arra nem gondoltál, hogy a termék értékesítése után kapnak (csak gondolom) jutalékot, és csak akkor, ha ingyen szerelnek?
én is szidtam a vállalkozókat, hogy milyen pofátlanul kevés adót fizetnek, mindent elköltségelnek. amióta ki kellett váltanom a vállalkozói igazolványt, megváltozott a véleményem, havi 50-60eFt csak azért, hogy dolgozhassak. nevetségesen magasak a költségek. nem fogok itt panaszkodni, de ki kell próbáli.
na, a mac-et átírtam, unlockoltam, de továbbra sem jön be a kép meleg-meleg, de régen sem volt ez másképp, bár volt idő, amikor tettem rá egy hűtőventit
amikor elköltözött az astráról, utána még kb 1hónapig használtam
de most jutott eszembe, hogy a MAC cím nem egyezett anno a kártyán, ezt akkor át kellett írnom, de már arra sem emlékszem hogy melyik progival
légyszi segítsetek. van egy ss2 kártyám, még az eol előfizetéses időből, aztán ezt most elővettem újra. 50-60%-os a jel, de a dvb-n se kép se hang, pedig itt is megvan az adott csatorna jele.
Tegnap mondta az ÜF-os nő a telefonba. Ez is állítólag attól függ, hogy ki mikor és hogyan regisztrálta az előfizetést. Ha nem működik megfogom látni, mert túlléptem a 200-at. Lehet, hogy van, lehet, hogy nincs, majd számlázáskor kiderül! A témáról ennyit!
Vagy lehet, hogy nemis micro-ra, hanem fatávskydsl-re, mert most derült ki, hogy nincs 200MB-os korlátom!
Micro: van itt egy szolgáltató, aki ezt nyújtja, csak egy kicsit húzos, meg 10KB/s a garantált, + egy kicsit sok a belépési díj is!
Na akkor mégsem blöfföltem?
Mi bajom velük: 2 év után kaptam egy végrehajtási felszólítást, hogy nem fizettem ki a szolgáltatásukat! A vicc az benne, hogy amit kiküldtek csekket azt befizettem! Nem állítom, hogy azt, amit nem küldtek ki, azt befizettem, de úgy 2 évvel a szerződés felmondása után ez egy kicsit furcsa eljárás!
MÁR MIÉRT BLÖFFÖLTEM VOLNA?
Azt mondta, hogy nem egyszerű eset, és mondott valamit arról, hogy kinek adja tovább a dolgot, de mivel más irányú panaszom is volt (Vnet) ezért igazán arra figyeltem jobban!
De részemről különösebben nem érdekel tovább a dolog, mert van még 3 vagy 4 hónapom, aztán meg átállok microra! Aztán meg kaparja mindenki magának azt a bizonyos gesztenyét!
Fejlemény: Ma kerestek a HIF-től és innen tudom, hogy vizsgálódnak EOL ügyben, hogy ezért-e vagy sem, de gyorsult valamit a rendszter. Legalábbis, most!
Teljesen elérzékenyültem, már ömlenek is a könnyeim az EOL nehéz anyagi sorsa miatt. Javaslom, hogy hozzunk létre egy alapítvány és gyűjtsünk a számukra! Miért annyira fontos a shared? 300-400Ft-ot cd-n megkapod azt, amit le akarsz tölteni! Ebből 100-180Ft csak az alapanyag!
Ti is vegyétek már észre, ha nem háborgunk, nem "zaklatjuk" őket, nemigazán várhatunk javulást. Gondoljátok, hogy a két szép szemünk miatt jöttek 1 hónappal az átaállás után kis hazánkba? A fatávot miért nem cseszegetik az előfizetőik? Ők is az Astrán vannak, gondolom, hogy tudható az ilyen szolgáltatók körében az, hogy a műholdat üzemeltető cég mennyit kér az üzemeltetésért! Vagy nem? Ebből számomra az következik, hogy az EOL-nak is tudnias kellett, hogy amennyiben lejár a szerződése, akkor várhatóan mennyit kell neki fizetnie a továbbiakban. Ebben az esetben viszont kutya kötelessége lett volna ezt a "lehetséges jövőt" is közölni akkor, amikor a szolgáltatását kínálja! Akkor viszont mindenki egy kicsit több info birtokában tudott volna dönteni. Aki meg van elégedve a jelenlegi állapotokkal az meg írjon akár ide, akár CJ-nek ilyen tartalmú levelet vagy hozzászólást. Nekem egyébiránt közel 20 személy küldte el egyetértő levelét mailban. Tehát nem 2-3 főről van szó!
De tudok mondani hasonló esetet is: 3-4 éve többünkkel szórakozott a fatáv (bekötésügyileg!), sok telefonálgatás, eredmény: utánanézünk! Vállalták, hogy 60 napon belül (ha jól emlékszem) bekötik a vonalunkat. A megadott határidőn jóval túl voltunk már és még semmi. Jöttek a szokásos kifogások: hideg van, nem tudnak ásni, nincs emberük, most éppen máshol vannak, stb. Modtam az érintetteknek, hogy írjunk panaszlevelet a HIF-nek! Kb akkora volt "jaj csak azt ne", mint itt pár embernél. Ezért csak saját nevemben írtam meg a panaszlevelemet. 1 héten belül jöttek és kötöttek, csak nekem!
Persze ásni sem kellett, mert 8m-re van az oszlop tőlünk, ahová még zsinort sem kellett húzniuk, ugyanis volt már akkor vonalam, csak ISDN-t kértem!
Ezenkívül kaptam egy elnézést levelet a fatávtól meg fizetniük kellett kötbért a számomra! Mégis nekem lett igazam. Na és kivonult az országból a fatáv, vagy esetleg az utcánkból? Hát nem.
Tudjátok van egy aranymondás: a szolgáltató él a fogyasztóból és nem fordítva. Bizonyos tekintetben én is "szolgáltatóként" dolgozom és nálunk az a szabály, hogy az ügyfélnek mindig igaza van, ha, nincs, akkor is meg kell tennünk mindent azért, hogy ne menjen el másik szolgáltatóhoz! A mindent, itt szó szerint kell érteni, tehát még a belső szabályainkat is ez elé KELL helyezni, még akkor is, ha ez a cég számára nem jelent hasznot vagy előnyt! Ugyanis egy elégedett ügyfél hoz 2-3 másikat, de 1 elégedetlen visz legalább 10 jelöltet. Amikor működött az EOL normálisan, én is ajánlottam jószívvel az ismerőseimnek, de volt aki mástól tudta, hogy nekem ilyen van, idejött hozzám és meg akarta nézni működés közben. Még csak ezt sem tudtam neki megmutatni, mert nem működött! Megköszönte és szólt a másik 4 ismerősének, hogy bármit csak ezt ne!
Nagy valószínűséggel, sőt biztosan nem az itteni forgalmazók tehetnek erről az állapotról. Azt is gondolom, ha nem "baszogatnánk" őket rendszeresen nem volna még ennyi eredménye sem! De azt is látni kell, hogy mi velük állunk közvetlen kapcsolatban. Az, hogy nem ír ide azt is megtudom érteni, gondolom más dolga is van. Csak abban tudok bízni, hogy ettől függetlenül olvassa a fórumot és továbbítja az EOl-nak azt, hogy én és mások is a HIF-hez fordultunk és ha ennek más eredménye nem lesz, mit a szolgáltatás javulása, akkor már megérte "kavarni"!
Ennyi!
Elege van a lassú, időkorlátos szörfözésből? Szeretne 1 CD-nyi anyagot 20 perc alatt letölteni?
Fantasztikus, új szolgáltatás műholdról keresztül!
Feltétel: bármilyen internetkapcsolat.
Ár:az akár1,5MBit/s sebességű csomag esetén és 2 éves előre fizetés esetén 49999Ft
Ne hagyja ki ezt a fantasztikus szolgáltatást!
Szolgáltatásunk jelenleg a legnépszerűbb európai műholdról, az Astraáról sugároz, mellyel 5 hónapos szerződést kötöttünk.
Bármilyen probléma esetén: ígérjük, de azt nagyon!
Utánajártam másoknak is, hidd el! micro: 5Gb korláttal havi 10k; 300MB korláttal havi 5k, igaz, hogy drágább egy kicsit, de száguld. Még mielőtt azt mondanág, hogy az 5k az éppen 3k-val több, mint amit mondasz:
gprs: 3125
eol: 2200
össz:5325Ft/hó
Tehát ez 1:1. Igaz, hogy kevesebb a kredit. a másik csomag meg +5k és 5X-ös limit! Tehát van alternatíva!
Másik: kivonulnak? Ez egy üzlet: ha megéri NEKI, szolgáltat, ha nem akkor meg sehol! Bocs, de nagyívben szartak arra, hogy korrektűl tájékoztassanak (LASSAN MONDOM, HOGY MINDENKI MEGÉRTSE: HAZUDTAK!!!), meg arra is, hogy az opensky dedikált sebessége: 5xx KBit/s, meg arra is, hogy dial-up kapcsolaton kívül lehet-e használni! Vettem egy utolsó darabos új laptopot, igen jutányos áron, számlával, garival. Hiba esetén nem nézték azt, hogy ezt "csak" ennyiért vettem. Kijavították. Ne gyertek nekem itt azzal, hogy kussoljunk, mert majd ez meg az fog történni! Ha veszel egy új autót, extra, egyéni kedvezménnyel és az elromlik és azt mondja a kereskedő, hogy de, a kedvezmeny miatt fizesd meg a munkaköltséget, nem reklamályz? Nem mozgatsz meg mindent, hogy érvényesítsd az igazad? Vagy esetleg, mint az átkosban: kérdezzük meg a párttitkár, hogy reklamálhatunk-e egyáltalán? Hát nem! Nem fogom tétlenül várni azt. hogy lejárjon az 1 éves előfizetésem és közben csak jönnek az ígérgetések! De ha nektek ez jó, ne is várjatok semmi javulást.
Nem tudom, hogy mit csinálj, illetve igen! Amit én: levél ment a HIF-nek! Ha ezek sem lépnek, akkor az ügyészségnek!
Sokan vettünk 1 éves előfizetéssel (előre kifizettük az 1 éves díjat) Europe Online műholdas internetszolgáltatást, kifejezetten Vodafone GPRS kapcsolattal. Cég neve Europe Online Investments S.A, mely Magyarországon is árulja termékét. Én a horti székhelyű Olex Digital KFT-től vásároltam az előfizetést. Úgy hírdették, hogy bármilyen internetkapcsolat elégséges a műholdas internetszolgáltatához. Többen, többször is megkérdeztük, hogy ez biztos-e, a válasz indig igen volt. Előfizettünk, és múlt év november közepéig minden rendben is volt, az ígért 786KBit/s sebesség az esetek nagy részében valós ígéret volt. Azonban ekkor az EOL átköltözött az Astra műholdról a EutelsatW3 műholdra. Azóta rémalom a szolgáltatás. Ezen a műholdon nem tudták biztosítani a GPRS és micros kapcsolattal rendelkezők számára a szolgáltatást. Illetve december vége óta igen, de az valós sebesség meg sem közelíti az ígértet! Csak a hitegetés megy, hiába fordultunk a szolgáltatóhoz (EOL), vagy a szolgáltatást értékesítő céghez (Olex Digital Kft, P-Sat Hungary Kft, Hajdúböszörmény), a válasz mindig az, hogy dolgoznak a problémám! Nos ezt a problámát pl. Görögországbán úgy oldották meg, hogy a Vodafone ot fix IP címet adott az előfizetőknek, itt egy VPN hálózatot próbáltak meg létrehozni, elég kevés sikerrel.
Az Olex Digital honlapján még most is olvasható az ígért sebesség, amit egyébkénr modemes kapcsolattal sem lehet elérni!
http://www.netsky.hu Továbbá ajánlom figyelmükbe az alábbi fórumot is, ahol a károsultak "reménytelen harca" követhető nyomon:
http://www.netboard.hu/viewtopic.php?forum=47&;topic=6233
Kérem, hogy panaszomat kivizsgálni szíveskedjenek.
Tudtommal itt az összes csatorna kódolt! Ha tévedek bocs. Igaz, hogy külön beltérin bejön 1-2 csatorna, de ezek minőségéről és tartalmáról inkább nem nyilatkoznék. Ez nem az ASTRA!
Kérjük jelezni az EOL felé: sokan vagyunk, akik sem angol, sen német, sem francia nyelven nem tudunk, vagy csak minimálisan. Na most ebből aztán lehet félreértés bőven!
Másik: az eggyen mail levél, amit kaptunk szeretnénk tudni, hogy van-e érdemi infó benne, vagy csak a szokásos maszlag? Annyi kiderült, hogy még mindig béta állapot van. Meg lassan az is kiderül, hogy a Eutelsat-on nem tudják elérni az ígért 768kbit/s sebességet. Várható-e itt változás? Csak kérdezem!