Regisztrál :: Profil :: Beállítás :: Tagok :: Szavazógép :: Csoportok :: Segítség Vissza :: Főoldal 
 Hozzászólások: 9466543/29 Témák: 19062 Tagok: 112926 Legújabb tag: coreballcore1 Online: (490/4
 Név: Jelszó:  Eltárol  Elfelejtette jelszavát?
A weboldal címe: http://m3.what.hu

    / 2 
Lista: 
Kép:
Smile:
  
 

M4

(üzenet: 44, M3)
 

oregbeatsuhanc



Tagság: 2010-01-07 12:11:26
Tagszám: #80993
Hozzászólások: 511
47. Elküldve: 2011-07-20 07:25:14,

M4

[1.]

Ez nem igazán friss hír, mert a beépítést már hónapokkal előbb elkezdték, sőt már van olyan állomás, ahol be is fejezték. A "jó" hír, hogy ugyanazt a francia (CNIM) gagyit telepítik, amit a Keleti pu. állomáson volt szerencsénk megtapasztalni.
[előzmény: (46) itamas80, 2011-07-18 22:32:46]
Törzstag
oregbeatsuhanc adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


itamas80



Tagság: 2007-05-13 00:20:43
Tagszám: #44945
Hozzászólások: 337
46. Elküldve: 2011-07-18 22:32:46,

M4

[2.]

http://index.hu/belfold/budapest/2011/07/18/mar_a_97_mozgolepcsot_szerelik_a_4-es_metro_vonalan/
[válaszok erre: #47]
Törzstag
itamas80 adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   

dispotion



Tagság: 2009-02-26 12:39:06
Tagszám: #70997
Hozzászólások: 343
45. Elküldve: 2011-03-23 09:57:05,

M4

[3.]

Beszélgetés Klados Gusztávval, metróépítésről a világban és a 4-es metróról:

http://atv.hu/videotar/20110321_klados_gusztav_1_resz

http://atv.hu/videotar/20110321_klados_gusztav_2_resz
Törzstag
dispotion adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   

Kingweb



Tagság: 2002-08-12 00:00:00
Tagszám: #181
Hozzászólások: 2769
43. Elküldve: 2009-11-06 20:51:41,

M4

[4.]

Öcsécske. Nem fogom a másik híradót is felvenni ezért. icon32.gif De online megnézheti bárki, ha kikeresi (november 5-e, budapesti regionális, 17ó 35p).

M1 regionálisban volt 2 napja amit megnézhettél innen a linkről. Ott hangzott el, hogy felkészülnek a forgalom esetleges leállítására is.

Tegnapiban pedig az üzemszünetes információ. Oda meg gondolom valami illetékes nyilatkozhatta a BKV-tól, hiszen mint tudjuk, szóvivők nincsenek. Egyébként is logikus, hogy nem üzemidőben furkálnak ott.

Gondolom kiszámolta ezt valaki, hogy 1,5 méter vastag földréteg a két alagút között elé lesz-e. Ha egymás mellett lenne, akkor nem is hír. Viszont itt a 4-es fog elmenni a 3-as felett.

icon43.gif
[válaszok erre: #44] [előzmény: (42) retrometro, 2009-11-06 20:38:08]
Kiváló dolgozó
Kingweb adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Kingweb



Tagság: 2002-08-12 00:00:00
Tagszám: #181
Hozzászólások: 2769
41. Elküldve: 2009-11-06 18:52:22,

M4

[5.]

Elvileg üzemszünetben fog a pajzs elsuhanni. Majd hétfőn hajnalban az első vonatok megnézik, beomlott-e valahol. icon32.gif

Aki szokott első vonat lenni Kökitől lefelé, az érti. icon31.gif
[válaszok erre: #42] [előzmény: (39) retrometro, 2009-11-04 22:46:39]
Kiváló dolgozó
Kingweb adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Kingweb



Tagság: 2002-08-12 00:00:00
Tagszám: #181
Hozzászólások: 2769
40. Elküldve: 2009-11-04 22:51:25,

M4

[6.]

38-as hozzászólásban ott egy fél perces részlet a mai regionális híradóból erről.
[előzmény: (39) retrometro, 2009-11-04 22:46:39]
Kiváló dolgozó
Kingweb adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Kingweb



Tagság: 2002-08-12 00:00:00
Tagszám: #181
Hozzászólások: 2769
38. Elküldve: 2009-11-04 21:21:38,

M4

[7.]

Vasárnap a Kálvin tér közelében húzza be a nyakát aki vonatot fog vezetni, mert 1,5 méterrel a 3-as alagútja felett fog elmenni a 4-es fúrópajzsa. Később ugye majd a második pajzs is. Elképzelhető, hogy leállítják majd addig a forgalmat, de ezen még agyalnak.

http://m3.what.hu/files/m4-over-m3.mpg
[Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2009-11-04 22:42:02]
[válaszok erre: #39]
Kiváló dolgozó
Kingweb adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


NB6667



Tagság: 2007-07-13 13:12:44
Tagszám: #47039
Hozzászólások: 411
37. Elküldve: 2009-09-22 12:23:15,

M4

[8.]

http://holnapiujsag.blog.hu/2009/09/22/2033_lerobbantak_a_negyes_metro_elso_kocsijai

2033: Lerobbantak a négyes metró első kocsijai

Hatalmas káoszt okozott a főváros közlekedésében, hogy a tervezettől eltérően mégsem indult el ma reggel a 4-es metró már utasokat is szállító próbaüzeme Dél-Buda és a Kálvin tér között. Az első napon ugyanis hét szerelvény ki sem tudott állni a kocsiszínből, további kettő pedig beragadt az alagútba, miután ezeket hibás paraméterek alapján faragták át a budapestinek gondolt méretre. Meg nem erősített hírek szerint a metrókocsiknak nem nyíltak ki az ajtajai, nem működött bennük a világítás. Egy BKV-s forrásunk szerint ez azzal magyarázható, hogy a kocsikat a gyártó - sajátos környezetvédelmi megfontolásból - napkollektorokból nyert árammal tervezte üzemeltetni, így az összes szerelvény áramellátását át kell alakítani. Egy másik BKV-s információi szerint ráadásul két szerelvény, ha el is indulna, egyidejűleg nem fér el az alagútban, így az állomásokon kellene találkozniuk, ami viszont nincs beprogramozva a vezérlőmoduljukba.

Az új metrókocsik meghibásodását a BKV délután kiadott közleménye az üzembe állítás természetes velejárójának nevezte. A meghibásodás pontos okát viszont nem közölték, "engem is köt a szerződésemben lévő titoktartási nyilatkozat" - mondta újságírói kérdésre Heincziger István, a közlekedési társaság vezérigazgatója. Annyit elmondott, hogy az új technológiák bevezetésénél hagyományosan szükség van finomhangolásra, emlékeztetett arra, hogy egykor a Combino villamosok és a külföldről importált használtbuszok forgalomba helyezése sem ment zökkenőmentesen.

Mint ismeretes, a négyes metró átadása már egyébként is évtizedek óta halasztódik, egykor Borosnak és Bochkornak nevezett fúrópajzsokat ma már Patóként és Pálként emlegeti a pesti köznyelv. A csúszást kezdetben az elhúzódó engedélyeztetési eljárások és az építés során felmerült műszaki problémák okozták. Sokáig úgy tűnt, hogy az 1970-es években még az ezredfordulóra tervezett metrót 2012-ben fogják akkor teljesnek gondolt hosszán üzembe helyezni. Időközben azonban az Európai Unió több lépésben megvonta a támogatását számos magyarországi nagyberuházástól, így a metróépítéstől is azok sorozatos közbeszerzési szabálytalanságai miatt - ez volt az emlékezetes és precedensértékű "magyar, ne lopj"-határozata Brüsszelnek -, így az építkezés finanszírozása veszélybe került.

A munkálatok a 2010-es évek végéig tessék-lássék módon, hazai költségvetési pénzekből és társadalmi felajánlásokból finanszírozva még folytatódtak. Amikor azonban kirobbant a 2020-as évek elején a ppp-válság - az ezredforduló óta ppp-ben megépült beruházások évről évre növekvő költségei maguk alá temették a költségvetést -, teljesen leállt az építkezés. A 2022-től 2029-ig tartó időszakban csak állagmegóvás folyt a területen; igaz, az Állami Számvevőszék Kemény Szavak Módszertani Munkacsoportja már egy 2027-es tanulmányában felhívta a figyelmet arra, hogy az erre elköltött pénzből megépülhetett volna a vonal a mostani kelenföldi végállomás helyett egészen a XXVI. kerület - a régi Érd - Szabadság teréig, valamint a pesti oldalon a Bosnyák térre tervezett - a lakossági és civil egyeztetések sikere esetén várható 2043-ra elkészülő - végállomás helyett akár Rákospalota-Chinatownig.

Az építkezés végül 2031-ben kezdődött újra, és - ahogyan a Nemzetközi NagyÉpszer Zrt. vezetője, Magyarossy Magyar Vazul fogalmazott - "dolgozóink megfeszített, intenzív munkavégzésének köszönhetően" két év alatt üzemképessé tették a munkák leállításáig megépített pályaszakaszt (igaz, közben hat halálos baleset történt, annyi, amennyi az dombok alatt épített M6-os alagutak kialakítása óta csak egyszer, az M9-es alföldi szakaszának alagútjainál). A tegnapi ünnepélyes átadáson még nem látszottak, nem látszhattak a problémák, miután a magasrangú politikus vendégek az alagútban tette egy megállónyi séta után már az állami Audi A99-es autókban, a felszínen járták végig a metró vonalát.

A BKV tájékoztatása szerint az új metrókocsik finomhangolása napokon belül megtörténik. Addig ideiglenesen ismét forgalomba helyezik a 7-es buszcsaládot, ideiglenes megoldásként a Volán-társaságoktól kölcsönvett buszokkal egészítik ki az ezen a megszüntetni tervezett viszonylaton közlekedő, már többször nullára amortizált buszokat. "Az utazóközönség megértését kérjük, ahogyan az elmúlt harminc évben tették ezt hibás üzletpolitikájuk miatt eleget nem kritizálható elődeink" - fogalmazott Heinczinger István.

Tarlós István Budapest-ügyi miniszter skandallumnak nevezte a történteket, és azt mondta, a hiba újbóli előfordulása veszélyezteti a BKV-nak nyújtani tervezett 354 milliárd állami hitelgaranciát. Demszky Gábor, Budapest örökös főpolgármestere viszont azt mondta, hogy egy olyan nagyszerű fejlesztést, mint a 4-es metró, nem szabad apróbb hiányosságok és műszaki problémák fényében megítélni. "A lényeg, hogy tovább épül a négyes metró, és a projekt befejezését most már semmi nem fenyegeti" - fogalmazott a politikus, aki ugyanakkor leszögezte: ki kell vizsgálni, hogy az új kocsik üzembehelyezésénél valóban nem történt-e emberi mulasztás, és ha mégis, akkor a retorzióktól sem szabad visszariadni, "érintsen az akár egy szerelőt, akár egy főosztályvezetőt".
Törzstag
NB6667 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   

dulifuli



Tagság: 2007-05-06 10:49:47
Tagszám: #44681
Hozzászólások: 3214
36. Elküldve: 2009-08-28 01:04:13,

M4

[9.]

http://index.hu/belfold/budapest/2009/08/27/kevesebb_eu-penzt_kap_a_4-es_metro/




"A várt 237 milliárd forint helyett 181 milliárd forint európai uniós támogatást kap a 4-es metró első szakaszának építése, az erről szóló hivatalos brüsszeli döntést néhány hét múlva közlik, a tárgyalások azonban már lezárultak az ügyben, így a támogatási összeg már nem fog változni."
...
"Szalóki Flórián kitért arra, hogy a 181 milliárd forintnyi összeget a támogatásról szóló tárgyalásokkor 248 forint/euró árfolyamon számolták, és euróban határozták meg. A kifizetések azonban forintban jelentkeznek, és a kifizetéskori árfolyamon átszámolt forintösszeget kapják meg az építők"



A kiesett zsetont pedig nyilván az adófizetők fogják összedobni, az utolsó buznyákig.
Persze hacsak nem a mezei nyulak, vagy a lápi manók.
Esetleg Baromarcú Bájgúnár egymaga, személyesen.
Kiváló dolgozó
dulifuli adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


NB6667



Tagság: 2007-07-13 13:12:44
Tagszám: #47039
Hozzászólások: 411
35. Elküldve: 2009-07-29 14:47:08,

M4

[10.]

Annyival is jobbak leszünk, hogy nálunk nem lesz a peron elzárva végig "üvegfallal" és abban ajtókkal, mint normális helyen szokás automata metró esetén.
[előzmény: (34) speaker77, 2009-07-28 22:50:21]
Törzstag
NB6667 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


speaker77



Tagság: 2007-05-10 23:01:14
Tagszám: #44862
Hozzászólások: 333
34. Elküldve: 2009-07-28 22:50:21,

M4

[11.]

A Siemens által kifejlesztett vonatbefolyásoló programnak több előnye is van, például az automatizált rendszer sokkal jobban alkalmazkodik a forgalmi változásokhoz, így a jelenleg akár több órán át tartó átszervezést egyetlen gombnyomással meg lehet oldani a jövőben. A BKV-nak pedig a 4-es vonalán nem kell vezetőket alkalmaznia a szerelvények mozgatásához. Szükség esetén azonban - egy vezérlőpult segítségével - megoldható, hogy az automatikát "leváltsa" egy BKV-alkalmazott.

Klados Gusztáv a repülőgépeken használt autopilótához hasonlította a 4-es metróra telepítendő irányító rendszert, amelynek - összetettsége ellenére - nagyon biztonságosan kell üzemelnie.

Mint megjegyezte, a közelmúltban Szingapúrban járt, ahol ugyanolyan rendszer üzemelteti az Alstom automata szerelvényeit, mint ami a 4-es metróvonalon lesz. Ott egy évig tesztelték a rendszert, mire jelentős késésekkel átadták. Magyarországon a tesztelésre három hónapot szánnak, az igazgató szerint azért, mert "ennyivel jobbak vagyunk".


Tényleg jobbak lehetünk. icon32.gif
Nemrég ugyanez a tag nyilatkozta azt hiszem rádióban, hogy egy évig biztosan lesz ember a 4-es metró vezetőfülkéiben is (nevezzük akár csak felügyelő személynek), majd az egy év leteltével értékelik a tapasztalatokat.
[válaszok erre: #35] [előzmény: (33) NB6667, 2009-07-28 15:56:56]
Törzstag
speaker77 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


NB6667



Tagság: 2007-07-13 13:12:44
Tagszám: #47039
Hozzászólások: 411
33. Elküldve: 2009-07-28 15:56:56,

M4

[12.]

http://www.stop.hu/articles/article.php?id=523646

http://www.privatbankar.hu/frisshir/hircentrum/elkezdik_epiteni_a_4_es_metro_agyat_76413

http://www.orientpress.hu/portal.php?ReszletesHir=1&HirID=46427&ajanlo=RSS

Két év mire elkészül a kocsiszín. Hol is lesznek a vonatok addig? icon32.gif
[válaszok erre: #34]
Törzstag
NB6667 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


dulifuli



Tagság: 2007-05-06 10:49:47
Tagszám: #44681
Hozzászólások: 3214
32. Elküldve: 2009-06-11 09:40:04,

M4

[13.]

http://index.hu/belfold/budapest/2009/06/10/a_vartnal_joval_tobbe_kerul_a_4-es_metrovonal_jarmutelepe/



"A vártnál jóval többe kerül a 4-es metróvonal járműtelepe"


Akad-e a honban bárki, aki ezen most elcsodálkozott icon9.gif icon5.gif icon5.gif icon23.gif



Hosszú évekkel ezelőtt hallottam már azt a pletyit, hogy például erre a járműtelepre kézi állítású váltók lettek tervezve, meg hasonló dolgok, ami papíron "ócsítja" (copyright: Megyó) a prodzsktet. Aztán építés közben már úgyis be kell tenni a drágább cuccokat, amikor már nincs visszaút, és muszáj önteni bele a zsét.


Az obligát, tágra nyílt politikusi és egyéb zsebekről meg persze szó se essék.
icon65.gif
Kiváló dolgozó
dulifuli adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Kingweb



Tagság: 2002-08-12 00:00:00
Tagszám: #181
Hozzászólások: 2769
31. Elküldve: 2009-04-23 15:46:39,

M4

[14.]

Volt egy látogatás több Üzemi Tanács részvételével az építkezésen ma. Ugyan a fúrópajzs is tervben lett volna, de ugye az most áll, meg amúgy is hazamentek a francia fiúk. icon31.gif

Így maradt a Fővám téri állomás. Fent a szokásos "Jó szerencsét" felirat, ha már a Lyukószén Kft. is az építők között van. icon32.gif

Lejutni kétféleképpen lehet, lifttel:

15280271907.jpg

illetve aki bírja, az gyalog, lépcsőkön:

15280422243.jpg

Erről a szintről van még lefelé is út, de az csak lábon:

15280629006.jpg

15280799880.jpg

Itt lesz egyszer a mozgólépcső:

15280843135.jpg

Ez az egyik alagút betörés (ki tudja mikor):

15281030304.jpg

Ez meg itten a másik:

15281279478.jpg

Jobban betekintve:

15281317386.jpg

Az ott balra lent pedig valóban jó, illetve jól tud esni. icon32.gif

15281477467.jpg

Hogy itt mikor fog szerelvény járni utasokkal, az egy jósnőnek is becsületére válna, ha meg tudná tippelni. icon32.gif

Itt (meg a többi állomáson is sejthetően) dolgoznak. Csak a cső nem készül momentán.
Kiváló dolgozó
Kingweb adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   

Nyugdijas03



Tagság: 2008-10-23 10:51:00
Tagszám: #64749
Hozzászólások: 155
30. Elküldve: 2009-03-10 15:10:54,

M4

[15.]

Hali!
Nem véletlenül őrzik biztonsági őrök,még a K-Ny-i k.sz.-ben is!!!Hogy az eszement firkálók hozzá ne férjenek!!!
Sziasztok!Feri!

Feco
[előzmény: (29) LoviGabi, 2009-03-05 16:26:10]
Haladó
Nyugdijas03 adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


LoviGabi



Tagság: 2007-05-09 20:06:12
Tagszám: #44819
Hozzászólások: 669
29. Elküldve: 2009-03-05 16:26:10,

M4

[16.]

Legfeljebb ez a most látható tisztaság, ragyogás... icon29.gif
[válaszok erre: #30] [előzmény: (28) Nyugdijas03, 2009-03-05 10:55:22]
Törzstag
LoviGabi adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Nyugdijas03



Tagság: 2008-10-23 10:51:00
Tagszám: #64749
Hozzászólások: 155
28. Elküldve: 2009-03-05 10:55:22,

M4

[17.]

Na ez nem fog eltűnni!!!
104040467K_p065_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Feco
[válaszok erre: #29] [előzmény: (27) LoviGabi, 2009-01-29 11:51:08]
Haladó
Nyugdijas03 adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


LoviGabi



Tagság: 2007-05-09 20:06:12
Tagszám: #44819
Hozzászólások: 669
27. Elküldve: 2009-01-29 11:51:08,

M4

[18.]

Már bent vannak a járműtelepen:
http://www.vezess.hu/magazin/titkok_uj_metrokocsikban/17259/
[válaszok erre: #28]
Törzstag
LoviGabi adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


sanyibácsi50



Tagság: 2008-05-23 12:27:06
Tagszám: #59642
Hozzászólások: 186
26. Elküldve: 2009-01-28 09:27:42,

M4

[19.]

Légy optimista a 2022-es BUDAPESTI OLIMPIÁRA elkészül... icon29.gif
[előzmény: (24) Kingweb, 2009-01-17 10:43:52]
Haladó
sanyibácsi50 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


LoviGabi



Tagság: 2007-05-09 20:06:12
Tagszám: #44819
Hozzászólások: 669
25. Elküldve: 2009-01-28 06:44:14,

M4

[20.]

Éjfél körül hoztak 2 Alstom kocsit a Fehér útra, állítólag ma délután teszik őket sínre a VJSz-en belül.

http://balint.cyberhungary.net/fg/fg01040/
Törzstag
LoviGabi adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Kingweb



Tagság: 2002-08-12 00:00:00
Tagszám: #181
Hozzászólások: 2769
24. Elküldve: 2009-01-17 10:43:52,

M4

[21.]

Játék: ha 4 kocsisak a szerelvények, 37 kocsiból (a cikk szerint) hány vonatot lehet összeállítani és milyen variációkban? icon31.gif

Keveri a szezont a fazonnal a cikkíró. A 65 milliárd forint az a 37 teljes vonat ára lehet, mert 22 jön a vadnyugatra (5 kocsis), valamint 15 db a 4-es vonalára (4 kocsis).

Már ha egyszer elkészül az alagút. icon32.gif

Itt az eredeti bűnös, a Népszabadság:

http://nol.hu/belfold/lap-20090117-20090117-26

Az origo.hu is átvette ugyanígy. Egy újságírónak sincs fogalma mi a különbség 1 vonat és 1 kocsi között. icon31.gif
[Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2009-01-17 10:54:31]
[válaszok erre: #26] [előzmény: (23) dulifuli, 2009-01-17 10:08:28]
Kiváló dolgozó
Kingweb adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


dulifuli



Tagság: 2007-05-06 10:49:47
Tagszám: #44681
Hozzászólások: 3214
23. Elküldve: 2009-01-17 10:08:28,

M4

[22.]

http://index.hu/politika/belfold/budapest/metro9720/



"Nincs hely tesztelni az új metrókocsikat"
"A Népszabadság információi szerint nincs sehol elég hosszú próbapálya ahhoz, hogy hatósági engedélyt kapjanak a 4-es metró új kocsijai."
...
"Ha viszont nem engedélyezi a Nemzeti Közlekedési hatóság a kocsikat, akkor nem lesz mi közlekedjen a 4-es metró alagútjában."



Na még jó, hogy ezt a projektet annyiféle tanácsadó támogatja, nemkülönben az a sok jóféle vezetőség-igazgatóság, egyéb hasznos egyedek...
Na akkor mi lenne, ha nem lennének ezek icon5.gif

Súlyos.
[válaszok erre: #24]
Kiváló dolgozó
dulifuli adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   

dulifuli



Tagság: 2007-05-06 10:49:47
Tagszám: #44681
Hozzászólások: 3214
22. Elküldve: 2008-12-02 10:28:21,

M4

[23.]

"Az Index birtokába került Jávor Péter, a 4-es metró napokban lemondott ellenőrző mérnökének a jelentése, amelyben kitér arra, hogy a korábban botrányt kirobbantó tanácsadói szerződések után az elmúlt hónapokban újabb furcsa tanácsadói szerződéseket kötött a BKV-hoz tartozó DBR Metró Projektigazgatóság."


http://index.hu/politika/belfold/budapest/szerz7564/
Kiváló dolgozó
dulifuli adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


Kingweb



Tagság: 2002-08-12 00:00:00
Tagszám: #181
Hozzászólások: 2769
21. Elküldve: 2008-11-29 14:18:12,

M4

[24.]

A szimulátor átadásán szép számmal voltak, lehetett beszélgetni sok emberrel. Persze ez nem hivatalos információ.

A 4-es metróról valami: valóban úgy fest (jelenleg), hogy vezető nélküli vonatokkal, de nyitott peronos állomásokkal lenne megoldva. Elképzelhető azonban, hogy valamilyen elnevezéssel mégis lenne ember a vonaton. Felügyelő vagy akármi. Hogy a fülkében gubbasztana-e (mert valamiféle elzárt rész azért lesz a két vezérkocsi elején), vagy a szerelvényen sétálva nyugtatgatná az utasokat, ez kérdés. icon32.gif

Egy műszaki dolog erről: a Siemens adott árajánlatot az elzárt peronos játékra, ahol ugye a peronon levő ajtók és a vonat ajtajai egyvonalba esnek megálláskor. De valami horror ára lett volna, így nem kértek belőle. Mondjuk amennyi milliárdba kerül az egész 4-es metró, sokat már nem dobhatott volna rajta. Jelen állás szerint a vonat vidáman elindul és elhúzza az esetlegesen a peron és a vonat közé beszorult tárgyat, legyen az szatyorfül vagy valakinek a ruhája és vele a teste. Ugyanis a biztonsági sávot figyelő infrasorompó az lesz persze, de ez a vonat beérkezésekor utascsere alatt kikapcsol. Majd akkor aktiválódik újra, ha a vonat teljes hosszában kihaladt az állomásból. Így sikeres ajtózárás után a vonat kisuhan ezerrel. Szóval lesz itt még mit átgondolni menet közben.
[Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2009-03-26 22:36:24]
Kiváló dolgozó
Kingweb adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


dulifuli



Tagság: 2007-05-06 10:49:47
Tagszám: #44681
Hozzászólások: 3214
20. Elküldve: 2008-11-24 23:51:11,

M4

[25.]

"Egészen elképesztő, "arcpirító dolognak" nevezte Tarlós István, hogy újabb 80 millió forintot kíván a városvezetés a 4-es metró kommunikációjával foglalkozó PR-cégnek adni."


http://www.hirszerzo.hu/cikk.egeszen_elkepeszto_arcpirito_dolog.88216.html
Kiváló dolgozó
dulifuli adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   
 

M4

(üzenet: 44, M3)
 
    / 2 
Lista: 
Kép:
Smile:
  

A weboldal címe: http://m3.what.hu

Új hozzászólás írása
  Név :   Jelszó :
  Mail :
  Üzenet:

 Betűszín:  Háttérszín:
 Árnyék:      Parázslás:
BBcode On/Off.    Betűméret:
Url/Kép autokonverzió On/Off.
Aláírás beszúrása
  Kép feltöltés: [Feltöltési max. file méret (byte): 20000]
    Írja be ide a képen látható biztonsági kódot:
Smiley kódok teljes listája
Az oldal 0.012321949005127 másodperc alatt generálódott.

  Cégadatok  |   Felhasználási feltételek  |   Adatvédelem  |   Általános Fórum Szabályzat  |   Segítség
  Netboard Bt. © 2001-2023. E-mail