Nekem nincs rá kapacitásom.
Ha ezt filmzeneileg veszem, akkor azt kell mondanom, hogy minden időmet elveszi a WW84 zenéje, melyet már a megjelenésekor imádtam.
Pár napja megnéztem magát a filmet is, mely filmként nem valami nagy szám, de a filmkészítők (filmipari célokon túli) szándéka, azaz a mondanivalója túlságosan egybevág a jelenlegi életérzésemmel, így a zenéjét már napjában többször is végighallgatom. Magával ragadta a fülemet, a hangulatomat, a gondolataimat (ez utóbbit a filmnek is köszönhetően).
Egy új albumra szakítottam csak időt: Abel Korzeniowski - The Courier.
Nem nagy szám (vagy csak túl éles váltás volt ez az egész a WW84 után), viszont van benne egy olyan, mély fájdalmat sugárzó keringő, mely
Sosztakovics
www.youtube.com/watch?v=phBThlPTBEg majd Roque Banos
www.youtube.com/watch?v=MH7PBEnbXKk műve után még mindig élvezetes
www.youtube.com/watch?v=UM1qKV4zS90 Kár, hogy a legvége viszonylag hirtelen lett lezárva (valószínűleg a film csupán ennyit kívánt meg), viszont simán vissza tudott volna még jönni a dallam egy még jobban felfokozott formában egy olyan 30-40 másodperc erejéig...
Mindhárom LOTR 10 pontos, de egyik háromórás teljes zene végighallgatására sem vettem rá magam. JXL meg messze nem Shore. De sajnos muszáj lesz (bocs, Howard!), mert én fogok írni róla. :D
Négy részre felosztom, és egy nap csak egy óra szigorúan. 20 éve sírtunk a félórás varésék miatt, ugyanakkor teljesen értelmetlen egy ilyen hosszú anyag kiadása.
Kint van Tom Holkenborg majd 4 órás zenéje a "régúj" Justice League-hez. Gondoltam, hogy érdemes lenne elkezdeni, de kicsit eltántorított a hossza, pedig szeretem a bővített filmzene albumokat, de azért ez már sok. Egyébként egész kezelhető 54 trackből áll, ami mondjuk szimpatikus, hogy nem 1 perces tételekből áll, mert azokat nem tudom sose hova tenni. Ti nekiálltok?
A kapitány küldetése (James Newton Howard)
Lelki ismeretek (Trent Reznor, Atticus Ross, Jon Batiste)
Mank (Trent Reznor, Atticus Ross)
Minari (Emile Mosseri)
Az 5 bajtárs (Terence Blanchard)
Szerintem nincs, hacsak a Netboard GYIK-je nem írja a módját. Ugye nekünk semmi közünk a netboard.hu-hoz, ez csak egy felület, ahol regisztráltuk a fórumot 15 éve.
Az új oldal megnyitásával ezt le is zárjuk amúgy, és átmegyünk a saját felületre. Ott majd visszatér az élet is, purple rain! :)))
Most elég nagy a pangás itt, gondolom kevés új film, kevés új zene... Amúgy azért heti 1-2 alkalommal elég felnézni általában, de most nagyon nincs témázás szerintem, sajnos...
2013-01-05 13:34:57 a dátum amikor utoljára kommenteltem :) Látom azóta még maradtak a régi tagokból. Van még kommentelgetés az oldalon vagy inkább már áttevődött a FB-ra vagy máshova?
Zsolti - Az eredeti nevemhez tartozó jelszóra már nem emlékszem, van rá mód hogy megtudjam?
A hideg ráz a két komponistától, úgyhogy meglepődtem, de belehallgatva annyira azért nem rossz :D Valljuk be, ez most egy ilyen díjszezon, szegényes felhozatallal...
Jerry Goldsmith 1987-ben Budapesten a Lionheart zenéjét veszi fel magyar zenekarral. (Elég rossz minőségű korabeli videofelvétel, de kuriózumnak azért jó.)
Ennek a mezőnynek szerintem is JNH kell, hogy legyen a nyertese. A Tenet-et bírtam, de valahogy egyáltalán nem illik ide. Az éjféli égbolt csak film közben (alatt) volt hallgatva. A Mank számomra vakfolt, a Lelki ismeretek zenéje meg még rossz is :) Lehet, a képek alatt jól működik (kíváncsi vagyok a mesére), de önmagában nekem nagyon nem tetszett.
Ha ez lenne vagy lesz majd az Oscar lista, akkor látatlanban Howardnak drukkolnék. Nem csak azért mert a többiek már nyertek korábban, hanem azért is, mert már régóta megérdemelné. De igyekszem majd meghallgatni őket, hogy ne csak szimplán a névnek szurkoljak.
Nekem az ilyesmi amúgy nem a kedvencem, de ennek tényleg nagyon jó a hangulata. Nem csorbítja az élményt, csak érdekesség, hogy a tízperces tracket valójában még 2010-ben írta Chopin születésének 200. évfordulójára Shore.