Találatok száma: 411 üzenet |
|
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
1297. Elküldve:
2009-09-16 15:42:12 |
[201.] |
Szerintem, be kéne mondjuk 5 millió forintra perelni Hoffát a 18. paragrafus alapján.
Bár nem ő személyesen olvasta fel ugye...
|
|
[válaszok erre: #1313]
|
[előzmény: (1296) Kingweb, 2009-09-16 14:46:58]
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
599. Elküldve:
2009-09-14 21:20:59 |
[203.] |
Talán ma a Lánchíd rádióban személyesen D. főmérnök nyilatkozott valami odacsukta a metró ajtaja az utast témában.
Lám, nem véletlenül mondták Karola távoztakor, hogy ezután a területi illetékesek fognak nyilatkozni.
|
|
[válaszok erre: #600]
|
[előzmény: (595) dulifuli, 2009-09-14 10:12:41]
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
103. Elküldve:
2009-09-11 14:06:06 |
[204.] |
Csúsztatások az Alstom nyilatkozatában
A BKV, amellett, hogy védi a saját és az adófizetők gazdasági érdekeit, folyamatosan arra törekszik, hogy az Alstom Transport korrekt üzleti partnere maradjon, és az új metrószerelvények gyártása, illetve szállítása kapcsán mindkét oldalon jelentkező többletigények kérdéskörét a tárgyalóasztalok mögött - és nem a sajtóban - vitassa meg. A közlekedési vállalat sajnálattal vette tudomásul, hogy a gyártó - annak ellenére, hogy szerződéséből az időarányos részeket eddig még nem tudta teljesíteni -, vélhetően többletkövetelései hatékonyabb érvényese érdekében elfogadhatatlan módon próbál meg nyomást gyakorolni a megrendelőre.
A Blikk mai számában megjelent állításokkal ellentétben a BKV szakemberei az elmúlt hónapokban a maximálisan elvárhatónál is több segítséget nyújtottak annak érdekében, hogy a 2-es vonalra rendkívül sok műszaki problémával megérkezett prototípus szerelvény megkapja végre a végleges típusengedélyt, melynek megszerzésére az Alstom mindezidáig képtelen volt - noha a magyar jogszabályokat és szabványokat már a szerződés 2006-os megkötésekor is ismernie kellett. Az Alstom a 4-es metró szerelvényeire nemhogy a végleges, de még az előzetes típusengedélyt sem szerezte be jogérvényesen, és többek között emiatt nem tudta megkezdeni mindezidáig a szerelvények legyártását.
Mára gyakorlatilag a három éve megkötött szerződés egyik lényegi eleme sem fedi le a kialakult valós helyzetet, minden határidő lejárt, sőt több szempontból megváltozott a műszaki tartalom is. Természetesen az Alstom mellett a BKV is jelezte valamennyi kötbér és egyéb igényét időben és jogszerűen, és azokat fenn is tartja. Két dolgot azonban nem felejthet el a gyártó sem: a BKV egyrészt közpénzből gazdálkodik, és - hasonlóan a más vállalkozókkal kialakult jogvitákhoz - nem áll módjában a valós helyzettől elrugaszkodott többletigényeket teljesíteni. Másrészt a BKV célja nem a haszonszerzés, hanem a leendő utasok biztonsága, ebből adódóan nem áll módjában műszakilag nem megfelelő, vagy egy esetleges jövőbeli baleset lehetőségét magában hordozó szerelvényeket akarata ellenére átvenni.
Budapest, 2009. szeptember 10.
BKV Zrt.
Szerintem maradjanak az orosz kocsik.
|
|
[válaszok erre: #104]
|
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
557. Elküldve:
2009-09-02 21:32:24 |
[208.] |
Jól beszél. A 8 általános mellett az is jópofa, ki mekkora tagság után került FEOR 0-ba (Hoffa...)
|
|
[válaszok erre: #558 #559]
|
[előzmény: (556) retrometro, 2009-09-02 21:25:07]
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
554. Elküldve:
2009-09-02 12:31:06 |
[209.] |
http://www.hirextra.hu/2009/09/02/kocsis-maskepp-osztana-a-milliokat/
Kocsis István ugyanakkor arra hívta fel a figyelmet, hogy alacsony fizetésért a hatalmas adósságállománnyal küszködő BKV nem tud jó munkaerőt kapni. Mint fogalmazott "a jó munkaerőt meg kell fizetni, annak ára van, ha ezt nem tesszük, akkor csak hülyéket kapok, akik nem tudnak értelmes anyagokat összerakni".
Tartok tőle, itt megint Akácfás jó munkaerőkre gondol. Nem azoknak a bérére, akik például járművet vezetnek.
|
|
[válaszok erre: #555 #561 #578]
|
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
545. Elküldve:
2009-09-01 18:53:46 |
[210.] |
http://www.origo.hu/itthon/20090901-kiadta-a-bkv-felugyelobizottsag-kocsis-meghallgatasanak-jegyzokonyvet.html
Szóval Kocsis mutatott valami papírt, ami nincs a jegyzőkönyv mellett. Nem is dönthető el, ki hazudik nagyobbat, Sziebert, Székely vagy Kocsis.
De ez a legszebb:
Schumacher arra is felhívta a figyelmet, hogy Szalainé "itt volt pályakezdő, és itt élte le az életét", és "méltánytalan, hogy a médiában így meg lett hurcolva". "Annál is inkább, hogy ha belegondolunk, az elmúlt időszakban, 2007-től nézve az időszakot, azért voltak itt, akik hasonló nagyságrendű vagy még nagyobb összeggel távoztak a BKV-tól. Gondolok itt Bosnyák úrra, Tóth úrra, Regőczi úrra, Futó úrra, akik egy évet töltöttek a BKV-nál" - mondta a jegyzőkönyv szerint a szakszervezeti delegált.
Ez a pali nem ugyanolyan tanácsadó mint médmfsz?
|
|
[válaszok erre: #546 #548]
|
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
544. Elküldve:
2009-09-01 18:05:57 |
[211.] |
http://index.hu/belfold/budapest/2009/09/01/a_bkv_kirugja_a_felretajekoztato_dolgozot/
Lám, kár volt a szóvivőket kirúgni.
Vagy mégsem. Ha mondjuk hetente 5 embert kirúgnának az Akácfából, aki hülyeséget fog a jövőben majd nyilatkozni (szóvivők nem lévén), akkor gyorsan csökkenne a székházban a létszám.
Most egy szón lovagolnak, hogy a (mostani) menedzsment, vagy az előző menedzsment volt-e a hülye.
|
|
[válaszok erre: #547]
|
[előzmény: (543) dulifuli, 2009-09-01 10:55:17]
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
542. Elküldve:
2009-08-31 17:53:06 |
[212.] |
Szolgálati lakást is kapott a BKV-tól Szalainé?
Szolgálati lakást is kaphatott a Budapesti Közlekedési Vállalattól dr. Szalainé dr. Szilágyi Eleonóra, a cég korábbi humánpolitikai igazgatója, aki a közelmúltban összesen százmillió forint végkielégítést kapott a társaságtól, noha továbbra is foglalkoztatták - értesült a HavariaPress.
A hírügynökség úgy tudja, hogy a volt humánpolitikai vezető a nagykorú gyermekét is felvetette a közlekedési vállalathoz, ahol szociális alapon az ő számára is kiutaltak egy szolgálati lakást. A HavariaPress értesüléseit a BKV-nál nem kommentálták, mindössze annyit mondtak, hogy személyiségi jogok miatt nem adhatnak konkrét tájékoztatást a szolgálati lakások bérlőivel kapcsolatosan.
Hát azt mesélték, hogy a gyerek is valamit játszik a BKV-nál állítólag. Ha még itt dolgozik persze...
|
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
539. Elküldve:
2009-08-29 09:24:07 |
[213.] |
Benne lesz, hogy Mrs. Istvan Kocsis nem a feleségem, bolsevista összeesküvés az egész.
|
|
|
[előzmény: (538) dulifuli, 2009-08-29 09:13:56]
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
537. Elküldve:
2009-08-28 12:24:42 |
[214.] |
Mai Metropol, de a BKV honlapján is kint van az állásajánlatok között:
A BUDAPESTI KÖZLEKEDÉSI ZÁRTKÖRŰEN MŰKÖDŐ RÉSZVÉNYTÁRSASÁG
PÁLYÁZATOT HIRDET
HUMÁNPOLITIKAI IGAZGATÓ
munkakör betöltésére
A munkakör betöltésének feltételei:
* egyetemi vagy főiskolai végzettség,
* 15 év szakmai gyakorlat,
* 5 év szakirányú vezetői gyakorlat,
* hatósági erkölcsi bizonyítvány.
Előnyt jelent:
* egy idegen nyelv tárgyalóképes tudása.
Feladata:
* a stratégiai emberi erőforrás menedzsment rendszerek kialakítása működtetése és folyamatos fejlesztése (toborzás, kiválasztás, karriermenedzsment, kiáramlás kezelés (nem adminisztratív), teljesítményértékelési rendszer, kompenzációs-, javadalmazási- és ösztönzési rendszer, képzési-, fejlesztési- és kompetencia rendszer),
* a humán adminisztrációs tevékenység szakmai felügyelete, fejlesztési irányok és igények meghatározása, szakmai támogatás nyújtása a kivitelezés során,
* a képzési rendszer működtetése során a szakképzési hozzájárulás biztosította lehetőségek minél hatékonyabb kihasználása,
* a szakmunkástanulói rendszer működtetése,
* a Társasági szociálpolitika kialakítása,
* kapcsolattartás az érdekképviseleti szervekkel, a Kollektív Szerződés gondozása a Társaság részéről.
Amit nyújtunk:
* versenyképes jövedelem,
* béren kívüli juttatások,
* folyamatos szakmai fejlődés.
A pályázathoz csatolni kérjük:
* részletes szakmai önéletrajzot,
* motivációs levelet,
* hatósági erkölcsi bizonyítványt,
* szakképzettséget igazoló oklevelek másolati példányait,
* a munkakör betöltésével kapcsolatos szakmai elképzeléseket.
Benyújtási határidő: 2009. szeptember 04.
A pályázat elbírálásáról történő tájékoztatás módja: írásban
A benyújtott pályázatot bizalmasan kezeljük.
A munkakör betölthető: a kiválasztási folyamat lezárása után, 2009. október 01.
A pályázatokat az alábbi címekre kérjük benyújtani:
Budapesti Közlekedési Zártkörűen Működő Részvénytársaság,
Jogi Igazgatóság, dr. Sziebert György igazgatónak címezve
1072 Budapest, Akácfa utca 15. I. emelet 109. szoba
További részletekkel kapcsolatban felvilágosítást ad:
Szajkóné dr. Kenéz Éva Humánügyi főosztályvezető a 461-65-00 / 12-936 telefonszámon.
|
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
101. Elküldve:
2009-08-27 13:38:47 |
[215.] |
Bérczi László, a Fővárosi Tűzoltóparancsnokság főosztályvezető-helyettese csütörtök reggel a Független Hírügynökségnek elmondta, hogy a hétfői gyakorlat tapasztalatai alapján az új szerelvények szétkapcsolása és az esetlegesen alá szorult sérült megközelítése megoldott. A probléma a kocsik megemelésével volt. A tűzoltóság emelői a súlyt elbírják - ezek 15 tonna felett is emelnek -, de míg a régi metrókocsiknál a tengelynél emeltek, az új kocsikon emelési pontok vannak kijelölve. Ezek távolsága eltér attól, ami az emelők biztonságos működtetéséhez kell. Az nem megoldás, hogy az emelő alá fadarabokat pakolnak, mert kicsúszhatnak és a kocsi visszazuhanhat - mondta Bérczi László.
Úgynevezett "nagyobb lökethosszú" emelőket kell beszerezni, vagy az emelési pontokon kell változtatni. Új eszközöket azonban a tűzoltóság nem tud sem beszerezni, sem a járművein elhelyezni, utóbbiakon nincs hely ehhez ugyanis. A hét eleji gyakorlaton a BKV és a kocsikat szállító cég képviselőivel megállapodtak, hogy erről emlékeztetőt írnak, és az érintett cégek felkészülnek a probléma megoldására. A segítőkészség megvan a társaságok részéről - fogalmazott Bérczi László.
Ha új eszközök beszerzése, legyártása mellett döntenek, akkor az a BKV vagy az Alstom feladata lesz. Ebben az esetben minden állomásra, a nap 24 órájában elérhető felszerelést kell elhelyezni. Használatukra ki kell képezni a teljes érintett tűzoltó állományt, ami 600 embert jelent - mondta a főosztályvezető-helyettes. Ezután lehet csak rábólintani a tűzoltóságnak is az engedélyekre. Most az érintett cégek visszajelzésére várnak. Abban egyébként minden érintett egyetértett, hogy az utasbiztonság kiemelten fontos az új kocsiknál - tette hozzá.
Minden állomásra emelő? Az legalább annyiba fog kerülni mint a menekülő rámpa.
|
|
[válaszok erre: #102]
|
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
526. Elküldve:
2009-08-25 23:15:44 |
[218.] |
Nem. Ott csak egyes emberek pénzét követelik vissza bizonyos emberek.
|
|
|
[előzmény: (525) retrometro, 2009-08-25 21:03:45]
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
89. Elküldve:
2009-08-25 18:46:37 |
[219.] |
Álvita? Szóval a ragasszunk az (orosz kocsi) oldalára valamit, hogy lejön-e az alagútban, az tervben volt?
Az A.3. mit ír egyébként bizonyos 3 cm körüli űrszelvény közelítésnél, ami vagy 30 helyen megvan a 2-es vonalon?
|
|
[válaszok erre: #90]
|
[előzmény: (88) médmfsz, 2009-08-25 18:40:58]
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
522. Elküldve:
2009-08-25 18:42:54 |
[220.] |
A fazékból igazában az Akácfában lehet nagykanállal meríteni mint láttuk eddig is.
|
|
[válaszok erre: #523]
|
[előzmény: (521) LoviGabi, 2009-08-25 16:48:24]
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
9. Elküldve:
2009-08-20 16:27:51 |
[221.] |
Mi lehet az "üzemi négyszög"?
|
|
[válaszok erre: #10 #13]
|
[előzmény: (7) dulifuli, 2009-08-19 22:12:28]
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
86. Elküldve:
2009-08-18 12:58:30 |
[222.] |
Köszönöm. Nekem is lottóznom kéne.
|
|
[válaszok erre: #87]
|
[előzmény: (85) dulifuli, 2009-08-18 11:10:13]
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
84. Elküldve:
2009-08-17 18:06:54 |
[223.] |
Egy Gyurka volt vagy Tomi?
|
|
[válaszok erre: #85]
|
[előzmény: (81) dulifuli, 2009-08-16 13:52:47]
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
509. Elküldve:
2009-08-16 20:37:27 |
[224.] |
Plusz szabadság is jár BKV-vezetőknek
A BKV-vezetők évi hat nap plusz szabadságot kapnak a stresszre, és arra hivatkozva, hogy otthon is sokat dolgoznak, derül ki abból a jelentésből, amelyet a cég felügyelőbizottsága számára készítettek. A BKV-nál az RTL híradó megkeresésére azt mondták, hogy csak a vezérigazgató nyilatkozhat a plusz szabadságokról és a végkielégítésekről, azonban Kocsis István nem állt kamera elé.
Vitézy Dávid, a BKV Felügyelőbizottságának tagja
azt nyilatkozta az RTL-nek, hogy a következő FB ülésen hétfőn azt
javasolja, hogy minden 5 millió forint fölötti összegről készüljön
lista. A fővárosi közgyűlés egyébként augusztus 27-én foglalkozik a
BKV-s végkielégítések ügyével.
Ha az alagútban dolgoznának (életük végéig), akkor esetleg megérdemelnék.
|
|
[válaszok erre: #510]
|
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
1259. Elküldve:
2009-08-15 22:49:52 |
[225.] |
médmfsz 1x írta, hogy 25 év alatt 3x gázolt.
Csak innen az adat.
Hiába 12-15 tagja van a MÉDMFSZ-nek, akkor is a Liga elnöke, nemrég írta, hogy 1200-1500 tagjuk van.
Ehhez Hoffa sehol nincs. A 12-15 emberhez képest persze jól áll, mert a 85 segéd 2/3-a az ugye 56 ember. Van É-D-en is talán 20-25 mkv. Vadnyugaton is biztos van mkv is, meg némi tagság a műszakból.
|
|
[válaszok erre: #1260 #1261 #1262]
|
[előzmény: (1256) retrometro, 2009-08-15 22:10:20]
|
|
Törzstag |
|
|