A weboldal címe:
http://m3.what.hu
OFF TOPIC (üzenet: 496, M3) |
|
|
|
Dr.Titok
Tagság: 2008-02-26 19:49:37 Tagszám: #56344 Hozzászólások: 24 |
315. Elküldve: 2008-02-26 20:49:33, OFF TOPIC
|
[201.] |
Nincs tabu kérdés,vagy téma,maximum a moderátor teszi a dolgát.
Dr.Titok.
|
| |
[előzmény: (314) médmfsz, 2008-02-26 20:25:43] |
|
Zöldfülű
|
|
médmfsz
Tagság: 2007-06-20 10:42:39 Tagszám: #46196 Hozzászólások: 2724 |
314. Elküldve: 2008-02-26 20:25:43, OFF TOPIC
|
[202.] |
Üdvözöllek!
Aztán csak szerényen Dr. Úr, mert néha még a maga szíve is fáj(hat)!
|
| [válaszok erre: #315] |
[előzmény: (313) Dr.Titok, 2008-02-26 19:56:01] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
Dr.Titok
Tagság: 2008-02-26 19:49:37 Tagszám: #56344 Hozzászólások: 24 |
313. Elküldve: 2008-02-26 19:56:01, OFF TOPIC
|
[203.] |
Sziasztok !
Dr. Titok mától megnyitotta rendelőjét, hetente háromszor .
Mi fáj,gyere mesélj, és kérdezz !
Vizitdíj nincs !
Dr. Titok.
|
| [válaszok erre: #314 #316] |
|
|
Zöldfülű
|
|
KIPKOP
Tagság: 2007-05-07 16:14:34 Tagszám: #44736 Hozzászólások: 1473 |
311. Elküldve: 2008-02-25 10:30:48, OFF TOPIC
|
[204.] |
Ok !
Még beszéltem is vele most,szerencsére vannak sík tükrök, utánanézett a k-ny.-on, állítólag ott is domború van, igaz csak 5 kocsira, és a nagyvasúton is domború van.
Nincs döntéshozó helyzetben, de lelkiismeretesen rajta van az ügyön !!!
|
| |
[előzmény: (310) Kingweb, 2008-02-25 09:41:03] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
310. Elküldve: 2008-02-25 09:41:03, OFF TOPIC
|
[205.] |
Nekem ez tetszik benne:
A vezető részére kényelmes, felhajtható könyöklőkkel és háttámlával ellátott, az európai ember antropometriai méreteinek megfelelő kialakítású ülést kell beépíteni, amely a vezetőnek az egész test vibráció elleni védelmét is ellátja.
Tehát gnómnak nem kell megfeleljen az ülés.
Kipkop, másold ki a Rozsdásnak a szöveget. Legalább a tükörről, de akár az egészet is.
|
| [válaszok erre: #311] |
[előzmény: (309) médmfsz, 2008-02-25 09:32:44] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
médmfsz
Tagság: 2007-06-20 10:42:39 Tagszám: #46196 Hozzászólások: 2724 |
309. Elküldve: 2008-02-25 09:32:44, OFF TOPIC
|
[206.] |
Szerintem ennyi elég!
Ha nem páramentesíthető, akkor torzít, mert nem látni benne semmit!
Ha nem sík, akkor torzít, tehát nem megfelelő!
Nálam a torzítás fogalma azt jelenti, hogy nem a valóságnak megfelelő képet mutat!
Kell ennél több?
|
| [válaszok erre: #310] |
[előzmény: (308) Kingweb, 2008-02-24 23:56:19] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
308. Elküldve: 2008-02-24 23:56:19, OFF TOPIC
|
[207.] |
Kicsit bővebb. Tükörről sok szó nincs benne. De máshol talán. Ez az Országos Vasúti Szabályzat második kötetéből van.
4.2. Vezetőfülke
A vezetőfülke kialakítása az alábbi általános feltételeket elégítse ki.
Ergonómiai kialakításában tükrözze a kor színvonalát és segítse a benne dolgozó munkavégzését.
Az utastértől fizikailag teljesen el kell választani.
Szellőzése, fűtése és világítása teljesen különüljön el az utastér szellőzésétől, fűtésétől és világításától.
Új gyártású jármű vezetőfülkéjének szellőzését klimatizált és pormentes kialakításúra kell készíteni.
A vezetőfülke rendelkezzen olyan ajtóval, mely az utastér irányába tesz lehetővé átjárhatóságot; nyitási iránya a vezetőfülke irányába mutasson, nyitott állapotában automatikusan rögzített állapotba kerüljön, és csukott állapotában zárható legyen.
Az utastérre nyíló ajtót úgy kell kialakítani, hogy
- balesetveszély esetén a jármű vezetője a vezetőállást azon keresztül gyorsan elhagyhassa;
- a sínkorona szintről, állandó és rögzített kialakítású hágcsóval, legalább az egyik oldalról ajtón keresztül megközelíthető legyen;
- belső magassága legalább 2100 mm legyen;
- hossza, a jármű tengelyében, legalább 1200 mm legyen.
A vezetőülést a legkedvezőtlenebb helyzetbe állítva, a járművezető homloksíkja és a szélvédő közötti távolság legalább 500 mm legyen.
A szélvédő csak ragasztott, osztott vagy osztatlan kivitelű, biztonsági üvegből készülhet.
A vezetőfülke oldalablakai szilánkmentes biztonsági üvegből készüljenek.
A vezetőfülke kialakításának olyannak kell lennie, hogy a jármű vezetője az ülés legkedvezőtlenebb beállítása esetén is ülő helyzetből szabadon rálásson:
- a vasúti pályára a kocsi teljes szélességében, a sínkorona szint magasságában, a jármű előtti legalább 10 m-es távolságtól;
- a forgalomirányítás jelzőrendszerére;
- az utasforgalom biztonságát szolgáló jelzőkre, jelzésekre és berendezésekre;
- a jármű oldalára teljes hosszban, torzításmentesen, legalább a jármű álló helyzetében, visszapillantó tükör vagy valamilyen vizuális berendezés segítségével.
A vezetőfülkében a zajszint 60 km/h állandó sebességnél felszíni pályaszakaszon nem lépheti túl az akusztikai előírásoknak megfelelően a 80 dB(A) értéket, egyenértékű szintje, a teljes munkaidőre vonatkoztatva a 75 dB(A) értéket.
A szélvédő és az oldalablakok páramentesítését meg kell oldani.
A szélvédőt megfelelő, a vezető látóteréből teljesen eltávolítható napellenzővel kell ellátni.
A vezetőfülke oldalablaka, és csak az, nyitható kivitelű legyen.
A szélvédőt ablaktörlővel kell ellátni, amelynek törlő lapátja üzemen kívüli állapotban nem zavarhatja a vezető szabad kilátását.
A fülkében a vezető részére ruhafogast kell elhelyezni.
A vezető részére kényelmes, felhajtható könyöklőkkel és háttámlával ellátott, az európai ember antropometriai méreteinek megfelelő kialakítású ülést kell beépíteni, amely a vezetőnek az egész test vibráció elleni védelmét is ellátja.
A vezetőülés hossz- és magassági irányban állítható, háttámlája dönthető, és a beállított helyzetben rögzíthető legyen.
A vezetőülést állítható, csúszásmentes lábtartóval kell ellátni.
A vezetőülés a vezetőt a munkavégzésben nem akadályozhatja.
A jármű vezetőpultját úgy kell kialakítani, hogy az összes menet közben végzendő kezelési művelet, ülő helyzetben kényelmesen elvégezhető legyen.
A jármű biztonságos vezetésére szolgáló berendezéseket az ergonómiai elvek figyelembevételével kell kialakítani.
A menet- és fékkapcsolót úgy kell kialakítani és elhelyezni, hogy az kizárja a tévesztés lehetőségét.
A kapcsolók elhelyezése a következő elvek szerint történjen.
- Azokat a kapcsolókat, kezelő szerveket, amelyek működtetése rendszeresen ismétlődik, az optimális munkatérben kell elhelyezni.
- A biztonsági fék kapcsolóját úgy kell elhelyezni, hogy az jobb és bal kézzel egyaránt kezelhető legyen.
- Az elrendezés az utastéri ajtók véletlenszerű, helytelen nyitását zárja ki.
- A jármű üzembe helyezésére szolgáló kapcsolókat egy helyen, az optimális téren kívül is el lehet helyezni.
A kapcsolókat magyar nyelvű felirattal vagy piktogrammal kell ellátni.
A jármű vezetőjét, a közlekedés biztonsága és a metróüzem folyamatosságának biztosítása érdekében, az ezekre befolyással lévő berendezések állapotáról, megfelelően - elsősorban vizuális úton - kell tájékoztatni. Az információkat a szerelvény üzemelő vezetőfülkéjében a vezetőpulton a berendezések jellegének megfelelően elkülönítve kell adni:
- azon információkat, amelyek a járműszerelvény egyes egységeinek üzemkészségi szintjét fejezik ki, szerelvényrészenként kell adni;
- azon információkat, amelyek a szerelvény teljes üzemkészségét fejezik ki, szerelvényre vonatkozóan összesítve kell adni.
A vezető számára legalább a következő információkat kell megadni:
- a jármű pillanatnyi sebessége;
- a biztonsági fék működőképessége;
- a rögzítő fék állapota;
- az utastéri vészjelző berendezés működőképessége;
- az utastéri vészjelzés működtetés vizuális kijelző;
- szükség ajtónyitás;
- trakció hibája (menet és fék);
- az ajtók állapota (oldalanként nyitott vagy zárt);
- a vezérlési és segédáramkörök megfelelő működése;
- az akkumulátor feszültsége;
- a vontatási hálózat állapota;
- fényszóró visszajelzés;
- biztonsági földelés állapotának visszajelzése;
- az utastér szellőző berendezésének üzemképtelensége;
- az utastéri világítás üzemképtelensége.
A vezetőt munkája közben meg kell védeni a káros környezeti hatásoktól.
A vezetőfülke belső terét úgy kell kialakítani, hogy balesetveszély esetén a jármű vezetője a vezetőállást az utastéri ajtón keresztül gyorsan elhagyhassa.
|
| [válaszok erre: #309 #312] |
[előzmény: (307) retrometro, 2008-02-24 23:00:36] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
KIPKOP
Tagság: 2007-05-07 16:14:34 Tagszám: #44736 Hozzászólások: 1473 |
306. Elküldve: 2008-02-24 21:41:45, OFF TOPIC
|
[208.] |
Rozsdi hetek óta mondja, hogy sajnos nincs semmilyen előírás a tükrökről !!! Akinek tudomása van bármilyen előírásról, legyen szíves tájékoztassa őt !!!
A kör ezzel bezárult !!!
|
| [válaszok erre: #307] |
[előzmény: (305) retrometro, 2008-02-24 18:11:44] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
KIPKOP
Tagság: 2007-05-07 16:14:34 Tagszám: #44736 Hozzászólások: 1473 |
304. Elküldve: 2008-02-23 12:01:37, OFF TOPIC
|
[209.] |
Nem értettelek félre.
Szerény véleményem szerint , majd a bíróságon kell megvédeni , azt aki balesetet okoz,mert 140 mkv-nak jó a domború tükör, 10-nek nem !!!
De jó is lett volna ez az arány a sztrájktámogatásnál
Itt mi egy nem hívatalos bkv-s- magántopikon pedig 10-en azt írunk ,amit akarunk !!!
A hívatalos az, amít jelentéspapíron, járműkísérőn vagy hangrögzítő eszközre írunk, mondunk !!!
Most én is klasszikusokat, szolgálati előljáróinkat ídéztem !!!
|
| |
[előzmény: (303) médmfsz, 2008-02-23 11:28:58] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
médmfsz
Tagság: 2007-06-20 10:42:39 Tagszám: #46196 Hozzászólások: 2724 |
303. Elküldve: 2008-02-23 11:28:58, OFF TOPIC
|
[210.] |
Lehet, hogy félreértettél?
Azt kell védeni, akár önmagától is, aki elhiszi, hogy lát, vagy úgy tesz, mintha látna domború tükörből!
|
| [válaszok erre: #304] |
[előzmény: (302) KIPKOP, 2008-02-23 10:16:41] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
KIPKOP
Tagság: 2007-05-07 16:14:34 Tagszám: #44736 Hozzászólások: 1473 |
302. Elküldve: 2008-02-23 10:16:41, OFF TOPIC
|
[211.] |
Látom klasszikust ídéztél !!!
De attól még nem jár megaláztatás annak aki jogosan ,azért küzd, hogy műszakilag jobbak legyenek a vonatok,kollégák, szolgálati előljárók közül többen gúny tárgyává teszik az illetőt,nem védik meg,nem állnak ki mellette !!!
(Természetesen nem mindenki, de ha csak egy is, akkor már az is sok!!!)Elég a tartiban 2-3 hangadó,vagy 1-1 szolgálati előljáró. . .
A mai fiatalok szerencsére,már másképp állnak a dolgokhoz,csak őket pedig még lehurrogják !!!
Az elmúlt ídőszakok nyugdíjazásai során, egy kis pozitívumot vélek felfedezni, mert az újonnan kinevezett t.és v.diszpécserek,instruktorok,kfm-ek,blockosok,egészen másképp állnak a dolgokhoz !!!
Lehet, hogy ídővel beérik a dolog
Amúgy "havaj,dízsi", abbahagyom márc.1-től az egészállásos taxit, csak a telek meg a nők , a pénz nem számít, FEOR 00-ás lettem,átadom a küzdelmet a fiataloknak az életben is és a topikon is '''
|
| [válaszok erre: #303] |
[előzmény: (300) médmfsz, 2008-02-23 07:32:14] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
Kingweb
Tagság: 2002-08-12 00:00:00 Tagszám: #181 Hozzászólások: 2769 |
301. Elküldve: 2008-02-23 09:59:20, OFF TOPIC
|
[212.] |
Vedd figyelembe, hogy egy buckalakónak sasszeme van. Azt is látja, amit Te nem.
|
| |
[előzmény: (298) ojozso, 2008-02-23 00:55:19] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
médmfsz
Tagság: 2007-06-20 10:42:39 Tagszám: #46196 Hozzászólások: 2724 |
300. Elküldve: 2008-02-23 07:32:14, OFF TOPIC
|
[213.] |
Idézet:
| Tükrök ügyében a Rozsdi megkérdezte tőlem, hogy miért csak egy pár embert zavar a domború tükör, a nagytöbbség miért vállalja az utasszállítást, sőt ki is nyilatkozzák, hogy szerintük nem balesetveszélyes a domború tükör,sőt bíztonsággal ellátnak a hatodik kocsi végéig !!!
| |
Erre mondom én, hogy időnként az embereket önmagukkal szemben is óvni kell, mert nem ismerik fel érdekeiket, vagy ha igen, akkor nem tesznek érte.
És persze sokan vannak olyanok, akik utálnak minden konfliktushelyzetet és kivárnak, majd csak lesz valahogy. Lásd: Pató Pál, régi szép hagyomány!
|
| [válaszok erre: #302 #305] |
[előzmény: (299) KIPKOP, 2008-02-23 04:59:27] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
KIPKOP
Tagság: 2007-05-07 16:14:34 Tagszám: #44736 Hozzászólások: 1473 |
299. Elküldve: 2008-02-23 04:59:27, OFF TOPIC
|
[214.] |
Egy példával szemléltetném, a legjobban, a mostani kialakult helyzetet !
Tükrök ügyében a Rozsdi megkérdezte tőlem, hogy miért csak egy pár embert zavar a domború tükör, a nagytöbbség miért vállalja az utasszállítást, sőt ki is nyilatkozzák, hogy szerintük nem balesetveszélyes a domború tükör,sőt bíztonsággal ellátnak a hatodik kocsi végéig !!!
Köztudott, hogy nem lehet ellátni 120m-re vele, ezek a tükrök 20-30 méteres kamionokra valók, ha a testvértopikra ellátogattok, ott láthatjátok, hogy milyen tükör való egy 120m-es szerelvényre !!!
Csak hát kellemetlen, ciki felvállalni a vonatcserét, akkor vagyok jó mkv, ha minél kevesebb vonatcserét csínálok,akkor vagyok jó a főnököknél ?
Megnyugtatok mindenkit,az első balhénál a főnökök mossák kezeiket, ugye nem kell példákat mondanom ???
Ja mindez persze csak szerény véleményem szerint
|
| [válaszok erre: #300] |
[előzmény: (298) ojozso, 2008-02-23 00:55:19] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
ojozso
Tagság: 2007-05-17 10:14:26 Tagszám: #45074 Hozzászólások: 470 |
298. Elküldve: 2008-02-23 00:55:19, OFF TOPIC
|
[215.] |
Én nagyrészt Kipkop-nak adok igazat e témakörben: sajnos, kollégáink nagy része (!) I-GÉNY-TE-LEN! /las-san mond-tam.../
Úgy gondolják, "csak néhány órát kell itt kihúznom", aztán úgyis megyek haza! Csak elfelejtik, hogy ez a "néhány óra" összességében a stresszes munkakörülmények miatt amúgy is valószínűleg megrövidült életükből aktív dolgozó életüknek akár további 15-20%-át is követeli!!!
Perry-nek is igaza van, az ilyenek semmilyen felelősséget semmiért sem vállalnak!
Azonban vannak páran, akik nem így gondolják; vannak, akik felveszik a kesztyűket és "pampognak"!
Remélem, ők a varjak unokáit is túlélik!
|
| [válaszok erre: #299 #301] |
[előzmény: (296) perry, 2008-02-22 14:01:30] |
|
Törzstag
|
|
médmfsz
Tagság: 2007-06-20 10:42:39 Tagszám: #46196 Hozzászólások: 2724 |
297. Elküldve: 2008-02-22 16:47:26, OFF TOPIC
|
[216.] |
Nem szób, hanem írásba álltam vele! Nagy különbség!
|
| |
[előzmény: (292) retrometro, 2008-02-22 09:29:33] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
perry
Tagság: 2007-05-07 10:04:03 Tagszám: #44719 Hozzászólások: 354 |
296. Elküldve: 2008-02-22 14:01:30, OFF TOPIC
|
[217.] |
"Szerény véleményem szerint, ha a többség nem kifogásol, kritizál valamit, akkor az nekik megfelelő."
Üdv!
Kipkop kolléga, igazat kell adnom neked e gondolatodban. Egyik szemszögből nézve.
Másikból nézve viszont - mi van akkor, ha egyáltalán nem megfelelőek (az említettek) számára ezek az állapotok, de különböző okokból mégsem protestálnak ellene??
Milyen okok is lehetnek ezek?
Pl. ha nem érzi, hogy valami esélye is lehetne arra, hogy változzon is valami az ő fellépése folytán. (lsd. példádat!)
vagy: annyira belefásult ezekbe a (sokszor hangoztatott) hiányosságokba, hogy már fellépni sincs kedve ellene?
Arra nem is merek gondolni, hogy (felsőbb szinteken) ez lenne a cél, vagyis vezetőink erre apellálnának; mint ahogy azt jeles államférfink is egykor kinyilatkozta, "Majd megunják és hazamennek"...
Nem, itt a felelősség fel nem vállalásáról van szó. Könnyebb azt egyre feljebb tolni, pedig szvsz (szerény véleményem szerint) csak arra nem költenek pénzt, amire nem akarnak! (És ezt úgy általában értem!)
Miközben ugye látványberuházásokra akad pénz mindig, még ha nem is így hívja ezt mindenki.
A felelősség felvállalásának hiánya már-már magyar népbetegség. S ezért (is) tartunk ott, ahol tartunk.
Úgy nagypolitikai szinten, mint cégünk szintjén.
Ki-ki gondolkozzon el rajta, mit tehet, személy szerint ellene.
[Ezt a hozzászólást újraszerkesztették: 2008-02-22 14:07:24]
|
| [válaszok erre: #298] |
[előzmény: (295) KIPKOP, 2008-02-22 10:51:43] |
|
Törzstag
|
|
KIPKOP
Tagság: 2007-05-07 16:14:34 Tagszám: #44736 Hozzászólások: 1473 |
295. Elküldve: 2008-02-22 10:51:43, OFF TOPIC
|
[218.] |
Szerény véleményem szerint ,ha a többség nem kifogásol, kritizál valamit, akkor az nekik megfelelő.
Amúgy kérdésedre válaszolva, a vonal túloldalán lévő, velem együtt belépet fszt. hölgy a munkavédelmisünk, de én már Sz. úr-nak, G.úrnak mint üzemvezetőknek, B.úrnak, mb.üzemvezetőnek, Öcsécskémnek is szóltam, írtam a Köki helyzetről, nem beszélve a topikra feltett és elmentett képekről
Ezáltal a kőr bezárult !!!
A jegyzőkönyvet lehet, hogy tőle kellene kérni ?
|
| [válaszok erre: #296] |
[előzmény: (294) dulifuli, 2008-02-22 10:33:22] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
294. Elküldve: 2008-02-22 10:33:22, OFF TOPIC
|
[219.] |
Most hogy mondod, lehet hogy egyszer láttam ilyesmit, de talán nem is az volt, nem tudom. Szóval egyszer összefutottam a lépcső alatt egy ilyen kis zöld teremtménnyel, ráncos volt, világított az ujja, és csak azt hajtogatta, hogy "Haza!! Haza!!". Mondjuk nem csodáltam, hogy nagyon haza akar menni egy ilyen lepratelep megtekintése után.
Hogy a többi mkv-nek mennyire tetszik a jelenlegi vizesblokk, azt nem tudom, de nekem még senki nem mondta a szemembe konkrétan, hogy az úgy nagyon is fasza, otthon is olyan van, egy zuhanyzó burjánzó gombatelep nélkül nem is az igazi, meg minek is annyit tisztálkodni, főleg nyáron.
Persze, ha valóban ez a többségi vélemény, én szívesen meghallgatok bárkit, ha szeretné ezt elmondani.
A legkülönösebbnek amúgy azt tartom, hogy az ÁNTSZ még sosem járt a környéken (vagy ha igen, akkor csak igen suttyomban), mert ott - elvileg - nem vélemények, hanem tények (mintából kitenyésztett baktériumok száma, stb) számítanak.
|
| [válaszok erre: #295] |
[előzmény: (293) KIPKOP, 2008-02-22 10:07:43] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
KIPKOP
Tagság: 2007-05-07 16:14:34 Tagszám: #44736 Hozzászólások: 1473 |
293. Elküldve: 2008-02-22 10:07:43, OFF TOPIC
|
[220.] |
Hogy-hogy nem ismered őket?
A legutolsó tanfolyammal végeztél?
Nem volt még olyan, hogy bejöttek bármelyik tartiba, különösen azokba, amelyek fel vannak téve a weboldalon, és még soha sem kérdezték meg, hogy hölgyeim-uraim,munkavédelmi szempontból mi a véleményük,gond ,problema?
Amennyiben nemleges a válaszod, úgy meg kell ,hogy állapítsam, hogy vagy ők, vagy te, sajnos nem jársz Munkavédelmi Szemlére
A te esetedben még megbocsájtható bűn lenne
Amúgy megjegyezni kívánom, hogy a nagy többségnek, kb:140mkv megfelel ez az állapot,mi a kisebbséget képviseljük, szóval tegyük mindig hozzá, hogy szerény véleményem szerint
|
| [válaszok erre: #294] |
[előzmény: (291) dulifuli, 2008-02-22 09:29:16] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
291. Elküldve: 2008-02-22 09:29:16, OFF TOPIC
|
[221.] |
KIPKOP úr, ha már itt tartunk, megírnád nekem priviben, hogy személy szerint mégis ki a tököm nálunk ez a munkavédelmi potentát, mert igen hatásos a rejtőszíne, nekem eddig még nem tűnt fel a léte ugyanis.
Előre is köszi.
|
| [válaszok erre: #293] |
[előzmény: (289) KIPKOP, 2008-02-22 09:21:48] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
290. Elküldve: 2008-02-22 09:26:46, OFF TOPIC
|
[222.] |
Van ilyen, Földmíves Zsuzsinak sem tetszett a gereblye, miután elkerült a városba, úri népek közé, és ezt sűrűn hangoztatta is. Állítólag a lét határozza meg a tudatot, újabb filozófiai irányzatok szerint inkább a FEOR - besorolás, de ez utóbbit én sem cáfolni sem megerősíteni, csak hallottam már jópár alkalommal. Mindenesetre finnyásabbá teszi a pácienst, én úgy látom.
A kocsma-kérdéskört sajnos velem nem fogod tudni megvitatni, kompetencia híján.
A tárgyhoz szorosan pediglen csak annyit: a citált vizesblokk állapotához az alkalmazott verbális metódus inkább fennköltnek, sőt költőinek tűnik. Majd ha egyik változik, akkortájt változik a másik is. Addig meg lóf@s*t.
Borítékosdi: jajmárhogynetudnám. Az e havi borítékomban is volt egy jó kis sikerpropaganda a mi Nagy Bölcs Vezérünk szignójával ellátva.
Majd' minden hónapban van valami hasonló.
Én erre gondoltam. Hogy mások miegyébre, azt meg nem tudhatom.
|
| |
[előzmény: (288) médmfsz, 2008-02-22 09:03:24] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
KIPKOP
Tagság: 2007-05-07 16:14:34 Tagszám: #44736 Hozzászólások: 1473 |
289. Elküldve: 2008-02-22 09:21:48, OFF TOPIC
|
[223.] |
Ha a munkavédelmi képviselő köztük van, akkor az egész egy halott ügy, neki már 3-szor szóltam,a KÖKI folyosóról,hogy az ő általa előttem felvetett kupit még mindig nem takarították el, a szolgálati út betartásával írottan és szóban is jeleztem, egy válasz jött, ha nem tetszik dobjam ki, no comment, és akkor a bagózóról, ami inkább jegyellenőri-biztiőri tartozkodó nem is szólva. . .
De a képek fent vannak itt a weboldalon (is) bízonyítékként . . .
|
| [válaszok erre: #291] |
[előzmény: (286) médmfsz, 2008-02-22 08:34:59] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
médmfsz
Tagság: 2007-06-20 10:42:39 Tagszám: #46196 Hozzászólások: 2724 |
288. Elküldve: 2008-02-22 09:03:24, OFF TOPIC
|
[224.] |
Nem az a kérdés, hogy tetszik-e, hanem az, hogy szerintem alpári! És én nem sajnálom, hogy nem tetszik, én ezt tartom természetesnek! Ha az ember a kocsmában van a barátaival, akkor rendben, ha nyílt színen beszél (ír) így, az alpári!
És ez a vélemény független beosztástól, bértől, és borítékban csúsztatott ettől-attól, melyről semmi tudomásod nincs, és nem is lehet, de azért beszélsz róla!
|
| [válaszok erre: #290 #292] |
[előzmény: (287) dulifuli, 2008-02-22 08:41:12] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
dulifuli
Tagság: 2007-05-06 10:49:47 Tagszám: #44681 Hozzászólások: 3214 |
287. Elküldve: 2008-02-22 08:41:12, OFF TOPIC
|
[225.] |
Már hogy ha egyáltalán VAN stílusa valakinek. Többek közt ezt sem osztogatják automatice FEOR - besorolásokkal, benne a borítékban, mellékelve.
Sajnálom ha nem tetszik, de - gyanítom - lesz ez még így se'.
|
| [válaszok erre: #288] |
[előzmény: (284) médmfsz, 2008-02-22 06:30:18] |
|
Kiváló dolgozó
|
|
OFF TOPIC (üzenet: 496, M3) |
|
A weboldal címe:
http://m3.what.hu
|