Találatok száma: 2010 üzenet |
|
|

petne
Tagság: 2004-01-23 20:03:38 Tagszám: #8330 Hozzászólások: 2010
|
27030. Elküldve:
2006-03-08 20:53:27 |
[1426.] |
Most indult, hééé? Akkor miért mondod, hogy bevált? Tehát volt valaha jó az epg? Volt valaha jó a teletext? Volt valaha jó, hogy az astra normális kezelése?
|
|
[válaszok erre: #27032 #27036]
|
[előzmény: (27028) Kardos Attila, 2006-03-08 20:51:59]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

petne
Tagság: 2004-01-23 20:03:38 Tagszám: #8330 Hozzászólások: 2010
|
27029. Elküldve:
2006-03-08 20:52:49 |
[1427.] |
Köszönöm a segítséget!
Sajnos eddig nem úgy tűnik, mintha el tudnám kerülni a jogi ügyet, mert nem nagyon enged a cég, pedig nincs igaza, akkor se mentesülhet ez alól, ha a partnercége hibázott.
|
|
[válaszok erre: #27031 #27034]
|
[előzmény: (27027) Bíborkékhóvirág, 2006-03-08 20:50:07]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

petne
Tagság: 2004-01-23 20:03:38 Tagszám: #8330 Hozzászólások: 2010
|
27026. Elküldve:
2006-03-08 20:46:55 |
[1428.] |
Bocsánat... Akkor közbe lett rossz az egész. Ez még sokkal rosszabb, mivel egy bevált szolgáltatás hírtelen akadozott...
|
|
[válaszok erre: #27028]
|
[előzmény: (27025) Kardos Attila, 2006-03-08 20:44:42]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

petne
Tagság: 2004-01-23 20:03:38 Tagszám: #8330 Hozzászólások: 2010
|
10461. Elküldve:
2006-03-08 20:45:43 |
[1429.] |
Ezzel egyetértek. Nem értem én se, hogy miért FTA vevőel hasonlítják össze, amikor ez nem FTA vevő.
|
|
|
[előzmény: (10449) cigam, 2006-03-08 20:07:07]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

petne
Tagság: 2004-01-23 20:03:38 Tagszám: #8330 Hozzászólások: 2010
|
27023. Elküldve:
2006-03-08 20:37:02 |
[1430.] |
Vigyék le az árakat és akkor nem fognak... bár akinek nincs hűsége annak felajánlanak mindent, csakhogy maradjanak.
|
|
|
[előzmény: (27021) taurus, 2006-03-08 20:34:57]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

petne
Tagság: 2004-01-23 20:03:38 Tagszám: #8330 Hozzászólások: 2010
|
27011. Elküldve:
2006-03-08 20:20:09 |
[1431.] |
Azt is figyelembe kell venni, hogy régen a UPC-nek se volt egyik se... tehát jó sok idő kellett míg mindkettő normális lett, nem?
|
|
[válaszok erre: #27014 #27015 #27025]
|
[előzmény: (27009) Laci082, 2006-03-08 20:19:31]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

petne
Tagság: 2004-01-23 20:03:38 Tagszám: #8330 Hozzászólások: 2010
|
27007. Elküldve:
2006-03-08 20:18:20 |
[1432.] |
Kíváncsi lennék, hogy ha nagy hiba lesz megint, mert előfordulhat, akkor szintén így viselkedne??? Mert ha igen, akkor elég szomorú.
|
|
[válaszok erre: #27010 #27012]
|
[előzmény: (27005) Laci082, 2006-03-08 20:17:11]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

petne
Tagság: 2004-01-23 20:03:38 Tagszám: #8330 Hozzászólások: 2010
|
27004. Elküldve:
2006-03-08 20:16:18 |
[1433.] |
Jah, akkor le vagyok maradva... Bár nem úgy mintha egyáltalán érintene valaha. Jelenleg a Digivel nagyon meg vagyok elégedve, egyedül csak az astra műhold letárolásából fakadó hibák nem tetszenek, de remélhetőleg kijavítják majd.
|
|
[válaszok erre: #27006]
|
[előzmény: (27002) Laci082, 2006-03-08 20:14:20]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

petne
Tagság: 2004-01-23 20:03:38 Tagszám: #8330 Hozzászólások: 2010
|
27000. Elküldve:
2006-03-08 20:12:36 |
[1434.] |
Új előfizetőknek is lehet társkártya? Nem csak a régieknek?
|
|
[válaszok erre: #27002]
|
[előzmény: (26999) Laci082, 2006-03-08 20:11:22]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

petne
Tagság: 2004-01-23 20:03:38 Tagszám: #8330 Hozzászólások: 2010
|
26997. Elküldve:
2006-03-08 20:09:31 |
[1435.] |
Gondoltam rá és lehetséges, hogy felveszem velük a kapcsolatot, de előszőr úgy gondoltam, hogy megpróbálkozok a céggel megegyezni.
|
|
|
[előzmény: (26993) yaksi, 2006-03-08 20:07:27]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

petne
Tagság: 2004-01-23 20:03:38 Tagszám: #8330 Hozzászólások: 2010
|
26991. Elküldve:
2006-03-08 20:06:59 |
[1436.] |
Ezt neked kell eldöntened... Én csak leírtam a történetemet, ami szerintem eléggé sajnálatos a cég részéről.
Én semennyi pénzért nem választom már soha többé a UPC-t, ezek után... nem tudok bennük bízni.
|
|
|
[előzmény: (26989) Bíborkékhóvirág, 2006-03-08 20:02:01]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

petne
Tagság: 2004-01-23 20:03:38 Tagszám: #8330 Hozzászólások: 2010
|
26988. Elküldve:
2006-03-08 20:00:59 |
[1437.] |
Hát ebben egyetértek, hogy a Westel jobb volt... Akkor valahogy rendesebben bántak az emberrel, mint most. De gondolom el vannak szálva, dehogy milyen okból, azt nem tudom.
|
|
|
[előzmény: (26987) Bíborkékhóvirág, 2006-03-08 19:59:25]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

petne
Tagság: 2004-01-23 20:03:38 Tagszám: #8330 Hozzászólások: 2010
|
26985. Elküldve:
2006-03-08 19:49:16 |
[1438.] |
És e közbe használtad is a szolgáltatást? Mert ha be se volt kapcsolva az a SIM kártya, akkor kérhetnél jóváírást...
|
|
[válaszok erre: #26986]
|
[előzmény: (26984) Laci082, 2006-03-08 19:44:13]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

petne
Tagság: 2004-01-23 20:03:38 Tagszám: #8330 Hozzászólások: 2010
|
26981. Elküldve:
2006-03-08 19:40:24 |
[1439.] |
Én még egyik szolgáltatónál se tapasztaltam ilyet, hogy ha egyszerűen náluk van a hiba, akkor ilyet tesznek...
|
|
[válaszok erre: #26984]
|
[előzmény: (26978) Laci082, 2006-03-08 19:37:29]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

petne
Tagság: 2004-01-23 20:03:38 Tagszám: #8330 Hozzászólások: 2010
|
26976. Elküldve:
2006-03-08 19:33:42 |
[1440.] |
Ezt meg végképp nem értem, akinek nincs hűségje annak elismerjük a hibát, akinek van, annak nem? Vagy hogy van ez? És tudtommal egészen decemberig fagyogatott az a beltéri, ami 4 hónapot jelent, nem kevés idő....
|
|
[válaszok erre: #26978]
|
[előzmény: (26974) Laci082, 2006-03-08 19:29:38]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

petne
Tagság: 2004-01-23 20:03:38 Tagszám: #8330 Hozzászólások: 2010
|
26975. Elküldve:
2006-03-08 19:30:25 |
[1441.] |
Persze arra én is rájöttem, hogy az az xy partner cég lehetséges, hogy a UPC tuttán kívül követte el ezt a dolgot... dehát én arról nem tehetek. Engem sajnos megaláztak alaptalanul a családom előtt és én nem fordulhatok a partner céghez, mivel a UPC-vel álltam szerződésben.
|
|
|
[előzmény: (26973) Laci082, 2006-03-08 19:28:00]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

petne
Tagság: 2004-01-23 20:03:38 Tagszám: #8330 Hozzászólások: 2010
|
26971. Elküldve:
2006-03-08 19:23:10 |
[1442.] |
Mindehhez tartozik még egy érdekesség:
Az egyik barátomnak, akinek szintén Direct előfizetése volt ebben az időszakban, Ő is sokat problémázott az előbb leírt gondok miatt, viszont elég jó ajánlatot kapott. Mégpedig, hogy egészen augusztustól év végéig ingyen nézheti a szolgáltatást, mint kompezálásként a hibákért. (Erről hivatalos papír is van)
Én még a fenti ajánlatba is belementem volna, de sajnos volt egy nagy különbség a két előfizető között, mégpedig az, hogy én hűséggel rendelkeztem, Ő már nem... Ebből látszik, hogy akinek hűségje van az fizessen nyugodtan akármilyen a szolgáltatás, akinek nincs azzal meg nagyon jól tudnak bánni... nem véletlen.
Nagy valószínűséggel jelenleg még mindig UPC előfizető lennék, ha normálisabban álltak volna hozzá a dologhoz.
|
|
[válaszok erre: #26974]
|
[előzmény: (26969) petne, 2006-03-08 19:17:42]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

petne
Tagság: 2004-01-23 20:03:38 Tagszám: #8330 Hozzászólások: 2010
|
26969. Elküldve:
2006-03-08 19:17:42 |
[1443.] |
Sziasztok!
Gondolom páran emlékeznek, hogy régen elég aktív hozzászólója voltam ennek a topiknak, viszont mióta nincs directem, ezért visszavonultam. De céggel még mindig hadilábon állok sajnos... :( Úgy döntöttem, hogy itt az ideje megírni az eléggé kacifántos történetemet a céggel kapcsolatban. Remélem elnézitek, hogy egy kicsit hossú hozzászólás lesz, de így legalább leírok minden történést.
2004. januárjában kötöttem szerződést a UPC Direct műholdas szolgáltatására. Az elején nagyon meg voltam elégedve velük, bár voltak apróbb hibák, de azok végülis nem voltak nagy jelentőségűek. 2004. augusztusában kapott minden előfizető egy levelet, amiben felhívták figyelmünket arra, hogy augusztus 11-re virradó éjjelre kapcsoljuk ki a beltéri egységet, mert a szolgáltatás műszaki paraméterei megváltoznak, és a beltéri egység csak így tudja letölteni a frissítést. Ezzel a változással a cég színvonalasabb szolgáltatást szeretett volna nyújtani, mint képileg, mint hangilag. Nagyon vártam ezt a napot, mivel kíváncsi voltam, hogy milyen javulás fog bekövetkezni. Ez meg is történt azon az éjjel, de a műszaki változás sokkal tovább tartott, és hibásan működött a rendszer. 2 nap múlva visszajöttek a csatornák, de sajnos néhánynál még sokáig kép és hanghibák voltak, valamint a teletext szolgáltatások se működtek. Az elkövetkező hónapokban többször bejelentettem a hibát a telefonos ügyfélszolgálaton, e-mailben, és postai úton is, de mindig azt mondták nekem, hogy ilyen hibabejelentés még nem érkezett, holott rengetegszer panaszkodtam.
Az említett sugárzási hibák mellett növelte a gondomat a beltéri egység folyamatos lefagyása, ami azelőtt csak ritkán fordult elő. Ez azt jelentette, hogy amikor készenléti üzemmódban volt a szerkezet, akkor hirtelen eltűnt róla minden, majd lefagyott és legalább 10 perc kellett ahhoz, hogy újraéledjen. Kissé körülnényes volt orvosolni a problémát, mivel a hálózati kábel mellett az antennát és a kártyát is ki kellett húzni, akár egymás után kétszer is. Ha áramszünet volt, szintén ez a jelenség fogadott. Elszomorító, hogy ezért kellett fizetni havi 5000 forintot! A telefonos ügyfélszolgálatnál (1221) nem tudtak mást mondani, csak a beltéri egység újratelepítését. Viszont ezt már százszor megtettem azóta, ennek ellenére a lefagyás ugyanúgy jelentkezett, valamint néhány csatorna se jött be normálisan. Tulajdonképpen lerázták az embert azzal, hogy továbbküldik az illetékeseknek, mivel semmilyen változás nem történt hetekig. A hiábavaló panaszáradat miatt írtam levelet az akkori Hírközlési Felügyeletnek, akik igazat adtak nekem és jóváírást kaptam ezáltal a UPC-től. Bár ezzel nem lettem igazán boldog, mivel október közepén még mindig megmaradtak a hibák. Ekkor döntöttem úgy, hogy nem fizetem tovább a szolgáltatásnak nem nevezhetővalamit, mivel így nekem nem kell. Írtam kérvényt a UPC-nek, hogy mivel azért mondanám le az előfizetést, mert elfogadhatatlan a minősége, ezért engedjék el a hűségszerződésben foglalt követeléseiket. Hosszú várakozás után nemleges választ kaptam, mivel úgy gondolják nem ők a hibásak, mivel a holland fejállomásnál vannak problémák (megjegyzem nem tudom, hogy nekem ahhoz mi közöm van). Ezt követően hiába írtam bármiféle levelet, nem kaptam semmilyen választ a cégtől. Mivel nem voltam hajlandó befizetni a havidíjat, ezért a szolgáltatást kikapcsolták, én pedig szépen összecsomagoltam a beltéri egységet és vártam, hogy mi fog történni. A barátaimtól tudom, hogy egészen december közepéig megmaradtak a hibák, tehát csak 4 hónap múlva voltak képesek megcsinálni a hibákat, ami véleményem szerint elfogadhatatlan. A másik szomorú dolog, hogy mindenki tudta, hogy hiba van a szolgáltatásban, de mégse nagyon ismerték be. Az a lehetőség ki van zárva, hogy biztos csak nálam fordult elő, mivel ismerőseimnél is ugyanígy jelentkeztek a problémák és ezen a fórumon is olvashatók az ezzel kapcsolatos panaszok.
2005. január végén egy UPC-s dolgozó jött a beltéri egységért egy rendőrrel, és megvádoltak hogy lopom a szolgáltatást. Ennek kivizsgálása miatt elviszik a beltérit, és ha bármiféle piszkálást találnak, akkor feljelentenek. Nekem nem volt semmi félni valóm, ezért átadtam a már több hónapja összecsomagolt Philips műholdvevőt. Azt hozzá kell tegyem, hogy semmilyen értesítést nem kaptam arról, hogy mit állapítottak meg. Pedig egy bocsánatkérés is járt volna, mivel az eljárás több kívánnivalót hagyott maga után.
2005. nyarán kaptam egy egyenlegközlőt, amiben felvázolták a tartozás összegét, ami 30 ezer Ft körül volt. Ez az összeg tartalmazza azon díjat, melyet hűségnyilatkozat lejárta előtti szerződésbontás esetén számláznak ki. Persze ekkor ismét küldtem leveleket, hogy végre zárjuk már le a témát, de választ ismételten nem kaptam.
2005. december 15-én a ******* Kft-tól (adósságbehajtó cég) kaptam levelet, hogy fizessem be a tartozást, mert ha nem akkor polgári peres eljárásban érvényesíteni fogja a tartozást. Ekkor meséltem az egyik barátomnak a történetet, aki bejelentette ezt a Rendőrkapitányságon. A karácsony és szilveszter között meg is történt a tanuskodás és megállapították, hogy nyílvántartás szerint hivatalosan nem jött ki rendőr hozzám. Az volt a gond, hogy nem írtam fel a rendőr igazolványának a számát és sajnos a nevét se, dehát álmomba se gondoltam volna, hogy fel kellene írnom, eleve lekezelő volt velem. Na ebből kifolyólag érdekes helyzet állt elő.
Ismét írtam a UPC-nek akikkel a mai napig levelezek ezzel az üggyel kapcsolatban.
Kaptam részletes kimutatást, hogy milyen bejelentéseket tettem feléjük, de sajnos több pontban nem egyezett az enyémmel. Az egyik pl. hogy tavaly áprilisba adtam én le személyesen a beltérit, holott ez nem igaz, mivel januárba jöttek ki rendőrrel és ezek szerint több hónapig köddé vált. Ezt meg is írtam, persze ekkor már helyesbítettek, hogy az egyik partnercégük valóban januárban adta át a beltérit, de természetesen nem rendőrrel, mivel Ők nem alkalmaznak ilyen módszereket. De mindezek ellenére nem áll módukba engedni a követelésükből. Ekkor írtam válaszként a következőket:
"Bevallom őszintén, hogy én már rég összeszedtem volna a pénzt, ha nem aláztak volna meg a szüleim előtt egy rendőrrel, aki megvádolt azzal, hogy lopom a szolgáltatást és csalást követtem el, ami persze nem volt igaz és ráadásul jogtalan volt az egész, amit persze mindenki tagad sajnos, bár miért is vallaná be Önöknek is a ****** Kft, aki kint volt Önök szerint.
Gondolom most azt gondolják, hogy hazudok a rendőri intézkedéssel, de nem gondolják, hogy az egy kicsit furcsa lenne, mivel feljelentést is tettem a rendőrségen, ami ez esetben hamis tanuzás lenne, ami ugyebár büncselekménynek számít és akár börtönbüntetést is szabhatnak ki.
Ha nem tudunk ésszerű kompromisszumos megoldáshoz jutni, akkor a sajtóhoz fogok fordulni és minden papíromat átadom nekik, amik Önökkel kapcsolatos."
Most jelenleg itt tart az ügy és valóban a sajtóhoz fogok fordulni, ha nem történik valami kompromisszumos megoldás az ügyben, mivel itt többszörös hiba történt sajnos a cég részéről.
|
|
[válaszok erre: #26971 #26973 #26989 #26994 #27027]
|
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

petne
Tagság: 2004-01-23 20:03:38 Tagszám: #8330 Hozzászólások: 2010
|
10420. Elküldve:
2006-03-08 18:51:11 |
[1444.] |
Azért a UPC-nél meg letéti díjat kér a semmiért... ami nem igazán fer. Azért valljuk be, hogy a Digi Tv szolgáltatásaira tökéletesen megfelel. A másik meg, hogy én csak az Astránál fordultak elő problémáim, tehát nem is biztos hogy ez a beltéri tehet erről.
Másrészt a UPC soha nem adta volna 4000 forintért a csomagját, illetve alkudási lehetőség se lenne, ha nem lenne a Digi Tv.
|
|
[válaszok erre: #10423]
|
[előzmény: (10418) Laci082, 2006-03-08 18:49:05]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

petne
Tagság: 2004-01-23 20:03:38 Tagszám: #8330 Hozzászólások: 2010
|
10243. Elküldve:
2006-03-07 18:19:46 |
[1445.] |
Most hallottam, hogy a Spice Platinumra 18-as karikát raktak ez igaz?
|
|
[válaszok erre: #10246]
|
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

petne
Tagság: 2004-01-23 20:03:38 Tagszám: #8330 Hozzászólások: 2010
|
6680. Elküldve:
2006-02-20 16:03:04 |
[1446.] |
Holnap reggel jön hozzám a Digi forgalmazó szerelője és sikerült kültérit is hozzá csatólni, nagyobb tányérral...
|
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

petne
Tagság: 2004-01-23 20:03:38 Tagszám: #8330 Hozzászólások: 2010
|
6201. Elküldve:
2006-02-19 11:16:05 |
[1447.] |
De garantálva van 2 évig, amíg a hűség tart és ez az egyedi előfizetői szerződésben van... ami az akció részleteit is tartalmazza.
|
|
|
[előzmény: (6197) varage s.a., 2006-02-19 11:09:41]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

petne
Tagság: 2004-01-23 20:03:38 Tagszám: #8330 Hozzászólások: 2010
|
6196. Elküldve:
2006-02-19 11:03:57 |
[1448.] |
Ha ez így lesz, akkor Te lemondhatod a szolgáltatást, de kötve hiszem, hogy eladná...
|
|
[válaszok erre: #6197]
|
[előzmény: (6192) varage s.a., 2006-02-19 10:53:14]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

petne
Tagság: 2004-01-23 20:03:38 Tagszám: #8330 Hozzászólások: 2010
|
6189. Elküldve:
2006-02-19 10:47:55 |
[1449.] |
Egyetértek...
|
|
|
[előzmény: (6188) varage s.a., 2006-02-19 10:46:21]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|

petne
Tagság: 2004-01-23 20:03:38 Tagszám: #8330 Hozzászólások: 2010
|
6187. Elküldve:
2006-02-19 10:45:34 |
[1450.] |
Erre gondoltam, hogy ez nagyrészt mindegyik szolgáltatónál szerepel...
|
|
|
[előzmény: (6185) s_light, 2006-02-19 10:44:14]
|
|
Kiváló dolgozó  |
|
|