" Építettek a belgák egy metrószakaszt, melyről azonban kiderült, hogy nem fog elég utast vonzani és túlságosan veszteséges lesz, így felhagytak az építkezéssel. Ami maradt: teljesen vagy részben kiépített al- és felépítmény, alagutak, állomások magas elkészültséggel és sok helyen a mai napig működő biztosító berendezésekkel. Nagyon érdekes "riport", aki nem tud angolul, annak is nagyon érdekesek lesznek a képek. Hihetetlen! "
Jajj miért vagytok ilyen pesszimisták?!
Hiszen minden elbaltázott ötlet továbbhasznostásra került. Lásd a 15 Nemzeti színház alap, ami sokkal jobban haszunkra van mélygarázsként vagy klubként. A vonatokat eladhatják a vidámparknak, csinálhatnak egy TEXAS parkot vanat és alagút már van hozzá marhát is találunk épp eleget.
De az alagutat hasznosíthatjuk sokminden másra is. A Vámház körúti csarnok alatti részbe lehet krumplit, almát, retket tárolni.... de inkább a sok hülye agyut kéne bezárni oda és az alagút száját lebetonozni. Egyék meg amit főztek..
"A többletköltség meghaladhatja az egymilliárd forintot."
Az nem újdonság, hogy Baromarcú Bájgúnár a Isten pénzét is ebbe az elvetélt ötletbe pumpálja bele, miközben arról böfög alkalomadtán, hogy a járművezetők kvázi túl vannak fizetve, emellett az egész - már meglévő - közlekedés ellehetetlenül, de inkább szétrohad.
Egyre erősebb a gyanúm, hogy még kezdő hülyegyerek korában sehogy sem bírt kisvasutat kapni, s most muszáj ezt kompenzálnia, de minden áron.
Csak valahogy már nagyon sokba van nekünk ennek a majomnak a játéka.
Hm, miért is érzem úgy hogy az igazán hozzáértő építészek már nem ebben az országban dolgoznak? (lásd az M6-os alagútjának omlásait is - bár ott lehet hogy az "anyagmegmaradás" elve érvényesült inkább )
"Lehet lovak húzzák majd be a vonatokat vizsgálni."
A feloszlott vándorcirkuszosoktól jó áron megvett sátorba, mert akkor nyilván az épületen is spórolnak (de lehet hogy a lovak is onnan lesznek majd "egyet fizet kettőt kap" alapon )
Hát ha nem dolgoznék, talán el is mennék. De majd kiderül mi lesz benne és hol. Bár tudomásom szerint azt aki felelt ezért a járműbeszerzésért, már kirúgták. Hogy magától a cégtől, vagy csak erről a posztról, azt nem tudom.
Jah meg talán tegnap hallottam rádióban, hogy az EU miatt spórolni kell a költségeken. Valahol lehet nem ebből a pénzből épül meg valami autópálya csomópont. Aztán spórolnak pénzt azzal, hogy itt-ott kevesebb mozgólépcső lesz. De a leginkább az tetszett, hogy a járműtelepen is valami több mint 1 milliárdot. Lehet lovak húzzák majd be a vonatokat vizsgálni.
Ajánlom figyelmedbe, november 8-án az új járműről lesz tájékoztatás a Fehér úti járműtelep ebédlőjében.
Hát ha többet is megtudhat minden érintett a jövővel kapcsolatban.
Ezt nem árulnám el. De miután azt sem írták le, mi hol legyen a fülkében, mert ugye mint tudjuk bal kéznél lesz a fékezőszelep, jobb kéznél a kontroller, ezen nincs is mit meglepődni. Az Alstomos fiúk abba az x millió euróba minél kevesebb anyagot, minőséget akarnak beleölni, hogy több maradjon nekik. Bár ez valahol érthető.
Egyébként a franciák már próbálnak trükközni, hogy más, nem pont olyan stb. dolgokkal, anyagokkal építsék meg a vonatokat. Gondolom a tender kiírása nem volt elég pontos szövegezésű. Lehet a végén kutyább vonatok lesznek a 2-es vonalon mint nálunk.
Nem lesz vezető nélkül metrózás.Felügyelni akkor is kell, hiába komplett a rendszer!
Soha senki sem fogja tartani a seggét, hogy beválalja, ha gáz lesz.
Én már hallottam pár világjárótól, hogy ahol ilyen vezető nélküli cucc van, az utasok nem igazán lelkesednek érte, sőt a zöme utálja, mint varjú a rohadt tököt. Én nem tudom személy szerint hogy mi a helyzet, de már többektől hallottam, valami lehet benne.
...hogy most a székesfővárosban dívó utazási kultúráról szót se ejtsek...
Nem. Az ellen mindenfele sugarakkal lesz megtoltve a peronnal a palya. Ha x ido alatt legalabb x sugarat megszakit az ugro, akkor villany el, vonat veszfek. Ez persze muszakilag ertheto, de ha majd a hulyegyerekek rajonnek erre, mert ra fognak, akkor beloknek egy ujsagot vagy akarmit mikor bejon a vonat, aztan mosolyognak sokat.
Ez tetszett nagyon: tűzvédelmi, illetve tűzállósági, szóval valami ilyen hatósági engedély is kell egy ilyen szerkezethez (mármint az új Alstom kocsikhoz, akár M4 akár M2 kocsi lesz). Javaslatuk az, hogy egy kocsit (ára cirka 25 millió forint, csak tipp, lehet nem pontos) gyújtsanak fel az alagútban, aztán meglátják hogyan ég. Nem tudom melyik alagútra gondoltak, mert a 4-es esetében többet áll a pajzs, mint amennyit halad. A meglevőkben pedig a falon levő kábelek miatt finom lenne a tűz biztosan.
Elvileg pedg ez lesz az a metró (míg ezt el nem felejtik persze), amelyik vezető nélkül megy majd nyitott peronos állomásokon. Ha állomásban nem tud párszor ajtót zárni, akkor kezelői beavatkozást kér, de mivel az ugye nincs, az adott állomáson lerombol valaki a forgalmiról és nyom egy resetet.