Találatok száma: 411 üzenet |
|
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
678. Elküldve:
2009-11-09 21:13:16 |
[176.] |
Ezt a cikket a végén található jegyzőkönyv-részlet miatt érdemes végigolvasni.
|
|
|
[előzmény: (677) dulifuli, 2009-11-09 20:49:48]
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
1451. Elküldve:
2009-11-03 19:28:03 |
[177.] |
Ez ugyan villamos, de a szándékok azért kiolvashatók.
|
|
[válaszok erre: #1452]
|
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
97. Elküldve:
2009-11-03 10:36:42 |
[178.] |
Ha meg nem tudja, nem való munkáltatónak egyik sem.
|
|
|
[előzmény: (96) retrometro, 2009-11-02 21:56:57]
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
125. Elküldve:
2009-11-03 08:34:50 |
[180.] |
Egyetértünk. Minek nekem tudni, hogyan működik a tranzisztor? Hacsak nem egy (azóta volt) oktatót idézzünk, miszerint azok a dolgok amik bármely szabályzatból vagy tananyagból rám nem vonatkoznak, mert közöm nincs hozzá, de azért meg kell tanulni, azok a "metrós intelligencia " kategóriájába tartoznak. Kevés az oktatás, amit ide kitaláltak. Még a szimulátoros is, mert jelenleg hús-vér vonatot nemigen vezet senki ugye.
|
|
[válaszok erre: #127]
|
[előzmény: (123) retrometro, 2009-11-02 22:06:17]
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
122. Elküldve:
2009-11-02 21:44:32 |
[181.] |
Az álláspont nagyjából az, hogy a vezetőnek nem kell tudnia szinte semmit. A Windows XP majd kiírja neki a képernyőre, mit kell csinálni baj esetén.
A tükör helyetti kamera valóban gagyi, mert a fagyás mellett a felbontása alulmúl még egy gyengébb webkamerát is.
Nyitott ajtóval meg az É-D-en is el lehet indulni, AVR ide vagy oda.
|
|
[válaszok erre: #123]
|
[előzmény: (121) dulifuli, 2009-11-02 21:25:42]
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
667. Elküldve:
2009-10-31 20:09:19 |
[182.] |
Meglátjuk mi lesz a vonatokkal, tükrökkel.
|
|
[válaszok erre: #668]
|
[előzmény: (666) itamas80, 2009-10-31 19:59:56]
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
76. Elküldve:
2009-10-30 10:47:40 |
[183.] |
Ja. Neki lehet csak pár métert kell mennie ehhez a folyosón az Akácosban.
|
|
|
[előzmény: (75) dulifuli, 2009-10-30 10:39:38]
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
27. Elküldve:
2009-10-22 08:47:37 |
[184.] |
Ez nézőpont kérdése. Kíváncsi lennék mi lehet D. úr esetében a havi prémiumfeltétel, amit ha teljesít, 1,4 milliót vág zsebre (bruttó) havonta. Ez úgy a Te béred esetében kb. 6 havi gályázás lehet a csőben.
|
|
[válaszok erre: #28 #29]
|
[előzmény: (26) dulifuli, 2009-10-22 00:21:23]
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
1865. Elküldve:
2009-10-21 21:12:44 |
[185.] |
Úgy látszik, nemcsak Hoffa érdeklődik egyes emberek pénze után.
|
|
[válaszok erre: #1866]
|
[előzmény: (1864) Alvóügynök:), 2009-10-21 20:22:45]
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
646. Elküldve:
2009-10-18 21:25:09 |
[187.] |
Lehet, hogy az illetékes válaszoló tudat (ha van neki olyan) alatt keverte az Alstommal, mert azon a tükröt nehéz letörni, lévén ugye nincs, helyette vannak a kamerák, amik a benti monitorra dolgoznak.
|
|
|
[előzmény: (645) retrometro, 2009-10-18 21:14:06]
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
108. Elküldve:
2009-10-17 20:12:03 |
[188.] |
Nem koccant sehol? Mert az akkor pozitív.
|
|
|
[előzmény: (107) médmfsz, 2009-10-17 19:39:56]
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
74. Elküldve:
2009-10-16 14:10:44 |
[190.] |
Nos az a legkisebb hiba a cikkben, hogy ablaktörés esetén honnan is kell kiszállítani az utasokat.
A többi, amit a BKV részéről rizsázott valaki (ki is lehetett, mert ugye szóvivők helyett illetékesnek kell nyilatkozni, netán a 21 millás néni utódja volt-e vajon főmérnöki minőségben, avagy lejjebbről valami szolgalelkű) pedig:
|
|
|
[előzmény: (72) birobandi, 2009-10-16 13:49:24]
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
41. Elküldve:
2009-10-07 18:50:33 |
[192.] |
Mármint legközelebb meg lesz fenyítve a vezető, ha törött tükörnél nem szállít ki?
|
|
[válaszok erre: #42 #44]
|
[előzmény: (40) dulifuli, 2009-10-07 13:00:09]
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
1399. Elküldve:
2009-09-27 19:01:24 |
[194.] |
Ne keverjük. A hülyék mi vagyunk. Tanácsadói bérezéssel nem lehetsz a hülyék kategóriájában.
|
|
|
[előzmény: (1394) médmfsz, 2009-09-27 17:07:41]
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
1378. Elküldve:
2009-09-25 20:55:30 |
[195.] |
600 ezer 2007-ben volt.
Nekik nem annyival emelkedik ám a pénz mint nekünk (lásd Sutyorné).
Lehet az már 750 ezer is.
|
|
|
[előzmény: (1376) retrometro, 2009-09-25 19:53:36]
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
1355. Elküldve:
2009-09-23 21:03:22 |
[197.] |
Furcsa tárgyalási technika (lehet tanultatok az idők során Nóra nénitől). Az alapötletnek annak kellett volna lennie, hogy legyen de máshogy. Ha véletlenül nincs ott senki más csak Te meg a munkáltató, akkor ki is került volna a KSZ-ből, mert a munkáltató ennek nem mondott volna ellent gondolom.
|
|
|
[előzmény: (1354) médmfsz, 2009-09-23 19:00:07]
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
1348. Elküldve:
2009-09-23 16:39:02 |
[198.] |
Hát ha nincs bizottság, akkor van bíróság.
Hajrá!
|
|
|
[előzmény: (1347) Kingweb, 2009-09-23 15:48:34]
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
37. Elküldve:
2009-09-22 12:23:15 |
[199.] |
http://holnapiujsag.blog.hu/2009/09/22/2033_lerobbantak_a_negyes_metro_elso_kocsijai
2033: Lerobbantak a négyes metró első kocsijai
Hatalmas káoszt okozott a főváros közlekedésében, hogy a tervezettől eltérően mégsem indult el ma reggel a 4-es metró már utasokat is szállító próbaüzeme Dél-Buda és a Kálvin tér között. Az első napon ugyanis hét szerelvény ki sem tudott állni a kocsiszínből, további kettő pedig beragadt az alagútba, miután ezeket hibás paraméterek alapján faragták át a budapestinek gondolt méretre. Meg nem erősített hírek szerint a metrókocsiknak nem nyíltak ki az ajtajai, nem működött bennük a világítás. Egy BKV-s forrásunk szerint ez azzal magyarázható, hogy a kocsikat a gyártó - sajátos környezetvédelmi megfontolásból - napkollektorokból nyert árammal tervezte üzemeltetni, így az összes szerelvény áramellátását át kell alakítani. Egy másik BKV-s információi szerint ráadásul két szerelvény, ha el is indulna, egyidejűleg nem fér el az alagútban, így az állomásokon kellene találkozniuk, ami viszont nincs beprogramozva a vezérlőmoduljukba.
Az új metrókocsik meghibásodását a BKV délután kiadott közleménye az üzembe állítás természetes velejárójának nevezte. A meghibásodás pontos okát viszont nem közölték, "engem is köt a szerződésemben lévő titoktartási nyilatkozat" - mondta újságírói kérdésre Heincziger István, a közlekedési társaság vezérigazgatója. Annyit elmondott, hogy az új technológiák bevezetésénél hagyományosan szükség van finomhangolásra, emlékeztetett arra, hogy egykor a Combino villamosok és a külföldről importált használtbuszok forgalomba helyezése sem ment zökkenőmentesen.
Mint ismeretes, a négyes metró átadása már egyébként is évtizedek óta halasztódik, egykor Borosnak és Bochkornak nevezett fúrópajzsokat ma már Patóként és Pálként emlegeti a pesti köznyelv. A csúszást kezdetben az elhúzódó engedélyeztetési eljárások és az építés során felmerült műszaki problémák okozták. Sokáig úgy tűnt, hogy az 1970-es években még az ezredfordulóra tervezett metrót 2012-ben fogják akkor teljesnek gondolt hosszán üzembe helyezni. Időközben azonban az Európai Unió több lépésben megvonta a támogatását számos magyarországi nagyberuházástól, így a metróépítéstől is azok sorozatos közbeszerzési szabálytalanságai miatt - ez volt az emlékezetes és precedensértékű "magyar, ne lopj"-határozata Brüsszelnek -, így az építkezés finanszírozása veszélybe került.
A munkálatok a 2010-es évek végéig tessék-lássék módon, hazai költségvetési pénzekből és társadalmi felajánlásokból finanszírozva még folytatódtak. Amikor azonban kirobbant a 2020-as évek elején a ppp-válság - az ezredforduló óta ppp-ben megépült beruházások évről évre növekvő költségei maguk alá temették a költségvetést -, teljesen leállt az építkezés. A 2022-től 2029-ig tartó időszakban csak állagmegóvás folyt a területen; igaz, az Állami Számvevőszék Kemény Szavak Módszertani Munkacsoportja már egy 2027-es tanulmányában felhívta a figyelmet arra, hogy az erre elköltött pénzből megépülhetett volna a vonal a mostani kelenföldi végállomás helyett egészen a XXVI. kerület - a régi Érd - Szabadság teréig, valamint a pesti oldalon a Bosnyák térre tervezett - a lakossági és civil egyeztetések sikere esetén várható 2043-ra elkészülő - végállomás helyett akár Rákospalota-Chinatownig.
Az építkezés végül 2031-ben kezdődött újra, és - ahogyan a Nemzetközi NagyÉpszer Zrt. vezetője, Magyarossy Magyar Vazul fogalmazott - "dolgozóink megfeszített, intenzív munkavégzésének köszönhetően" két év alatt üzemképessé tették a munkák leállításáig megépített pályaszakaszt (igaz, közben hat halálos baleset történt, annyi, amennyi az dombok alatt épített M6-os alagutak kialakítása óta csak egyszer, az M9-es alföldi szakaszának alagútjainál). A tegnapi ünnepélyes átadáson még nem látszottak, nem látszhattak a problémák, miután a magasrangú politikus vendégek az alagútban tette egy megállónyi séta után már az állami Audi A99-es autókban, a felszínen járták végig a metró vonalát.
A BKV tájékoztatása szerint az új metrókocsik finomhangolása napokon belül megtörténik. Addig ideiglenesen ismét forgalomba helyezik a 7-es buszcsaládot, ideiglenes megoldásként a Volán-társaságoktól kölcsönvett buszokkal egészítik ki az ezen a megszüntetni tervezett viszonylaton közlekedő, már többször nullára amortizált buszokat. "Az utazóközönség megértését kérjük, ahogyan az elmúlt harminc évben tették ezt hibás üzletpolitikájuk miatt eleget nem kritizálható elődeink" - fogalmazott Heinczinger István.
Tarlós István Budapest-ügyi miniszter skandallumnak nevezte a történteket, és azt mondta, a hiba újbóli előfordulása veszélyezteti a BKV-nak nyújtani tervezett 354 milliárd állami hitelgaranciát. Demszky Gábor, Budapest örökös főpolgármestere viszont azt mondta, hogy egy olyan nagyszerű fejlesztést, mint a 4-es metró, nem szabad apróbb hiányosságok és műszaki problémák fényében megítélni. "A lényeg, hogy tovább épül a négyes metró, és a projekt befejezését most már semmi nem fenyegeti" - fogalmazott a politikus, aki ugyanakkor leszögezte: ki kell vizsgálni, hogy az új kocsik üzembehelyezésénél valóban nem történt-e emberi mulasztás, és ha mégis, akkor a retorzióktól sem szabad visszariadni, "érintsen az akár egy szerelőt, akár egy főosztályvezetőt".
|
|
|
Törzstag |
|
NB6667
Tagság: 2007-07-13 13:12:44 Tagszám: #47039 Hozzászólások: 411
|
609. Elküldve:
2009-09-19 22:05:15 |
[200.] |
Ez így szép is lenne. Csak akkora pénzből futja ügyvédre is. Lehet akár az égig fellebbezni. Meg kérdés, a két éve nyugdíjba végkielégítettek benne lesznek-e a körben. Mert erősen kéne.
|
|
[válaszok erre: #610]
|
[előzmény: (608) dulifuli, 2009-09-19 21:37:12]
|
|
Törzstag |
|
|