Regisztrál :: Profil :: Beállítás :: Tagok :: Szavazógép :: Csoportok :: Segítség Vissza :: Főoldal 
 Hozzászólások: 9466613/11 Témák: 19062 Tagok: 112926 Legújabb tag: coreballcore1 Online: (175/0
 Név: Jelszó:  Eltárol  Elfelejtette jelszavát?
    / 17 
Lista: 
Kép:
Smile:
  
 Találatok száma: 411 üzenet

NB6667


Tagság: 2007-07-13 13:12:44
Tagszám: #47039
Hozzászólások: 411
678. Elküldve: 2009-11-09 21:13:16 [176.]

Ezt a cikket a végén található jegyzőkönyv-részlet miatt érdemes végigolvasni.

icon38.gif


Téma: Sajtószemle Fórum: M3
[előzmény: (677) dulifuli, 2009-11-09 20:49:48]
Törzstag
NB6667 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


NB6667


Tagság: 2007-07-13 13:12:44
Tagszám: #47039
Hozzászólások: 411
1451. Elküldve: 2009-11-03 19:28:03 [177.]

vfsz_kszplakat0001.png

Ez ugyan villamos, de a szándékok azért kiolvashatók.


Téma: Érdekképviselet Fórum: M3
[válaszok erre: #1452]
Törzstag
NB6667 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


NB6667


Tagság: 2007-07-13 13:12:44
Tagszám: #47039
Hozzászólások: 411
97. Elküldve: 2009-11-03 10:36:42 [178.]

Ha meg nem tudja, nem való munkáltatónak egyik sem. icon38.gif


Téma: Köki átépítése Fórum: M3
[előzmény: (96) retrometro, 2009-11-02 21:56:57]
Törzstag
NB6667 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


NB6667


Tagság: 2007-07-13 13:12:44
Tagszám: #47039
Hozzászólások: 411
672. Elküldve: 2009-11-03 10:35:36 [179.]

http://nol.hu/archivum/szazmilliot_perel_volt_vezetoin_a_bkv

Nem kevés kicsit a 100 millió? Hiszen voltak többen, akik egyedül elvittek majdnem annyit.


Téma: Sajtószemle Fórum: M3
Törzstag
NB6667 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


NB6667


Tagság: 2007-07-13 13:12:44
Tagszám: #47039
Hozzászólások: 411
125. Elküldve: 2009-11-03 08:34:50 [180.]

Egyetértünk. Minek nekem tudni, hogyan működik a tranzisztor? Hacsak nem egy (azóta volt) oktatót idézzünk, miszerint azok a dolgok amik bármely szabályzatból vagy tananyagból rám nem vonatkoznak, mert közöm nincs hozzá, de azért meg kell tanulni, azok a "metrós intelligencia " kategóriájába tartoznak. Kevés az oktatás, amit ide kitaláltak. Még a szimulátoros is, mert jelenleg hús-vér vonatot nemigen vezet senki ugye.


Téma: Alstom Fórum: M3
[válaszok erre: #127] [előzmény: (123) retrometro, 2009-11-02 22:06:17]
Törzstag
NB6667 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


NB6667


Tagság: 2007-07-13 13:12:44
Tagszám: #47039
Hozzászólások: 411
122. Elküldve: 2009-11-02 21:44:32 [181.]

Az álláspont nagyjából az, hogy a vezetőnek nem kell tudnia szinte semmit. A Windows XP majd kiírja neki a képernyőre, mit kell csinálni baj esetén. icon31.gif

A tükör helyetti kamera valóban gagyi, mert a fagyás mellett a felbontása alulmúl még egy gyengébb webkamerát is.

Nyitott ajtóval meg az É-D-en is el lehet indulni, AVR ide vagy oda. icon32.gif


Téma: Alstom Fórum: M3
[válaszok erre: #123] [előzmény: (121) dulifuli, 2009-11-02 21:25:42]
Törzstag
NB6667 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


NB6667


Tagság: 2007-07-13 13:12:44
Tagszám: #47039
Hozzászólások: 411
667. Elküldve: 2009-10-31 20:09:19 [182.]

Meglátjuk mi lesz a vonatokkal, tükrökkel. icon31.gif


Téma: Sajtószemle Fórum: M3
[válaszok erre: #668] [előzmény: (666) itamas80, 2009-10-31 19:59:56]
Törzstag
NB6667 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


NB6667


Tagság: 2007-07-13 13:12:44
Tagszám: #47039
Hozzászólások: 411
76. Elküldve: 2009-10-30 10:47:40 [183.]

Ja. Neki lehet csak pár métert kell mennie ehhez a folyosón az Akácosban. icon32.gif


Téma: Köki átépítése Fórum: M3
[előzmény: (75) dulifuli, 2009-10-30 10:39:38]
Törzstag
NB6667 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


NB6667


Tagság: 2007-07-13 13:12:44
Tagszám: #47039
Hozzászólások: 411
27. Elküldve: 2009-10-22 08:47:37 [184.]

Ez nézőpont kérdése. Kíváncsi lennék mi lehet D. úr esetében a havi prémiumfeltétel, amit ha teljesít, 1,4 milliót vág zsebre (bruttó) havonta. Ez úgy a Te béred esetében kb. 6 havi gályázás lehet a csőben.


Téma: A szólás szabadsága Fórum: M3
[válaszok erre: #28 #29] [előzmény: (26) dulifuli, 2009-10-22 00:21:23]
Törzstag
NB6667 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


NB6667


Tagság: 2007-07-13 13:12:44
Tagszám: #47039
Hozzászólások: 411
1865. Elküldve: 2009-10-21 21:12:44 [185.]

Úgy látszik, nemcsak Hoffa érdeklődik egyes emberek pénze után. icon31.gif


Téma: P É N Z O S Z T Á S Fórum: M3
[válaszok erre: #1866] [előzmény: (1864) Alvóügynök:), 2009-10-21 20:22:45]
Törzstag
NB6667 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


NB6667


Tagság: 2007-07-13 13:12:44
Tagszám: #47039
Hozzászólások: 411
25. Elküldve: 2009-10-21 21:07:41 [186.]

A 175/2009. (VIII.29.) kormányrendelet szerinti közzététel:

http://kepfeltoltes.hu/091021/1-3-2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/091021/2-3-2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Kattints, mert nagyok.


Téma: A szólás szabadsága Fórum: M3
[válaszok erre: #26]
Törzstag
NB6667 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


NB6667


Tagság: 2007-07-13 13:12:44
Tagszám: #47039
Hozzászólások: 411
646. Elküldve: 2009-10-18 21:25:09 [187.]

Lehet, hogy az illetékes válaszoló tudat (ha van neki olyan) alatt keverte az Alstommal, mert azon a tükröt nehéz letörni, lévén ugye nincs, helyette vannak a kamerák, amik a benti monitorra dolgoznak. icon31.gif


Téma: Sajtószemle Fórum: M3
[előzmény: (645) retrometro, 2009-10-18 21:14:06]
Törzstag
NB6667 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


NB6667


Tagság: 2007-07-13 13:12:44
Tagszám: #47039
Hozzászólások: 411
108. Elküldve: 2009-10-17 20:12:03 [188.]

Nem koccant sehol? Mert az akkor pozitív.


Téma: Alstom Fórum: M3
[előzmény: (107) médmfsz, 2009-10-17 19:39:56]
Törzstag
NB6667 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


NB6667


Tagság: 2007-07-13 13:12:44
Tagszám: #47039
Hozzászólások: 411
644. Elküldve: 2009-10-16 14:13:10 [189.]

Megvan zsírdisznó néni utóda:

http://www.mfor.hu/cikkek/Szazmillios_botrany_utan__szakkozepbol_igazolt_uj_HR_vezert_a_BKV_.html


Téma: Sajtószemle Fórum: M3
Törzstag
NB6667 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


NB6667


Tagság: 2007-07-13 13:12:44
Tagszám: #47039
Hozzászólások: 411
74. Elküldve: 2009-10-16 14:10:44 [190.]

Nos az a legkisebb hiba a cikkben, hogy ablaktörés esetén honnan is kell kiszállítani az utasokat.

A többi, amit a BKV részéről rizsázott valaki (ki is lehetett, mert ugye szóvivők helyett illetékesnek kell nyilatkozni, netán a 21 millás néni utódja volt-e vajon főmérnöki minőségben, avagy lejjebbről valami szolgalelkű) pedig: icon49.gif


Téma: Szavazások Fórum: M3
[előzmény: (72) birobandi, 2009-10-16 13:49:24]
Törzstag
NB6667 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


NB6667


Tagság: 2007-07-13 13:12:44
Tagszám: #47039
Hozzászólások: 411
642. Elküldve: 2009-10-16 13:01:52 [191.]

http://index.hu/belfold/budapest/2009/10/16/torott_tukorrel_szallitott_utasokat_a_metro/

Látszik azért, hogy valami agyas nyilatkozhatott. Ha maradt a tükörből fél tenyérnyi, az szerinte elég. icon39.gif icon59.gif


Téma: Sajtószemle Fórum: M3
[válaszok erre: #643]
Törzstag
NB6667 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


NB6667


Tagság: 2007-07-13 13:12:44
Tagszám: #47039
Hozzászólások: 411
41. Elküldve: 2009-10-07 18:50:33 [192.]

Mármint legközelebb meg lesz fenyítve a vezető, ha törött tükörnél nem szállít ki?


Téma: Szavazások Fórum: M3
[válaszok erre: #42 #44] [előzmény: (40) dulifuli, 2009-10-07 13:00:09]
Törzstag
NB6667 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


NB6667


Tagság: 2007-07-13 13:12:44
Tagszám: #47039
Hozzászólások: 411
620. Elküldve: 2009-09-30 16:01:13 [193.]

http://index.hu/belfold/budapest/2009/09/30/bkv_800_millionyi_vegkielegites_foloslegesen/

Megpróbálják Sutyor mamitól is visszaszerezni a suskát? icon37.gif


Téma: Sajtószemle Fórum: M3
[válaszok erre: #621]
Törzstag
NB6667 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


NB6667


Tagság: 2007-07-13 13:12:44
Tagszám: #47039
Hozzászólások: 411
1399. Elküldve: 2009-09-27 19:01:24 [194.]

Ne keverjük. A hülyék mi vagyunk. Tanácsadói bérezéssel nem lehetsz a hülyék kategóriájában. icon31.gif


Téma: Érdekképviselet Fórum: M3
[előzmény: (1394) médmfsz, 2009-09-27 17:07:41]
Törzstag
NB6667 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


NB6667


Tagság: 2007-07-13 13:12:44
Tagszám: #47039
Hozzászólások: 411
1378. Elküldve: 2009-09-25 20:55:30 [195.]

600 ezer 2007-ben volt. icon31.gif

Nekik nem annyival emelkedik ám a pénz mint nekünk (lásd Sutyorné).

Lehet az már 750 ezer is.


Téma: Érdekképviselet Fórum: M3
[előzmény: (1376) retrometro, 2009-09-25 19:53:36]
Törzstag
NB6667 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


NB6667


Tagság: 2007-07-13 13:12:44
Tagszám: #47039
Hozzászólások: 411
618. Elküldve: 2009-09-24 15:42:07 [196.]

http://index.hu/belfold/budapest/2009/09/24/megsuketulhetnek_a_bkv_metrovezetoi/

Pár helyre el kéne még menni ezeknek az ellenőröknek.


Téma: Sajtószemle Fórum: M3
Törzstag
NB6667 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


NB6667


Tagság: 2007-07-13 13:12:44
Tagszám: #47039
Hozzászólások: 411
1355. Elküldve: 2009-09-23 21:03:22 [197.]

Furcsa tárgyalási technika (lehet tanultatok az idők során Nóra nénitől). Az alapötletnek annak kellett volna lennie, hogy legyen de máshogy. Ha véletlenül nincs ott senki más csak Te meg a munkáltató, akkor ki is került volna a KSZ-ből, mert a munkáltató ennek nem mondott volna ellent gondolom. icon31.gif


Téma: Érdekképviselet Fórum: M3
[előzmény: (1354) médmfsz, 2009-09-23 19:00:07]
Törzstag
NB6667 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


NB6667


Tagság: 2007-07-13 13:12:44
Tagszám: #47039
Hozzászólások: 411
1348. Elküldve: 2009-09-23 16:39:02 [198.]

Hát ha nincs bizottság, akkor van bíróság. icon31.gif

Hajrá!


Téma: Érdekképviselet Fórum: M3
[előzmény: (1347) Kingweb, 2009-09-23 15:48:34]
Törzstag
NB6667 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


NB6667


Tagság: 2007-07-13 13:12:44
Tagszám: #47039
Hozzászólások: 411
37. Elküldve: 2009-09-22 12:23:15 [199.]

http://holnapiujsag.blog.hu/2009/09/22/2033_lerobbantak_a_negyes_metro_elso_kocsijai

2033: Lerobbantak a négyes metró első kocsijai

Hatalmas káoszt okozott a főváros közlekedésében, hogy a tervezettől eltérően mégsem indult el ma reggel a 4-es metró már utasokat is szállító próbaüzeme Dél-Buda és a Kálvin tér között. Az első napon ugyanis hét szerelvény ki sem tudott állni a kocsiszínből, további kettő pedig beragadt az alagútba, miután ezeket hibás paraméterek alapján faragták át a budapestinek gondolt méretre. Meg nem erősített hírek szerint a metrókocsiknak nem nyíltak ki az ajtajai, nem működött bennük a világítás. Egy BKV-s forrásunk szerint ez azzal magyarázható, hogy a kocsikat a gyártó - sajátos környezetvédelmi megfontolásból - napkollektorokból nyert árammal tervezte üzemeltetni, így az összes szerelvény áramellátását át kell alakítani. Egy másik BKV-s információi szerint ráadásul két szerelvény, ha el is indulna, egyidejűleg nem fér el az alagútban, így az állomásokon kellene találkozniuk, ami viszont nincs beprogramozva a vezérlőmoduljukba.

Az új metrókocsik meghibásodását a BKV délután kiadott közleménye az üzembe állítás természetes velejárójának nevezte. A meghibásodás pontos okát viszont nem közölték, "engem is köt a szerződésemben lévő titoktartási nyilatkozat" - mondta újságírói kérdésre Heincziger István, a közlekedési társaság vezérigazgatója. Annyit elmondott, hogy az új technológiák bevezetésénél hagyományosan szükség van finomhangolásra, emlékeztetett arra, hogy egykor a Combino villamosok és a külföldről importált használtbuszok forgalomba helyezése sem ment zökkenőmentesen.

Mint ismeretes, a négyes metró átadása már egyébként is évtizedek óta halasztódik, egykor Borosnak és Bochkornak nevezett fúrópajzsokat ma már Patóként és Pálként emlegeti a pesti köznyelv. A csúszást kezdetben az elhúzódó engedélyeztetési eljárások és az építés során felmerült műszaki problémák okozták. Sokáig úgy tűnt, hogy az 1970-es években még az ezredfordulóra tervezett metrót 2012-ben fogják akkor teljesnek gondolt hosszán üzembe helyezni. Időközben azonban az Európai Unió több lépésben megvonta a támogatását számos magyarországi nagyberuházástól, így a metróépítéstől is azok sorozatos közbeszerzési szabálytalanságai miatt - ez volt az emlékezetes és precedensértékű "magyar, ne lopj"-határozata Brüsszelnek -, így az építkezés finanszírozása veszélybe került.

A munkálatok a 2010-es évek végéig tessék-lássék módon, hazai költségvetési pénzekből és társadalmi felajánlásokból finanszírozva még folytatódtak. Amikor azonban kirobbant a 2020-as évek elején a ppp-válság - az ezredforduló óta ppp-ben megépült beruházások évről évre növekvő költségei maguk alá temették a költségvetést -, teljesen leállt az építkezés. A 2022-től 2029-ig tartó időszakban csak állagmegóvás folyt a területen; igaz, az Állami Számvevőszék Kemény Szavak Módszertani Munkacsoportja már egy 2027-es tanulmányában felhívta a figyelmet arra, hogy az erre elköltött pénzből megépülhetett volna a vonal a mostani kelenföldi végállomás helyett egészen a XXVI. kerület - a régi Érd - Szabadság teréig, valamint a pesti oldalon a Bosnyák térre tervezett - a lakossági és civil egyeztetések sikere esetén várható 2043-ra elkészülő - végállomás helyett akár Rákospalota-Chinatownig.

Az építkezés végül 2031-ben kezdődött újra, és - ahogyan a Nemzetközi NagyÉpszer Zrt. vezetője, Magyarossy Magyar Vazul fogalmazott - "dolgozóink megfeszített, intenzív munkavégzésének köszönhetően" két év alatt üzemképessé tették a munkák leállításáig megépített pályaszakaszt (igaz, közben hat halálos baleset történt, annyi, amennyi az dombok alatt épített M6-os alagutak kialakítása óta csak egyszer, az M9-es alföldi szakaszának alagútjainál). A tegnapi ünnepélyes átadáson még nem látszottak, nem látszhattak a problémák, miután a magasrangú politikus vendégek az alagútban tette egy megállónyi séta után már az állami Audi A99-es autókban, a felszínen járták végig a metró vonalát.

A BKV tájékoztatása szerint az új metrókocsik finomhangolása napokon belül megtörténik. Addig ideiglenesen ismét forgalomba helyezik a 7-es buszcsaládot, ideiglenes megoldásként a Volán-társaságoktól kölcsönvett buszokkal egészítik ki az ezen a megszüntetni tervezett viszonylaton közlekedő, már többször nullára amortizált buszokat. "Az utazóközönség megértését kérjük, ahogyan az elmúlt harminc évben tették ezt hibás üzletpolitikájuk miatt eleget nem kritizálható elődeink" - fogalmazott Heinczinger István.

Tarlós István Budapest-ügyi miniszter skandallumnak nevezte a történteket, és azt mondta, a hiba újbóli előfordulása veszélyezteti a BKV-nak nyújtani tervezett 354 milliárd állami hitelgaranciát. Demszky Gábor, Budapest örökös főpolgármestere viszont azt mondta, hogy egy olyan nagyszerű fejlesztést, mint a 4-es metró, nem szabad apróbb hiányosságok és műszaki problémák fényében megítélni. "A lényeg, hogy tovább épül a négyes metró, és a projekt befejezését most már semmi nem fenyegeti" - fogalmazott a politikus, aki ugyanakkor leszögezte: ki kell vizsgálni, hogy az új kocsik üzembehelyezésénél valóban nem történt-e emberi mulasztás, és ha mégis, akkor a retorzióktól sem szabad visszariadni, "érintsen az akár egy szerelőt, akár egy főosztályvezetőt".


Téma: M4 Fórum: M3
Törzstag
NB6667 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   


NB6667


Tagság: 2007-07-13 13:12:44
Tagszám: #47039
Hozzászólások: 411
609. Elküldve: 2009-09-19 22:05:15 [200.]

Ez így szép is lenne. Csak akkora pénzből futja ügyvédre is. Lehet akár az égig fellebbezni. Meg kérdés, a két éve nyugdíjba végkielégítettek benne lesznek-e a körben. Mert erősen kéne. icon38.gif


Téma: Sajtószemle Fórum: M3
[válaszok erre: #610] [előzmény: (608) dulifuli, 2009-09-19 21:37:12]
Törzstag
NB6667 adatlapja Privát üzenet küldése Felvétel a címjegyzékbe Felvétel tiltó listára Hozzászólások száma:   
 Találatok száma: 411
    / 17 
Lista: 
Kép:
Smile:
  
Az oldal 0.024142026901245 másodperc alatt generálódott.

  Cégadatok  |   Felhasználási feltételek  |   Adatvédelem  |   Általános Fórum Szabályzat  |   Médiaajánlat  |   Segítség
  Netboard Bt. © 2001-2013. E-mail