nincs érvényben lévő Hűségnyilatkozatom a Telenor felé (viszont van a Digi felé, aki egyértelműen vállalta és azóta is alkalmazza a szerződéskori állapotoknál nem rosszabb feltételek fenntartását annak lejártáig), de elvi síkon szívesen csatlakozom egy ilyen összefogáshoz!
Fölöttébb gyanús volt, hogy (üzleti titokra hivatkozva) a Telenor semmilyen percdíjat nem volt hajlandó kiköhögni magából! Tudakoljuk meg azokat a kapcsolattartótól (rajta verjük el a port...)! A kapcsolattartó meg egy aláíratlan, dátum, pecsét nélküli, a teljesség igénye nélkül készült iromány kifüggesztésével úgy gondolta, letudta a dolgát!
Egyébként az átírásnál miért is nem kaptunk a Telefos-tól az új szerződés mellékleteként tájékoztatást a ránk vonatkozó tarifákról?!
Kormányok, igazgatók jönnek-mennek.
Csak a mutyi ÖRÖK!
ui: javasolni fogom Kingweb-nek a Könyörgöm, akasszuk fel topik létrehozását az újévben!
|
| [válaszok erre: #256] |
[előzmény: (254) adolfo01, 2010-12-31 13:36:25] |
|
Törzstag
|
|
adolfo01
Tagság: 2010-12-31 13:17:35 Tagszám: #91036 Hozzászólások: 6 |
254. Elküldve: 2010-12-31 13:36:25, Pannon GSM
|
[39.] |
Sziasztok.
Az a helyzet,hogy éppen a tegnap kaptam választ a TELENORTÓL a panaszomra!
A következő a TELENOR álláspontja az átíratott BKV dolgozói tarifákkal kapcsolatosan: A havidíj (2250 FT) alap percdíjakkal beszélhető le,EZ 25%-os EMELKEDÉS A KORÁBBI BKV-s TARIFÁKHOZ KÉPEST!!!! Majd utánna lesz kedvezményes a percdíj! Ennyit arról,hogy a KISS JÓZSEF úr azt állította 1-2 Ft.-al kedvezőbbek lesznek a tarifák!
A TELENOR sajnos megteheti,hogy megváltoztatja a tarifákat illetve FELTÉTELEKET,de egy az előfizető számára hátrányos FELTÉTELT ha beemel a szerződésbe akkor a hűségnyilatkozat érvényét veszti és bármikor felmondható jogkövetkezmény nélkül!Gondolok itt arra,hogy nem követelhet 50000 Ft kötbért!Egyébbként két lehetőség előtt álltunk,vagy átíratjuk az előf. saját névre vagy kikapcsolásra kerül,EZ VOLT A KÖRLEVÉLBEN!Pedig jogunk van a hűséggel rendelkezőknek ahhoz,hogy amennyiben nem a hűségidő vállalásakor aláírt FELTÉTELEK,TARIFÁK szerint számláznak akkor az előf. szerződést mindenféle jogkövetkezmény nélkül felmondjuk!!!!
Fogjunk össze hűségnyilatkozattal rendelkezők és harcoljuk ki jogainkat!
Kezdjük a BKV ügyintézőknél,lássuk nekik mi az álláspontjuk a tarifákkal kapcsolatosan,valóban ez szerepel a TELENOR és a BKV közötti megállapodásban,hogy a korábbi tarifákhoz képest 25%-al magasabb percdíjért beszélhető le a havidíj?!Mert ha igen akkor erre miért nem hívták fel a figyelmünket!Csak arról szólt a történet ,hogy jól járunk és 1-2 forinttal olcsóbb lessz a tarifa!Minden lehetséges fórumon harcoljunk az igazunkért!
Hajrá kollégák!!!
|
| [válaszok erre: #255] |
[előzmény: (253) ojozso, 2010-12-26 18:34:01] |
|
Zöldfülű
|
|
ojozso
Tagság: 2007-05-17 10:14:26 Tagszám: #45074 Hozzászólások: 470 |
253. Elküldve: 2010-12-26 18:34:01, Pannon GSM
|
[40.] |
Ugyanúgy kell, mint a nem-bkv-s Telenor-os telefonra!
A tarifa a normál Telenor-os perc és/vagy kbyte díjak lesznek!
|
| [válaszok erre: #254] |
|
|
Törzstag
|
|
dannie0061
Tagság: 2010-12-07 15:09:58 Tagszám: #90483 Hozzászólások: 4 |
252. Elküldve: 2010-12-26 17:27:06, Pannon GSM
|
[41.] |
Valakinek van tapasztalata, hogy lehet-e illetve hogyan internetet varázsolni a bkv-s telefonra?
|
|
|
Zöldfülű
|
|
itamas80
Tagság: 2007-05-13 00:20:43 Tagszám: #44945 Hozzászólások: 337 |
251. Elküldve: 2010-12-18 02:16:40, Pannon GSM
|
[42.] |
Valami nem stimmel a percdíjakkal. Kökin kintlévő papír szerint pl. a "másik mobilhálózatba" az alap csomagban csúcsban 35 ft, a kedvezményesben 26,25 ft. Ezek bruttók, tehát nettóban 28, illetve 21 ft.
A számlában nettó 28 ft-tal számoltak (plusz áfa, tehát bruttó 35 = alapcsomag), és a többi tétel is (pl. csúcsidőn kívüliek, stb...) ehhez hasonlóan a kökin lévő papír szerinti alap csomag szerint van számolva.
Két díjkedvezmény van levonva a számlán, az egyikre rájöttem, hogy a lebeszélhetőség (bruttó 2250) és az sms-ek ára (első 60 db akárhová ingyenes).
A másik kedvezmény nem tudom mi, de nem teljesen fedezi az alap és kedvezményes percdíjak közötti különbséget.
De így a múltkorról lemaradt havidíj-kedvezmény nincs levonva.
[Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2010-12-18 02:24:35]
|
|
|
Törzstag
|
|
itamas80
Tagság: 2007-05-13 00:20:43 Tagszám: #44945 Hozzászólások: 337 |
250. Elküldve: 2010-12-17 14:28:33, Pannon GSM
|
[43.] |
Nálam: számlázási időszak az átírás utáni naptól + 30 nap. Az előfizetés kicsit változott: eddig nettó 3000 volt, aminek a felét levonták utána. Most nettó 300 + 1500 lett, de nem vonnak le havidíj-kedvezményt.
Az okt 26. - átirási napig (nov. 15-ig, azaz 20 nap) a múltkoriról lemaradt levonás az egyik telszámnál van levonva egyben (ott kicsit sok a levonás), talán az lehet az.
Van még egy érdekesség, az összesítőben van egy "számlaszintű díjak" nevű nettó 100 Ft (bruttó 125 Ft), ez mi? Azért fizetünk, mert számlát küldenek? Vagy csekket?
Határidő dec. 28.
A távközlési adó látom benne van a percdíjban szépen
[Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2010-12-17 14:37:48]
|
|
|
Törzstag
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
249. Elküldve: 2010-12-17 12:49:17, Pannon GSM
|
[44.] |
"Új számla van már?"
Magam is azt várom.
A szerződés szövegéből meg csak azért bátorkodtam idézni, mert az sosem hátrány ha az ember tudja, mit írt alá.
Természetesen ezzel együtt is úgy intézed a dolgaidat, ahogy jónak látod.
|
| |
[előzmény: (247) olahg, 2010-12-17 11:20:49] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
Alvóügynök:)
Tagság: 2008-10-22 15:16:28 Tagszám: #64728 Hozzászólások: 1227 |
248. Elküldve: 2010-12-17 11:23:33, Pannon GSM
|
[45.] |
Nekem most hozta a postás,de még nem bontottam fel.
|
| |
[előzmény: (247) olahg, 2010-12-17 11:20:49] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
olahg
Tagság: 2007-11-22 16:22:04 Tagszám: #52002 Hozzászólások: 91 |
247. Elküldve: 2010-12-17 11:20:49, Pannon GSM
|
[46.] |
Ha Te mondod... nem olvastam.
Egyébként nyilván normális ember nem pattog, ha jogos követelés van vele szemben. A jelenlegi viszont nem jogos. Új számla van már?
|
| [válaszok erre: #248 #249] |
[előzmény: (246) dulifuli, 2010-12-16 12:24:33] |
|
Kezdő
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
246. Elküldve: 2010-12-16 12:24:33, Pannon GSM
|
[47.] |
"...annak ellenére, hogy erre már nem kötelez semmi sem."
Alighanem el kell keserítselek.
A kézhez kapott szerződés egyik oldala így kezdődik:
"Nyilatkozat tartozás kiegyenlítéséről."
(Az oldal tetején ez van: VER. 1000221800001 Ellőfizető példánya)
Idézem a továbbiakat:
"Alulírott Előfizető kijelentem, hogy a lenti telefonszám(ok)on nyilvántartott, általam a mai napot megelőzően igénybevett, a Szolgáltató által a mai napot követően feldolgozott mobiltelefon szolgáltatás díját a Telenor Magyrország Zrt. számlája alapján, a számlán feltüntetett esedékességgel kiegyenlítem."
|
| [válaszok erre: #247] |
[előzmény: (245) olahg, 2010-12-16 11:22:28] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
olahg
Tagság: 2007-11-22 16:22:04 Tagszám: #52002 Hozzászólások: 91 |
245. Elküldve: 2010-12-16 11:22:28, Pannon GSM
|
[48.] |
Volt már valaki, akinek hajlandóak voltak megküldeni a Zrt nevére kiállított, javított számlát?
A 2800-at továbbra sem fizetem be, majd ha hajlandóak kiküldeni 1400-ról a csekket. Emiatt pedig fájjon a szolgáltató és a számlatulajdonos feje.
Amikor a nevemre került az előfizetés, úgy gondolom ez csak úgy volt lehetséges, hogy nem volt tartozás, nyitott tétel a telefonszámhoz tartozó számlán. Tehát ha megérkezik a valós számla, talán nagylelkű leszek és befizetem annak ellenére, hogy erre már nem kötelez semmi sem.
|
| [válaszok erre: #246] |
[előzmény: (244) ojozso, 2010-12-08 19:55:08] |
|
Kezdő
|
|
ojozso
Tagság: 2007-05-17 10:14:26 Tagszám: #45074 Hozzászólások: 470 |
244. Elküldve: 2010-12-08 19:55:08, Pannon GSM
|
[49.] |
"A Szolgáltató gondoskodik a téves számlákon szereplő túlszámlázás jóváírásáról és az elmaradt kedvezmények érvényesítéséről"
Jól sejtem, hogy ez két KÜLÖNBÖZŐ dolog, két külön számlán? Egyszer ugye van a havidíj-kedvezmény elmaradása az egyik számlán, másszor van a magasabb percdíjak alkalmazása a másik számlán.
Tehát akkor tudnak mindkét hibájukról és korrigálni fogják őket.
Csak mi nem tudhatjuk meg ELŐRE a helyes percdíjakat! Vagy mégis jó a faliújságra kitett iromány? Én mindenesetre feljegyeztem magamnak az azon szereplő percdíjakat, de itt ugyebár nem adhatom közre, mert ÜZLETI TITKOT fednék fel vele...
Legalább a következő számla adataihoz lesz egy viszonyítási alapom!
|
| [válaszok erre: #245] |
[előzmény: (243) Alvóügynök:), 2010-12-08 15:38:14] |
|
Törzstag
|
|
Alvóügynök:)
Tagság: 2008-10-22 15:16:28 Tagszám: #64728 Hozzászólások: 1227 |
243. Elküldve: 2010-12-08 15:38:14, Pannon GSM
|
[50.] |
Tisztelt Kollégák!
A Telenor Magyarország a dolgozói előfizetések esetében technikai okokból téves számlát bocsátott ki. Ezeket nem tudja sztornírozni, azonban rendezésükről az alábbiak szerint állapodtunk meg:
· A Szolgáltató gondoskodik a téves számlákon szereplő túlszámlázás jóváírásáról és az elmaradt kedvezmények érvényesítéséről, azt a következő számlába csökkentő tételként beépíti.
· A téves számla befizetési határidejét a Szolgáltató meghosszabbítja a következő, a korrekciókat tartalmazó számla befizetési határidejéig. (A fizetési határidők egyedileg igazodnak a szerződés megkötésének dátumához.) Javasoljuk, hogy a két számlát egyidejűleg fizessék be, így ellenőrizni tudják a jóváírások, korrekciók helyességét.
· Amennyiben a fentiek szerint módosított fizetési határidőig befizetik a számlákat, előfizetésük sem kikapcsolásra, sem híváskorlátozásra nem kerül, továbbá késedelmi kamatot sem számolnak fel.
· Ha a téves számla korrekciója mégsem a megfelelő eredménnyel történne meg, kérem, keresse Ügyfélszolgálatunkat (113-31)!
Kiss József
Informatikai Igazgató
|
| [válaszok erre: #244] |
[előzmény: (242) Alvóügynök:), 2010-12-08 15:30:53] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
Pannon GSM (üzenet: 285, M3) |
|
A weboldal címe:
http://m3.what.hu
|