Ajánlom erősen a Front Line Assemblyt, ha ilyesmivel nyugtatod magad. :D
A 97-es [FLA]vour of the Weak c. albumuk (aminek hátsó borítójához csak az Eraserhead hátsó borítója mérhető gusztustalanságban, de ez legalább ötletesen gusztustalan)előttieket annyira nem, de onnantól jobbnál jobbak (már akinek persze).
Beszkennelem nemsokára a borítót, érdemes megnézni. :)
Azért hozzáteszem, a TDAT-hoz egy kiváló főtémát írt Kloser. Aztán a többi filmbeli score alapján ezzel túl is írta magát, de az kétségkívül ütött és gyönyörű volt. :)
Snakes utólagos kiadása érdekes, bár ott a film vmivel népszerűbb volt, vagy inkább mesterségesen kultstátuszba gerjesztették.
Kicsit hamar kiismerhető, de szép zene a Hart, meg is hallgatom nemsokára, úgyis rég hallottam. :)
Gábor: jó a lista, egyedül a Klosert nem értem, miként került a zeneszerzők közé. :)))
Amikor a The Guardianről készült az írásom, szépen legyártottam a piros karikás képet, hogy kiadatlan, de Laci jobban vágta, hogy kiadták. Viszont az biztosnak tűnik, hogy score külön nem jelent meg hozzá. A film alatt tényleg egész kellemes volt a zene, olyan armageddonos. Igaz, Rabinnek majdnem mindig olyan, ami azért kiszámítható.
Okeanos: az ismeretlen rendezőkkel kapcsolatos ellenérzések kapcsán Peter Jackson gyűrűit szokás felhozni ellenpéldának, meg azért a Columbus utániak sem látványszakértők hírében álltak a felkéréskor.
Zenét illetően meg ott van Powell és a Face/Off (vagy az említett arnoldos cucc) így elsőre. Mindamellett veletek értek egyet, nem is értem, hogy miért saját szerzővel dolgozhat a noname rendező.
Nobli: hááát...Amerikában nem igazán ismerik a kritikai bukás fogalmát, csak a mozipénztári bukásét. :)
Nem fontos az egyetértés sztem sem. Nagyon ritkán egyeznek az értékelések alul a fölsővel az írásinknál is. Engem sem érdekel, hogy ki mit ír egy zenéről, azért még utálhatom/kedvelhetem azt. :)
Babel esetében azért mindenkit felhoztam a saját véleményem alátámasztására. :D
A Verdákat meg sem akartam nézni, de annyian mondták, hogy jó, hogy végül megnéztem, és nagyon bírtam. Most éppen Robinsonék előzetese is rossz, de ennek megnézésére eleve senki nem fog rávenni. :)
Ugyan, jópofa dolog ez, mindannyiunknak megvan a maga fanatizmusa vmelyik zene iránt. Ráadásul anélkül ösztönzöl a kritika megírására, hogy rákérdeznél. :D
(nyugalom emberek, érik már, érik:)
Köszi neked, meg brooksnak is. Örülök, hogy ketten is végigolvasták hossza ellenére, kicsit elszaladt velem a ló. De terápiás jelleggel kiírtam magamból a mérgemet. :)
Igen, úgy emlékszem, hogy a TTT-t amiatt nem jelölték. A Batman Beginst meg a két szerző ténye miatt, de ebben majd a témában illetékes kollégám megerősít.
A Szörny Rt. előtt azért ott volt Alan Menken esete, akit szintén túlajnároztak. Tehetséges és nagymúltú meg minden, nem akarok rosszat írni rá, de még nem is hallották, mit írt, és már rakták mindig a listára szerintem.
Hello!
Nem kényelmesen hátradőlve várjuk, hogy minden egyes ember, aki csak tudja az infót, megírja azt levélbe nekünk egyenként, hanem visszanézünk a fórumba, ahol feltettük a kérdést. :)))
Mondjuk az opera elég necces műfaj számomra, de ez egész szép. :)
Ha ilyesmit akarsz még hallani, akkor Patrick Cassidy a te embered. Ő írta a Hannibalban elhangzó nagyon szép operát is.
http://www.youtube.com/watch?v=9OEWIoOmMqk Famine Remembrance illetve Deirdre of the Sorrows c. lemezei ilyesmi kiváló zenékkel vannak tele, ajánlom erősen.