A weboldal címe:
http://m3.what.hu
LoviGabi
Tagság: 2007-05-09 20:06:12 Tagszám: #44819 Hozzászólások: 669 |
|
Törzstag
|
|
LoviGabi
Tagság: 2007-05-09 20:06:12 Tagszám: #44819 Hozzászólások: 669 |
18. Elküldve: 2008-11-02 14:18:12, M4
|
[27.] |
Valamit tudhattak a belgák is...
Charleroi elveszett metróvonala
http://diggelfjoer.swalker.nl/aband/abandcharl/
" Építettek a belgák egy metrószakaszt, melyről azonban kiderült, hogy nem fog elég utast vonzani és túlságosan veszteséges lesz, így felhagytak az építkezéssel. Ami maradt: teljesen vagy részben kiépített al- és felépítmény, alagutak, állomások magas elkészültséggel és sok helyen a mai napig működő biztosító berendezésekkel. Nagyon érdekes "riport", aki nem tud angolul, annak is nagyon érdekesek lesznek a képek. Hihetetlen! "
(forrás: index.hu-s Metró fórum)
|
|
|
Törzstag
|
|
sanyibácsi50
Tagság: 2008-05-23 12:27:06 Tagszám: #59642 Hozzászólások: 186 |
17. Elküldve: 2008-10-07 09:44:35, M4
|
[28.] |
Jajj miért vagytok ilyen pesszimisták?!
Hiszen minden elbaltázott ötlet továbbhasznostásra került. Lásd a 15 Nemzeti színház alap, ami sokkal jobban haszunkra van mélygarázsként vagy klubként. A vonatokat eladhatják a vidámparknak, csinálhatnak egy TEXAS parkot vanat és alagút már van hozzá marhát is találunk épp eleget.
De az alagutat hasznosíthatjuk sokminden másra is. A Vámház körúti csarnok alatti részbe lehet krumplit, almát, retket tárolni.... de inkább a sok hülye agyut kéne bezárni oda és az alagút száját lebetonozni. Egyék meg amit főztek..
|
| |
[előzmény: (16) speaker77, 2008-10-06 19:01:32] |
|
Haladó
|
|
speaker77
Tagság: 2007-05-10 23:01:14 Tagszám: #44862 Hozzászólások: 333 |
|
Törzstag
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
15. Elküldve: 2008-08-15 10:13:01, M4
|
[30.] |
"A többletköltség meghaladhatja az egymilliárd forintot."
Az nem újdonság, hogy Baromarcú Bájgúnár a Isten pénzét is ebbe az elvetélt ötletbe pumpálja bele, miközben arról böfög alkalomadtán, hogy a járművezetők kvázi túl vannak fizetve, emellett az egész - már meglévő - közlekedés ellehetetlenül, de inkább szétrohad.
Egyre erősebb a gyanúm, hogy még kezdő hülyegyerek korában sehogy sem bírt kisvasutat kapni, s most muszáj ezt kompenzálnia, de minden áron.
Csak valahogy már nagyon sokba van nekünk ennek a majomnak a játéka.
|
| |
[előzmény: (13) speaker77, 2008-08-15 00:29:44] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
LoviGabi
Tagság: 2007-05-09 20:06:12 Tagszám: #44819 Hozzászólások: 669 |
14. Elküldve: 2008-08-15 07:01:51, M4
|
[31.] |
Hm, miért is érzem úgy hogy az igazán hozzáértő építészek már nem ebben az országban dolgoznak? (lásd az M6-os alagútjának omlásait is - bár ott lehet hogy az "anyagmegmaradás" elve érvényesült inkább )
|
| |
[előzmény: (13) speaker77, 2008-08-15 00:29:44] |
|
Törzstag
|
|
speaker77
Tagság: 2007-05-10 23:01:14 Tagszám: #44862 Hozzászólások: 333 |
|
Törzstag
|
|
LoviGabi
Tagság: 2007-05-09 20:06:12 Tagszám: #44819 Hozzászólások: 669 |
12. Elküldve: 2007-10-26 23:05:48, M4
|
[33.] |
"Lehet lovak húzzák majd be a vonatokat vizsgálni."
A feloszlott vándorcirkuszosoktól jó áron megvett sátorba, mert akkor nyilván az épületen is spórolnak (de lehet hogy a lovak is onnan lesznek majd "egyet fizet kettőt kap" alapon )
|
| |
[előzmény: (11) Kingweb, 2007-10-26 20:03:49] |
|
Törzstag
|
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
11. Elküldve: 2007-10-26 20:03:49, M4
|
[34.] |
Hát ha nem dolgoznék, talán el is mennék. De majd kiderül mi lesz benne és hol. Bár tudomásom szerint azt aki felelt ezért a járműbeszerzésért, már kirúgták. Hogy magától a cégtől, vagy csak erről a posztról, azt nem tudom.
Jah meg talán tegnap hallottam rádióban, hogy az EU miatt spórolni kell a költségeken. Valahol lehet nem ebből a pénzből épül meg valami autópálya csomópont. Aztán spórolnak pénzt azzal, hogy itt-ott kevesebb mozgólépcső lesz. De a leginkább az tetszett, hogy a járműtelepen is valami több mint 1 milliárdot. Lehet lovak húzzák majd be a vonatokat vizsgálni.
|
| [válaszok erre: #12] |
[előzmény: (10) Hoffa60, 2007-10-26 19:31:44] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
Hoffa60
Tagság: 2007-05-31 19:28:25 Tagszám: #45550 Hozzászólások: 119 |
10. Elküldve: 2007-10-26 19:31:44, M4
|
[35.] |
Ajánlom figyelmedbe, november 8-án az új járműről lesz tájékoztatás a Fehér úti járműtelep ebédlőjében.
Hát ha többet is megtudhat minden érintett a jövővel kapcsolatban.
|
| [válaszok erre: #11] |
[előzmény: (9) Kingweb, 2007-09-13 17:24:21] |
|
Haladó
|
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
9. Elküldve: 2007-09-13 17:24:21, M4
|
[36.] |
Ezt nem árulnám el. De miután azt sem írták le, mi hol legyen a fülkében, mert ugye mint tudjuk bal kéznél lesz a fékezőszelep, jobb kéznél a kontroller, ezen nincs is mit meglepődni. Az Alstomos fiúk abba az x millió euróba minél kevesebb anyagot, minőséget akarnak beleölni, hogy több maradjon nekik. Bár ez valahol érthető.
|
| [válaszok erre: #10] |
[előzmény: (8) Sziii, 2007-09-13 16:17:11] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
Sziii
Tagság: 2007-06-10 21:00:57 Tagszám: #45895 Hozzászólások: 78 |
8. Elküldve: 2007-09-13 16:17:11, M4
|
[37.] |
Kiváncsi lennék te ezt honnan tudod.Áruld el légyszi....
|
| [válaszok erre: #9] |
[előzmény: (7) Kingweb, 2007-09-13 15:55:23] |
|
Kezdő
|
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
7. Elküldve: 2007-09-13 15:55:23, M4
|
[38.] |
Egyébként a franciák már próbálnak trükközni, hogy más, nem pont olyan stb. dolgokkal, anyagokkal építsék meg a vonatokat. Gondolom a tender kiírása nem volt elég pontos szövegezésű. Lehet a végén kutyább vonatok lesznek a 2-es vonalon mint nálunk.
|
| [válaszok erre: #8] |
|
|
Kiváló dolgozó
|
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
|
Kiváló dolgozó
|
|
Rubik Ernő
Tagság: 2007-08-28 17:36:44 Tagszám: #48590 Hozzászólások: 61 |
5. Elküldve: 2007-08-28 18:46:31, M4
|
[40.] |
Nem lesz vezető nélkül metrózás.Felügyelni akkor is kell, hiába komplett a rendszer!
Soha senki sem fogja tartani a seggét, hogy beválalja, ha gáz lesz.
|
|
|
Kezdő
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
4. Elküldve: 2007-08-17 09:30:59, M4
|
[41.] |
Én már hallottam pár világjárótól, hogy ahol ilyen vezető nélküli cucc van, az utasok nem igazán lelkesednek érte, sőt a zöme utálja, mint varjú a rohadt tököt. Én nem tudom személy szerint hogy mi a helyzet, de már többektől hallottam, valami lehet benne.
...hogy most a székesfővárosban dívó utazási kultúráról szót se ejtsek...
|
| |
[előzmény: (3) Kingweb, 2007-08-17 08:16:55] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
3. Elküldve: 2007-08-17 08:16:55, M4
|
[42.] |
Nem. Az ellen mindenfele sugarakkal lesz megtoltve a peronnal a palya. Ha x ido alatt legalabb x sugarat megszakit az ugro, akkor villany el, vonat veszfek. Ez persze muszakilag ertheto, de ha majd a hulyegyerekek rajonnek erre, mert ra fognak, akkor beloknek egy ujsagot vagy akarmit mikor bejon a vonat, aztan mosolyognak sokat.
|
| [válaszok erre: #4] |
[előzmény: (2) KIPKOP, 2007-08-17 01:36:00] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
KIPKOP
Tagság: 2007-05-07 16:14:34 Tagszám: #44736 Hozzászólások: 1473 |
2. Elküldve: 2007-08-17 01:36:00, M4
|
[43.] |
Ugrás ellen jó a "reset" ?
|
| [válaszok erre: #3] |
[előzmény: (1) Kingweb, 2007-08-17 01:31:30] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
1. Elküldve: 2007-08-17 01:31:30, M4
|
[44.] |
Nyitásnak:
Ez tetszett nagyon: tűzvédelmi, illetve tűzállósági, szóval valami ilyen hatósági engedély is kell egy ilyen szerkezethez (mármint az új Alstom kocsikhoz, akár M4 akár M2 kocsi lesz). Javaslatuk az, hogy egy kocsit (ára cirka 25 millió forint, csak tipp, lehet nem pontos) gyújtsanak fel az alagútban, aztán meglátják hogyan ég. Nem tudom melyik alagútra gondoltak, mert a 4-es esetében többet áll a pajzs, mint amennyit halad. A meglevőkben pedig a falon levő kábelek miatt finom lenne a tűz biztosan.
Elvileg pedg ez lesz az a metró (míg ezt el nem felejtik persze), amelyik vezető nélkül megy majd nyitott peronos állomásokon. Ha állomásban nem tud párszor ajtót zárni, akkor kezelői beavatkozást kér, de mivel az ugye nincs, az adott állomáson lerombol valaki a forgalmiról és nyom egy resetet.
|
| [válaszok erre: #2] |
(TÉMANYITÓ) |
|
Kiváló dolgozó
|
|
A weboldal címe:
http://m3.what.hu
|