Mondhatni 90%-ban elégedett vagyok ezzel a kiadással, az előző évadok kiadásaihoz képest, amik túl rövidek voltak, ahhoz hogy bemutassák egy évad történéseit zenei ügyben. Ezzel szemben itt szinte minden megtalálható, szép hosszú trackek sora fogadott, ahogy illik a cselekményszállal egy időrendben.
Engem kifejezetten a drámai pillanatok fogtak meg, ez volt igazából a Lost zenéjének az erőssége. Sajnálom, hogy véget ért:(, de szerintem Giacchino tényleg a maximumot nyújtotta, amit nem bizonyít jobban semmi, mint a "Moving On" című tétel.
Gondoltam ha már Bíró Zsolt 6 pontot adott rá, akkor megéri legalább elkezdeni, végülis végig hallgattam. A filmet még nem láttam, de szerintem is azzal együtt elviselhetőbbé válik.
Nekem is tetszik a The Expendables, leginkább a retro feeling fogott meg, amit lehet érezni az olyan apróbb "kiállások" végett is, mint a "Lee and Lacy". De nekem csak 10-et ért.
Vártam a megfelelő pillanatra, és végül eljött, szóval túl vagyok én is az eredeten. Az való igaz, hogy végére én is éreztem, hogy a zene teljesen egybeforrt a filmel. Több megtekintést fog igényelni, hiszen egyszerűen csak egy álom, de nagyon összetett mégis.
Nagyon tetszik ez a film, ami igaz történetet dolgoz fel. Nincs túl bonyolítva, de egy kis thiller-jelleget kapott. A zene ahhoz képes, hogy teljesen ismeretlen volt számomra a 2 szerző, ez előérzetemmel ellentétben nagyon jónak találtam.
Első hallgatásra a Star Craft 2-nek van egy fajta Star Wars illetve Stargate beütése. Helyenként tényleg úgy érzem, hogy gazdagon merítettek ezekből. De ez így jó!
Ezek értékes infók nekem, köszönöm. Mert bevallom, azóta nem foglalkoztam a téméval kapcsolatban amikor másodszor hallottam meg, hogy "végre" megint csúszik a játék érkezése.
Szerintem az Inception-ben épp az 2 hangjegyes zongora tűnik ki. Hiszen maga a score is így kezdődik s végződik, csak még kiforrottabban bontakozik ki. Nekem egy kisebb vezérmotívumnak tűnik.