Regisztrál :: Profil :: Beállítás :: Tagok :: Szavazógép :: Csoportok :: Segítség Vissza :: Főoldal 
 Hozzászólások: 9466657/2 Témák: 19062 Tagok: 112926 Legújabb tag: coreballcore1 Online: (256/0
 Név: Jelszó:  Eltárol  Elfelejtette jelszavát?
    / 21 
Lista: 
Kép:
Smile:
  
 Találatok száma: 511 üzenet

oregbeatsuhanc


Tagság: 2010-01-07 12:11:26
Tagszám: #80993
Hozzászólások: 511
1364. Elküldve: 2010-10-20 16:48:46 [351.]

Ha Tarlósnak az idézett kijelentését komolyan vennék, akkor tényleg nem lehetne őt megbízni. Mert ugyebár Dávidka is abban a felügyelő bizottságban fungált, amely ölbe tett kézzel nézte a BKV csődbemenetelét.


Téma: Sajtószemle Fórum: M3
[előzmény: (1363) retrometro, 2010-10-20 16:27:54]
Törzstag
oregbeatsuhanc adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


oregbeatsuhanc


Tagság: 2010-01-07 12:11:26
Tagszám: #80993
Hozzászólások: 511
1362. Elküldve: 2010-10-20 16:05:11 [352.]

Csak nem azt találták ki, hogy indulás előtt az ajtók zárt állapotát az utasoktól a hangoson keresztül meg kell kérdezni, és ha mindenki helyesel, akkor lehet elindulni?


Téma: Sajtószemle Fórum: M3
[előzmény: (1357) dulifuli, 2010-10-20 15:09:05]
Törzstag
oregbeatsuhanc adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


oregbeatsuhanc


Tagság: 2010-01-07 12:11:26
Tagszám: #80993
Hozzászólások: 511
1361. Elküldve: 2010-10-20 15:57:31 [353.]

Úgy sajnálom, szegényt hogy már párizsiból sem ehetett eleget, Kocsis vihetne be néha neki egy kis bablevest.


Téma: Sajtószemle Fórum: M3
[előzmény: (1360) itamas80, 2010-10-20 15:52:46]
Törzstag
oregbeatsuhanc adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


oregbeatsuhanc


Tagság: 2010-01-07 12:11:26
Tagszám: #80993
Hozzászólások: 511
279. Elküldve: 2010-10-20 14:04:12 [354.]

Ez várható, volt, ahogy borítékoltam a korábbi 251-es hszemben.


Téma: Alstom Fórum: M3
[előzmény: (276) metrovezeto, 2010-10-20 12:50:44]
Törzstag
oregbeatsuhanc adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


oregbeatsuhanc


Tagság: 2010-01-07 12:11:26
Tagszám: #80993
Hozzászólások: 511
1355. Elküldve: 2010-10-20 13:54:40 [355.]

Persze, nem elég, hogy további hibát okozott, de még rossz visszajelzést is adott. Ezért kellene szerintem szétválasztani a két funkciót.
A kocsinkénti sárga lámpás fékrendszer is így van vezérelve, és kijelezve?
A piros jelzés ha működne, mit jelezne, mert azt még sosem láttam "égve"?


Téma: Sajtószemle Fórum: M3
[válaszok erre: #1371] [előzmény: (1354) Kingweb, 2010-10-20 13:41:06]
Törzstag
oregbeatsuhanc adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


oregbeatsuhanc


Tagság: 2010-01-07 12:11:26
Tagszám: #80993
Hozzászólások: 511
278. Elküldve: 2010-10-20 13:48:56 [356.]

Sosem az a lényeg mit mond, hanem hogy mit tesz az ember.
"Vitézy Dávid elmondta azt is, el kell gondolkodni azon, hogyan lehet magyar munkahelyeket is teremteni ezekkel a megrendelésekkel. "
Ha ezt most nagyon komolyan gondolja, akkor el kell hozni a szentendrei múzeumból a Ganz metrókocsit, műszakilag át kell újra tervezni, és itthon legyártani. Kb. úgy, ahogy a zágrábiak tették, amikor villamosra volt szükségük.


Téma: Alstom Fórum: M3
[válaszok erre: #280 #281] [előzmény: (275) Kingweb, 2010-10-19 17:40:12]
Törzstag
oregbeatsuhanc adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


oregbeatsuhanc


Tagság: 2010-01-07 12:11:26
Tagszám: #80993
Hozzászólások: 511
1353. Elküldve: 2010-10-20 13:18:37 [357.]

Bocs, hogy belekutyerálok.
"Hát a Sáli csak a relére fogja, nincs kettős hiba."
Ojozso levezetése ezek szerint Őt igazolja.
Ha a jövőben ilyen malőrt el akarnak kerülni, akkor a lehetőségekhez képest az áramkört egy az ajtó VÁK-okon keresztül meghuzatott + relével kellene kiegészíteni, amely hiba -vagyis nyitva maradt ajtók- estén bontani tudja a KD relét, függetlenül attól, hogy mit csinál az RD. Plusz a vezetőfülkében sem ártana, ha ott lenne mind a hat ajtójelzés.


Téma: Sajtószemle Fórum: M3
[válaszok erre: #1354 #1357] [előzmény: (1333) NB6667, 2010-10-19 13:21:43]
Törzstag
oregbeatsuhanc adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


oregbeatsuhanc


Tagság: 2010-01-07 12:11:26
Tagszám: #80993
Hozzászólások: 511
274. Elküldve: 2010-10-19 16:44:17 [358.]

Szerintem alá is fogják vele íratni, aztán jön a jutalom MOL vezérség. Csak tudná mit csinált itt majd két évig?


Téma: Alstom Fórum: M3
[válaszok erre: #276] [előzmény: (273) NB6667, 2010-10-19 14:05:37]
Törzstag
oregbeatsuhanc adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


oregbeatsuhanc


Tagság: 2010-01-07 12:11:26
Tagszám: #80993
Hozzászólások: 511
1341. Elküldve: 2010-10-19 16:30:34 [359.]

Így van, azért mondom, hogy ha már a kocsi oldalára ezt kitették, ezeket az áramköröket párhuzamosan a vezetőfülke műszerfalán + jelzőizzókra is be lehetne kötni.

"Mert ugye nyitott ajtó esetén világít, zártnál meg elalszik. "

Ezek szerint akkor ezt a változást is kell észlelni. Áramkörileg akkor ez azt jelenti, hogy az RD relé az ajtó VÁK-ok nyitásakor elenged, és a nyugalmi érintkezője adja ki az égőnek a feszt. Ajtózáráskor viszont a KD áramkörét kell zárnia, és ezt bontania. Remélem így van, és nem fordítva, mert az gáz volna.

Egyszer írtátok, hogy azok a LED-ekből összeállított külső jelzők a fesz. ingadozás miatt"ki szoktak égni". Az oldalsó ajtókontroll lámpáknak gondolom egy régebbi, vagy más indítási, rendszerben lehetett szerepe.


Téma: Sajtószemle Fórum: M3
[előzmény: (1339) NB6667, 2010-10-19 14:54:51]
Törzstag
oregbeatsuhanc adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


oregbeatsuhanc


Tagság: 2010-01-07 12:11:26
Tagszám: #80993
Hozzászólások: 511
1340. Elküldve: 2010-10-19 15:46:44 [360.]

Szerintem is az történhetett, hogy az ajtó zárás valamiért nem jött össze, a relé, vagy az áramköre meg ki tudja mióta ment tönkre, így a nyitott ajtókat nem jelezte. Az sem lehetetlen, hogy az ajtókat ellenőrző VÁK-ok áramkörét egy kábelzárlat söntölte és így került a behúzó feszültség a relére. A hibát azért nem lehetett észrevenni, mert a relé akkor is zárta az áramkört, amikor nyitva voltak az ajtók, ez tiszta sor.


Téma: Sajtószemle Fórum: M3
[előzmény: (1335) dulifuli, 2010-10-19 13:41:42]
Törzstag
oregbeatsuhanc adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


oregbeatsuhanc


Tagság: 2010-01-07 12:11:26
Tagszám: #80993
Hozzászólások: 511
1338. Elküldve: 2010-10-19 14:49:12 [361.]

Akkor ez az egész rendszer úgy szar, ahogy van. Ilyen pancser megoldásról még nem is hallottam. Ezt az áramkört akkor nem ártana átgondolni és átalakítani minimum úgy hogy minden kocsiról külön legyen ajtó visszajelzés. Néhány szabad érpár + 6 db. LED diódával ezt meg lehetne oldani.


Téma: Sajtószemle Fórum: M3
[válaszok erre: #1339] [előzmény: (1334) NB6667, 2010-10-19 13:24:00]
Törzstag
oregbeatsuhanc adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


oregbeatsuhanc


Tagság: 2010-01-07 12:11:26
Tagszám: #80993
Hozzászólások: 511
272. Elküldve: 2010-10-19 13:30:30 [362.]

Csinos kis 22-es csapdája ítélet született. Megkaphatják az engedélyt, ha beszerzik annak a hatóságnak a hozzájárulását, amelyik úgysem adja meg. Szuper. Folytatódik az Alstom elhajtása, és a menetelés a saját tenderük nyélbe ütésének irányába. icon49.gif Már csak a tollat kell a szerződést felbontó, aláíróembernek a kezébe nyomni, és részükről oké.


Téma: Alstom Fórum: M3
[válaszok erre: #273] [előzmény: (270) dulifuli, 2010-10-18 21:18:45]
Törzstag
oregbeatsuhanc adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


oregbeatsuhanc


Tagság: 2010-01-07 12:11:26
Tagszám: #80993
Hozzászólások: 511
1332. Elküldve: 2010-10-19 10:27:15 [363.]

Szerintem is így lehet. A 6 db, ( vagy ahány db, kocsiból áll a szerelvény ) RD állapotát a KD jelű relé összegzi, és ő adja a visszajelzést. Azért is érdemes lett volna minden egyes RD- ről kocsinkénti visszajelzést kialakítani, mert az áramkör működési hibáján túl az ajtónyitás elmaradását is lehetne kontrollálni.


Téma: Sajtószemle Fórum: M3
[előzmény: (1330) dulifuli, 2010-10-18 21:15:52]
Törzstag
oregbeatsuhanc adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


oregbeatsuhanc


Tagság: 2010-01-07 12:11:26
Tagszám: #80993
Hozzászólások: 511
1331. Elküldve: 2010-10-19 10:13:13 [364.]

Szia! Köszönöm az elismerést, a főnökeimtől úgy sem kapok ilyet.


Téma: Sajtószemle Fórum: M3
[előzmény: (1329) dulifuli, 2010-10-18 21:13:49]
Törzstag
oregbeatsuhanc adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


oregbeatsuhanc


Tagság: 2010-01-07 12:11:26
Tagszám: #80993
Hozzászólások: 511
1328. Elküldve: 2010-10-18 17:58:42 [365.]

Lehet hogy egy speciális orosz alkatrész ez az RD relé, és az ajtó záró áramkör áramát is figyeli, de, hogy meghibásodás esetén "helyes" (ajtó zárt) jelzést tud adni, az nem az igazi.


Téma: Sajtószemle Fórum: M3
[válaszok erre: #1334] [előzmény: (1327) NB6667, 2010-10-18 17:14:01]
Törzstag
oregbeatsuhanc adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


oregbeatsuhanc


Tagság: 2010-01-07 12:11:26
Tagszám: #80993
Hozzászólások: 511
1679. Elküldve: 2010-10-18 17:47:07 [366.]

"Nem vezet a feketemunka felszámolásához az új adórendszer - mondta, majd hozzáfűzte: az elmúlt 20 évben a kormányok "megtanultak együtt élni a feketemunkával", és ők is tudják, hogy a munkavállalók a minimálbér mellett valamilyen módon igyekeznek kiegészíteni keresetüket a megélhetésért."

Na ez egy qrva jó mondat. Miközben ők a fekete munkával együtt élni tanulgattak én, mint a katonatiszt fizettem az adókat, járulékokat. Eddig álszent módon azon siránkoztak, hogy kevesen adóznak sokat, és ez fordítva kellene, hogy legyen. Tény és való, hogy a valóban minimálbéren alkalmazottnak a 16% nem hiányzott, és ez a pancser kormány is csak fűnyíró elvben tud gondolkodni, és a fürdővízzel kiönti a gyereket is.

"Az Autonómok elnöke szerint áttörést ezen a területen más adó- és közgazdasági környezet, és a vállalkozásokhoz történő más közelítés jelenthetne. "

Én egyféle közelítést tudok elképzelni, azokat a vállalkozási formákat, (őrző-vérző, könyvelő, közúti fuvarozó, takarító Renomé, stb. ahol az adócsalás, minimálbér+zsebbe fizetés a trendi, lehet szépen az állami szférába visszaterelni, hogy a vállalkozás szabadságával, az önadózáshoz kapott bizalommal ne lehessen visszaélni.


Téma: Érdekképviselet Fórum: M3
[előzmény: (1678) dispotion, 2010-10-18 10:25:10]
Törzstag
oregbeatsuhanc adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


oregbeatsuhanc


Tagság: 2010-01-07 12:11:26
Tagszám: #80993
Hozzászólások: 511
1326. Elküldve: 2010-10-18 16:44:41 [367.]

A cikket olvasva tényleg ritka eset, hogy két különböző funkciójú berendezés egy időben romoljon el, amit azért egy kicsit kétlek. A metró kocsikkal csak mint utas találkozom, de mivel más területen vezérlő áramkörök javításával foglalkozom, a hibajelenséggel kapcsolatban -a tévedés kockázatát fenntartva- felmerült néhány gondolatom:
Ami a kontroll áramkör működését illeti, a végálláskapcsoló lánc szakadását figyelő relének nyilván aktív működésűnek kell lennie,- ez azt jelenti, hogy a végálláskapcsolók által zárt áramkörön keresztül jut jut a behúzó feszültség a relé tekercsére, és záró érintkező jelez-és már egy VÁK megszakítása esetén is ki kellett volna ejtenie. Ez történik akkor, ha menet közben egy ajtót megnyitnának, vagy bezárás közben gátolnak. Ennek a relének egy záró érintkezője sorosan zárt áramkört alkotva kell kapcsolódjon a többi kocsi RD reléivel, így történik meg az összes kocsi, összes ajtóinak ellenőrzése, és azok zárt állapotának visszajelzése. Egy intelligens vezérlő áramkört feltételezve egy ilyen védelmi körnek a kontroll jelzés mellett az indíthatóságot is gátolnia kell, ugyan akkor menet közben már csak bejelezhetne, de a vezetésbe nem avatkozhatna be. Egy ilyen meghibásodás üzem közbeni észlelése érdekében minden egyes kocsi RD reléje egy, egy segéd érintkezőjének külön kontroll jelzőt is működtetnie kellene. Ebben az estben -az ajtó működtetés hibájától függetlenül-a vezető láthatta volna, hogy ajtó nyitás után is zárt állapotot jelez az adott kocsi RD reléje. Feltételezem, hogy itt nem ilyen volt a vezérlési rendszer ezért a kontroll áramkör hibája korábban is fennállhatott, anélkül, hogy a vezető erről tudott volna, és csak az ajtózáró szerkezet hibája során "jött ki" a visszajelzés hibája. Az RD relé áramkör hibájának a valószínű oka lehetett a relé mechanikai beragadása, vagy a működtető áramkör (kábel) zárlata.
A beragadásból eredő hiba kiküszöbölésére egy ilyen biztonsági áramkörben nagyobb biztonságot adna a relé megkettőzése, és soros érintkezőikkel való egymás figyeltetése. A kábelzárlat ellen sajnos ez a megoldás is védtelen, az csak a karbantartással, felújítással előzhető meg.


Téma: Sajtószemle Fórum: M3
[válaszok erre: #1327 #1329] [előzmény: (1323) itamas80, 2010-10-18 14:18:01]
Törzstag
oregbeatsuhanc adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


oregbeatsuhanc


Tagság: 2010-01-07 12:11:26
Tagszám: #80993
Hozzászólások: 511
1325. Elküldve: 2010-10-18 14:40:35 [368.]

És még mondják azt, hogy a régi orosz kocsikon nincs légkondi. icon25.gif


Téma: Sajtószemle Fórum: M3
[előzmény: (1318) dulifuli, 2010-10-17 14:33:21]
Törzstag
oregbeatsuhanc adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


oregbeatsuhanc


Tagság: 2010-01-07 12:11:26
Tagszám: #80993
Hozzászólások: 511
1324. Elküldve: 2010-10-18 14:37:27 [369.]

"Szintén hosszabb távon is számol a jelenlegi vezetés a ma még alvó BKV Trade Kft.-vel. Ezt már a jelenlegi vezérigazgató, Kocsis István idején, 2008 decemberében alapították ötmillió forinttal, főtevékenysége pedig a villamosenergia-kereskedelem."

Nem túlzás arra alapítani egy Kft-t, hogy kitől vegyen áramot a cég?

"E vállalkozásban a BKV ugyan csak többségi-, nem pedig kizárólagos tulajdonos, de társa az a BKV Mozgólépcső Kft., melynek maga a BKV Zrt. a tulajdonosa."

Ha már a MGL Kft-nek tulajdonosa a cég nem ártana- a szerződéseiket- felülvizsgálni kinek jó üzlet az, hogy egyes mozgólépcsőtípusok karbantartási, (és állítólag javítási ) feladatait megpályázva megnyeri, de nem végzi, hanem továbbadja a cég volt, és jelenlegi vezetőnek, illetve azok vállalkozásainak, melyek azt vagy sehogy, vagy kifogásolható minőségben végzik, esetenként ebbe bevonva a cég főállású alkalmazottait. Ezeknek az alibi szerződéseknek a felszámolásában vajon miért nem érdekelt a BKV, hiszen a karbantartási hiányosságokból eredő hibák, és károk elhárítását az üzem főállású alkalmazottainak kell úgy is elvégezni.


Téma: Sajtószemle Fórum: M3
[előzmény: (1316) Truth, 2010-10-15 18:47:19]
Törzstag
oregbeatsuhanc adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


oregbeatsuhanc


Tagság: 2010-01-07 12:11:26
Tagszám: #80993
Hozzászólások: 511
1319. Elküldve: 2010-10-18 01:44:52 [370.]

Ráadásul ne feledkezzünk meg a beszámlázgató, szakértősködő nyugdíjba vonult, piócákról, akik képtelenek elvágni a köldökzsinórt, és a köztünk tevékenykedő kiszervezkedő mutyizók "áldásos tevékenységéről".


Téma: Sajtószemle Fórum: M3
[válaszok erre: #1320] [előzmény: (1297) dulifuli, 2010-10-11 13:51:16]
Törzstag
oregbeatsuhanc adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


oregbeatsuhanc


Tagság: 2010-01-07 12:11:26
Tagszám: #80993
Hozzászólások: 511
1664. Elküldve: 2010-10-08 11:14:44 [371.]

"Szerintem egyben kell tartani a társaságot! Tudod: Egy mindenkiért, mindenki egyért! "

Hogy ne tudnám, láttam az előző sztrájknál, hogyan történt. Nem véletlen, hogy feltettem ezt a kérdést.
Tudod amit ma megtehetnek velük, azt holnap megtehetik velem (velünk is) ha mi nem teszünk értük semmit, ha majd mi is sorra kerülünk már ők sem tehetnek értünk semmit. Gondolom a szolidaritásra mindig sokat adó szakszervezeti vezetésnek nem kell ezt magyarázni.


Téma: Érdekképviselet Fórum: M3
[válaszok erre: #1666] [előzmény: (1661) médmfsz, 2010-10-06 16:39:20]
Törzstag
oregbeatsuhanc adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


oregbeatsuhanc


Tagság: 2010-01-07 12:11:26
Tagszám: #80993
Hozzászólások: 511
198. Elküldve: 2010-10-07 09:22:48 [372.]

Erről jut eszembe, hogy ha változik a szolgáltató, és a készülék pannonos, akkor ki is kell kódoltatni. Ez esetben miénk a be nem kalkulált kártyafüggetlenítési költség?


Téma: Pannon GSM Fórum: M3
[válaszok erre: #199] [előzmény: (190) dulifuli, 2010-09-11 09:59:12]
Törzstag
oregbeatsuhanc adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


oregbeatsuhanc


Tagság: 2010-01-07 12:11:26
Tagszám: #80993
Hozzászólások: 511
1660. Elküldve: 2010-10-06 14:13:25 [373.]

Nem utállak, csak az a bajom veletek, szakszervezeti vezetőkkel, hogy státusotokból kifolyólag lojálisabbak vagytok a céghez, mint azokhoz, akiknek az érdekeiket kellene képviselnetek. A felsorolásod elég soványka, ráadásul, a három autógyáron kívül a többi az előző rendszer olyan nagyvállalata volt, ahol korábban működött szakszervezet. Ehhez akkor vedd hozzá a többi olyan újonnan -főleg áruházláncokból álló- alakult céget, ahol nem, hogy nem fizetik a szakszervezeti vezetőket, hanem meg sem tűrik, hogy a dolgozók szervezkedjenek Ennyit a százalékokról, igazságtartalomról, és a zagyvaságról, teóriákról. Ráadásul jól elkanyarodtunk az eredeti kérdés(em)től, miszerint ha a buszosok a kiszervezési szándék ellen sztrájkra adnák a fejüket támogatnátok e,őket, vagy elengeditek a kezüket?


Téma: Érdekképviselet Fórum: M3
[válaszok erre: #1661] [előzmény: (1657) médmfsz, 2010-10-05 14:31:53]
Törzstag
oregbeatsuhanc adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


oregbeatsuhanc


Tagság: 2010-01-07 12:11:26
Tagszám: #80993
Hozzászólások: 511
1294. Elküldve: 2010-10-04 16:01:21 [374.]

Vajon ki a vödör elhelyező, és ürítgető alvállalkozó?


Téma: Sajtószemle Fórum: M3
[előzmény: (1293) dulifuli, 2010-10-04 14:25:06]
Törzstag
oregbeatsuhanc adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


oregbeatsuhanc


Tagság: 2010-01-07 12:11:26
Tagszám: #80993
Hozzászólások: 511
1656. Elküldve: 2010-10-04 15:55:17 [375.]

Akkor mitől BK V? Az önkormányzat az állammal együtt nem állami pénzt pumpál belé. Ha nem állami cég lenne lehetne itt a cég által fizetett szakszervezet? Melyik multitó kapnál Te szervezkedésért fizetést? Ha nem lenne állami tulajdonban nem lopnák szét, zsebbe fizetnék a dolgozókat, mint az alvállalkozóik, adót csalnának, bár áttételesen ez már itt is megesik. Szóval lehet itt szavakon jogi meghatározásokon lovagolni, de akkor is állami cégre jellemzően működik ez a remek intézmény.


Téma: Érdekképviselet Fórum: M3
[válaszok erre: #1657] [előzmény: (1653) médmfsz, 2010-10-03 15:21:39]
Törzstag
oregbeatsuhanc adatlapja Privát üzenet küldése Email küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   
 Találatok száma: 511
    / 21 
Lista: 
Kép:
Smile:
  
Az oldal 0.024343967437744 másodperc alatt generálódott.

  Cégadatok  |   Felhasználási feltételek  |   Adatvédelem  |   Általános Fórum Szabályzat  |   Médiaajánlat  |   Segítség
  Netboard Bt. © 2001-2013. E-mail